Shoutbox 0 nowych PW 


30 Stron V  « < 14 15 16 17 18 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Porsche 9?4 RWB style ;) by Walenda Motorsport, Wieprzowina Słodko Kwaśna :)
kiwi
post Mon, 10 Dec 2012 - 20:23
Post #301


Forum Homee
Dołączył: Sun, 25 October 2009
Skąd: Łódź





CYTAT(jacoj @ Mon, 10 Dec 2012 - 18:46) *
kurna kupa szmalu ta klapa i błotniki na gt-racing, a maski w sumie nie znalazłem... sad.gif
a jak tam kolektor wydech - jest chociaż 4w1 czy trzeba dorabiac lub szukac? i jak ogolnie z calym wydechem, przelot zda egzamin?


W N/A ( wolnossącym ) nie zda egzaminu ,po za tym będzie tak pruł japę ,że na większości zawodow nie przejdziesz przeglądu kontrolnego wink.gif


--------------------
quattro
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Mon, 10 Dec 2012 - 20:23
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
AdamWalenda
post Mon, 10 Dec 2012 - 21:09
Post #302


Forum Homee
Dołączył: Wed, 04 August 2010
Skąd: Warszawa





Za maskę o ile pamiętam płaciłem 1700 zł, nosek wyszedł 300 zł, błotniki po 200 zł. Drzwi laminat komplet 2500 zł. Nakładki poszerzające 320 $ x 4 szt. + wysyłka do polski smile.gif
Sportowy kolektor wydechowy ma w ofercie do tego motoru tylko Supersprint ale trzeba by zamówic z 10 kompletów po 2700 zł za szt. + wysyłka do polski, wiec stwierdziłem, że sam sobie olicze i zrobię układ wydechowy.

Pzdr,
AW


--------------------
Walenda Motorsport | Retro Power | Regeneracja Brembo
_https://www.instagram.com/walenda_motorsport
Go to the top of the page
 
+Quote Post
raich
post Fri, 14 Dec 2012 - 21:15
Post #303


Forum Homee
Dołączył: Sun, 05 July 2009





wal korbowy tez odchudzales?
na liscie ''wylatuje'' jest alternator,to z czego ladowanie?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
AdamWalenda
post Fri, 14 Dec 2012 - 21:19
Post #304


Forum Homee
Dołączył: Wed, 04 August 2010
Skąd: Warszawa





Ładowianie jak w Porsche GTP/GTR, albo lżejszy alternator załoze, jeszcze się zastanawiam.
Włału nie odchudzałem, odchudzałem koło ponad 4 kg i wywazałem elektronicznie, wał równiez wyważałem.


--------------------
Walenda Motorsport | Retro Power | Regeneracja Brembo
_https://www.instagram.com/walenda_motorsport
Go to the top of the page
 
+Quote Post
m52owner
post Sat, 15 Dec 2012 - 00:11
Post #305


Forum Killer
Dołączył: Tue, 05 January 2010
Skąd: z garażu





CYTAT
Ładowianie jak w Porsche GTP/GTR
Tzn?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
AdamWalenda
post Sat, 15 Dec 2012 - 19:30
Post #306


Forum Homee
Dołączył: Wed, 04 August 2010
Skąd: Warszawa





Mała podpowiedź smile.gif





Pzdr,
AW


--------------------
Walenda Motorsport | Retro Power | Regeneracja Brembo
_https://www.instagram.com/walenda_motorsport
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rex
post Sat, 15 Dec 2012 - 20:02
Post #307


Forum Killer
Dołączył: Tue, 07 December 2004
Skąd: Warszawa





Heh piekny patent. Cos jakby z tylnej osi pedzony...si?


--------------------
Ford Escort Cabrio '88
Recaro Leather interior
Bilstei Wolf Suspension
ex rst :) 2.0 16v zetec in progress
Go to the top of the page
 
+Quote Post
m52owner
post Sat, 15 Dec 2012 - 22:51
Post #308


Forum Killer
Dołączył: Tue, 05 January 2010
Skąd: z garażu





Tak jak w BMW 635 CSI.
Warta skóra wyrobu?
W sumie to jedyny problem to od czasu do czasu akumulator "bezpośrednio" podładować, no i dobrać przełożenie aby przy mniejszych prędkościach też ładowało.Jakiej średnicy kółko wybierasz na półosi tzn przy jakiej prędkości "kontrolka zgaśnie"?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
peerbe111
post Sat, 15 Dec 2012 - 22:55
Post #309


Forum Killer
Dołączył: Tue, 30 March 2010
Skąd: Konstancin





Po co sobie życie utrudniać? Nie przekręci się jak za szybko będzie jechać?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
m52owner
post Sat, 15 Dec 2012 - 23:32
Post #310


Forum Killer
Dołączył: Tue, 05 January 2010
Skąd: z garażu





CYTAT
Nie przekręci się jak za szybko będzie jechać?

To akurat zależy od przełożenia.Podejrzewam że bezpiecznie jest tak do ok 8-9000obr/min.
Alternator daje spory opór na silniku -myslę że w przypadku" bezkompromisowych" projektów przeniesienie jego napędu na tylną oś jest dobrym rozwiązaniem.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mate96
post Sat, 15 Dec 2012 - 23:56
Post #311


Forum Homee
Dołączył: Sat, 10 June 2006
Skąd: Wawa





A po co komu na torze ładowanie na jałowych? Naładowany aku do startu, a później i tak leci się ogniem.


--------------------
Octavia II 2.0 TDI CR wół roboczy
Skyline R33 rdzewiuch stoi po to żeby mieć
Fabia II RS daily
Suzuki SV650S żeby mieć
Go to the top of the page
 
+Quote Post
BeeMiX
post Sun, 16 Dec 2012 - 08:22
Post #312


Moderator
Dołączył: Sat, 23 July 2005
Skąd: Nowy Jork / Choszczno





Słyszałem o takim patencie w 996 Turbo, gdzie alternator jest pędzony z wyjścia na przedni napęd, gdzie ten został wyrzucony. Ciekawa koncepcja.


--------------------
97 Ultra White SC300 + 2JZ VVTi + GT35R + 6 speed
98 Smaragd schwarz SL500
08 S500L
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rafciu
post Mon, 17 Dec 2012 - 11:22
Post #313


Forum Killer
Dołączył: Tue, 31 August 2010
Skąd: okolice wawy





Alternator w zwykłym samochodzie kręci się dwa razy szybciej niż silnik, czyli spokojnie może osiągać prędkości obrotowe rzędu 16tyś obr/min. żeby uzyskać takie prędkości przy kole to trzeba niezłą przekładnię zrobić tongue.gif


--------------------
Chcesz mi pomóc? Przeczytaj poniższy link i podaruj 1% podatku
http://www.fsr.pl/portal/fsr/695/5528/Kurach_Rafal.html?search=58898
Go to the top of the page
 
+Quote Post
raich
post Mon, 24 Dec 2012 - 10:28
Post #314


Forum Homee
Dołączył: Sun, 05 July 2009





nie daje to mniejszej mocy na kolach?
przeciez jedna poloska jest ''niby'' ciezsza.
poza tym napedzajaca polos dostaje mniejsza moc niz druga polos.(ma opory takie jak na rozrzadzie).
Go to the top of the page
 
+Quote Post
AdamWalenda
post Thu, 03 Jan 2013 - 00:55
Post #315


Forum Homee
Dołączył: Wed, 04 August 2010
Skąd: Warszawa





Przyszedł smile.gif



Nr i typ: 25540 typ R
Wznios: S 12,50 / W 12,50 mm
Całkowity czas otwarcia: 283' / 283'
Czas otwarcia(2,0 mm): 243' / 243'
Luz: 0,25 / 0,30 mm

Ps. Ten seryjny mam do sprzedania jak by ktoś potrzebował smile.gif

Pzdr,
AW


--------------------
Walenda Motorsport | Retro Power | Regeneracja Brembo
_https://www.instagram.com/walenda_motorsport
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bartoromero
post Thu, 03 Jan 2013 - 09:41
Post #316


User
Dołączył: Fri, 21 August 2009
Skąd: Łokolice Stolycy





Lepiej sobie seryjny zachowaj... Ja tak swoje stare szpeje sprzedawałem, a potem, jak mi się coś popsuło to na szybko musiałem szukać/kupować...
Czasami lepiej na seryjnym pojechać, niż w ogóle nie pojechać... smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
AdamWalenda
post Thu, 24 Jan 2013 - 22:07
Post #317


Forum Homee
Dołączył: Wed, 04 August 2010
Skąd: Warszawa





No dobra, głowica gotowa smile.gif




Nie mam gdzie trzymać motoru, wiec musze przygotowac komorę i ją wylakierować przed włożeniem silnika.



Generalnie i tak muszę go zamontować aby móc przygotowac kolektor wydechowy i pospawać kolektor ssący pod gaźniki Kawasaki.



Bedę przerabiał jeszcze pas przedni i trochę z niego wycinał smile.gif



Chyba jednak odpuszczam przebijanie sie z klatką do komory silnika, i tak jest sztywno, a pod maską będę jeszcze musiał upchnąć rozpórkę tak aby nie kolidowała z gaźnikami Kawasaki ifiltrem pipercrossa.



Pzdr,
AW


--------------------
Walenda Motorsport | Retro Power | Regeneracja Brembo
_https://www.instagram.com/walenda_motorsport
Go to the top of the page
 
+Quote Post
SONIC
post Thu, 24 Jan 2013 - 23:18
Post #318


Forum Killer
Dołączył: Mon, 19 December 2005
Skąd: Płock





Adam -przepraszam bo nie chce sie przebijac przez 16 stron ale rozumiem ze dyfer bedzie zeszperowany ? tak? czy mógł bym prosic o dokładniejsza fotke napedu alternatora ?? tzn jak jest połączony dyfer z alternatorem ? jest kółko na półosce czy inaczej jest to rozwiązane??nie lepiej "wyłapac" sie z wałuzeby nie oszukiwac dyfra przez wieksze obciązenie jednej półosi? i czemu jest przenoszony na tył? chodzi o rozkład masy? albo miejsce pod maska?czy gra jest warta swieczki??(tzn jesli chodzi o rozkład masy?)


--------------------
BMW E64 645i
Go to the top of the page
 
+Quote Post
AdamWalenda
post Fri, 25 Jan 2013 - 00:02
Post #319


Forum Homee
Dołączył: Wed, 04 August 2010
Skąd: Warszawa





Napęd alternatora prawdopodobnie zostanie seria, ale dam mniejszy i lżejszy alternator, aby zyskać parę kilo ale jeszcze rozważam.
Czemu jest przenoszony? to chyba logiczne, aby dac więcej oddechu motorowi smile.gif

Pzdr,
AW


--------------------
Walenda Motorsport | Retro Power | Regeneracja Brembo
_https://www.instagram.com/walenda_motorsport
Go to the top of the page
 
+Quote Post
SONIC
post Fri, 25 Jan 2013 - 00:20
Post #320


Forum Killer
Dołączył: Mon, 19 December 2005
Skąd: Płock





ok , tylko jednego nie rozumiem przeciez suma sumarum alternator jest napedzany przez silnik tylko ze w koncowej czesci przeniesienia napedu tak? i czy nie lepiej było by sie wyłapac z wału przed wejsciem do dyfra niz z półoski? w koncu jedna z pół osi ma wtedy wiekszy opór niz 2 i musi (w jakis minimalny ) sposób układ róznicowy działac right? Ja nie wiem ja pytam bo jest to dla mnie ciekawostka i nie wiem jaki obrac tok myslenia:) pzdr.


--------------------
BMW E64 645i
Go to the top of the page
 
+Quote Post

30 Stron V  « < 14 15 16 17 18 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Friday, 18 July 2025 - 22:47