Shoutbox 0 nowych PW 


45 Stron V  « < 6 7 8 9 10 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Profil XR-01
tomicobra
post Mon, 26 Sep 2011 - 17:43
Post #141


Frequent User
Dołączył: Wed, 20 July 2005
Skąd: Złotów





No jak 60 s przejazd to inna sprawa... to ja juz specem w tym nie jestem.

Tak tylko wtracilem kilka groszy bo kiedys gosc na lotnisku jezdzil jezdzil jezdzil raz za razem , a potem bylo zdziwienie ze boki opon sa zjedzone jak po 40 tys biggrin.gif


--------------------
Repliki
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Mon, 26 Sep 2011 - 17:43
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
reza
post Mon, 26 Sep 2011 - 18:46
Post #142


Frequent User
Dołączył: Mon, 15 June 2009





szczecinski tor kartingowy jest mały,czas przejazdu tej próby co była to okolice 70s ze startu zatrzymanego do mety stop.cały przejazd to praktycznie jedna krótka próba kjs i nie jedzie sie całego toru tylko trasę wytyczoną pachołkami i oponami itd. nikt nie kupuje opon na tor kartingowy tylko na rs'y i superoesy gdzie próba ma 3-6km i trwa ponad 3min,a tor to taka zabawa.skoro po 30s jazdy ze średnia prędkością 50km/h przy temp. 20 stponi opona zaczyna puszczać na małym torze kartingowym to chyba jest za miękka i na pewno nie powinna nazywać sie "średnią" która według producenta powinna dawać rade w przedziale 15-25 stopnie
jeśli opona "średnia" sprawdzi się przy niższej temperaturze a "twarda" przy wyższej to będzie ok i za te pieniądze nie będzie tragedii,wiec czekam na ochłodzenie i test "średniej" mieszanki

był u nas kiedyś cykl imprez co sie nazywał nkws i był również na tym samym torze tylko ze jechało sie najszybsze odcinki toru,bez tak zwanego środka.podczas tej imprezy( w zależności jechało sie od 5-8 przejazdów po 2 kółka) przy temp. 20-25 stopni można było spokojnie zjechać całe r888 jak by ktoś się postarał, "średnie" profile bez starania zjechałyby się po 2 pierwszych.jedną z tych eliminacji wygrałem bez problemu na r888 na początku marca przy temp. około 0 stopni i padającym śniegu... liczę ze "średnie" będą się spisywały dobrze w niskich temp. 0-10 stopni,czas pokaże

czy jest dostępna twarda mieszanka 205/50r16,bo chciałbym dostać taką jako gratis i jedną dokupić
Go to the top of the page
 
+Quote Post
piwo
post Mon, 26 Sep 2011 - 20:06
Post #143


I live here !
Dołączył: Wed, 03 February 2010
Skąd: Marki





ja tez profila bronic nie bede. smile.gif ja za kazdym razem sprawdzalem temperature opon przod i tyl na torze. tyl byl zawsze duzo cieplejszy.,a z przodu tez pojawilo sie wlasnie takich pare odlazacych paseczkow.niewielkich ale jednak. z tylu nie widac tego przy oponie goodyear assymetric 2.wiec widac ewidentnie ze temperatura pracy tych opon jest duzo nizsza.nie 90 stopni tylko powiedzmy 50 stopni i plynie.moze nastepnym razem wezme termomentr i pomierze na akzdej ze stron jakie sa temperatury. mi opona trzyma i faktycznie jak wieczorami jezdze wydaje mi sie ze klei lepiej niz na torze w poludnie chodz temperatura opon nie jest za wysoka. mysle ze trzeba przyjac ze srednia mieszanka klei najlepiej gdy ma temprature w zakresie 30 stopni gdzie inne opony trzeba rozgrzac do 60 stopni.i faktycznie tez sie spodziewalem duzo przyczepniejszego przodu.no ale skoro odkad je zalozylem wykrecilem sporo najlepszych czasow na torze to nie ejst tak zle wiec ganiac tez tych opon nie moge ale polecic tez juz nie polece. moim zdaniem cos ta guma sama do siebie sie nie klei i sie rozwarstwia.powinny sie pojawiac stopienia a nie pasakami odpadac kawalki. tak uwazam.


--------------------
930kg 320KM RWD Torsen RaceTCS lotus111r abs
1/4 2024r 300KM 12,394s
0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s
Poznań 1m48,467s 2021; Łódź 57,517s 2023 a052 fr, vr2 r7a(hl) tyl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
JędrnaPierś
post Mon, 26 Sep 2011 - 20:54
Post #144


User
Dołączył: Tue, 30 August 2011





Ze zdjęć to widze że rwie sie identycznie jak markgum n-rally . raz przegrzany zaczyna sie odlepiac i dupa. wniosek taki czy to profil czy makgum opona jest dobra tylko przez chwile. krótką niestety.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Styku
post Tue, 27 Sep 2011 - 13:36
Post #145


Super User
Dołączył: Wed, 25 October 2006
Skąd: NS





Po to jesteśmy my, żeby naprowadzić. Nikt nie jest w stanie brać za to odpowiedzialności.
Przykro mi ale nie wierzę, że jest taka sama rozmowa z przedstawicielem Dunlop czy Firestone. Samemu się dobiera najlepiej i bierze odpowiedzialność.
Co można zrobić ze źle dobranym slikiem Michelin. Do kogo można zadzwonić lub napisać? Zestaw podstawowy w rajdach wygląda tak.


I kosztuje kilkanaście tysięcy. To daje dopiero gwarancję trafienia z oponami.
Po to jest, żeby dobrać opony do warunków. Dopiero jak każda nie zagra to można mieć pretensje.

Biorąc pod uwagę konkretną sytuację, staramy się pomóc a nie zaszkodzić. Na krótkich dystansach z możliwością schłodzenia opony jest możliwe użycie mieszanki bardziej miękkiej niż wydawało by się z zaleceń producenta mieszanek. Jeśli samochód ma dużą podsterowność jest ciężki z przodu i np. ma brak szpery czy duży moment POD WARUNKIEM chłodzenia opony POWINNO pomóc. Nie MUSI pomóc. Przy tego typu kombinacjach należy szczególną uwagę zwrócić na ogumienie. A fakt, że raz przegrzana opona już jest przegrzana. A ta sama opona gdyby tego samego dnia było zimniej była by nie dogrzana. I co wtedy? Czyja to wina?
W przypadku pojazdów niektórych bardzo to pomaga jeżeli obniży się miękkość mieszanki. Jeżeli jednak to rozwiązanie, które zaproponujemy nie zadziała, trudno. Po jednym kółku opony na tył. Używamy jeśli jest chłodniej o 10 stopni. Jaki i gdzie tu jest problem? W większości przypadków brak opony na wymianę.
Na moim przykładzie, 260 Nm na przednią oś mieszanka średnia, na tył miękka raz Biłgoraj i raz Tychy i raz Super OES, opony jeszcze wystarczą co najmniej na jeden start. Nic się nie nie przegrzało. Ale ja kontroluję ciśnienie i temperaturę. Mogę zrobić zdjęcia jak wygląda opona po tylu imprezach. Na prawdę widać jak i ile była każda opona używana, jak zwieszenie jest ustawione itd. Opona niestety jeśli coś nie tak jest z doborem mieszanki ma być od razu zdemontowana a nie upalana do końca dnia ani nawet jednego przejazdu więcej. Gdyby się coś zaczęło złego dziać z mieszanką, zmiana na inną twardszą mieszankę powinna rozwiązać problem, tylko trzeba ją mieć.

Dla jasności mieszanka nasza miękka około 52 Sh, średnia 55-57, twarda 63. Problem w tym, że nie wiele to mówi komuś? Tylko rajdowe i wyścigowe sliki mają podawaną twardość. A takie są bardzo rzadko kupowane choćby ze względu na cenę. Jaką ma R1R, T1R, Eagle F1, 595, itd. I wszystkie te wymienione opony da się przegrzać i udowadniane jest to na wielu rajdach.

Nie ma czegoś takiego, że opony muszą pracować w temperaturze poniżej 50 stopni. Podczas przejazdu chwilowa temperatura jest wyższa niż ta zmierzona po zatrzymaniu. Podczas testów na torze Lublin mieszankę rozgrzaliśmy do ponad 90 stopni. Ale była odpowiednio dobrana do samochodu i próby. Tylne koło mniej obciążone miało wtedy 48 stopni. To jest normalne. To z tyłu się nie dogrzewało a z przodu było bliskie przegrzania, a gdyby było cięższe auto lub 5 stopni cieplej to opona z przodu obciążona by się przegrzała.

Bardzo nam przykro, że dając gratis produkt jesteśmy podejrzewani o wciskanie bubli bo mamy za dużo. Jest na to rada. Przy zakupie czterech można nie otrzymać jednej gratis. Problem się zresztą kiedyś sam rozwiąże, bo promocja nie będzie trwała zawsze. Na razie wygląda na to, że jeszcze 3 dni.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
reza
post Tue, 27 Sep 2011 - 18:51
Post #146


Frequent User
Dołączył: Mon, 15 June 2009





ale cos jest nie tak skoro zostałem poinformowany ze mieszanka w moim samochodzie spokojnie da rade w temp. 15-25 stopni a nie dawała rady już po przejechaniu kawałka toru kartingowego przy temp. 20-22 stopnie,może mieszanka jest za miękka ale tak nie powinno być,skoro zostałem poinformowany ze będzie ok.a co by było gdybym pojechał na porządny tor?mieszanka spłynęłaby po pierwszym okrążeniu i komplet byłby do wywalenia.a chyba nie chodzi o to aby kupić raz komplet i się zrazić,dlatego wszyscy zdają tyle pytań i mają różne teorie.
dlatego chcę wypróbować twardą mieszankę by przekonać sie czy to co sie dzieje z oponą to tak jak mówisz wyłącznie wina złego doboru mieszanki.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ZiG
post Wed, 28 Sep 2011 - 00:54
Post #147


Frequent User
Dołączył: Sat, 19 November 2005
Skąd: Szczecin





Pytanie w takim razie jaka mieszanka będzie dobra latem w temp 35 stopni skoro średnia płynie tak szybko.


--------------------
Uzależniony od motoryzacji, techniki i rajdów :)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Styku
post Wed, 28 Sep 2011 - 09:28
Post #148


Super User
Dołączył: Wed, 25 October 2006
Skąd: NS





Kilkakrotnie już napisałem, że nie ma jednej odpowiedzi.

U mnie miękka na lekkim tyle nie wykazuje oznak przegrzania. A na pewno jeździłem na tej mieszance powyżej temperatury 15 stopni, sądzę że dobrze ponad 20.
W jednym aucie, które ma masę poniżej tony mało momentu i jest dobrze wyważone mogło by się okazać, że mieszanka miękka da radę, gdzie tego samego dnia ciężki pojazd z dużym momentem na tej samej próbie będzie bardziej tracąc trakcje przegrzewał średnią mieszankę.
Tor Kielce jest wybitnie śliski. A tor Radom bardzo przyczepny. W Biłgoraju jest jeszcze bardziej przyczepnie i zwijają się nawet cywilne twarde mieszanki.
I są potrzebne różne mieszanki na ten sam samochód. To są zupełnie inne temperatury opon przy tej samej temperaturze powietrza.
Dodatkowo trochę wilgoci też zmienia dużo.

Najprostszą metodą dla nas jest każdemu wpychać mieszankę twardą a na cięższe samochody super twardą. Dzięki temu mamy my pewność, że się nie przegrzeje. Tylko pytanie czy jest to dobra metoda.
Uważam, że dużo lepszą jest kontrola ogumienia przez samego kierowcę i umiejętność doboru do warunków. Bo tylko na miejscu można takie decyzje podejmować. Dlatego wymyśliliśmy promocję, żeby zachęcić do zmian twardości.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_Grzesiek Kuśmierz_*
post Thu, 29 Sep 2011 - 13:35
Post #149









Widzę temat pięknie zamieciono pod dywan, cicho sza, ten typ tak ma i już ... Twierdzenie że po minucie jazdy opona ma prawo się dzielić warstwami to jakiś absurd i tyle. Najwyraźniej super sprawdzona technologia nie nadaje się do użytku z mieszankami z jakich obecnie robione są XR-01.


Ps. Jak ktoś chętny oddam w promocyjnej cenie sztukę XR-01 w pełni sprawną w rozmiarze 205/50/16 mieszanka średnia, druga opona z kompletu gratis ;]

Styku mógłbyś odpisać na maila i przypomnij sobie o czym jeszcze zapomniałeś. Pozdrawiam Grzesiek biggrin.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
KrisSz
post Mon, 03 Oct 2011 - 20:39
Post #150


Super User
Dołączył: Mon, 23 August 2010





No to ryzyk, fizyk. Ponieważ moje sliki zeszły ostatnio w sposób "naturalny" więc zamówiłem zestaw promo 225/40/18 w mieszance twardej (H). Zobaczymy jak będą się sprawdzać.......tylko sklep straszył mnie że będzie chciał potwierdzenia zamówienia za 15 minut ale nic nie przysłał.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Styku
post Tue, 04 Oct 2011 - 12:30
Post #151


Super User
Dołączył: Wed, 25 October 2006
Skąd: NS





Sklep to automat. Nie mamy nad tym kontroli.


Odnieśliśmy mały lokalny sukces.
Na Super OESie w Nowym Sączu opony Profil zrobiły generalnie bardzo dobrą robotę.

W Generalce w klasie piątej, najmocniejszej Subaru na naszych oponach zdobyło drugie a ja czwarte miejsce. Do pierwszego miejsca brakowało temu autu sporo mocy i momentu. W klasie 5 zdobyłem trzecie miejsce mając najsłabszy samochód z najmniejszym silnikiem. Focus RS z naszymi oponami całkiem dobrze sobie poradził, ale miał awarię.

W klasie open, dwa mocne 4x4 zrobiły na XR-01 bardzo przyzwoite czasy.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
KrisSz
post Tue, 04 Oct 2011 - 13:03
Post #152


Super User
Dołączył: Mon, 23 August 2010





CYTAT(Styku @ Tue, 04 Oct 2011 - 12:30) *
Sklep to automat. Nie mamy nad tym kontroli.


Ale rozumiem że zamówienie przyjęte ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Styku
post Tue, 04 Oct 2011 - 13:52
Post #153


Super User
Dołączył: Wed, 25 October 2006
Skąd: NS





Komputer przyjął. Czekamy na przelew i wysyłamy.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kenet
post Tue, 04 Oct 2011 - 14:57
Post #154


Forum Killer
Dołączył: Tue, 27 July 2004
Skąd: Warszawa





Kupiłem profile w średniej mieszance 185/55/15 na ostatnią rundę WST Lap Race i podzielę się spostrzeżeniami. Auto to Astra GSi , bez kanapy, zapasu i seryjnych pasów, waga 1050 kg moc lekko ponad serię, bilstein b6. Pierwszy raz jechałem na takiej oponie i nie bardzo wiedziałem z czym to się je. Nabiliśmy 2.0 bar przód i 1.8 tył. Trakcja na hamowaniu czy starcie jest mega, waliłem mocne dohamowania ze 170 km/h i nie blokowało tyłu, z którym często bywały problemy. W zakręcie natomiast nie widziałem różnicy między federalem. Ale może gdybym sieknął parę kółek na Federalu i zaraz potem założył Profila to coś bym zauważył.

Natomiast bardzo bałem się tego przegrzania, ale teraz stwierdzam, że ludzie którzy wkleili zdjęcia swoich spalonych profili w tym temacie, jechali z max skręconymi kołami i gazem w podłodze. Ja przejechałem pełną bombą 10 kółek pod rząd i co prawda dwóch niezależnych ekspertów nastraszyło mnie, że kółka są przegrzane, ale teraz stwierdzam, że nie wiedzieli po prostu co to jest zjawisko grejningu biggrin.gif Ogólnie w sobotę zrobiłem ok. 30 kółek po trasie ogniem. Profile porównując do Federala wyglądają jakbym jeździł po Torze Kielce, a nie Ułeży gdzie opony zawsze mi ginęły w oczach.

Podsumowując jestem bardzo zadowolony bo jeździło mi się bardzo dobrze i opony na przedniej osi lajtowo obsłużą jeszcze ze dwie srogie Ułęże. Ewentualnie na przód można dać twardą mieszankę i na bank będzie spokój.

Jedyny minus tych opon to kur.....kie trudności w wyważeniu, ale to niestety taki urok nalewek.




--------------------
Pure driving, real racing...that makes me happy.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Styku
post Tue, 04 Oct 2011 - 15:23
Post #155


Super User
Dołączył: Wed, 25 October 2006
Skąd: NS





Muszę przyznać, że widać na nich temperaturę, ale posłużą jeszcze na pewno.

Co do wyważenia. Większość opon waży się do 60 g. 40 jest takim standardem. Większość tak się waży. Tyle, że wyważenie na feldze z klejonymi ciężarkami należy pamiętać jest bardzo różne od tego, gdy są nabijane. Praktycznie jeżeli nabijamy 40 g. to kleimy 60-80. Wynika to z położenia ciężarka względem osi felgi.

Muszę przyznać, że opony Profil ważą się całkiem przyzwoicie porównując je do bezpośredniej konkurencji a i w nowych nie jest problem znaleźć opony, które się ważą na 60 i więcej gramów.

Nie chcę wprowadzać zamieszania, ale nawet serwisy ASO w tym kraju mają problem z obsługą super skomplikowanych nowoczesnych wyważarek o czym przekonali się nasi klienci, którzy przyjechali do nas na poprawki. Wiele maszyn jest źle skalibrowanych lub nigdy nie kalibrowanych. Nie twierdzę, że w tym przypadku tak jest, ale często zauważamy takie zjawiska wśród klientów z różnych rejonów kraju bo do przyjeżdżają do nas często ludzie z daleka.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
reza
post Tue, 04 Oct 2011 - 16:03
Post #156


Frequent User
Dołączył: Mon, 15 June 2009





Kent u ciebie wygląda to ok, nie wiem może masz opony z innej partii lub robione z innego surowca?może my mamy jakieś trafione,może przy nakładaniu mieszanki coś się zrypało... nie mam pojęcia. Są niby przygrzane ale nie rozwarstwiają się tak jak moje i kolegów z forum. Podobnie jak ty zauważyłem jedną rzecz, ze opona trzyma dobrze przy hamowaniu… ale tylko kiedy jest chłodno. jaka temperatura była podczas imprezy?
u mnie kolejna impreza zaliczona na profilach... taka sama jak tydzień temu, czyli szczeciński paks na torze kartingowym. średni czas przejazdu próby około 73s,start zatrzymany i meta stop, próba szybsza niż tydzień temu. Przy pierwszym przejeździe opona coś tam trzymała, ale praktycznie na każdym zakręcie tył uciekał(temp. około 15 stopni),drugi przejazd to już masakra tył nie trzymał a przód wyjeżdżał(temp. około 19 stopni),opona trochę zaczęła się rozwarstwiać na tylnej osi(oś napędowa) jak u kolegów na fotkach wzdłuż opony, o ile im można zarzucić ze płużyli na skręconych kołach to mi się to zrobiło na tylnej napędowej osi, opona nie wskazuje na przegrzanie:





Opona w ogóle nie klei nawet jak jak się ją przysmaży to guma się nie klei jest miękka jak wata ale się nie lepi. z rana jak jechałem na tor ulice były mokre bez kałuży tylko lekko mokry asfalt i opona nic nie trzymała, każde nawet lekkie dodanie gazu i koła buksowały.

Dodam ze po 2 pierwszych przejazdach zmieniłem tylne opony na łyse federale 595 Rs-R w tym samym rozmiarze, które miejscami nie miały już w ogóle bieżnika i trzymały w porównaniu do profili duuużo lepiej. Czas od razu poprawiłem o prawie 2s z wyjeżdżającym ciągle przodem(na przodzie dalej były profile).
Kupiłem opony które w warunkach jak obecne miały być ok a nie jest ok wiec coś tu jest nie tak, nie wiem czy macie problem z mieszankami czy z technologią nakładania czy z czymś innym, mówienie o tym ze jedna mieszanka powinna trzymać lepiej tu inna tam a jeszcze inna gdzie indziej przy innych warunkach i innym ciśnieniu nie załatwia sprawy. Zwalanie winy na klienta ze źle dobrał mieszankę jest nie na miejscu, bo moja opona na mieszance średniej w moim aucie miała się dobrze spisywać do temp. 25 stopni a nie daje rady na krótkiej próbie przy 18 stopniach na małym torze kartingowym... Zareklamować u was opony nie mogę, bo w myśl waszej zasady brałem, co chciałem, źle dobrałem ciśnienie, były nie takie warunki atmosferyczne itd. wiec to nie wasza winna, mogę sobie najwyżej dokupić twardszą mieszankę…

Dam jeszcze profilom jedną szanse przy niższej temperaturze, zobaczymy co wtedy pokarzą
Go to the top of the page
 
+Quote Post
KrisSz
post Tue, 04 Oct 2011 - 17:25
Post #157


Super User
Dołączył: Mon, 23 August 2010





CYTAT(Styku @ Tue, 04 Oct 2011 - 13:52) *
Komputer przyjął. Czekamy na przelew i wysyłamy.

To wysyłajcie ;-) Wybrałem opcja - gotówka przy odbiorze (zgodnie z regulaminem sklepu) :-)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kidzio_r5gtt
post Tue, 04 Oct 2011 - 20:30
Post #158


Forum Homee
Dołączył: Mon, 14 April 2008
Skąd: WPI

Ikona grupy



CYTAT(reza @ Tue, 04 Oct 2011 - 16:03) *
Kent u ciebie wygląda to ok, nie wiem może masz opony z innej partii lub robione z innego surowca?może my mamy jakieś trafione,może przy nakładaniu mieszanki coś się zrypało... nie mam pojęcia. Są niby przygrzane ale nie rozwarstwiają się tak jak moje i kolegów z forum. Podobnie jak ty zauważyłem jedną rzecz, ze opona trzyma dobrze przy hamowaniu… ale tylko kiedy jest chłodno. jaka temperatura była podczas imprezy?
u mnie kolejna impreza zaliczona na profilach... taka sama jak tydzień temu, czyli szczeciński paks na torze kartingowym. średni czas przejazdu próby około 73s,start zatrzymany i meta stop, próba szybsza niż tydzień temu. Przy pierwszym przejeździe opona coś tam trzymała, ale praktycznie na każdym zakręcie tył uciekał(temp. około 15 stopni),drugi przejazd to już masakra tył nie trzymał a przód wyjeżdżał(temp. około 19 stopni),opona trochę zaczęła się rozwarstwiać na tylnej osi(oś napędowa) jak u kolegów na fotkach wzdłuż opony, o ile im można zarzucić ze płużyli na skręconych kołach to mi się to zrobiło na tylnej napędowej osi, opona nie wskazuje na przegrzanie:





Opona w ogóle nie klei nawet jak jak się ją przysmaży to guma się nie klei jest miękka jak wata ale się nie lepi. z rana jak jechałem na tor ulice były mokre bez kałuży tylko lekko mokry asfalt i opona nic nie trzymała, każde nawet lekkie dodanie gazu i koła buksowały.

Dodam ze po 2 pierwszych przejazdach zmieniłem tylne opony na łyse federale 595 Rs-R w tym samym rozmiarze, które miejscami nie miały już w ogóle bieżnika i trzymały w porównaniu do profili duuużo lepiej. Czas od razu poprawiłem o prawie 2s z wyjeżdżającym ciągle przodem(na przodzie dalej były profile).
Kupiłem opony które w warunkach jak obecne miały być ok a nie jest ok wiec coś tu jest nie tak, nie wiem czy macie problem z mieszankami czy z technologią nakładania czy z czymś innym, mówienie o tym ze jedna mieszanka powinna trzymać lepiej tu inna tam a jeszcze inna gdzie indziej przy innych warunkach i innym ciśnieniu nie załatwia sprawy. Zwalanie winy na klienta ze źle dobrał mieszankę jest nie na miejscu, bo moja opona na mieszance średniej w moim aucie miała się dobrze spisywać do temp. 25 stopni a nie daje rady na krótkiej próbie przy 18 stopniach na małym torze kartingowym... Zareklamować u was opony nie mogę, bo w myśl waszej zasady brałem, co chciałem, źle dobrałem ciśnienie, były nie takie warunki atmosferyczne itd. wiec to nie wasza winna, mogę sobie najwyżej dokupić twardszą mieszankę…

Dam jeszcze profilom jedną szanse przy niższej temperaturze, zobaczymy co wtedy pokarzą


tak jak patrze na te zdjęcia to wygląda że pół opony jest zużyte i pracowało i przegrzało się a pół nie. może warto popatrzeć na ciśnienia i kąty w zawieszeniu. opona może być trefna, ale nawet trafna guma jakby zawias był dobrze ustawiony to by się sypała na całej szerokości. Patrząc na ślad zużyty to możesz przyjąć że jeździsz na rozmiarze o połowę mniejszym niż w rzeczywistości.


--------------------
www.re5pect.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
MadeInPoland
post Tue, 04 Oct 2011 - 22:38
Post #159


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 15 July 2008
Skąd: Katowice





Kenet porównujesz je do federali 195/50 15?
Pierwsza foto to porównanie do jakiej opony, jakim rozmiarze i jak wypadała powierzchnia tego porównania.


--------------------
Nie ma nudnych samochodów, są tylko nudni kierowcy
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ZiG
post Tue, 04 Oct 2011 - 23:16
Post #160


Frequent User
Dołączył: Sat, 19 November 2005
Skąd: Szczecin





CYTAT(kidzio_r5gtt @ Tue, 04 Oct 2011 - 20:30) *
tak jak patrze na te zdjęcia to wygląda że pół opony jest zużyte i pracowało i przegrzało się a pół nie. może warto popatrzeć na ciśnienia i kąty w zawieszeniu. opona może być trefna, ale nawet trafna guma jakby zawias był dobrze ustawiony to by się sypała na całej szerokości. Patrząc na ślad zużyty to możesz przyjąć że jeździsz na rozmiarze o połowę mniejszym niż w rzeczywistości.


Czytasz kolege w calości czy tylko wyrywkami, które akurat Ci pasują ? Auto Rezy w ostatnim czasie zjeździło sporo różnych marek opon i On naprawdę ma porównanie i wie co piszę. Widziałem wszystkie jego przejazdy i muszę potwierdzić, że te konkretne jego opony ze zdjęć to niezła kupa. Jak dla mnie wybór profili to totolotek i puki się coś nie zmieni w ich produkcji to stracicie wielu klientów. Żeby nie było to wiele markowych opon w życiu zjeździłem i wiem jak się dobiera ciśnienia i ustawienia geometrii. Reza zresztą także to doskonale wie i można bład w tym wypadku wykluczyć.


--------------------
Uzależniony od motoryzacji, techniki i rajdów :)
Go to the top of the page
 
+Quote Post

45 Stron V  « < 6 7 8 9 10 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Wednesday, 18 June 2025 - 00:20