Shoutbox 0 nowych PW 


30 Stron V  « < 8 9 10 11 12 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Porsche 9?4 RWB style ;) by Walenda Motorsport, Wieprzowina Słodko Kwaśna :)
CZUCZU
post Tue, 13 Mar 2012 - 20:10
Post #181


Moderator
Dołączył: Thu, 21 August 2003
Skąd: Stalowa Wola





Ale jakie cnc?? Zwykla tokarka wydoli
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Tue, 13 Mar 2012 - 20:10
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
-=wasq=-
post Tue, 13 Mar 2012 - 20:34
Post #182


Frequent User
Dołączył: Sat, 17 April 2004
Skąd: Łódź





tak naprawdę najważniejszy jest materiał smile.gif


--------------------
Łódzki Związek Motorowy
_http://www.motosportklub.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
CZUCZU
post Tue, 13 Mar 2012 - 20:40
Post #183


Moderator
Dołączył: Thu, 21 August 2003
Skąd: Stalowa Wola





no wlasnie. osobiście olałbym wage i wolał mocną stal niz aluminium i tulejki tylko stalowe
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rafciu
post Wed, 14 Mar 2012 - 12:37
Post #184


Forum Killer
Dołączył: Tue, 31 August 2010
Skąd: okolice wawy





Ale takie stalowe dystanse będą dwukrotnie cięższe niż aluminiowe, a każdy przybywający gram masy nieresorowanej nie służy prowadzeniu.


--------------------
Chcesz mi pomóc? Przeczytaj poniższy link i podaruj 1% podatku
http://www.fsr.pl/portal/fsr/695/5528/Kurach_Rafal.html?search=58898
Go to the top of the page
 
+Quote Post
AdamWalenda
post Wed, 14 Mar 2012 - 21:49
Post #185


Forum Homee
Dołączył: Wed, 04 August 2010
Skąd: Warszawa





1,5 godziny szarpania i udało się oskalpować drania smile.gif



Czekam na laminatowy nosek.
Jutro postaram się wydłubać motor i przed weekendem kupic sztangi bezszwowej na klatkę.

Pzdr,
AW


--------------------
Walenda Motorsport | Retro Power | Regeneracja Brembo
_https://www.instagram.com/walenda_motorsport
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Jaqo
post Fri, 16 Mar 2012 - 00:39
Post #186


Forum Killer
Dołączył: Sat, 14 August 2004
Skąd: Łomianki





QUOTE (pinin @ Tue, 13 Mar 2012 - 20:08) *
I za 1 flanszę pod wydech w k03 zaśpiewali 200zł, jak bym robił ze 40 sztuk i więcej, to miało by to jakiś sens ekonomiczny.

Gdzieś Ty to robił?smile.gif Ja ostatnio wycinałem sobie klucz specjalny, 10x10 cm 5mm grubośći za 13zł + vat. Rysunek mój.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
pinin
post Fri, 16 Mar 2012 - 00:46
Post #187


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 24 November 2004
Skąd: Warszawa - Wawer





CYTAT(Jaqo @ Fri, 16 Mar 2012 - 00:39) *
Gdzieś Ty to robił? smile.gif Ja ostatnio wycinałem sobie klucz specjalny, 10x10 cm 5mm grubośći za 13zł + vat. Rysunek mój.


Nie zrobiłem tego tam wink.gif
Strażacka ma takie ceny, ostatecznie z pomocą przyszedł Przemek z Przemo-Car'u. Dostałem flansze za jakieś grosze, ale on bierze towar hurtowo smile.gif


--------------------
| Pinin Racing | Warsaw Speed Team | Prorace | TheTechGuy |
'96 CaliforniaCento

www.facebook.com/dragracingsafety
Go to the top of the page
 
+Quote Post
AdamWalenda
post Fri, 16 Mar 2012 - 21:02
Post #188


Forum Homee
Dołączył: Wed, 04 August 2010
Skąd: Warszawa





Ufff... cały dzień wiercenia i szarpania ale się udało smile.gif





Teraz klatka i wyciąganie motoru smile.gif

Pzdr,
AW


--------------------
Walenda Motorsport | Retro Power | Regeneracja Brembo
_https://www.instagram.com/walenda_motorsport
Go to the top of the page
 
+Quote Post
AdamWalenda
post Tue, 20 Mar 2012 - 22:12
Post #189


Forum Homee
Dołączył: Wed, 04 August 2010
Skąd: Warszawa





Pałąk główny gotowy smile.gif



Jutro lecę dalej z tematem smile.gif

Pzdr,
AW


--------------------
Walenda Motorsport | Retro Power | Regeneracja Brembo
_https://www.instagram.com/walenda_motorsport
Go to the top of the page
 
+Quote Post
nevada
post Wed, 21 Mar 2012 - 08:11
Post #190


Forum Killer
Dołączył: Tue, 25 February 2003
Skąd: Gdańsk





Bardzo ładne gięcia, jaka grubość rury, wypełniałeś czymś do gięcia?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
K47
post Wed, 21 Mar 2012 - 08:30
Post #191


Forum Killer
Dołączył: Sat, 27 November 2004
Skąd: Łódź





Adam masz jakiś szablon aby odwzorowywać zagięcia etc ?
Wygląda to ładnie.


--------------------
don't be such a wimp
STOP Pijanym kierowcom.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
AdamWalenda
post Wed, 21 Mar 2012 - 08:41
Post #192


Forum Homee
Dołączył: Wed, 04 August 2010
Skąd: Warszawa





CYTAT(nevada @ Wed, 21 Mar 2012 - 08:11) *
Bardzo ładne gięcia, jaka grubość rury, wypełniałeś czymś do gięcia?


Rura b/s precyzyjna gat.E235+N 45x2,5 z atestem.
Wypełniałem piaskiem i zaspawałem na końcach, żeby piasek nie wyleciał smile.gif
Zrobiłem sobie szablon.

Pzdr,
AW


--------------------
Walenda Motorsport | Retro Power | Regeneracja Brembo
_https://www.instagram.com/walenda_motorsport
Go to the top of the page
 
+Quote Post
AdamWalenda
post Wed, 21 Mar 2012 - 21:09
Post #193


Forum Homee
Dołączył: Wed, 04 August 2010
Skąd: Warszawa





Laminatowy nosek juz jest smile.gif



Tera zbieram kaske na laminatową maske smile.gif

Pzdr,
AW


--------------------
Walenda Motorsport | Retro Power | Regeneracja Brembo
_https://www.instagram.com/walenda_motorsport
Go to the top of the page
 
+Quote Post
AdamWalenda
post Thu, 22 Mar 2012 - 18:41
Post #194


Forum Homee
Dołączył: Wed, 04 August 2010
Skąd: Warszawa





Nosek spasowany smile.gif



Pałąk główny spasowany i delikatnie przypunktowany smile.gif



Pzdr,
AW


--------------------
Walenda Motorsport | Retro Power | Regeneracja Brembo
_https://www.instagram.com/walenda_motorsport
Go to the top of the page
 
+Quote Post
AdamWalenda
post Sat, 24 Mar 2012 - 18:48
Post #195


Forum Homee
Dołączył: Wed, 04 August 2010
Skąd: Warszawa





Podpora tylna spasowana smile.gif





Pzdr,
AW


--------------------
Walenda Motorsport | Retro Power | Regeneracja Brembo
_https://www.instagram.com/walenda_motorsport
Go to the top of the page
 
+Quote Post
AdamWalenda
post Tue, 27 Mar 2012 - 22:25
Post #196


Forum Homee
Dołączył: Wed, 04 August 2010
Skąd: Warszawa










Pzdr,


--------------------
Walenda Motorsport | Retro Power | Regeneracja Brembo
_https://www.instagram.com/walenda_motorsport
Go to the top of the page
 
+Quote Post
CZUCZU
post Wed, 28 Mar 2012 - 07:49
Post #197


Moderator
Dołączył: Thu, 21 August 2003
Skąd: Stalowa Wola





Hmmm, robota profi ale niezamało przylega??
Go to the top of the page
 
+Quote Post
AdamWalenda
post Wed, 28 Mar 2012 - 10:40
Post #198


Forum Homee
Dołączył: Wed, 04 August 2010
Skąd: Warszawa





CYTAT(CZUCZU @ Wed, 28 Mar 2012 - 07:49) *
Hmmm, robota profi ale niezamało przylega??


Tam gdzie "nie przylega" będzie przyspawana do nadwozia płytkami, tylko musze okrągłe wykrojniki gdzieś dorwac do blachy.

Pzdr,
AW


--------------------
Walenda Motorsport | Retro Power | Regeneracja Brembo
_https://www.instagram.com/walenda_motorsport
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cowboy
post Wed, 28 Mar 2012 - 11:01
Post #199


Administrator
Dołączył: Mon, 21 August 2006
Skąd: Wawa





CYTAT(Rafciu @ Wed, 14 Mar 2012 - 12:37) *
Ale takie stalowe dystanse będą dwukrotnie cięższe niż aluminiowe, a każdy przybywający gram masy nieresorowanej nie służy prowadzeniu.


każdy gram blisko osi nie ma znaczenia, ostatnio bardzo modna jest ta masa nieresorowana. ktos wrzucał filmik jak testowali auto na torze z ciezkimi i ultralekkimi felgami, róznica w czasach była nieznaczna
myslę ze wieksza roznice robią cieżkie opony bo masa jest bardziej na obwodzie

CYTAT(-=wasq=- @ Tue, 13 Mar 2012 - 20:34) *
tak naprawdę najważniejszy jest materiał smile.gif


dokładnie, H&R nie robi tez tego z kosmicznych matriałów tylko pewnie PA6
polska firma HBM robi takie dystansy za 40% ceny, szpilki wbijane chyba radełkowane sie to nazywa


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rafciu
post Wed, 28 Mar 2012 - 19:12
Post #200


Forum Killer
Dołączył: Tue, 31 August 2010
Skąd: okolice wawy





"Stosunek masy nieresorowanej do masy resorowanej jest bardzo ważny, ponieważ pionowe siły oddziaływające na masę nieresorowaną poprzez wyboje na drodze muszą być kontrolowane i pochłaniane przez masę resorowaną. Gdy opona trafia na wybój, koło jest przyspieszane w osi pionowej z prędkością zależną od charakterystyki opony, rozmiaru nierówności i poziomej prędkości samochodu.
Im większa masa zostanie przyspieszona w ten sposób (im większa jest masa nieresorowana), tym większą energię kinetyczną będzie musiało pochłonąć zawieszenie auta, jeśli masa resorowana ma pozostać w miejscu (żeby samochód nie podskoczył na wyboju). Dbałość, aby masa nieresorowana była możliwie najmniejsza jest więc bardzo korzystna dla komfortu jazdy. Jeśli stosunek masy nieresorowanej do resorowanej jest kiepski (wysoki), koło będzie również słabiej przyciskane do podłoża na dziurach. Pogarsza się więc nie tylko komfort jazdy, ale również "trzymanie się" drogi. "



--------------------
Chcesz mi pomóc? Przeczytaj poniższy link i podaruj 1% podatku
http://www.fsr.pl/portal/fsr/695/5528/Kurach_Rafal.html?search=58898
Go to the top of the page
 
+Quote Post

30 Stron V  « < 8 9 10 11 12 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Friday, 18 July 2025 - 07:00