![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#301
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 25 October 2009 Skąd: Łódź ![]() |
kurna kupa szmalu ta klapa i błotniki na gt-racing, a maski w sumie nie znalazłem... ![]() a jak tam kolektor wydech - jest chociaż 4w1 czy trzeba dorabiac lub szukac? i jak ogolnie z calym wydechem, przelot zda egzamin? W N/A ( wolnossącym ) nie zda egzaminu ,po za tym będzie tak pruł japę ,że na większości zawodow nie przejdziesz przeglądu kontrolnego ![]() -------------------- quattro
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#302
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 04 August 2010 Skąd: Warszawa ![]() |
Za maskę o ile pamiętam płaciłem 1700 zł, nosek wyszedł 300 zł, błotniki po 200 zł. Drzwi laminat komplet 2500 zł. Nakładki poszerzające 320 $ x 4 szt. + wysyłka do polski
![]() Sportowy kolektor wydechowy ma w ofercie do tego motoru tylko Supersprint ale trzeba by zamówic z 10 kompletów po 2700 zł za szt. + wysyłka do polski, wiec stwierdziłem, że sam sobie olicze i zrobię układ wydechowy. Pzdr, AW -------------------- Walenda Motorsport | Retro Power | Regeneracja Brembo
_https://www.instagram.com/walenda_motorsport |
|
|
![]()
Post
#303
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 05 July 2009 ![]() |
wal korbowy tez odchudzales?
na liscie ''wylatuje'' jest alternator,to z czego ladowanie? |
|
|
![]()
Post
#304
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 04 August 2010 Skąd: Warszawa ![]() |
Ładowianie jak w Porsche GTP/GTR, albo lżejszy alternator załoze, jeszcze się zastanawiam.
Włału nie odchudzałem, odchudzałem koło ponad 4 kg i wywazałem elektronicznie, wał równiez wyważałem. -------------------- Walenda Motorsport | Retro Power | Regeneracja Brembo
_https://www.instagram.com/walenda_motorsport |
|
|
![]()
Post
#305
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 05 January 2010 Skąd: z garażu ![]() |
CYTAT Ładowianie jak w Porsche GTP/GTR Tzn?
|
|
|
![]()
Post
#306
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 04 August 2010 Skąd: Warszawa ![]() |
Mała podpowiedź
![]() ![]() ![]() ![]() Pzdr, AW -------------------- Walenda Motorsport | Retro Power | Regeneracja Brembo
_https://www.instagram.com/walenda_motorsport |
|
|
![]()
Post
#307
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 07 December 2004 Skąd: Warszawa ![]() |
Heh piekny patent. Cos jakby z tylnej osi pedzony...si?
-------------------- Ford Escort Cabrio '88
Recaro Leather interior Bilstei Wolf Suspension ex rst :) 2.0 16v zetec in progress |
|
|
![]()
Post
#308
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 05 January 2010 Skąd: z garażu ![]() |
Tak jak w BMW 635 CSI.
Warta skóra wyrobu? W sumie to jedyny problem to od czasu do czasu akumulator "bezpośrednio" podładować, no i dobrać przełożenie aby przy mniejszych prędkościach też ładowało.Jakiej średnicy kółko wybierasz na półosi tzn przy jakiej prędkości "kontrolka zgaśnie"? |
|
|
![]()
Post
#309
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 30 March 2010 Skąd: Konstancin ![]() |
Po co sobie życie utrudniać? Nie przekręci się jak za szybko będzie jechać?
|
|
|
![]()
Post
#310
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 05 January 2010 Skąd: z garażu ![]() |
CYTAT Nie przekręci się jak za szybko będzie jechać? To akurat zależy od przełożenia.Podejrzewam że bezpiecznie jest tak do ok 8-9000obr/min. Alternator daje spory opór na silniku -myslę że w przypadku" bezkompromisowych" projektów przeniesienie jego napędu na tylną oś jest dobrym rozwiązaniem. |
|
|
![]()
Post
#311
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sat, 10 June 2006 Skąd: Wawa ![]() |
A po co komu na torze ładowanie na jałowych? Naładowany aku do startu, a później i tak leci się ogniem.
-------------------- Octavia II 2.0 TDI CR wół roboczy
Skyline R33 rdzewiuch stoi po to żeby mieć Fabia II RS daily Suzuki SV650S żeby mieć |
|
|
![]()
Post
#312
|
|
![]() Moderator Dołączył: Sat, 23 July 2005 Skąd: Nowy Jork / Choszczno ![]() |
Słyszałem o takim patencie w 996 Turbo, gdzie alternator jest pędzony z wyjścia na przedni napęd, gdzie ten został wyrzucony. Ciekawa koncepcja.
-------------------- 97 Ultra White SC300 + 2JZ VVTi + GT35R + 6 speed
98 Smaragd schwarz SL500 08 S500L |
|
|
![]()
Post
#313
|
|
Forum Killer Dołączył: Tue, 31 August 2010 Skąd: okolice wawy ![]() |
Alternator w zwykłym samochodzie kręci się dwa razy szybciej niż silnik, czyli spokojnie może osiągać prędkości obrotowe rzędu 16tyś obr/min. żeby uzyskać takie prędkości przy kole to trzeba niezłą przekładnię zrobić
![]() -------------------- Chcesz mi pomóc? Przeczytaj poniższy link i podaruj 1% podatku
http://www.fsr.pl/portal/fsr/695/5528/Kurach_Rafal.html?search=58898 |
|
|
![]()
Post
#314
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 05 July 2009 ![]() |
nie daje to mniejszej mocy na kolach?
przeciez jedna poloska jest ''niby'' ciezsza. poza tym napedzajaca polos dostaje mniejsza moc niz druga polos.(ma opory takie jak na rozrzadzie). |
|
|
![]()
Post
#315
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 04 August 2010 Skąd: Warszawa ![]() |
Przyszedł
![]() ![]() Nr i typ: 25540 typ R Wznios: S 12,50 / W 12,50 mm Całkowity czas otwarcia: 283' / 283' Czas otwarcia(2,0 mm): 243' / 243' Luz: 0,25 / 0,30 mm Ps. Ten seryjny mam do sprzedania jak by ktoś potrzebował ![]() Pzdr, AW -------------------- Walenda Motorsport | Retro Power | Regeneracja Brembo
_https://www.instagram.com/walenda_motorsport |
|
|
![]()
Post
#316
|
|
User Dołączył: Fri, 21 August 2009 Skąd: Łokolice Stolycy ![]() |
Lepiej sobie seryjny zachowaj... Ja tak swoje stare szpeje sprzedawałem, a potem, jak mi się coś popsuło to na szybko musiałem szukać/kupować...
Czasami lepiej na seryjnym pojechać, niż w ogóle nie pojechać... ![]() |
|
|
![]()
Post
#317
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 04 August 2010 Skąd: Warszawa ![]() |
No dobra, głowica gotowa
![]() ![]() ![]() Nie mam gdzie trzymać motoru, wiec musze przygotowac komorę i ją wylakierować przed włożeniem silnika. ![]() Generalnie i tak muszę go zamontować aby móc przygotowac kolektor wydechowy i pospawać kolektor ssący pod gaźniki Kawasaki. ![]() Bedę przerabiał jeszcze pas przedni i trochę z niego wycinał ![]() ![]() Chyba jednak odpuszczam przebijanie sie z klatką do komory silnika, i tak jest sztywno, a pod maską będę jeszcze musiał upchnąć rozpórkę tak aby nie kolidowała z gaźnikami Kawasaki ifiltrem pipercrossa. ![]() Pzdr, AW -------------------- Walenda Motorsport | Retro Power | Regeneracja Brembo
_https://www.instagram.com/walenda_motorsport |
|
|
![]()
Post
#318
|
|
Forum Killer Dołączył: Mon, 19 December 2005 Skąd: Płock ![]() |
Adam -przepraszam bo nie chce sie przebijac przez 16 stron ale rozumiem ze dyfer bedzie zeszperowany ? tak? czy mógł bym prosic o dokładniejsza fotke napedu alternatora ?? tzn jak jest połączony dyfer z alternatorem ? jest kółko na półosce czy inaczej jest to rozwiązane??nie lepiej "wyłapac" sie z wałuzeby nie oszukiwac dyfra przez wieksze obciązenie jednej półosi? i czemu jest przenoszony na tył? chodzi o rozkład masy? albo miejsce pod maska?czy gra jest warta swieczki??(tzn jesli chodzi o rozkład masy?)
-------------------- BMW E64 645i
|
|
|
![]()
Post
#319
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 04 August 2010 Skąd: Warszawa ![]() |
Napęd alternatora prawdopodobnie zostanie seria, ale dam mniejszy i lżejszy alternator, aby zyskać parę kilo ale jeszcze rozważam.
Czemu jest przenoszony? to chyba logiczne, aby dac więcej oddechu motorowi ![]() Pzdr, AW -------------------- Walenda Motorsport | Retro Power | Regeneracja Brembo
_https://www.instagram.com/walenda_motorsport |
|
|
![]()
Post
#320
|
|
Forum Killer Dołączył: Mon, 19 December 2005 Skąd: Płock ![]() |
ok , tylko jednego nie rozumiem przeciez suma sumarum alternator jest napedzany przez silnik tylko ze w koncowej czesci przeniesienia napedu tak? i czy nie lepiej było by sie wyłapac z wału przed wejsciem do dyfra niz z półoski? w koncu jedna z pół osi ma wtedy wiekszy opór niz 2 i musi (w jakis minimalny ) sposób układ róznicowy działac right? Ja nie wiem ja pytam bo jest to dla mnie ciekawostka i nie wiem jaki obrac tok myslenia:) pzdr.
-------------------- BMW E64 645i
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Friday, 18 July 2025 - 22:47 |