Shoutbox 0 nowych PW 


45 Stron V  « < 9 10 11 12 13 > »   
Reply to this topicStart new topic
Styku
post Fri, 25 Nov 2011 - 11:06
Post #201


Super User
Dołączył: Wed, 25 October 2006
Skąd: NS





Całkowity koszt kolcowania 100% to okolice 240 pln. Za 13'' mniej za 17 więcej. Kolców jest od 92 do zdaję się 110.

To koszt całkowity z usługą.

W naszych rejonach promujemy kolcowanie 25 i 50 %. Nawet na auta cywilne. Nie uciążliwe rozwiązanie a daje wyraźną różnicę. Koszty są przy takim kolcowaniu bardzo niskie.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Fri, 25 Nov 2011 - 11:06
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
nevada
post Thu, 01 Dec 2011 - 13:01
Post #202


Forum Killer
Dołączył: Tue, 25 February 2003
Skąd: Gdańsk





Jak wygląda kolcowanie 25 i 50% ?
Kolce są rzadziej rozstawione, czy np. tylko wew. strona opony?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Styku
post Thu, 01 Dec 2011 - 14:36
Post #203


Super User
Dołączył: Wed, 25 October 2006
Skąd: NS





Zależy od preferencji kierowcy.

My skłaniamy się do opcji przy 50% - kolcowanie zewnętrznej połówki opony całkowicie. A przy opcji 1/4 zewnętrznej części co drugi kolec.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Piotrekłdz
post Thu, 01 Dec 2011 - 18:49
Post #204


User
Dołączył: Wed, 13 April 2011





A czmeu zewnętrznej połowki? Nie lepiej kolcowac wenętrzną? Trakcja na ropędzaniu i hamowaniu powinna być taka sama, a na zakrętach kolce nie będą dostawac po tyłku? Czy chodzi głównie o zwiększenie przyczepności w zakrecie właśnie?

do cywilnego użytku opcja nr1 była by chyba lepsza?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Styku
post Fri, 02 Dec 2011 - 09:43
Post #205


Super User
Dołączył: Wed, 25 October 2006
Skąd: NS





Możemy kolcować jak kto chce. Założenie nie jest takie, żeby kolce nie dostawały po tyłku, tylko takie aby zmaksymalizować trakcję w najbardziej tego wymagających warunkach przy założonej ilości kolców. Najbardziej wymagające warunki to zakręt i to śliski. Zakładamy, że klient chce mieć większe bezpieczeństwo zimą. Wiadomo, że na prostej da się szybciej bezpiecznie pojechać niż w zakręcie. Mając 50% kolca po zewnętrznej jest nadal komfortowa jazda do praktycznie 120 km/h opona nie traci parametrów na suchym i mokrym a jest przepaść w zachowaniu auta na śliskim vs przeciętna markowa opona.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
chrzanos
post Fri, 02 Dec 2011 - 17:09
Post #206


Frequent User
Dołączył: Sat, 15 April 2006
Skąd: Łomża





Panowie planuję kupić dwie sztuki xr-01 w rozmiarze 185/55/15 o ile dobrze pamiętam i miały by służyć do wyskoku na 1/4 ?czy warto?dodam ze auto to a3 1.8T +/- 220 Km 330nm 1200 masy .Tak jak powiedzialem one by słuzyły tylko do wyskoku a nie na codzien a cena jest smieszna za ten rozmiar..i jaka mieszanka wrazie co ?twarda srednia miękka?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
piwo
post Fri, 02 Dec 2011 - 19:01
Post #207


I live here !
Dołączył: Wed, 03 February 2010
Skąd: Marki





ja bym bral miekka.opona nawet nie zdazy sie rozgrzac na 1/4 mili.


--------------------
930kg 320KM RWD Torsen RaceTCS lotus111r abs
1/4 2024r 300KM 12,394s
0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s
Poznań 1m48,467s 2021; Łódź 57,517s 2023 a052 fr, vr2 r7a(hl) tyl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
chrzanos
post Sun, 04 Dec 2011 - 17:52
Post #208


Frequent User
Dołączył: Sat, 15 April 2006
Skąd: Łomża





Doradzi ktoś coś jeszcze? smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Cosmo
post Sun, 04 Dec 2011 - 18:17
Post #209


Rookie
Dołączył: Mon, 14 May 2007
Skąd: Katowice





za wąskie
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tomicobra
post Mon, 05 Dec 2011 - 08:06
Post #210


Frequent User
Dołączył: Wed, 20 July 2005
Skąd: Złotów





przy seryjnym 1.8 t 195 sie wmiare spisywalo ale jak dobra guma ale przy 200 ponad koniach w turbo oponka 185.... kiepsko to jakos czuje.


--------------------
Repliki
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Styku
post Mon, 05 Dec 2011 - 10:20
Post #211


Super User
Dołączył: Wed, 25 October 2006
Skąd: NS





Nie o konie chodzi a o moment. 200 hp ma 200 Nm (zaokrąglając) Type-R. I mu wystarczy Slik 185 na pewno.
Trudno powiedzieć. Bo opinie są mieszane. Z jednej strony fajnie by było mieć oponę 215. Ale większa felga waży więcej.
Z drugiej strony Jeździło prawie 200 hp TDI na 185/55 R 15 XR-01 S, czyli duuużo Nm i właściciel twierdzi że ładnie się kleiły.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
piwo
post Mon, 05 Dec 2011 - 11:36
Post #212


I live here !
Dołączył: Wed, 03 February 2010
Skąd: Marki





ta na silniku niutona duzo ale juz na kolach niekonieczenie.to diesel wiec przelozenie prawie dwa razy dluzsze niz w benzynie.


--------------------
930kg 320KM RWD Torsen RaceTCS lotus111r abs
1/4 2024r 300KM 12,394s
0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s
Poznań 1m48,467s 2021; Łódź 57,517s 2023 a052 fr, vr2 r7a(hl) tyl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Styku
post Mon, 05 Dec 2011 - 12:30
Post #213


Super User
Dołączył: Wed, 25 October 2006
Skąd: NS





No w sumie racja.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
chrzanos
post Mon, 05 Dec 2011 - 12:41
Post #214


Frequent User
Dołączył: Sat, 15 April 2006
Skąd: Łomża





kurcze i mam dylemat bo szkoda wydac te 500zł zeby kupa była
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Styku
post Mon, 05 Dec 2011 - 12:44
Post #215


Super User
Dołączył: Wed, 25 October 2006
Skąd: NS





215/45 R 17
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tomicobra
post Mon, 05 Dec 2011 - 18:38
Post #216


Frequent User
Dołączył: Wed, 20 July 2005
Skąd: Złotów





no z 15 na 17 to juz spora roznica...

Wedlug mnie za ta cene mozna by sprobowac 185, wkoncu to slick, az tak wiele nie ryzykujesz . A jak wyczujesz sobie starty to bedzie szedl ladnie.


--------------------
Repliki
Go to the top of the page
 
+Quote Post
chrzanos
post Mon, 05 Dec 2011 - 21:58
Post #217


Frequent User
Dołączył: Sat, 15 April 2006
Skąd: Łomża





17 mam na lato ale tak jak pisałem wcześniej chce mieć dwie 15 i na nich cos co sklei porządnie smile.gif możliwe że zaryzykuję
Go to the top of the page
 
+Quote Post
piwo
post Tue, 20 Dec 2011 - 20:21
Post #218


I live here !
Dołączył: Wed, 03 February 2010
Skąd: Marki





tu podaja ciekawe temperatuy opony Opona MaxSport RB5:
http://www.rallyshop.pl/index.php?p625,opona-maxsport-rb5
Temperatura pracy: miękka: 0° C - 15° C
średnia: 10° C - 25° C
twarda: 20° C- 35° C
hm ...
z tego co widze u siebie srednia mieszanka xr-01 bardzo fajnie trzyma w temperaturach 0 stopni i musze powiedziec ze jak w lato auto bylo podsterowne tak teraz milo nadsterowne sie zrobilo.goodyear z tylu juz nie trzyma w tych temperaturach.


--------------------
930kg 320KM RWD Torsen RaceTCS lotus111r abs
1/4 2024r 300KM 12,394s
0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s
Poznań 1m48,467s 2021; Łódź 57,517s 2023 a052 fr, vr2 r7a(hl) tyl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Styku
post Wed, 21 Dec 2011 - 11:21
Post #219


Super User
Dołączył: Wed, 25 October 2006
Skąd: NS





Używając tylko na starty w 1/4 mili nawet przy 30 stopniach najbardziej miękka mieszanka nie powinna się przegrzać. Nie będzie miała kiedy.


Co do Maxsportów. W ciężkim aucie FWD mieszanka średnia potrafiła działać słabo już po przekroczeniu 20 stopni. To jest tylko orientacyjny zakres.

Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rudiger
post Thu, 22 Dec 2011 - 13:52
Post #220


Forum Killer
Dołączył: Sat, 08 October 2011





Czy posiadacie w ofercie (lub czy macie zamiar produkować) coś na 13 cali?
Oczywiście chodziło mi o sportowe opony - slicki, semislicki.


--------------------
narkotyczny zapach dogrzanych slicków...
powered by PENRITE
vmistrz klasy 2-1300 Classicauto Cup 2012
mistrz klasy 2-1300 Classicauto Cup 2015
Go to the top of the page
 
+Quote Post

45 Stron V  « < 9 10 11 12 13 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Thursday, 24 July 2025 - 19:06