![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#81
|
|
Forum Killer Dołączył: Mon, 23 December 2002 Skąd: z R-performance ![]() |
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#82
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Sat, 21 February 2004 Skąd: Warszawa ![]() |
Dlatego, jak jest kapusta, to 2.5 TFSI:) DSG będzie, LC będzie, moc będzie, no i jedyny taki będzie
![]() |
|
|
![]()
Post
#83
|
|
Super User Dołączył: Sat, 08 November 2008 Skąd: płock ![]() |
Cowboy Ty tak nie gloryfikuj tego VR6 , bo jeszcze przeklniesz tą chwilę w jakiej zapadła decyzja turbienia tego. Z własnego doświadczenia z różnymi silnikami VAG-a, a spotkałem się naprawdę z dużą ilością , nie spotkałem się osobiście z VR6 , ale znajomi mieli. Ogólnie kopciły, pluły olejem na wszystkie strony , nie trzymały mocy i zasadniczo po 200.000km były w opłakanym stanie. Defakto pewnie było to jakieś 350.000 km, te siedzące 2,8 i 2,9 w passatach i golfach III, nie wzbudzały nigdy we mnie entuzjazmu. Te nowsze cieżko wyczuć
![]() Ten 2.5 TFSI może okazać się niezłym hitem , lub kitem. Ach jak każdy marzy mieć strokera 2.2T - 2.5T , a tu już jest oryginalnie gotowy i chętny do przyjęcia obciążenia. Wprost nie mogę się doczekać efektów, aż ktoś na poważnie i w bezpieczny sposób osiągnie z niego 500KM i 650Nm nie niszcząc zbyt specjalnie dolnej partii obrotów. -------------------- audi s4 2.2T k24 7200 RS2
vw polo g40 BM-Vag 2.2T E30 |
|
|
![]()
Post
#84
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa ![]() |
Cowboy Ty tak nie gloryfikuj tego VR6 , bo jeszcze przeklniesz tą chwilę w jakiej zapadła decyzja turbienia tego. Z własnego doświadczenia z różnymi silnikami VAG-a, a spotkałem się naprawdę z dużą ilością , nie spotkałem się osobiście z VR6 , ale znajomi mieli. Ogólnie kopciły, pluły olejem na wszystkie strony , nie trzymały mocy i zasadniczo po 200.000km były w opłakanym stanie. Defakto pewnie było to jakieś 350.000 km, te siedzące 2,8 i 2,9 w passatach i golfach III, nie wzbudzały nigdy we mnie entuzjazmu. Te nowsze cieżko wyczuć ![]() Ten 2.5 TFSI może okazać się niezłym hitem , lub kitem. Ach jak każdy marzy mieć strokera 2.2T - 2.5T , a tu już jest oryginalnie gotowy i chętny do przyjęcia obciążenia. Wprost nie mogę się doczekać efektów, aż ktoś na poważnie i w bezpieczny sposób osiągnie z niego 500KM i 650Nm nie niszcząc zbyt specjalnie dolnej partii obrotów. pajak100: ja nic nie gloryfikuje, eRka ma miec eRke pod maską twoje doświadczenie z VR6 jest takie jak ma wiekszości albo jeszcze mniejsze, nie trzyma serii, duzo pali i dostaje po dupie od 1.9 TDI PD po chipe ![]() gloryfikuje to pewnie PatTDI ktory napisał między wierszami, jak nie wprost, że R32 jest lepszy od 2.5 TFSI w tym przypadku ![]() w odróżnieniu od Ciebie PatTDI modyfikował grubo zarówno 2.0 TFSI jak i 2.8 24V oraz 3.2 VR6 24V i ma troszkę większe doświadczenie niz Ty w tym względzie ![]() jakbys sobie zadał trud to byś wiedział że R32 to jesli chodzi o dół silnika to niewiele sie rózni od tych starych plujących olejem VR6 2.8 12V 174KM przy dobrych wiatrach w serii ![]() -------------------- |
|
|
![]()
Post
#85
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Tue, 14 October 2008 Skąd: BoatCity ![]() |
A to ja się jeszcze podepnę. Jak to jest z A3q?
Tam seryjnie siedzi 3,2. Czy w połączeniu z ichniejszym DSG da radę zrobić bezproblemowo granice 400km ?? Bezproblemowo, znaczy na seryjnej skrzyni, pompie itd, czy to jednak większa rzeźba i dużo taniej wychodzi zrobienie 330-350km z 2.0 tfsi? |
|
|
![]()
Post
#86
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 25 October 2009 Skąd: Łódź ![]() |
ja tylko przypomne że niedawno był albo jeszcze jest 2.5 TFSI na allegro za 25 000 PLN, tanio jak za mokre zboże, gratow tuningowych do niego tez full za grosze mozna dostać wszedzie.. ![]() ![]() dla przypomnienia R32 mozna kupić za 6-7 kPLN, przetarte mody, jeden cylinder więcej , wieksza pojemność no i najwazniejsze w koncu eRka musi mieć VRa... zostawmy R5 dla audi, poza tym poprzecznie R5 to jakoś nie to samo ![]() ten 2.5 TFSI to w ogóle audi wzdłuż montuje ? trzeba by smiałka co by go ustawił wzdłuż, w starym B2 najlepiej URquattro - to byłoby coś i powrót do korzeni ! Ma być w "nowym"...i teraz jak to nazwać quattro coupe quattro ...2,5 408KM...jest w dziale zdjęcia . Znając unifikacje koncernu VAG to 2,5 TFSI to nie jest po prostu 2,0 + 1 gar ?? Co do wagi....2,5 TFSI waży wg fabryki kpl 184kg ...12 zaworowy VR6 2,8 174kg ...nie sądze żeby zaturbione vr6 ważyło mniej od nowej r5 ![]() -------------------- quattro
|
|
|
![]()
Post
#87
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa ![]() |
lazik: zobacz w dział projekty i jest golf V kolegi PiSi modzony przez compsport około 500KM z DSG
![]() 2.0 TFSI jesli BHZ (S3 seryjnie 265KM) to 330KM łapie po wydechu i programie o ile dobrze kojarze kiwi: wszytsko sie zgadza 24V tez wazy 174kg, zwazony na wadze ![]() ![]() -------------------- |
|
|
![]()
Post
#88
|
|
Super User Dołączył: Sat, 08 November 2008 Skąd: płock ![]() |
Wygląda na to że 2.5 Tfsi jest aluminiowy. To niedobrze, już go nie lubię , natomiast 2.2T waży pełen kompletny gotowy do odpalenia ze sprzęgłem pompą wspomy , napinaczami ,alternatorem, turbiną itd - 200kg +-5 kg dokładność wagi, na której ważyłem to z Kefirem. Żeliwny piec niestety, ale może to dobrze bo na 1/4 mili kumuluje ciepło by póżniej przez 15 min je oddawać
![]() -------------------- audi s4 2.2T k24 7200 RS2
vw polo g40 BM-Vag 2.2T E30 |
|
|
![]()
Post
#89
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Sat, 21 February 2004 Skąd: Warszawa ![]() |
![]() |
|
|
![]()
Post
#90
|
|
Super User Dołączył: Sat, 08 November 2008 Skąd: płock ![]() |
W trakcie filmu podane są czasy 2.5 TFSI , nie jest tragicznie o ile to seria:
http://www.youtube.com/watch?v=zIxLjbQ2AMU...feature=related -------------------- audi s4 2.2T k24 7200 RS2
vw polo g40 BM-Vag 2.2T E30 |
|
|
![]()
Post
#91
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 13 August 2004 Skąd: Tuchola/Poznań ![]() |
Ja bym zrobił 400 z małym plusem na 2.0TFSi - rozwiązanie sprawdzone, przetestowane i równiez wypluje w tym aucie 11sek na 1/4mili, co chyba nie czyni go wolnym autem? Najrozsądniej wydane pieniądze w stosunku do efektu.
-------------------- Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
|
|
|
![]()
Post
#92
|
|
![]() Super User Dołączył: Fri, 18 March 2011 Skąd: Sz-n ![]() |
Ja bym zrobił 400 z małym plusem na 2.0TFSi - rozwiązanie sprawdzone, przetestowane i równiez wypluje w tym aucie 11sek na 1/4mili, co chyba nie czyni go wolnym autem? Najrozsądniej wydane pieniądze w stosunku do efektu. Dokładnie jestem za tymi słowami a po co psuć tak fajne auto jak chcesz dłubać to kup jakaś inna budę wpakuj tam jakiś motor zrób przysłowiowe 600km i tyle!!! pozdr -------------------- Pozdrawiam
Piotrek |
|
|
![]()
Post
#93
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 27 November 2002 Skąd: Bielsko-Biała ![]() |
A to ja się jeszcze podepnę. Jak to jest z A3q? Tam seryjnie siedzi 3,2. Czy w połączeniu z ichniejszym DSG da radę zrobić bezproblemowo granice 400km ?? Bezproblemowo, znaczy na seryjnej skrzyni, pompie itd, czy to jednak większa rzeźba i dużo taniej wychodzi zrobienie 330-350km z 2.0 tfsi? 3,2 w A3 to dokładnie to samo co Golf R32 400ps to nasz Stage1 Turbo. Na seryjnej skrzyni z softwarem. Nie zmiena to jednak faktu ze taniej jest zrobić 350ps w TFSI ale jakie te konie w TFSI by nie były to 3,2VR6 turbo będzie dużo lepszym silnikiem do jazdy na codzień. -------------------- CompSport
Profesjonalnie Strojony Chiptuning http://www.compsport.pl 696030909 696030910 33 8213118 GG 3643857 |
|
|
![]()
Post
#94
|
|
Super User Dołączył: Wed, 22 September 2010 Skąd: WPR ![]() |
Sorki, ze sie nie odzywam. Jestem na splywie kajakowym...
|
|
|
![]()
Post
#95
|
|
User Dołączył: Tue, 07 December 2010 Skąd: Szczecin ![]() |
Ja bym zrobił 400 z małym plusem na 2.0TFSi - rozwiązanie sprawdzone, przetestowane i równiez wypluje w tym aucie 11sek na 1/4mili, co chyba nie czyni go wolnym autem? Najrozsądniej wydane pieniądze w stosunku do efektu. A nie lepiej jest zakuć silnik , wzmocnić skrzynkę żeby było bezpieczniej i ok.40 koników więcej i podejrzewam,że sporo więcej niutonów (wzmocniona skrzynka)? Pytam ponieważ sam jestem poważnie zainteresowany. ![]() |
|
|
![]()
Post
#96
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 13 August 2004 Skąd: Tuchola/Poznań ![]() |
no wlasnie chodzi mi o kute korby i zrobienie jakiś tam okolic 430KM+- 10 (jak miał kiedyś PiSi, czy teraz Patryk). Jak to zniesie dsg trzeba już pytac u źródła.
-------------------- Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
|
|
|
![]()
Post
#97
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Fri, 28 November 2008 ![]() |
A nie lepiej jest zakuć silnik , wzmocnić skrzynkę żeby było bezpieczniej i ok.40 koników więcej i podejrzewam,że sporo więcej niutonów (wzmocniona skrzynka)? Pytam ponieważ sam jestem poważnie zainteresowany. ![]() Zakuwanie silnnika dla 40 kucy to chyba bardzo drogi sposób na tak nieduży wzost mocy... -------------------- Nie ma takiego okrucieństwa, do którego nie posunie się rząd, kiedy braknie mu pieniędzy
|
|
|
![]()
Post
#98
|
|
User Dołączył: Tue, 07 December 2010 Skąd: Szczecin ![]() |
no wlasnie chodzi mi o kute korby i zrobienie jakiś tam okolic 430KM+- 10 (jak miał kiedyś PiSi, czy teraz Patryk). Jak to zniesie dsg trzeba już pytac u źródła. DSG zniesie to dobrze,bo będzie miała wzmocnione sprzęgła i ma wytrzymywać do 700 nm z tego co pamiętam co Patryk mi mówił ![]() |
|
|
![]()
Post
#99
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 27 November 2002 Skąd: Bielsko-Biała ![]() |
Zakuwanie silnnika dla 40 kucy to chyba bardzo drogi sposób na tak nieduży wzost mocy... Powyzej 450nm Montujemy kute korby dla bezpieczenstwa. Koszty stosunkowo niskie bo korby do tego silnika sa tanie. -------------------- CompSport
Profesjonalnie Strojony Chiptuning http://www.compsport.pl 696030909 696030910 33 8213118 GG 3643857 |
|
|
![]()
Post
#100
|
|
User Dołączył: Tue, 07 December 2010 Skąd: Szczecin ![]() |
Zakuwanie silnnika dla 40 kucy to chyba bardzo drogi sposób na tak nieduży wzost mocy... Te 40 kucy akurat dla mnie nie ma aż tak wielkiego znaczenia,ale np.100 nm więcej, dostępnych już od 3000 obrotów już ma znaczenie.Kasa w tym przypadku to już sprawa drugoplanowa ![]() |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Wednesday, 16 July 2025 - 05:17 |