Shoutbox 0 nowych PW 


30 Stron V  « < 13 14 15 16 17 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Porsche 9?4 RWB style ;) by Walenda Motorsport, Wieprzowina Słodko Kwaśna :)
DOHC
post Sat, 24 Nov 2012 - 11:54
Post #281


Forum Homee
Dołączył: Thu, 12 January 2006
Skąd: Pionki/Warszawa





Powiem Ci że bardzo sprawnie działasz i szybko te projekty sie finalizują smile.gif

pozdrawiam
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Sat, 24 Nov 2012 - 11:54
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
AdamWalenda
post Thu, 29 Nov 2012 - 22:47
Post #282


Forum Homee
Dołączył: Wed, 04 August 2010
Skąd: Warszawa





Wałek już u Światka smile.gif ...Głowiczka w trakcie smile.gif ...graty w lakierni proszkowej... czas na dokonczenie klatki i wycięcie przedniej szyby smile.gif



Pzdr,
AW


--------------------
Walenda Motorsport | Retro Power | Regeneracja Brembo
_https://www.instagram.com/walenda_motorsport
Go to the top of the page
 
+Quote Post
AdamWalenda
post Mon, 03 Dec 2012 - 20:13
Post #283


Forum Homee
Dołączył: Wed, 04 August 2010
Skąd: Warszawa





No dobra przednia szyba wycięta smile.gif
Ktoś ją kiedyś nieumiejętnie wkleił, ale udało się ją uratować.
Teraz biorę się za dokończenie klatki smile.gif



Chcę przebić się do komory silnika jak na fotce poniżej smile.gif



Pzdr,
AW




--------------------
Walenda Motorsport | Retro Power | Regeneracja Brembo
_https://www.instagram.com/walenda_motorsport
Go to the top of the page
 
+Quote Post
AdamWalenda
post Tue, 04 Dec 2012 - 17:29
Post #284


Forum Homee
Dołączył: Wed, 04 August 2010
Skąd: Warszawa





Oczywiście tych co rozchodza się do kielichów od środka nie bedzie, natomiast bedą te co odchodza z "A" do kielichów + mam rozpórkę Staffa do niego i to powinno fajnie usztywnić smile.gif
Jak już skończę to zamieszczę foty.

Elementy odebrane z proszku smile.gif



Pzdr,
AW


--------------------
Walenda Motorsport | Retro Power | Regeneracja Brembo
_https://www.instagram.com/walenda_motorsport
Go to the top of the page
 
+Quote Post
AdamWalenda
post Thu, 06 Dec 2012 - 00:18
Post #285


Forum Homee
Dołączył: Wed, 04 August 2010
Skąd: Warszawa





Odnośnie odchudania mojego auta, jeśli ktoś zna dokładną wagę tam gdzie napisałem "???" to prosze o pomoc w uaktualnieniu listy. Na bierząco bedę ważył pozostałe elementy i poszerzał listę modyfikacji.


CO WYLECIAŁO/ WYLATUJE:
- Klaposzyba (oryginalna 19 kg)
- Szyby boczne (wagi nie znam)
- Dzrzwi boczne (~25 kg uzbrojone x 2 szt)
- Maska (oryginalna 20 kg)
- Mechanizm podnoszenia szyb ( 2 szt. ???)
- Uszelki listwy szyb (???)
- Boczki tapicerskie (???)
- Podłokietniki (???)
- Oryginalne Lusterka boczne (???)
- Komplet wykładzin (???)
- Maty wytłumiające (???)
- Oryginalne pasy bezpieczeństwa (~ 4 kg)
- Deska rozdzielcza (???)
- Konsola środkowa (???)
- Oryginalne fotele (~ 30 kg)
- Błotniki (???)
- Nosek (???)
- Zbiornik paliwa oryginalny z wlewem i przewodami (???)
- Zderzak przedni (???)
- Zderzak tylki (???)
- Lampy w zderzaku S2 (???)
- Akumulator (???)
- Maty termoizolacyjne w komorze silnika (???)
- Lampy oryginalne z silniczkiem i mechanizmem (???)
- Zamek maski z linką i rączką (???)
- Kirunkowskazy boczne S2 (???)
- Kolektor + K-Jet (???)
- Koło zamachowe (8,70 kg)
- Alternator
- Uszczelki drzwi (???)
- Dzwignia ręcznego, linki i szczęki (???)
- Podłoga bagażnika z miejscem na koło zapsaowe (3 kg)
- Fragment pasa przedniego (2 kg)
- Nadkola (???)
- Podsufitka + gabki (???)
- Belka tył zawias, wał 924, dogleg (???)
- Zaciski tarcze 924 (???)


CO WLATUJE:
- Klaposzyba (poliwęglan 3-4 kg)
- Szyby boczne (poliweglan ???)
- Drzwi boczne laminat (3 kg x 2 szt.)
- Maska (laminat 5,7 kg)
- Lusterka Engelmany lub lekkie motocyklowe (~1 kg)
- Fotele kubełkowe Mirco (???)
- Pasy punktowe (???)
- Kierunkowskazy przednie S2 (???)
- Odchudzony zderzak przedni S2 (???)
- Odchudzony, nawiercany zderzak tył (???)
- Aluminiowy zbirnik paliwa + swirlpot (2 kg)
- Klatka (???)
- Lekki kolektor ssący (alu) + Gaźniki Kawa + Filtr (3 kg)
- Lekie koło zamachowe (???)
- Rozpórka Staffa (???)
- Lekki akumulator (2,4 kg)
- Koło zamachowe (4,60 kg)
- Odchudzona deska rozdzielcza (???)
- Błotniki laminat (???)
- Nosek laminat (???)
- Lampy przednie GTP repliki laminat i poliwęglan (???)
- Zamki maski (???)
- Hydrauliczny ręczny + dźwignia (1 kg)
- Skrzynia 944 belka tył, wał, S2 Zawias przód S2 (???)
- Zaciski Brembo S2 Tarcze S2 nawiercane (???)


Tam gdzie jest znaczek "~" moge się mylić, wiec jeśli ktoś zna dokładną wage prosze o pomoc.

Pzdr,
AW


--------------------
Walenda Motorsport | Retro Power | Regeneracja Brembo
_https://www.instagram.com/walenda_motorsport
Go to the top of the page
 
+Quote Post
AdamWalenda
post Thu, 06 Dec 2012 - 16:00
Post #286


Forum Homee
Dołączył: Wed, 04 August 2010
Skąd: Warszawa





-Skrzynka uszczelniona
-Simmeringi wymienione
-Nowy olej w skrzyni zalany
-Półosie skręcone smile.gif

...Można działać dalej smile.gif




Pzdr,
AW



--------------------
Walenda Motorsport | Retro Power | Regeneracja Brembo
_https://www.instagram.com/walenda_motorsport
Go to the top of the page
 
+Quote Post
AdamWalenda
post Fri, 07 Dec 2012 - 12:33
Post #287


Forum Homee
Dołączył: Wed, 04 August 2010
Skąd: Warszawa





Poniżej uaktualniona lista z odchudzania:


CO WYLECIAŁO/ WYLATUJE:
- Klaposzyba (19,9 kg)
- Szyby boczne (???)
- Drzwi boczne (~25 kg uzbrojone x 2 szt)
- Maska (20 kg)
- Mechanizm podnoszenia szyb ( 2 szt. ???)
- Uszczelki listwy szyb (2 kg)
- Boczki tapicerskie przednie (???)
- Podłokietniki boczków przednie (???)
- Oryginalne lusterka boczne (???)
- Komplet wykładzin, wygłoszeń (24,2 kg)
- Oryginalne pasy bezpieczeństwa cały kpl. (5,2 kg)
- Podsufitka, wygłuszenie, listwa z lampką, daszki, listwy słupków (4,9 kg)
- Podłokietnik na tunelu + konsola środkowa (2,1 kg)
- Deska rozdzielcza bez zegarów, z przełącznikami i rurami nawiewu (4,15 kg)
- Schowek (0,9 kg)
- Listwy progowe (0,5 kg)
- Oryginalne fotele (~ 30 kg)
- Uszczelki drzwi (0,6 kg)
- Błotniki (6 kg x 2 szt.)
- Nosek (2,85 kg)
- Zbiornik paliwa oryginalny z wlewem i przewodami (???)
- Zderzak przedni (6,7 kg)
- Zderzak tylni (6,6 kg)
- Lampy w zderzaku S2 (3 kg)
- Akumulator (17,4 kg)
- Maty termoizolacyjne w komorze silnika (???)
- Lampy oryginalne z silniczkiem i mechanizmem (???)
- Zamek maski z linką i rączką, wspornikiem (1,1 kg)
- Kierunkowskazy boczne (0,1 kg)
- Kolektor + K-Jet + obudowa filtra + rozdzielacz (9 kg)
- Koło zamachowe (8,70 kg)
- Alternator (5,8 kg)
- Dźwignia ręcznego, linki i szczęki (1,8 kg)
- Podłoga bagażnika z miejscem na koło zapasowe (5 kg)
- Fragment pasa przedniego (2 kg)
- Nadkola (???)
- Belka tył 924 pod Doglega (???)
- Bębny + szczęki + cylinderki (???)
- Zawias przedni 924 (???)
- Wał 924 (???)
- Skrzynia Dogleg z olejem (58 kg)
- Zaciski z klockami 924 (4,1 kg x 2 szt.)
- Tarcze 924 (5,2 kg x 2 szt.)
- Wycieraczka tył z mechanizmem (???)
- Pompa paliwa + akumulatory (3 kg)

CO WLATUJE:
- Klaposzyba poliwęglan (~ 3 kg)
- Szyby boczne poliwęglan (???)
- Drzwi boczne laminat (3 kg x 2 szt.)
- Maska laminat (5,7 kg)
- Lusterka Engelmany lub lekkie motocyklowe (~1 kg)
- Fotele kubełkowe (8 kg x 2 szt.)
- Pasy punktowe (???)
- Kierunkowskazy przednie S2 (0,3 kg)
- Odchudzony zderzak przedni S2 (4 kg)
- Odchudzony, nawiercany zderzak tył (4 kg)
- Aluminiowy zbiornik paliwa + swirlpot (2 kg)
- Klatka (??? -oblicze jak będzie gotowa)
- Lekki kolektor ssący (alu) + Gaźniki Kawa + Filtr (3 kg)
- Rozpórka Staffa (0,5 kg)
- Lekki akumulator (8 kg)
- Koło zamachowe (4,60 kg)
- Odchudzona deska rozdzielcza (2 kg)
- Błotniki laminat (???)
- Nosek laminat (0,25 kg)
- Lampy przednie GTP repliki laminat i poliwęglan (0,6 kg)
- Zamki maski (???)
- Hydrauliczny ręczny + dźwignia (1 kg)
- Skrzynia 944 (???)
- Belka tył S2 (???)
- Wał z dzwonem S2 (???)
- Zawias przód S2 (???)
- Zaciski Brembo przednie S2 z klockami (3,4 kg x 2 szt.)
- Zaciski Brembo tył S2 z klockami (3,3 kg x 2 szt)
- Tarcze przednie S2 nawiercane (~ 6 kg x 2 szt. )
- Zwrotnice (~6 kg x 2szt)
- Pompka paliwa (0,1 kg)


Waga silnika bez płynów XK/XJ - 136kg


Tam gdzie jest znaczek"???" lub "~" mogę się mylić, wiec jeśli ktoś zna dokładną wagę proszę o pomoc.


Pzdr,
AW


--------------------
Walenda Motorsport | Retro Power | Regeneracja Brembo
_https://www.instagram.com/walenda_motorsport
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kompot
post Fri, 07 Dec 2012 - 14:23
Post #288


Forum Clubber
Dołączył: Thu, 17 February 2005





Temat trochę trąci reklamą, ale to zmartwienie innych.

Sam projekt ciekawy i chętnie tu zaglądam. Zresztą auta robione 'dla siebie' przez profesjonalistów to często super fajne projekty, patrz np. Octavia Rogala.

PS Podsumuj masy rzeczy wrzuconych i wyrzuconych, będzie ciekawe porównanie.


--------------------
2024 F-Pace D300
2011 E90 330d
2000 W210 E55
BTG 9:49 (IS200)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
AdamWalenda
post Sat, 08 Dec 2012 - 09:15
Post #289


Forum Homee
Dołączył: Wed, 04 August 2010
Skąd: Warszawa





Z ta reklamą to zawsze każdy się czepia, a przecież ja nie łamię regulaminu i tylko opisuje projekty swoich aut jakich tu pełno w tym dziale.
Właśnie ważę wszystkie elementy, muszę jeszcze obliczyć ile poszło rury na klatkę, ale już wydaje mi się, że docelowo auto będzie ważyło w przedziale 920-940 kg aczkolwiek ostatecznie go zważę gdy projekt będzie ukończony aby sprawdzić dokładnie ile udało mi się projekt odchudzić. Jak to mawiał Colin Chapman: "...Podnoszenie mocy sprawia, że jesteś szybszy na prostej, zmniejszenie masy powoduje, że jesteś szybszy wszędzie..."

Pozdrawiam
AW


--------------------
Walenda Motorsport | Retro Power | Regeneracja Brembo
_https://www.instagram.com/walenda_motorsport
Go to the top of the page
 
+Quote Post
CZUCZU
post Sat, 08 Dec 2012 - 12:13
Post #290


Moderator
Dołączył: Thu, 21 August 2003
Skąd: Stalowa Wola





ty nie doczytałes, chcesz miec reklame w podpisie zapłac za konto premium. Utrzymanie miesięczne forum to naprawde duże kwoty
Go to the top of the page
 
+Quote Post
AdamWalenda
post Sat, 08 Dec 2012 - 12:31
Post #291


Forum Homee
Dołączył: Wed, 04 August 2010
Skąd: Warszawa





CYTAT(CZUCZU @ Sat, 08 Dec 2012 - 12:13) *
ty nie doczytałes, chcesz miec reklame w podpisie zapłac za konto premium. Utrzymanie miesięczne forum to naprawde duże kwoty


Nie chce mieć reklamy w podpisie, chciałem mieć swojego maila albo nazwę mojego teamu ale admin mi to zablokował... ale nie zależy mi aż tak na tym.
Wiem ile kosztuje utrzymanie forum internetowego. Sam mam 2 fora motoryzacyjne o tematyce aut typu kitcar; replika & exocar oraz polski klub i forum posiadaczy pojazdów marki Lotus, ale utrzymuje je z własnej kieszeni.
A o co chodzi z tym kontem premium? Z chęcią wspomogę finansowo forum bo je lubię. Gdzie można o tym poczytać? Napisz na priv bo offtop się zaczyna, a to temat poświęcony modyfikacjom mojej wieprzowiny smile.gif

Pozdrawiam
AW


--------------------
Walenda Motorsport | Retro Power | Regeneracja Brembo
_https://www.instagram.com/walenda_motorsport
Go to the top of the page
 
+Quote Post
AdamWalenda
post Sat, 08 Dec 2012 - 12:57
Post #292


Forum Homee
Dołączył: Wed, 04 August 2010
Skąd: Warszawa





Ok, już znalazlem i zapłaciłem.

Pozdrawiam
AW


--------------------
Walenda Motorsport | Retro Power | Regeneracja Brembo
_https://www.instagram.com/walenda_motorsport
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jacoj
post Sun, 09 Dec 2012 - 21:02
Post #293


Rookie
Dołączył: Sun, 09 December 2012





jak się mają te przeróbki (np zmiana zawieszenia} do homologacji? czy nie ważna jest sprawa homologacji? pytam pod kątem gsmp bo tam coraz bardziej tego pilnują.
druga sprawa gdzie kupujesz błotniki, maske z laminatu i kto dorabia klaposzybę z poliwęglanu? dzięki za odp
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Cuper13
post Sun, 09 Dec 2012 - 22:10
Post #294


Frequent User
Dołączył: Sun, 17 January 2010
Skąd: z Garażu...





CYTAT(jacoj @ Sun, 09 Dec 2012 - 21:02) *
druga sprawa gdzie kupujesz błotniki, maske z laminatu i kto dorabia klaposzybę z poliwęglanu? dzięki za odp


przylaczam sie do pytania, gdzie kupujesz/robisz maske, blotniki z laminatu? moze byc pw. dzieki smile.gif wink.gif


--------------------
Ibiza Cupra R Powered by DIGITUN.PL - sold...
350z - sold
A8 D3 4.2
Scirocco 2.0TSI
Go to the top of the page
 
+Quote Post
AdamWalenda
post Mon, 10 Dec 2012 - 01:52
Post #295


Forum Homee
Dołączył: Wed, 04 August 2010
Skąd: Warszawa





Zawieszenie jest seryjne z Porsche 944 S2 (najmocniejsza wersja w tej budzie) nie wiem jak to się ma do GSMP, nie startowałem i nie bedę startował, auto szykuje na amatorskie imprezy, głównie CA CUP. Laminaty mam z poznania i niemiec, a nakładki zamawiam z http://www.gt-racing.com/ Klaposzybę i szyby z poliwęglanu bede dorabiał sam albo jak nie będe miał czasu to na 924.pl jest pewien człowiek, który takie gotowce do tego auta oferuje, w sumie w dobrych pieniadzach.
Błotniki, maskę, nosek już mam, w styczniu bede miał drzwi z lamiantu, a nakładki zostawiam na deser. Teraz kończe składac motor i czekam na wałek od Świątka. Musze jeszcze pospawać kolektor pod gaźniki Kawasaki. W tym tygodniu kończe w nim klatke, odchudzam elementy nadwozia, zderzaki i będe wycinał jeszcze co nie co z auta.

Fotki elementów z laminatu, które skompletowałem na chwile obecną:







Pozdrawiam
AW


--------------------
Walenda Motorsport | Retro Power | Regeneracja Brembo
_https://www.instagram.com/walenda_motorsport
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jacoj
post Mon, 10 Dec 2012 - 11:31
Post #296


Rookie
Dołączył: Sun, 09 December 2012





dzięki, cała robota zajefajna smile.gif
właśnie z gsmp raczej jest tak (tak mnie sie wydaje), że homologacja 924 to 924 i niestety nie można maneli z 944 zarzucic, PZM to jak PZPN, ale do amatorskich to pewnie wolnoć tomku...
ogólnie to powoli się zarażam tematem 924.. wink.gif
wygląda pięknie tylko, żeby ten motor jakoś jechał bo z tego co piszą inni, że niby muł, to czy frajda będzie i wynik jakiś, fakt, że odchudzanie jest jedną z dróg do polepszenia osiągów, tylko tyle co sie naodchudza przyniesie klatka i dalej jestesmy w punkcie wyjscia, a i ciekawe jak wałek z gaźnikami zrobią robotę
Go to the top of the page
 
+Quote Post
CZUCZU
post Mon, 10 Dec 2012 - 12:29
Post #297


Moderator
Dołączył: Thu, 21 August 2003
Skąd: Stalowa Wola





Zacznijmy od tego że w gsmp tragedii z bk nie ma. Kwestia napisania do Pana Szczechury i mozna zapytac o conieco
Go to the top of the page
 
+Quote Post
AdamWalenda
post Mon, 10 Dec 2012 - 15:05
Post #298


Forum Homee
Dołączył: Wed, 04 August 2010
Skąd: Warszawa





CYTAT(jacoj @ Mon, 10 Dec 2012 - 11:31) *
żeby ten motor jakoś jechał bo z tego co piszą inni, że niby muł


Faktycznie motor seryjny jest mulasty i dużo się z niego nie wyciśnie, ale biorąc pod uwagę, że zszedłem z wagi auta na chwile obecną poniżej 1000 kg, i zejdę jeszcze więcej (mam nadzieje, że ze 100 kg), jak uda mi się z niego wycisnąć ze 150 KM, to w Classic Auto Cup będzie czym się pobawić smile.gif Robię to auto dla Fun'u smile.gif Do hardcoru mam inne gotowe auto, aczkolwiek po ukończeniu Wieprza będę szykował dla siebie hardcorowego Lotusa Elise/Exige na WPP smile.gif ...wiec będzie jeszcze większy fun i hardcore smile.gif

Pzdr,
AW


--------------------
Walenda Motorsport | Retro Power | Regeneracja Brembo
_https://www.instagram.com/walenda_motorsport
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jacoj
post Mon, 10 Dec 2012 - 18:46
Post #299


Rookie
Dołączył: Sun, 09 December 2012





kurna kupa szmalu ta klapa i błotniki na gt-racing, a maski w sumie nie znalazłem... sad.gif
a jak tam kolektor wydech - jest chociaż 4w1 czy trzeba dorabiac lub szukac? i jak ogolnie z calym wydechem, przelot zda egzamin?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rasta_fkp
post Mon, 10 Dec 2012 - 20:10
Post #300


Forum Killer
Dołączył: Tue, 23 January 2007
Skąd: Wawa





Miałem kilka lat temu okazję być przewieziony po Ułężu takim prosiakiem przez ogarniętej kierowniska i przyznam, że byłem w szoku jak to auto połykało winkle.


--------------------
TP 1:49,856 FWD
Focus 1.6 100 km - Daily
Focus 2.0T 370 km - Track
Go to the top of the page
 
+Quote Post

30 Stron V  « < 13 14 15 16 17 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Friday, 18 July 2025 - 19:28