![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#221
|
|
Super User Dołączył: Sat, 14 March 2009 Skąd: Kraków ![]() |
No faktycznie - chyba porsche wstawiło największe zawory jak się tylko da
![]() |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#222
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 04 August 2010 Skąd: Warszawa ![]() |
Koło zamachowe już w planowaniu i wyważaniu,, na dniach bedę miał je z powrotem. Jutro postaram się wydłubać wałek rozrządu, wysłać go do Świątka, i zabrać za głowicę
![]() Myślałem, że upchnę zbiornik pod spód, ale jednak się nie zmieści, wiec bedzie stał w bagazniku, musze tylko podłogę bagażnika troche przerobić ![]() ![]() Pzdr, AW -------------------- Walenda Motorsport | Retro Power | Regeneracja Brembo
_https://www.instagram.com/walenda_motorsport |
|
|
![]()
Post
#223
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 05 July 2009 ![]() |
dobra a ja wiem,ze bedziesz wywalal drazki skretne w tylnej belce.
nie bede zawracal dupy na PW napiszesz cos wiecej na ten temat? |
|
|
![]()
Post
#224
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 04 August 2010 Skąd: Warszawa ![]() |
Motorek częściowo rozdłubany, w poniedziałek bedę walczył dalej
![]() ![]() Decha ostatecznie zrzucona, bedzie z carbonu. ![]() Pół dnia zabawy i jedna rurka wiecej. Na razie tylko tak przyłożona, musze ją jeszcze spasować, przypuntowac i zorbic podstawy. ![]() Nowe kóka, ale będą jednak jeszcze inne i jeszcze szersze, na razie musiałem auto na większych postawić, żeby zaciski sie zmieściły ![]() ![]() Pzdr, AW -------------------- Walenda Motorsport | Retro Power | Regeneracja Brembo
_https://www.instagram.com/walenda_motorsport |
|
|
![]()
Post
#225
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Mon, 15 October 2007 Skąd: Warszawa ![]() |
Jak jakościowo ten zbiornik z fmic.pl?
Czym się różni np od ATL? Świetny projekt ![]() -------------------- _http://www.facebook.com/HondaCRXRaceCar
_http://www.racingforum.pl/index.php?showtopic=72090 |
|
|
![]()
Post
#226
|
|
![]() Super User Dołączył: Sat, 16 February 2008 Skąd: London ![]() |
witaj Adamie, moglbys mi orientacyjnie powiedziec jeki koszt klatki?
ile materialu poszlo na klatke (czy tez pojdzie jesli jeszcze nie wyspawana), no i czy robisz zastrzaly do kielichow i wozka? moze byc PW |
|
|
![]()
Post
#227
|
|
![]() Super User Dołączył: Sat, 28 July 2007 Skąd: Kraków ![]() |
fmic vs atl
1. fia 2. atl jest z tworzywa i wsadzany do skrzynki |
|
|
![]()
Post
#228
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Mon, 15 October 2007 Skąd: Warszawa ![]() |
Czyli jeżeli nie potrzebujemy homologacji to ten z fmic.pl w zupełności wystarcza?
![]() -------------------- _http://www.facebook.com/HondaCRXRaceCar
_http://www.racingforum.pl/index.php?showtopic=72090 |
|
|
![]()
Post
#229
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 04 August 2010 Skąd: Warszawa ![]() |
Bonczek:
Jakosciowo super, spawy pieknie połozone, wart swoich pieniedzy moim zdaniem, wiec jesli nie potrzebujesz homoloacji to śmiałeo mogę polecić. Ghost_Rider Koszt klatki? Materiały + moja robota. 8 rureczek po 3.20 m pójdzie na wszystko. Tak robię zastrzały, przebijam się z kaltką co McPherson'ów, strone wcześniej wrzuciłem kilka zdjęć poglądowych, jak to mniej wiecej bedzie wyglądać. Pzdr, AW -------------------- Walenda Motorsport | Retro Power | Regeneracja Brembo
_https://www.instagram.com/walenda_motorsport |
|
|
![]()
Post
#230
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Mon, 15 October 2007 Skąd: Warszawa ![]() |
Super, dziękuję
![]() -------------------- _http://www.facebook.com/HondaCRXRaceCar
_http://www.racingforum.pl/index.php?showtopic=72090 |
|
|
![]()
Post
#231
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 04 August 2010 Skąd: Warszawa ![]() |
-------------------- Walenda Motorsport | Retro Power | Regeneracja Brembo
_https://www.instagram.com/walenda_motorsport |
|
|
![]()
Post
#232
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 04 August 2010 Skąd: Warszawa ![]() |
-------------------- Walenda Motorsport | Retro Power | Regeneracja Brembo
_https://www.instagram.com/walenda_motorsport |
|
|
![]()
Post
#233
|
|
![]() Moderator Dołączył: Thu, 21 August 2003 Skąd: Stalowa Wola ![]() |
Kto zamach strugał?
|
|
|
![]()
Post
#234
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 04 August 2010 Skąd: Warszawa ![]() |
Zaprzyjaźniona firma
![]() Właśnie zważyłem ![]() Maska oryginalna waży 19,90 kg ![]() Maska z laminatu 5,70 kg ![]() Pzdr, AW -------------------- Walenda Motorsport | Retro Power | Regeneracja Brembo
_https://www.instagram.com/walenda_motorsport |
|
|
![]()
Post
#235
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 08 November 2004 Skąd: Wawa/Kobyłka/Radzymin ![]() |
-------------------- Audi 80 2.2 20V turbo quattro by STREET LANE GARAGE
Holset HX35 VEMS Powered 415KM/490Nm ET 11,62 - tak było... Holset Hybrid EMU Powered 460KM/540Nm Power Slider - YEAH BABY :D |
|
|
![]()
Post
#236
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 04 August 2010 Skąd: Warszawa ![]() |
-------------------- Walenda Motorsport | Retro Power | Regeneracja Brembo
_https://www.instagram.com/walenda_motorsport |
|
|
![]()
Post
#237
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Tue, 22 July 2008 Skąd: czosnów ![]() |
A to że z "niemiec" to jakieś specjalne uszczelki, opłacało się finansowo czy na zasadzie "z zagramanicy to lepsze", bo wydaję mi się że uszczelki do VAG-owskiej dwulitrówki to nie jest jakiś deficytowy towar.
-------------------- "proste dla szybkich samochodów, zakręty dla szybkich kierowców" - Colin McRae
|
|
|
![]()
Post
#238
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 04 August 2010 Skąd: Warszawa ![]() |
W Polsce nie było, w żadnej mojej hurtowni i czekałem na nową dostawę, towar na zamówienie indywidualne.
Co prawda ten motor to VW, ale m.in. uszczelka głowicy jest inna niż w LT, wiec musiałem zamawiać jak do 924 a nie LT., nie chciało mi się na sztuki kompletowac, wiec zamówiłem cały komlet, taki jak potrzeba. ...i uszczeleczki przyszły ![]() ![]() ![]() -------------------- Walenda Motorsport | Retro Power | Regeneracja Brembo
_https://www.instagram.com/walenda_motorsport |
|
|
![]()
Post
#239
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 04 August 2010 Skąd: Warszawa ![]() |
No to teraz będzie wystarczająco szeroko :twisted:
![]() ![]() ![]() Widok z boku ![]() ![]() ![]() Auto po ukończeniu prac bedzie oczywiście koloru białego, w barwach Martini. Felgi Bedą pomarańczowe jak na VW Lupo, które widać w tle ![]() ![]() ![]() Musze teraz po ukończeniu klatki wspawać błotniki tył od 944, zamówić z USA nakładki na błotniki przód i tył poszerzającez GT-Racing, zamówić drzwi z laminatu, spasowac laminaty i mozna auto lakierować. Później szybki i klaposzyba z poliwęglanu i mam nadzieje, że auto bedzie ważyło poniżej 1000 kg ![]() ![]() Pzdr, AW -------------------- Walenda Motorsport | Retro Power | Regeneracja Brembo
_https://www.instagram.com/walenda_motorsport |
|
|
![]()
Post
#240
|
|
User Dołączył: Wed, 30 March 2011 ![]() |
Z takimi kołami i prześwitem, to chyba nawet rajd Paryż-Dakar możesz atakowac
![]() |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Friday, 18 July 2025 - 15:04 |