![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#181
|
|
![]() Moderator Dołączył: Thu, 21 August 2003 Skąd: Stalowa Wola ![]() |
Ale jakie cnc?? Zwykla tokarka wydoli
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#182
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sat, 17 April 2004 Skąd: Łódź ![]() |
tak naprawdę najważniejszy jest materiał
![]() -------------------- Łódzki Związek Motorowy
_http://www.motosportklub.pl |
|
|
![]()
Post
#183
|
|
![]() Moderator Dołączył: Thu, 21 August 2003 Skąd: Stalowa Wola ![]() |
no wlasnie. osobiście olałbym wage i wolał mocną stal niz aluminium i tulejki tylko stalowe
|
|
|
![]()
Post
#184
|
|
Forum Killer Dołączył: Tue, 31 August 2010 Skąd: okolice wawy ![]() |
Ale takie stalowe dystanse będą dwukrotnie cięższe niż aluminiowe, a każdy przybywający gram masy nieresorowanej nie służy prowadzeniu.
-------------------- Chcesz mi pomóc? Przeczytaj poniższy link i podaruj 1% podatku
http://www.fsr.pl/portal/fsr/695/5528/Kurach_Rafal.html?search=58898 |
|
|
![]()
Post
#185
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 04 August 2010 Skąd: Warszawa ![]() |
1,5 godziny szarpania i udało się oskalpować drania
![]() ![]() Czekam na laminatowy nosek. Jutro postaram się wydłubać motor i przed weekendem kupic sztangi bezszwowej na klatkę. Pzdr, AW -------------------- Walenda Motorsport | Retro Power | Regeneracja Brembo
_https://www.instagram.com/walenda_motorsport |
|
|
![]()
Post
#186
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 14 August 2004 Skąd: Łomianki ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#187
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 24 November 2004 Skąd: Warszawa - Wawer ![]() |
Gdzieś Ty to robił? ![]() Nie zrobiłem tego tam ![]() Strażacka ma takie ceny, ostatecznie z pomocą przyszedł Przemek z Przemo-Car'u. Dostałem flansze za jakieś grosze, ale on bierze towar hurtowo ![]() -------------------- | Pinin Racing | Warsaw Speed Team | Prorace | TheTechGuy |
'96 CaliforniaCento www.facebook.com/dragracingsafety |
|
|
![]()
Post
#188
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 04 August 2010 Skąd: Warszawa ![]() |
-------------------- Walenda Motorsport | Retro Power | Regeneracja Brembo
_https://www.instagram.com/walenda_motorsport |
|
|
![]()
Post
#189
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 04 August 2010 Skąd: Warszawa ![]() |
-------------------- Walenda Motorsport | Retro Power | Regeneracja Brembo
_https://www.instagram.com/walenda_motorsport |
|
|
![]()
Post
#190
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 25 February 2003 Skąd: Gdańsk ![]() |
Bardzo ładne gięcia, jaka grubość rury, wypełniałeś czymś do gięcia?
|
|
|
![]()
Post
#191
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 27 November 2004 Skąd: Łódź ![]() |
Adam masz jakiś szablon aby odwzorowywać zagięcia etc ?
Wygląda to ładnie. -------------------- don't be such a wimp
STOP Pijanym kierowcom. |
|
|
![]()
Post
#192
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 04 August 2010 Skąd: Warszawa ![]() |
Bardzo ładne gięcia, jaka grubość rury, wypełniałeś czymś do gięcia? Rura b/s precyzyjna gat.E235+N 45x2,5 z atestem. Wypełniałem piaskiem i zaspawałem na końcach, żeby piasek nie wyleciał ![]() Zrobiłem sobie szablon. Pzdr, AW -------------------- Walenda Motorsport | Retro Power | Regeneracja Brembo
_https://www.instagram.com/walenda_motorsport |
|
|
![]()
Post
#193
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 04 August 2010 Skąd: Warszawa ![]() |
-------------------- Walenda Motorsport | Retro Power | Regeneracja Brembo
_https://www.instagram.com/walenda_motorsport |
|
|
![]()
Post
#194
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 04 August 2010 Skąd: Warszawa ![]() |
-------------------- Walenda Motorsport | Retro Power | Regeneracja Brembo
_https://www.instagram.com/walenda_motorsport |
|
|
![]()
Post
#195
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 04 August 2010 Skąd: Warszawa ![]() |
-------------------- Walenda Motorsport | Retro Power | Regeneracja Brembo
_https://www.instagram.com/walenda_motorsport |
|
|
![]()
Post
#196
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 04 August 2010 Skąd: Warszawa ![]() |
-------------------- Walenda Motorsport | Retro Power | Regeneracja Brembo
_https://www.instagram.com/walenda_motorsport |
|
|
![]()
Post
#197
|
|
![]() Moderator Dołączył: Thu, 21 August 2003 Skąd: Stalowa Wola ![]() |
Hmmm, robota profi ale niezamało przylega??
|
|
|
![]()
Post
#198
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 04 August 2010 Skąd: Warszawa ![]() |
Hmmm, robota profi ale niezamało przylega?? Tam gdzie "nie przylega" będzie przyspawana do nadwozia płytkami, tylko musze okrągłe wykrojniki gdzieś dorwac do blachy. Pzdr, AW -------------------- Walenda Motorsport | Retro Power | Regeneracja Brembo
_https://www.instagram.com/walenda_motorsport |
|
|
![]()
Post
#199
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa ![]() |
Ale takie stalowe dystanse będą dwukrotnie cięższe niż aluminiowe, a każdy przybywający gram masy nieresorowanej nie służy prowadzeniu. każdy gram blisko osi nie ma znaczenia, ostatnio bardzo modna jest ta masa nieresorowana. ktos wrzucał filmik jak testowali auto na torze z ciezkimi i ultralekkimi felgami, róznica w czasach była nieznaczna myslę ze wieksza roznice robią cieżkie opony bo masa jest bardziej na obwodzie tak naprawdę najważniejszy jest materiał ![]() dokładnie, H&R nie robi tez tego z kosmicznych matriałów tylko pewnie PA6 polska firma HBM robi takie dystansy za 40% ceny, szpilki wbijane chyba radełkowane sie to nazywa -------------------- |
|
|
![]()
Post
#200
|
|
Forum Killer Dołączył: Tue, 31 August 2010 Skąd: okolice wawy ![]() |
"Stosunek masy nieresorowanej do masy resorowanej jest bardzo ważny, ponieważ pionowe siły oddziaływające na masę nieresorowaną poprzez wyboje na drodze muszą być kontrolowane i pochłaniane przez masę resorowaną. Gdy opona trafia na wybój, koło jest przyspieszane w osi pionowej z prędkością zależną od charakterystyki opony, rozmiaru nierówności i poziomej prędkości samochodu.
Im większa masa zostanie przyspieszona w ten sposób (im większa jest masa nieresorowana), tym większą energię kinetyczną będzie musiało pochłonąć zawieszenie auta, jeśli masa resorowana ma pozostać w miejscu (żeby samochód nie podskoczył na wyboju). Dbałość, aby masa nieresorowana była możliwie najmniejsza jest więc bardzo korzystna dla komfortu jazdy. Jeśli stosunek masy nieresorowanej do resorowanej jest kiepski (wysoki), koło będzie również słabiej przyciskane do podłoża na dziurach. Pogarsza się więc nie tylko komfort jazdy, ale również "trzymanie się" drogi. " -------------------- Chcesz mi pomóc? Przeczytaj poniższy link i podaruj 1% podatku
http://www.fsr.pl/portal/fsr/695/5528/Kurach_Rafal.html?search=58898 |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Friday, 18 July 2025 - 07:00 |