![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#161
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Fri, 14 November 2003 Skąd: Wwa ![]() |
nie boisz się że taka tarcza przy 150km się rozleci? Tarcza prędzej rozleci się od temperatury niż prędkości, chociaż prędkość (siła odśrodkowa większa przy wyższej prędkości) pomoże. Tutaj "najwyżej" odpadnie zewnętrzny rant do pierwszych dziur, reszta zostanie, klocki nie wypadną. Jak kiedyś robiłem przy gabarytowych sprzętach, pękła tarcza hamulcowa. "Mondry" kierowca jechał dalej bo hamowało. W efekcie tarcza się rozsypała na kawałki, klocki wypadły, skrzywiło jarzmo od zacisku. Ale pneumatykę łatwiej zaślepić niż hamulce hydrauliczne ![]() -------------------- "When driving a car in real life, please remeber to be a safe driver by wearing a seat belt, using your turn signal and using good judgment"
Mercedes C270CDI T Mercedes 280CE (C123) Volkswagen Golf 1.9 TDI Opel Combo Pozdrawiam w0wacik |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#162
|
|
![]() Moderator Dołączył: Thu, 21 August 2003 Skąd: Stalowa Wola ![]() |
Dobrze jest, pieknie robisz to auto zazdroszcze warunków garazowych.
powodzenia. btw porsze ma homo fia?? |
|
|
![]()
Post
#163
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Tue, 07 October 2003 Skąd: Dzwonkowa 32 ![]() |
Tarcze są niestety źle nawiercone. Są one nawiercone w trzech rzędach co będzie skutkowało bardzo nierównomiernym zużyciem klocków oraz tarcz.
Otwory powinny być nawiercone z przesunięciem względem siebie. ![]() Uploaded with ImageShack.us -------------------- that's the kind of racing we love ...
|
|
|
![]()
Post
#164
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 04 August 2010 Skąd: Warszawa ![]() |
Tarcze są niestety źle nawiercone. Są one nawiercone w trzech rzędach co będzie skutkowało bardzo nierównomiernym zużyciem klocków oraz tarcz. Otwory powinny być nawiercone z przesunięciem względem siebie. ![]() Uploaded with ImageShack.us Czy dobrze, czy źle zwisa mi to i powiewa. Jak strzelą, założe fabrycznie nowe i nawiercane, w co wątpię bo ja tym autem zrobię może niecałe 300 kilometrów na edycjach CA CUP. Później się auta pozbywam, bo szykuje innego hardcora dla siebie ![]() Odnosnie firmy, która nawiercała tarcze.... zajmują się tym od lat, kiedyś nawiercili mi tarcze w torowym Lotusie i było git. Nastepnym razem o ile będę nawieracał jeszcze jakiekolwiek tarcze przekażę im Wasze uwagi. Dla porównania: Tu masz ATE fabrycznie nawiercane. ![]() Pozdrawiam AW -------------------- Walenda Motorsport | Retro Power | Regeneracja Brembo
_https://www.instagram.com/walenda_motorsport |
|
|
![]()
Post
#165
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Tue, 07 October 2003 Skąd: Dzwonkowa 32 ![]() |
Cały czas twierdzę, że u Ciebie są źle nawiercone. Zdjęcia które podałeś jako przykład tylko to potwierdzają.
-------------------- that's the kind of racing we love ...
|
|
|
![]()
Post
#166
|
|
![]() Moderator Dołączył: Thu, 21 August 2003 Skąd: Stalowa Wola ![]() |
Mimo to temat jest o zajebistym aucie które zahamuje z 300 razy w przyszyłm roku poza ruchem ulicznym. mozna pominac dyskusje na ten temat
|
|
|
![]()
Post
#167
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 04 August 2010 Skąd: Warszawa ![]() |
Dupka gotowa i zabezpieczona
![]() ![]() Zbiorniczek odwszony i juz siedzi ![]() ![]() Teraz muszę odwircic błotniczki z drugiej dupki ![]() ![]() Pzdr, AW -------------------- Walenda Motorsport | Retro Power | Regeneracja Brembo
_https://www.instagram.com/walenda_motorsport |
|
|
![]()
Post
#168
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 04 August 2010 Skąd: Warszawa ![]() |
![]() Belka siedzi ![]() Lewy wahacz siedzi ![]() Jutro pakuję skrzynkę, prawy wahacz... moze w weekend, Prosie stanie na 4 łapach ![]() Pzdr, AW -------------------- Walenda Motorsport | Retro Power | Regeneracja Brembo
_https://www.instagram.com/walenda_motorsport |
|
|
![]()
Post
#169
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Wed, 05 January 2011 Skąd: Gdańsk ![]() |
W tym roku prosie będzie skończone?
![]() -------------------- Było:
Astra F Kombi GL '92 1.4 8v -> 2.0 8v. Vectra B Kombi Sport Zender '01 2.6 24v. Jest: Volvo V70 '98 T5 |
|
|
![]()
Post
#170
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 04 August 2010 Skąd: Warszawa ![]() |
-------------------- Walenda Motorsport | Retro Power | Regeneracja Brembo
_https://www.instagram.com/walenda_motorsport |
|
|
![]()
Post
#171
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 04 August 2010 Skąd: Warszawa ![]() |
![]() Dobra skrzynia i wahacze siedzą. Niestety musiałem zdjąć zbiornik, bo opierał o skrzynie biegów, a zbiornik mam od wersji ze skrzynią Dogleg (z jedynką do tyłu). Muszę zapakować inny zbiornik od zwykłego 944, albo coś takiego: http://moto.allegro.pl/zbiornik-paliwa-40l...2167281567.html Jutro Prosie stanie na kołach ![]() Pzdr, AW -------------------- Walenda Motorsport | Retro Power | Regeneracja Brembo
_https://www.instagram.com/walenda_motorsport |
|
|
![]()
Post
#172
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 04 August 2010 Skąd: Warszawa ![]() |
No dobra, po wielu godzinach meczarni...
![]() ![]() ![]() ...auto stoi na kołach, ale przedni zawias jeszcze bedę musiał przerobić, a tył ustawić na glebe. Felgi oczywiście tymczasowe, docelowo mam coś innego w planach i dużo szerszego ![]() ![]() ![]() Trochę się ukurzył od listopada ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Przymiarka błotników laminaowych. ![]() ![]() W poniedziałek walczę dalej ![]() Pzdr, AW -------------------- Walenda Motorsport | Retro Power | Regeneracja Brembo
_https://www.instagram.com/walenda_motorsport |
|
|
![]()
Post
#173
|
|
![]() Super User Dołączył: Sun, 10 January 2010 Skąd: Olsztyn ![]() |
Można wiedzieć jakich środków używałeś do konserwacji po wyspawaniu blach?
![]() -------------------- Ford Sierra 2,9 sedan 24v6 Cosworth + Holset HX40 + LPG
Ford Sierra 2,3 sedan 16v + td04hl-19t - Turbogruz - 243Km, 430Nm. Ford Sierra 2.0 coupe V6 1983r mk1 - Zabytek Ford Sierra 2,3 sedan 16v - żonowóz... I 4 inne.... |
|
|
![]()
Post
#174
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 04 August 2010 Skąd: Warszawa ![]() |
Można wiedzieć jakich środków używałeś do konserwacji po wyspawaniu blach? ![]() Tlenkowa + masa bitumiczna -------------------- Walenda Motorsport | Retro Power | Regeneracja Brembo
_https://www.instagram.com/walenda_motorsport |
|
|
![]()
Post
#175
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 04 August 2010 Skąd: Warszawa ![]() |
Komplecik na przód kupiony
![]() ![]() Zglebiłem go na regulacji, dupa jest na maxa opuszczona, wiec muszę jeszcze raz belkę wyciągnąc aby przestawić na drążkach, ale to później, teraz klatka, błotniki tył, zerwanie noska i wydłubanie motoru mnie czeka ![]() ![]() Pzdr, AW -------------------- Walenda Motorsport | Retro Power | Regeneracja Brembo
_https://www.instagram.com/walenda_motorsport |
|
|
![]()
Post
#176
|
|
![]() Moderator Dołączył: Thu, 21 August 2003 Skąd: Stalowa Wola ![]() |
Wiem że sie nie znam ale wykręć śruby hr i daj nowe polskie. Znam przypadek gdzie super hiper dystanse jak twoje za 1600 na 4 koła zawiodły. te szpilki co oni daja nie lubią mocnego dokręcania
|
|
|
![]()
Post
#177
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Tue, 22 July 2008 Skąd: czosnów ![]() |
Bo generalnie kół to się jakoś bardzo mocno nie dokręca.
-------------------- "proste dla szybkich samochodów, zakręty dla szybkich kierowców" - Colin McRae
|
|
|
![]()
Post
#178
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 25 January 2006 Skąd: Krosno ![]() |
CZUCZU takie cos o czym piszesz wydaje sie byc przczyna tego ze felgi byly pewnie wczesniej pomalowane ktos pomalowal razem z miejscem na sruby pozniej ktos to skrecil a lakier twardy nie jest powstal luz i scielo szpile to bardziej takie przypadki sa znane chyba niz wina samych szpilek ale na ogol ludzie nie wiedza ze to moze byc przez zamalowane miejsca na dokrecenie srub...
-------------------- EVO X 590/740
Cooper S R56 |
|
|
![]()
Post
#179
|
|
![]() Super User Dołączył: Thu, 03 February 2005 Skąd: Bydgoszcz ![]() |
czy dzisiaj w czasach bardzo dostępnej technologii CNC jest sens kupowania takich dystansów za taka kase?
-------------------- 15" TOYOTA GT86 HKS Supercharger
23" Skoda Octavia IV |
|
|
![]()
Post
#180
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 24 November 2004 Skąd: Warszawa - Wawer ![]() |
No ta technologia CNC zapewne wyjdzie podobnie finansowo, lub nawet więcej przy produkcji na tak małą skalę (2-4 sztuki). Przy cięciu wodą jak wycinałem flansze, koszt zrobienia projektu + przygotowanie maszyny do pracy był kilku krotnie wyższy niż koszt materiału.
I za 1 flanszę pod wydech w k03 zaśpiewali 200zł, jak bym robił ze 40 sztuk i więcej, to miało by to jakiś sens ekonomiczny. -------------------- | Pinin Racing | Warsaw Speed Team | Prorace | TheTechGuy |
'96 CaliforniaCento www.facebook.com/dragracingsafety |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Friday, 18 July 2025 - 06:56 |