Shoutbox 0 nowych PW 


30 Stron V  « < 7 8 9 10 11 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Porsche 9?4 RWB style ;) by Walenda Motorsport, Wieprzowina Słodko Kwaśna :)
w0wacik
post Sun, 04 Mar 2012 - 17:35
Post #161


Frequent User
Dołączył: Fri, 14 November 2003
Skąd: Wwa





CYTAT(mihas66 @ Sat, 03 Mar 2012 - 21:38) *
nie boisz się że taka tarcza przy 150km się rozleci?


Tarcza prędzej rozleci się od temperatury niż prędkości, chociaż prędkość (siła odśrodkowa większa przy wyższej prędkości) pomoże. Tutaj "najwyżej" odpadnie zewnętrzny rant do pierwszych dziur, reszta zostanie, klocki nie wypadną.

Jak kiedyś robiłem przy gabarytowych sprzętach, pękła tarcza hamulcowa. "Mondry" kierowca jechał dalej bo hamowało. W efekcie tarcza się rozsypała na kawałki, klocki wypadły, skrzywiło jarzmo od zacisku. Ale pneumatykę łatwiej zaślepić niż hamulce hydrauliczne wink.gif


--------------------
"When driving a car in real life, please remeber to be a safe driver by wearing a seat belt, using your turn signal and using good judgment"

Mercedes C270CDI T
Mercedes 280CE (C123)
Volkswagen Golf 1.9 TDI
Opel Combo

Pozdrawiam

w0wacik
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Sun, 04 Mar 2012 - 17:35
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
CZUCZU
post Sun, 04 Mar 2012 - 18:14
Post #162


Moderator
Dołączył: Thu, 21 August 2003
Skąd: Stalowa Wola





Dobrze jest, pieknie robisz to auto zazdroszcze warunków garazowych.
powodzenia. btw porsze ma homo fia??
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gooffy
post Sun, 04 Mar 2012 - 19:32
Post #163


Frequent User
Dołączył: Tue, 07 October 2003
Skąd: Dzwonkowa 32





Tarcze są niestety źle nawiercone. Są one nawiercone w trzech rzędach co będzie skutkowało bardzo nierównomiernym zużyciem klocków oraz tarcz.
Otwory powinny być nawiercone z przesunięciem względem siebie.



Uploaded with ImageShack.us


--------------------
that's the kind of racing we love ...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
AdamWalenda
post Sun, 04 Mar 2012 - 20:14
Post #164


Forum Homee
Dołączył: Wed, 04 August 2010
Skąd: Warszawa





CYTAT(gooffy @ Sun, 04 Mar 2012 - 19:32) *
Tarcze są niestety źle nawiercone. Są one nawiercone w trzech rzędach co będzie skutkowało bardzo nierównomiernym zużyciem klocków oraz tarcz.
Otwory powinny być nawiercone z przesunięciem względem siebie.



Uploaded with ImageShack.us



Czy dobrze, czy źle zwisa mi to i powiewa. Jak strzelą, założe fabrycznie nowe i nawiercane, w co wątpię bo ja tym autem zrobię może niecałe 300 kilometrów na edycjach CA CUP.
Później się auta pozbywam, bo szykuje innego hardcora dla siebie smile.gif
Odnosnie firmy, która nawiercała tarcze.... zajmują się tym od lat, kiedyś nawiercili mi tarcze w torowym Lotusie i było git.
Nastepnym razem o ile będę nawieracał jeszcze jakiekolwiek tarcze przekażę im Wasze uwagi.

Dla porównania:

Tu masz ATE fabrycznie nawiercane.



Pozdrawiam
AW


--------------------
Walenda Motorsport | Retro Power | Regeneracja Brembo
_https://www.instagram.com/walenda_motorsport
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gooffy
post Sun, 04 Mar 2012 - 22:13
Post #165


Frequent User
Dołączył: Tue, 07 October 2003
Skąd: Dzwonkowa 32





Cały czas twierdzę, że u Ciebie są źle nawiercone. Zdjęcia które podałeś jako przykład tylko to potwierdzają.


--------------------
that's the kind of racing we love ...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
CZUCZU
post Sun, 04 Mar 2012 - 22:17
Post #166


Moderator
Dołączył: Thu, 21 August 2003
Skąd: Stalowa Wola





Mimo to temat jest o zajebistym aucie które zahamuje z 300 razy w przyszyłm roku poza ruchem ulicznym. mozna pominac dyskusje na ten temat
Go to the top of the page
 
+Quote Post
AdamWalenda
post Tue, 06 Mar 2012 - 20:19
Post #167


Forum Homee
Dołączył: Wed, 04 August 2010
Skąd: Warszawa





Dupka gotowa i zabezpieczona smile.gif



Zbiorniczek odwszony i juz siedzi smile.gif



Teraz muszę odwircic błotniczki z drugiej dupki smile.gif



Pzdr,
AW


--------------------
Walenda Motorsport | Retro Power | Regeneracja Brembo
_https://www.instagram.com/walenda_motorsport
Go to the top of the page
 
+Quote Post
AdamWalenda
post Thu, 08 Mar 2012 - 20:38
Post #168


Forum Homee
Dołączył: Wed, 04 August 2010
Skąd: Warszawa








Belka siedzi smile.gif
Lewy wahacz siedzi smile.gif
Jutro pakuję skrzynkę, prawy wahacz... moze w weekend, Prosie stanie na 4 łapach smile.gif

Pzdr,
AW


--------------------
Walenda Motorsport | Retro Power | Regeneracja Brembo
_https://www.instagram.com/walenda_motorsport
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ddziaduch
post Fri, 09 Mar 2012 - 06:23
Post #169


Forum Killer
Dołączył: Wed, 05 January 2011
Skąd: Gdańsk





W tym roku prosie będzie skończone? biggrin.gif


--------------------
Było:
Astra F Kombi GL '92 1.4 8v -> 2.0 8v.
Vectra B Kombi Sport Zender '01 2.6 24v.
Jest:
Volvo V70 '98 T5
Go to the top of the page
 
+Quote Post
AdamWalenda
post Fri, 09 Mar 2012 - 09:17
Post #170


Forum Homee
Dołączył: Wed, 04 August 2010
Skąd: Warszawa





CYTAT(n0zyk @ Fri, 09 Mar 2012 - 06:23) *
W tym roku prosie będzie skończone? biggrin.gif


Taki mam plan smile.gif


--------------------
Walenda Motorsport | Retro Power | Regeneracja Brembo
_https://www.instagram.com/walenda_motorsport
Go to the top of the page
 
+Quote Post
AdamWalenda
post Fri, 09 Mar 2012 - 20:35
Post #171


Forum Homee
Dołączył: Wed, 04 August 2010
Skąd: Warszawa







Dobra skrzynia i wahacze siedzą.
Niestety musiałem zdjąć zbiornik, bo opierał o skrzynie biegów, a zbiornik mam od wersji ze skrzynią Dogleg (z jedynką do tyłu).
Muszę zapakować inny zbiornik od zwykłego 944, albo coś takiego:
http://moto.allegro.pl/zbiornik-paliwa-40l...2167281567.html

Jutro Prosie stanie na kołach biggrin.gif

Pzdr,
AW


--------------------
Walenda Motorsport | Retro Power | Regeneracja Brembo
_https://www.instagram.com/walenda_motorsport
Go to the top of the page
 
+Quote Post
AdamWalenda
post Sat, 10 Mar 2012 - 17:58
Post #172


Forum Homee
Dołączył: Wed, 04 August 2010
Skąd: Warszawa





No dobra, po wielu godzinach meczarni... smile.gif





...auto stoi na kołach, ale przedni zawias jeszcze bedę musiał przerobić, a tył ustawić na glebe.
Felgi oczywiście tymczasowe, docelowo mam coś innego w planach i dużo szerszego smile.gif




Trochę się ukurzył od listopada smile.gif






Przymiarka błotników laminaowych.




W poniedziałek walczę dalej smile.gif

Pzdr,
AW


--------------------
Walenda Motorsport | Retro Power | Regeneracja Brembo
_https://www.instagram.com/walenda_motorsport
Go to the top of the page
 
+Quote Post
paww99
post Sat, 10 Mar 2012 - 20:43
Post #173


Super User
Dołączył: Sun, 10 January 2010
Skąd: Olsztyn





Można wiedzieć jakich środków używałeś do konserwacji po wyspawaniu blach? smile.gif


--------------------
Ford Sierra 2,9 sedan 24v6 Cosworth + Holset HX40 + LPG
Ford Sierra 2,3 sedan 16v + td04hl-19t - Turbogruz - 243Km, 430Nm.
Ford Sierra 2.0 coupe V6 1983r mk1 - Zabytek
Ford Sierra 2,3 sedan 16v - żonowóz... I 4 inne....
Go to the top of the page
 
+Quote Post
AdamWalenda
post Sun, 11 Mar 2012 - 14:10
Post #174


Forum Homee
Dołączył: Wed, 04 August 2010
Skąd: Warszawa





CYTAT(paww99 @ Sat, 10 Mar 2012 - 20:43) *
Można wiedzieć jakich środków używałeś do konserwacji po wyspawaniu blach? smile.gif


Tlenkowa + masa bitumiczna


--------------------
Walenda Motorsport | Retro Power | Regeneracja Brembo
_https://www.instagram.com/walenda_motorsport
Go to the top of the page
 
+Quote Post
AdamWalenda
post Mon, 12 Mar 2012 - 17:44
Post #175


Forum Homee
Dołączył: Wed, 04 August 2010
Skąd: Warszawa





Komplecik na przód kupiony smile.gif ...i pękło kolejne 970 zł :/



Zglebiłem go na regulacji, dupa jest na maxa opuszczona, wiec muszę jeszcze raz belkę wyciągnąc aby przestawić na drążkach, ale to później, teraz klatka, błotniki tył, zerwanie noska i wydłubanie motoru mnie czeka smile.gif



Pzdr,
AW


--------------------
Walenda Motorsport | Retro Power | Regeneracja Brembo
_https://www.instagram.com/walenda_motorsport
Go to the top of the page
 
+Quote Post
CZUCZU
post Mon, 12 Mar 2012 - 18:15
Post #176


Moderator
Dołączył: Thu, 21 August 2003
Skąd: Stalowa Wola





Wiem że sie nie znam ale wykręć śruby hr i daj nowe polskie. Znam przypadek gdzie super hiper dystanse jak twoje za 1600 na 4 koła zawiodły. te szpilki co oni daja nie lubią mocnego dokręcania
Go to the top of the page
 
+Quote Post
franki
post Mon, 12 Mar 2012 - 20:07
Post #177


Frequent User
Dołączył: Tue, 22 July 2008
Skąd: czosnów





Bo generalnie kół to się jakoś bardzo mocno nie dokręca.


--------------------
"proste dla szybkich samochodów, zakręty dla szybkich kierowców" - Colin McRae
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wojtek
post Tue, 13 Mar 2012 - 07:42
Post #178


Forum Homee
Dołączył: Wed, 25 January 2006
Skąd: Krosno





CZUCZU takie cos o czym piszesz wydaje sie byc przczyna tego ze felgi byly pewnie wczesniej pomalowane ktos pomalowal razem z miejscem na sruby pozniej ktos to skrecil a lakier twardy nie jest powstal luz i scielo szpile to bardziej takie przypadki sa znane chyba niz wina samych szpilek ale na ogol ludzie nie wiedza ze to moze byc przez zamalowane miejsca na dokrecenie srub...


--------------------
EVO X 590/740
Cooper S R56
Go to the top of the page
 
+Quote Post
weede
post Tue, 13 Mar 2012 - 16:55
Post #179


Super User
Dołączył: Thu, 03 February 2005
Skąd: Bydgoszcz





czy dzisiaj w czasach bardzo dostępnej technologii CNC jest sens kupowania takich dystansów za taka kase?


--------------------
15" TOYOTA GT86 HKS Supercharger
23" Skoda Octavia IV
Go to the top of the page
 
+Quote Post
pinin
post Tue, 13 Mar 2012 - 19:08
Post #180


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 24 November 2004
Skąd: Warszawa - Wawer





No ta technologia CNC zapewne wyjdzie podobnie finansowo, lub nawet więcej przy produkcji na tak małą skalę (2-4 sztuki). Przy cięciu wodą jak wycinałem flansze, koszt zrobienia projektu + przygotowanie maszyny do pracy był kilku krotnie wyższy niż koszt materiału.

I za 1 flanszę pod wydech w k03 zaśpiewali 200zł, jak bym robił ze 40 sztuk i więcej, to miało by to jakiś sens ekonomiczny.


--------------------
| Pinin Racing | Warsaw Speed Team | Prorace | TheTechGuy |
'96 CaliforniaCento

www.facebook.com/dragracingsafety
Go to the top of the page
 
+Quote Post

30 Stron V  « < 7 8 9 10 11 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Friday, 18 July 2025 - 06:56