![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#201
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 04 August 2010 Skąd: Warszawa ![]() |
-------------------- Walenda Motorsport | Retro Power | Regeneracja Brembo
_https://www.instagram.com/walenda_motorsport |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#202
|
|
![]() Moderator Dołączył: Thu, 21 August 2003 Skąd: Stalowa Wola ![]() |
dużo tych rurek coś?? Nie przesadzieś troche?
|
|
|
![]()
Post
#203
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sat, 10 June 2006 Skąd: Wawa ![]() |
Te poziome mogły by być do pasów, ale chyba powinny być zdejmowalne???? Pytam szczerze bo się nie znam.
-------------------- Octavia II 2.0 TDI CR wół roboczy
Skyline R33 rdzewiuch stoi po to żeby mieć Fabia II RS daily Suzuki SV650S żeby mieć |
|
|
![]()
Post
#204
|
|
![]() Moderator Dołączył: Thu, 21 August 2003 Skąd: Stalowa Wola ![]() |
Poziome zrobił akyrat jak zalacznik kaze ale tych poprzeczek niepotrzebnie po 2 na strone
|
|
|
![]()
Post
#205
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 04 August 2010 Skąd: Warszawa ![]() |
dużo tych rurek coś?? Nie przesadzieś troche? Nie, nie przesadzilem ![]() Klatka będzie praktycznie taka sama jak tu: ![]() ![]() A te dodatkowe "rurki" przy zastrzałach przekątnych to mocowania do pasów ![]() Pzdr, AW -------------------- Walenda Motorsport | Retro Power | Regeneracja Brembo
_https://www.instagram.com/walenda_motorsport |
|
|
![]()
Post
#206
|
|
![]() Moderator Dołączył: Thu, 21 August 2003 Skąd: Stalowa Wola ![]() |
Cela konkretna. spoko wiem że to usztywni bude ale zbedny balast. Ale jak widze klate to silnik chyba tez podkrecisz konkretnie pod ta bude by uciaglo
![]() |
|
|
![]()
Post
#207
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 04 August 2010 Skąd: Warszawa ![]() |
Cela konkretna. spoko wiem że to usztywni bude ale zbedny balast. Ale jak widze klate to silnik chyba tez podkrecisz konkretnie pod ta bude by uciaglo ![]() Buda jest z 78 roku, chcę ja usztywnić, bo straszna galareta to auto ![]() Silnik zostawiam seryjny ale robię w nim generalke, obróbke głowicy + wieksze zawory, sportowy wałek, wyważam elektronicznie układ korbowo tłokowy, koło zamachowe planuje i wyważam, wywalam mechaniczny wtrysk i zakadam gaźniki od Kawasaki, obliczam nowy układ wydechowy i myśle że wystarczy ![]() ![]() Do pobawienia się w Classicauto Cup powinno styknąć, szału nie bedzie wielkiego, ale i tak mam z tego frajde ![]() Pzdr, AW -------------------- Walenda Motorsport | Retro Power | Regeneracja Brembo
_https://www.instagram.com/walenda_motorsport |
|
|
![]()
Post
#208
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sun, 03 December 2006 ![]() |
Duzo ludzi chcialoby sobie zrobic taki "nie szalowy" projekt:).
Kiedy planujesz wyjechac?? Pozdroo |
|
|
![]()
Post
#209
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 04 August 2010 Skąd: Warszawa ![]() |
Duzo ludzi chcialoby sobie zrobic taki "nie szalowy" projekt:). Kiedy planujesz wyjechac?? Pozdroo Planuję wyjechać na przełomie maja/czerwca ale czeka mnie jeszcze sporo pracy wiec pewnie w sierpniu się uda ![]() Pzdr, AW -------------------- Walenda Motorsport | Retro Power | Regeneracja Brembo
_https://www.instagram.com/walenda_motorsport |
|
|
![]()
Post
#210
|
|
![]() Super User Dołączył: Sat, 28 July 2007 Skąd: Kraków ![]() |
Że się tak zapytam czemu zastrzały do Macphersona są puszone od środka a nie na krańcach jak zazwyczaj to się robi??
I jakie ma to plusy czy w ogóle ma czy tak było po prostu wygodniej |
|
|
![]()
Post
#211
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa ![]() |
Że się tak zapytam czemu zastrzały do Macphersona są puszone od środka a nie na krańcach jak zazwyczaj to się robi?? ta klatka była podana jako przykładowa (post 205) na krańcach zazwyczaj sie robi klasyczną rozpórke, która w tym układzie tez by się przydała takie ukośne połaczenia kielicha do klatki robi się róznie, to zalezy od miejsca w komorze, czasem idą 2 rury z obu stron kielicha... jesli rura od pałąka przy słupku A to wtedy chyba naturalnie jest do środka kielicha co do klatki w takich olditemrach trzeba robić solidne klatki, 50 kg rur to jest nic ale za to jest sztywne nadwozie, które mozna odelżyć gdzie indziej, przynajmniej jak założy slicki to sie buda nie porozłazi ![]() -------------------- |
|
|
![]()
Post
#212
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 04 August 2010 Skąd: Warszawa ![]() |
Właśnie czkam na paczkę z rozpórką Staffa
![]() A u mnie będzie wyglądało to tak jak na fotkach poniżej (właśnie nad tym siedzę): ![]() ![]() ![]() Pzdr, AW -------------------- Walenda Motorsport | Retro Power | Regeneracja Brembo
_https://www.instagram.com/walenda_motorsport |
|
|
![]()
Post
#213
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 04 August 2010 Skąd: Warszawa ![]() |
-------------------- Walenda Motorsport | Retro Power | Regeneracja Brembo
_https://www.instagram.com/walenda_motorsport |
|
|
![]()
Post
#214
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 05 July 2009 ![]() |
wybrales juz konkretne gazniki z kawy?
|
|
|
![]()
Post
#215
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 04 August 2010 Skąd: Warszawa ![]() |
Te same, które mam w replice Lotusa Seven zakładam:
![]() Pzdr, AW -------------------- Walenda Motorsport | Retro Power | Regeneracja Brembo
_https://www.instagram.com/walenda_motorsport |
|
|
![]()
Post
#216
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 05 July 2009 ![]() |
jaka srednica kanalu w tych gaznikach?
nie ma na nich zadnego filtra/filtrow lub airbox'a? to sa gazniki z uchylanymi przeputnicami? ps.oproznij skrzynke AW. |
|
|
![]()
Post
#217
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 04 August 2010 Skąd: Warszawa ![]() |
40-tki z uchylnymi.
Czekam na paczkę z UK, z podstawą filtra i filtrem. Pzdr, AW -------------------- Walenda Motorsport | Retro Power | Regeneracja Brembo
_https://www.instagram.com/walenda_motorsport |
|
|
![]()
Post
#218
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 05 July 2009 ![]() |
jak stroiles te gazniki na samych ''trabkach'' bez filtra/filtrow,airbox'a to nie bylo z tym problemow?
przegladalem tematy i byly opinie,ze bylo to zaprojektowane do pracy z airbox'em i bez niego sa problemy z wolnymi obrotami itp. |
|
|
![]()
Post
#219
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 04 August 2010 Skąd: Warszawa ![]() |
Nigdy nie miałem problemu z gaźnikami i ze strojeniem.
Może gaźniki były dup..te? Z uzywkami różnie bywa. Tu masz klip z naszym autem na takich gaźnikach, bez airboxa na samym filtrze: Motorek wyciągniety ![]() ![]() ![]() ![]() Pzdr, AW -------------------- Walenda Motorsport | Retro Power | Regeneracja Brembo
_https://www.instagram.com/walenda_motorsport |
|
|
![]()
Post
#220
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 04 August 2010 Skąd: Warszawa ![]() |
Kółko wydłubane
![]() ![]() ![]() Przez trzy miesiące na takiej tarczy smigałem i nawet jeździł ![]() ![]() Głowiczka zdjęta ![]() ![]() Tak patrze na te zawory i chyba jednak większych ssących nie ma co wstawiać... ![]() Pzdr, AW -------------------- Walenda Motorsport | Retro Power | Regeneracja Brembo
_https://www.instagram.com/walenda_motorsport |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Friday, 18 July 2025 - 11:54 |