Shoutbox 0 nowych PW 


45 Stron V  « < 10 11 12 13 14 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Profil XR-01
Styku
post Thu, 22 Dec 2011 - 14:14
Post #221


Super User
Dołączył: Wed, 25 October 2006
Skąd: NS





Nie i w planach nie mamy.

Jeśli uda się wypełnić plany na przyszły sezon i zostanie czasu zrobimy prototypową oponę torowo-uliczną. Kiedy trudno powiedzieć. Jeśli powstanie i będzie się dobrze sprawowała będzie o tym informacja.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Thu, 22 Dec 2011 - 14:14
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
grzesiu_p
post Wed, 11 Jan 2012 - 23:06
Post #222


Rookie
Dołączył: Mon, 05 October 2009





a czy planujecie wprowadzić rozmiar 205/55r15 lub 215/55r15 w 2012 roku?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Styku
post Thu, 12 Jan 2012 - 11:35
Post #223


Super User
Dołączył: Wed, 25 October 2006
Skąd: NS





To sa ginace rozmiary. Nie beda wprowadzane. Znowu jak w przypadku wielu innych. Bylo by fajnie jakby dalo sie miec szersze opony. Ale firma musi dbac o jakosc. Jest za malo opon na rynku w podanych rozmiarach aby ta jakosc utrzymac.




Powstaly juz prototypy zimowek sportowych. Porownanie identycznej opony sportowej i cywilnej. Dzieki Mistrzowi Szeszkowi.

Temperatura pomiaru +2 stopnie Celsjusza !!!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Styku
post Fri, 20 Jan 2012 - 10:22
Post #224


Super User
Dołączył: Wed, 25 October 2006
Skąd: NS





Pierwsze koty za płoty.

Sportowe zimówki zostały oblatane przez Mistrza RWD. Wynika z tego, że pomysł był dobry. Na razie nie mam za wiele informacji w tej materii. Porónywaliśmy je do Hakkappellity. Wyszło, że jest szansa stwożyć lepszą oponę.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Octane
post Fri, 20 Jan 2012 - 19:19
Post #225


Rookie
Dołączył: Tue, 18 September 2007
Skąd: Białystok





A jaka mieszanka do ciężkiego fwd. Golf GTI V gen z kierowcą 1500kg, 17". Moc ok 260km. Przód twarda, tył średnia?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Styku
post Sat, 21 Jan 2012 - 10:42
Post #226


Super User
Dołączył: Wed, 25 October 2006
Skąd: NS





Nie da się z taką ilością danych precyzyjnie odpowiedzieć. Na jednym torze tylko przydadzą się całkiem różne mieszanki w zależności od warunków. A co dopiero na różnych torach i jeszcze na ulicy.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Octane
post Sat, 21 Jan 2012 - 15:47
Post #227


Rookie
Dołączył: Tue, 18 September 2007
Skąd: Białystok





Opony na lotnisko w Ułęży, używane mają być raczej w ciepłe dni latem. Opony nie będą używane na ulicy.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Styku
post Mon, 23 Jan 2012 - 10:22
Post #228


Super User
Dołączył: Wed, 25 October 2006
Skąd: NS





No to już coś. Raczej twarde. Może być też interesująco twarda przód średnia tył. Na krótkich dystansach średnia na tą oś, która bardziej wyjeżdża.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gpruszko
post Tue, 31 Jan 2012 - 14:39
Post #229


User
Dołączył: Tue, 10 February 2009
Skąd: WN/BL





Przeczytałem cały wątek i przyznam Styku, że ciężkie masz życie w tym wątku.. tongue.gif

Tyle tłumaczeń, wyjaśnień i spowiedzi.. Szkoda tylko, że jak opona źle wygląda/źle się zużyła to większość.. osób wini od razu producenta a nie siebie, za zły dobór mieszanki, zły dobór ciśnienia, czy nieodpowiednie ustawienie geometrii. Dla mnie tyle w temacie.

Powinniśmy się cieszyć, że jest rodzimy producent pragnący sprostać naszym zachciankom, oferując namiastkę prawdziwego sportowego/rajdowego markowego ogumienia w cenie.. cool.gif wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Styku
post Tue, 31 Jan 2012 - 15:32
Post #230


Super User
Dołączył: Wed, 25 October 2006
Skąd: NS





W sumie mogło by być inaczej. Choć o kupnie opon nie informuje się wszem i wobec, to w razie problemów zamiast producenta, informuje się całe forum.

Może już niedługo będziemy się mogli pochwalić profesjonalnymi pomiarami. Porównanie do innych znanych opon. Podobno testy wypadły bardzo przyzwoicie.
Nie zapeszam, bo nie mam tych pomiarów jeszcze fizycznie. Ale jak będą pojawią się na SR.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sev
post Fri, 03 Feb 2012 - 00:08
Post #231


Super User
Dołączył: Tue, 01 December 2009
Skąd: Wrocław





Dodam od siebie że średnia mieszanka w moim FWD około 1300kg i ok 220KM w obecnych temperaturach czyli -14- -10 spisuje się co ciekawe o niebo lepiej niż przy +15. Jestem mile zaskoczony.


--------------------
Project FiA 6Y20VT - v 1.5
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Styku
post Fri, 03 Feb 2012 - 10:53
Post #232


Super User
Dołączył: Wed, 25 October 2006
Skąd: NS





My od Avona mamy tylko dane w postaci zalecany zakres dla mieszanki X. Tyle, że ewidente wydaje się, że jest to zupełnie płynna sprawa. Bo wszak inaczej zadziała mieszanka ta sama na aucie o wadze 750 kg a inaczej na takim, które waży 2x więcej. Takie ciężkie auto nie założy 2x szerszej opony czyli dogrzeje tą samą mieszankę w inny sposób.
Do tego opony rajdowe Michelin są do rajdów a wyścigowe do wyścigów. Inne parametry mieszanek i przez to łatwiej sprecyzować zalecenia. A w naszym przypadku trudniej. To właśnie dlatego R888 można wybrać w dowolnej mieszance, byle bo to była właśnie ta, która jest w ofercie. Opony uliczno-torowe są uzywane u nas we wszystkich możliwych dyscyplinach.
Rada na to jedyna jest zdaję się zbierać takie informacje właśnie i dzielić się nimi.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
GrzesiekK.
post Fri, 03 Feb 2012 - 11:28
Post #233


Forum Homee
Dołączył: Sun, 09 December 2007





Styku mam pytanie, kiedy pojawi się ponownie w Waszej ofercie XR-01 w rozmiarze 205/50r16 i mieszance średniej? Jakoś tak wyszło że nie wysłałem do Was opony z którą miałem problemy i pisałem w tym wątku a że nowy sezon się zbliża stwierdziłem że dam im szansę na tylnej osi tyle że ta jedna sztuka nie bardzo się na tylną oś nawet nadaje więc chciałem dokupić jednego kapcia więcej.


--------------------
Renault Clio Sport 2 - rajdówka w ciągłej budowie ....
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Styku
post Fri, 03 Feb 2012 - 11:45
Post #234


Super User
Dołączył: Wed, 25 October 2006
Skąd: NS





Teoretycznie 1,5 miesiąca.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Styku
post Fri, 02 Mar 2012 - 14:47
Post #235


Super User
Dołączył: Wed, 25 October 2006
Skąd: NS





Informuję, że wkrótce pojawią się obiecywane twardsze mieszanki w sliach. Uzupełniamy brakujące twardości XR-01. Będzie dużo większy wybór mieszanek w oponach uliczno - torowych.

Powstały sportowe opony zimowe z przeznaczeniem do kolcowania. W rozmiarach na razie 195/65 R 15 i 205/55 R16.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kajman
post Mon, 05 Mar 2012 - 22:20
Post #236


I live here !
Dołączył: Mon, 04 November 2002
Skąd: Bydgoszcz





A jakieś szersze 17" planujecie? Coś koło 255 lub więcej? Jak wasza guma zmienia się z wiekiem, macie informacje w jakim stopniu twardnieje z czasem?


--------------------
Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Styku
post Tue, 06 Mar 2012 - 13:11
Post #237


Super User
Dołączył: Wed, 25 October 2006
Skąd: NS





Na ten rok tylko te rozmiary, które podałem. W przyszłości trudno powiedzieć.

Trudne pytanie o twardnienie mieszanek. Raczej nikt sobie głowy tym nie zawracał nigdy. W sporcie opona ma wytrzymać jeden sezon. Potem się ją sprzedaje do niższej ligi albo utylizuje.

Na pewno jeżeli dajmy na to była miękka, to po kilku sezonach nawet nie jeżdżona twardnieje. Jeżdżona opona w miękkiej mieszance moim zdaniem już po roku wskakuje na wyższą twardość. I to mowa ogólnie o wszystkich oponach z wyborem mieszanek.
Nie pamiętam dokładnie ale dla przykładu zdaję się czteroletni używany BFG miękki miał około 60 Sh!!!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kajman
post Tue, 06 Mar 2012 - 13:40
Post #238


I live here !
Dołączył: Mon, 04 November 2002
Skąd: Bydgoszcz





A nieużywane, powiedzmy kupie takie profile i zdarzy się że 2 lata poleżą w piwnicy, to już śmietnik?


--------------------
Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
Go to the top of the page
 
+Quote Post
soft
post Tue, 06 Mar 2012 - 16:10
Post #239


Rookie
Dołączył: Sat, 04 November 2006
Skąd: Warszawa





Ja mam pytanie jaka mieszanka na Poznań 25 marca? Pewnie będzie w porywach 10 stopni. Samochód FWD, ok 1300 kg, wolnossące 200KM/215Nm bez szpery. Czy te opony przeżyją 5 sesji po 20 minut?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Styku
post Tue, 06 Mar 2012 - 16:23
Post #240


Super User
Dołączył: Wed, 25 October 2006
Skąd: NS





Nie śmietnik. Przybędzie im twardości. Ale i tak daleko do twardości seryjnej opony. Przeciętnie cywilna ma ponad 10 Sh więcej niż twarda mieszanka. I dużo więcej niż średnia czy miękka.

Na Poznań czyli długi tor albo średnia i średnia, albo nawet na przód twarda na tył średnia.
Skąd pewność że będzie taka temperatura? Wiem, że prognoza pogody tak mówi, ale pewność na razie to jest może na najbliższe 12 h przed startem.
Go to the top of the page
 
+Quote Post

45 Stron V  « < 10 11 12 13 14 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Thursday, 19 June 2025 - 12:16