![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#501
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Wed, 13 August 2008 Skąd: Bratislava ![]() |
Ja tam słyszę jakieś v8 pod maską ;P Piękny dźwięk. mi tak brzmiała 323F jak miałem dziurę w wydechu i marchewy w bak szły ![]() -------------------- Blog Motoryzacyjny TorquedMad mind - tqmm.pl
FB: @torquedmadmind Insta: @tqmmpl Twitter: @tqmmpl |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#502
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 04 August 2010 Skąd: Warszawa ![]() |
Ufff... znowu miałem 1000 spraw na głowie i nie miałem czasu podłubać przy Wieprzu, ale przyszły miesiąc podgonie auto.
Stwierdziłem, że wycinam ten roll bar, który zrobiłem, zakładam klatkę OMP z homologacją FIA, następnie lakier, dokończyć układ wydechowy, zakup poliwęglanów mnie jeszcze czeka, nowych opon, innych felg i może do wakacji się wyrobię. ![]() ![]() By the way: uruchomiłem u siebie piaskowanie, właśnie przygotowuję komorę aby móc piaskować całe nadwozia ![]() Tu kilka fotek rzeczy, które ostatnio robiłem, chętnie pomogę forumowiczom z wypiaskowanie elementów przy Waszych autkach https://www.facebook.com/media/set/?set=a.6...2213&type=1 Pzdr, AW -------------------- Walenda Motorsport | Retro Power | Regeneracja Brembo
_https://www.instagram.com/walenda_motorsport |
|
|
![]()
Post
#503
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 08 October 2011 ![]() |
O, a ogarniesz nadwozie z cienkich blach tak aby nie było fal dunaju po piaskowaniu?
Ile pi x drzwi kosztowałoby zpiaskowanie takiej budy http://www.czarprlu.pl/wp-content/gallery/...-15/karos01.jpg może być na PW. -------------------- narkotyczny zapach dogrzanych slicków...
powered by PENRITE vmistrz klasy 2-1300 Classicauto Cup 2012 mistrz klasy 2-1300 Classicauto Cup 2015 |
|
|
![]()
Post
#504
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sun, 06 April 2014 ![]() |
O, a ogarniesz nadwozie z cienkich blach tak aby nie było fal dunaju po piaskowaniu? Ja bym proponował to wytrawić. Szkoda piaskować. W warszawie podobno jest jakaś firma, która proponuje takie usługi. Zapewne ktoś podpowie gdzie to jest. Temat poruszany był na forum ![]() -------------------- Audi S8D4 Będzie
Audi S8D3 Jest i Audi S8D2 Było KTM 660 supermoto, KTM pro50 :) Panonia z koszem , Jeep 4.0, passeratdi i kilka kosiarek :D |
|
|
![]()
Post
#505
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sat, 26 September 2009 Skąd: Tłuszcz/Warszawa ![]() |
Agresywne ścierniwo + małe ciśnienie i nic nie ma prawa się pogiąć.
|
|
|
![]()
Post
#506
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sun, 06 April 2014 ![]() |
Tak wiem, sam mam własną piaskarke. Jednak zawsze trochę materiału zostanie zdjęte chociaż to minimalnie dosłownie prawie wcale. Będą też minimalne. Można zastosować sodowanie lub szkiełkowanie, ale koszt i czas będzie spory. Zostaje też temat minimalnych drobin ścierniwa pozostałych w materiale i późniejszym problemie przy lakierowaniu. Tak wszystko da się zrobić. Ja naprawdę jestem świadomy tych rzeczy. nie mowie że to totalna lipa bo tak nie jest i można to zrobić i się robi. Kto co lubi i ile ma kasy.
-------------------- Audi S8D4 Będzie
Audi S8D3 Jest i Audi S8D2 Było KTM 660 supermoto, KTM pro50 :) Panonia z koszem , Jeep 4.0, passeratdi i kilka kosiarek :D |
|
|
![]()
Post
#507
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 05 July 2009 ![]() |
dokladnie sodowanie.
widzialem tez traktowanie nadwozia suchym lodem. W m3 od poczatku przepustnice leza odrazu na glowicy - kanal w przepustnicy ma moze 5 cm od motylka do glowicy a w glowicy do zaworu to moze z 3-4 cm jest. Silniki kreca sie na ogol do 8 tys. Wiec nie wiem co komus nie pasuje w takim rozwiazanu oprocz pisania glopot. w m3 e36 nie bylo dwoch odleglosci od motylkow przepustnic do glowicy w dwoch roznych wersjach? ok poruszyles sprawe od motylka do glowicy,przypadkiem w airboxie w m3 e36 nie ma zmiennych pojemnosci/dlugosci dolotu i dlatego bmw pozwolilo sobie zalozyc itb tak blisko glowicy? Adam wrzucisz zdjecie tego drugiego kolektora ssacego,ktory spawales? tutaj problemem jest wyprostowanie kanalu w kolektorze ssacym bez przerabiania maski. komora silnikowa jest pewnie niska,silnik w miare wysoki i dlatego miedzy innymi jest takie a nie inne umiejscowienie silnika. |
|
|
![]()
Post
#508
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Tue, 05 May 2009 Skąd: Nowa Huta ![]() |
Raich były różne długości trąbek w m3 e36. Przepustnice były te same.
-------------------- BMW...freude am fahren...
|
|
|
![]()
Post
#509
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 05 July 2009 ![]() |
w tych co byly dluzsze trabki,przeputnice (mimo,ze moglby byc identyczne) nie byly blizej glowicy?
|
|
|
![]()
Post
#510
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Tue, 05 May 2009 Skąd: Nowa Huta ![]() |
Numery odlewów są te same więc raczej nie.
-------------------- BMW...freude am fahren...
|
|
|
![]()
Post
#511
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 04 August 2010 Skąd: Warszawa ![]() |
Dobra czas, odgrzebać kotleta.
Wyciągnąłem wieprza po roku stania w garażu, muszę go wreszcie skończyć ![]() ![]() Układ wydechowy wstępnie przyłapany. ![]() ![]() Teraz tylko musze wyciąć moją rzeźbę klatki i pakuje OMP. Dalej lakierowanie auta, poliweglany, deska do floku, zmiana apartu zapłonowego, semislicki i ogień... ![]() Pzdr, AW -------------------- Walenda Motorsport | Retro Power | Regeneracja Brembo
_https://www.instagram.com/walenda_motorsport |
|
|
![]()
Post
#512
|
|
Rookie Dołączył: Sat, 02 April 2011 ![]() |
Miło, że projekt kontynuowany
![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#513
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 13 March 2007 Skąd: WGM ![]() |
Fajnie, że coś sie dzieje. Dopinguje
![]() -------------------- size is nothing... boost is EVERYTHING
|
|
|
![]()
Post
#514
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 04 August 2010 Skąd: Warszawa ![]() |
No dobra kupiłem kolejnego 924 bez silnika i silnik z Martini 9?4 wyjeżdża i wskakuje w srebrną strzałę.
![]() A Martini 9?4 będzie teraz Turbo Martini i wlatuje do niego R4 3.0 Turbo z modelu Porsche 968 ![]() ![]() ![]() ![]() Niedługo soczysty update ![]() Pzdr, AW -------------------- Walenda Motorsport | Retro Power | Regeneracja Brembo
_https://www.instagram.com/walenda_motorsport |
|
|
![]()
Post
#515
|
|
![]() Super User Dołączył: Wed, 06 May 2009 Skąd: Jelenia Góra ![]() |
Kapitalnie, czekam na efekt końcowy. Dobrze, że w końcu się ruszyło. Będę obserwował proces swapowania, bo coś podobnego mi po głowie chodzi
![]() |
|
|
![]()
Post
#516
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 04 August 2010 Skąd: Warszawa ![]() |
Nowe gadżety
![]() ![]() Wał i skrzynia pod 2.0 wyjechały, wpadł już wał pod 3.0 Turbo. ![]() cdn... -------------------- Walenda Motorsport | Retro Power | Regeneracja Brembo
_https://www.instagram.com/walenda_motorsport |
|
|
![]()
Post
#517
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 04 August 2010 Skąd: Warszawa ![]() |
No dobra czas wydłubać serducho z dawcy
![]() ![]() ...i coś motywującego na deser ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Pzdr, AW -------------------- Walenda Motorsport | Retro Power | Regeneracja Brembo
_https://www.instagram.com/walenda_motorsport |
|
|
![]()
Post
#518
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
Obłęd !!
Ps. Co to za motorownia ?? Jakiś taki dziwny kolektor ssacy ma ?? -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]()
Post
#519
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 04 August 2010 Skąd: Warszawa ![]() |
Silnik Porsche 968 3.0 Turbo, aktualnie upchnięty w budę 944, dlatego dziwny kolektor.
Ja to teraz wydłubuję z dawcy i będę robił po swojemu cały motor, kolektor też. Pzdr, AW -------------------- Walenda Motorsport | Retro Power | Regeneracja Brembo
_https://www.instagram.com/walenda_motorsport |
|
|
![]()
Post
#520
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 04 August 2010 Skąd: Warszawa ![]() |
No dobra wyciągam kasztana z dawcy...
![]() Chyba jakoś to złoże w całość. ![]() Na pewno musze mocowania belki pod silnik przerobić i mocowanie magla chyba... ciekawe co jeszcze w trakcie wyjdzie, na razie kompletuje nowe graty do motoru, wiec jak go wyciągnę to zabieram się za remont motoru. Porypało mnie do reszty ale już mam tak zrzeźbione auto, że idę na całość ![]() Ps. Czy orientujecie się, czy może ktoś kiedyś podjął się takiego tematu przerobienie 924 na 944 i wrzutki motoru z 968? Jak ktoś ma jakies linki w necie to z będzie mi miło jak podeślecie ![]() cdn... ![]() -------------------- Walenda Motorsport | Retro Power | Regeneracja Brembo
_https://www.instagram.com/walenda_motorsport |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Sunday, 06 July 2025 - 11:49 |