Shoutbox 0 nowych PW 


28 Stron V  « < 3 4 5 6 7 > »   
Closed TopicStart new topic
> Mk 6 Golf R20 Stage 3 (new), +dolot +FMIC +new soft by CompSport
Rogalotti
post Fri, 17 Jun 2011 - 21:21
Post #81


Forum Killer
Dołączył: Mon, 23 December 2002
Skąd: z R-performance





Oj nie taki pierwszy

http://www.rothe-motorsport.de/marken/vw/g.../vw_g6_r32.html
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Fri, 17 Jun 2011 - 21:21
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
Nikolas
post Fri, 17 Jun 2011 - 21:27
Post #82


Forum Clubber
Dołączył: Sat, 21 February 2004
Skąd: Warszawa





Dlatego, jak jest kapusta, to 2.5 TFSI:) DSG będzie, LC będzie, moc będzie, no i jedyny taki będzie wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
pajak100
post Fri, 17 Jun 2011 - 22:06
Post #83


Super User
Dołączył: Sat, 08 November 2008
Skąd: płock





Cowboy Ty tak nie gloryfikuj tego VR6 , bo jeszcze przeklniesz tą chwilę w jakiej zapadła decyzja turbienia tego. Z własnego doświadczenia z różnymi silnikami VAG-a, a spotkałem się naprawdę z dużą ilością , nie spotkałem się osobiście z VR6 , ale znajomi mieli. Ogólnie kopciły, pluły olejem na wszystkie strony , nie trzymały mocy i zasadniczo po 200.000km były w opłakanym stanie. Defakto pewnie było to jakieś 350.000 km, te siedzące 2,8 i 2,9 w passatach i golfach III, nie wzbudzały nigdy we mnie entuzjazmu. Te nowsze cieżko wyczuć smile.gif
Ten 2.5 TFSI może okazać się niezłym hitem , lub kitem. Ach jak każdy marzy mieć strokera 2.2T - 2.5T , a tu już jest oryginalnie gotowy i chętny do przyjęcia obciążenia.
Wprost nie mogę się doczekać efektów, aż ktoś na poważnie i w bezpieczny sposób osiągnie z niego 500KM i 650Nm nie niszcząc zbyt specjalnie dolnej partii obrotów.


--------------------
audi s4 2.2T k24 7200 RS2
vw polo g40
BM-Vag 2.2T E30
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cowboy
post Fri, 17 Jun 2011 - 22:24
Post #84


Administrator
Dołączył: Mon, 21 August 2006
Skąd: Wawa





CYTAT(pajak100 @ Fri, 17 Jun 2011 - 22:06) *
Cowboy Ty tak nie gloryfikuj tego VR6 , bo jeszcze przeklniesz tą chwilę w jakiej zapadła decyzja turbienia tego. Z własnego doświadczenia z różnymi silnikami VAG-a, a spotkałem się naprawdę z dużą ilością , nie spotkałem się osobiście z VR6 , ale znajomi mieli. Ogólnie kopciły, pluły olejem na wszystkie strony , nie trzymały mocy i zasadniczo po 200.000km były w opłakanym stanie. Defakto pewnie było to jakieś 350.000 km, te siedzące 2,8 i 2,9 w passatach i golfach III, nie wzbudzały nigdy we mnie entuzjazmu. Te nowsze cieżko wyczuć smile.gif
Ten 2.5 TFSI może okazać się niezłym hitem , lub kitem. Ach jak każdy marzy mieć strokera 2.2T - 2.5T , a tu już jest oryginalnie gotowy i chętny do przyjęcia obciążenia.
Wprost nie mogę się doczekać efektów, aż ktoś na poważnie i w bezpieczny sposób osiągnie z niego 500KM i 650Nm nie niszcząc zbyt specjalnie dolnej partii obrotów.


pajak100: ja nic nie gloryfikuje, eRka ma miec eRke pod maską
twoje doświadczenie z VR6 jest takie jak ma wiekszości albo jeszcze mniejsze, nie trzyma serii, duzo pali i dostaje po dupie od 1.9 TDI PD po chipe wink.gif
gloryfikuje to pewnie PatTDI ktory napisał między wierszami, jak nie wprost, że R32 jest lepszy od 2.5 TFSI w tym przypadku wink.gif
w odróżnieniu od Ciebie PatTDI modyfikował grubo zarówno 2.0 TFSI jak i 2.8 24V oraz 3.2 VR6 24V i ma troszkę większe doświadczenie niz Ty w tym względzie wink.gif podejrzewam tez że compsport widział juz 2.5 TFSI nie tylko na filmikach na youtubie wiec ta opinia jest dla mnie bardziej wiarygodna
jakbys sobie zadał trud to byś wiedział że R32 to jesli chodzi o dół silnika to niewiele sie rózni od tych starych plujących olejem VR6 2.8 12V 174KM przy dobrych wiatrach w serii wink.gif a 2.5 TFSI to zupełnie inna konstrukcja od starego dobrego 2.2T czy strokera na 2.5 litra


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
lazik
post Fri, 17 Jun 2011 - 22:31
Post #85


Frequent User
Dołączył: Tue, 14 October 2008
Skąd: BoatCity





A to ja się jeszcze podepnę. Jak to jest z A3q?

Tam seryjnie siedzi 3,2. Czy w połączeniu z ichniejszym DSG da radę zrobić bezproblemowo granice 400km ?? Bezproblemowo, znaczy na seryjnej skrzyni, pompie itd, czy to jednak większa rzeźba i dużo taniej wychodzi zrobienie 330-350km z 2.0 tfsi?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kiwi
post Fri, 17 Jun 2011 - 22:45
Post #86


Forum Homee
Dołączył: Sun, 25 October 2009
Skąd: Łódź





CYTAT(cowboy @ Fri, 17 Jun 2011 - 13:47) *
ja tylko przypomne że niedawno był albo jeszcze jest 2.5 TFSI na allegro za 25 000 PLN, tanio jak za mokre zboże, gratow tuningowych do niego tez full za grosze mozna dostać wszedzie.. wink.gif smile.gif

dla przypomnienia R32 mozna kupić za 6-7 kPLN, przetarte mody, jeden cylinder więcej , wieksza pojemność no i najwazniejsze w koncu eRka musi mieć VRa... zostawmy R5 dla audi, poza tym poprzecznie R5 to jakoś nie to samo wink.gif

ten 2.5 TFSI to w ogóle audi wzdłuż montuje ? trzeba by smiałka co by go ustawił wzdłuż, w starym B2 najlepiej URquattro - to byłoby coś i powrót do korzeni !


Ma być w "nowym"...i teraz jak to nazwać quattro coupe quattro ...2,5 408KM...jest w dziale zdjęcia .

Znając unifikacje koncernu VAG to 2,5 TFSI to nie jest po prostu 2,0 + 1 gar ??

Co do wagi....2,5 TFSI waży wg fabryki kpl 184kg ...12 zaworowy VR6 2,8 174kg ...nie sądze żeby zaturbione vr6 ważyło mniej od nowej r5 wink.gif


--------------------
quattro
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cowboy
post Fri, 17 Jun 2011 - 22:49
Post #87


Administrator
Dołączył: Mon, 21 August 2006
Skąd: Wawa





lazik: zobacz w dział projekty i jest golf V kolegi PiSi modzony przez compsport około 500KM z DSG wink.gif

2.0 TFSI jesli BHZ (S3 seryjnie 265KM) to 330KM łapie po wydechu i programie o ile dobrze kojarze

kiwi: wszytsko sie zgadza 24V tez wazy 174kg, zwazony na wadze wink.gif ja nawet napisałem że 2.0 TFSI z turbiną moze ważyć tyle samo, wieć mu odjąłem 10 kg wink.gif


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
pajak100
post Fri, 17 Jun 2011 - 23:00
Post #88


Super User
Dołączył: Sat, 08 November 2008
Skąd: płock





Wygląda na to że 2.5 Tfsi jest aluminiowy. To niedobrze, już go nie lubię , natomiast 2.2T waży pełen kompletny gotowy do odpalenia ze sprzęgłem pompą wspomy , napinaczami ,alternatorem, turbiną itd - 200kg +-5 kg dokładność wagi, na której ważyłem to z Kefirem. Żeliwny piec niestety, ale może to dobrze bo na 1/4 mili kumuluje ciepło by póżniej przez 15 min je oddawać biggrin.gif


--------------------
audi s4 2.2T k24 7200 RS2
vw polo g40
BM-Vag 2.2T E30
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Nikolas
post Fri, 17 Jun 2011 - 23:13
Post #89


Forum Clubber
Dołączył: Sat, 21 February 2004
Skąd: Warszawa





smile.gif))) Właściciel zrobił wydech i program, a tu juz mu 20 rożnych swapów proponujemy:))) I temat się rozkrecił chyba nie w tą stronę. On chce mieć DSG, moc 450-500 Kuca i nowatorskie rozwiazanie, wiec raczej 2.2 R5 odpada do muzeum. VRy są, jak zreszta widać na całym świecie, uturbiane i lubiane. 2.0 TFSI tez można dalej dłubac, ale i tak właściciel zdecyduje co woli i nic mu po naszych propozycjach... Każdy mu zasugerował coś od siebie, poczekajmy może aż sam się wypowie jak zgłębi i rozwazy wszelkie możliwości.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
pajak100
post Fri, 17 Jun 2011 - 23:28
Post #90


Super User
Dołączył: Sat, 08 November 2008
Skąd: płock





W trakcie filmu podane są czasy 2.5 TFSI , nie jest tragicznie o ile to seria:

http://www.youtube.com/watch?v=zIxLjbQ2AMU...feature=related


--------------------
audi s4 2.2T k24 7200 RS2
vw polo g40
BM-Vag 2.2T E30
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Fawor
post Sat, 18 Jun 2011 - 10:36
Post #91


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 13 August 2004
Skąd: Tuchola/Poznań





Ja bym zrobił 400 z małym plusem na 2.0TFSi - rozwiązanie sprawdzone, przetestowane i równiez wypluje w tym aucie 11sek na 1/4mili, co chyba nie czyni go wolnym autem? Najrozsądniej wydane pieniądze w stosunku do efektu.


--------------------
Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Z0_RS2
post Sat, 18 Jun 2011 - 10:46
Post #92


Super User
Dołączył: Fri, 18 March 2011
Skąd: Sz-n





CYTAT(Fawor @ Sat, 18 Jun 2011 - 10:36) *
Ja bym zrobił 400 z małym plusem na 2.0TFSi - rozwiązanie sprawdzone, przetestowane i równiez wypluje w tym aucie 11sek na 1/4mili, co chyba nie czyni go wolnym autem? Najrozsądniej wydane pieniądze w stosunku do efektu.


Dokładnie jestem za tymi słowami a po co psuć tak fajne auto jak chcesz dłubać to kup jakaś inna budę wpakuj tam jakiś motor zrób przysłowiowe 600km i tyle!!!

pozdr


--------------------
Pozdrawiam
Piotrek
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PatTDI
post Sat, 18 Jun 2011 - 11:11
Post #93


Forum Homee
Dołączył: Wed, 27 November 2002
Skąd: Bielsko-Biała





CYTAT(lazik @ Fri, 17 Jun 2011 - 22:31) *
A to ja się jeszcze podepnę. Jak to jest z A3q?

Tam seryjnie siedzi 3,2. Czy w połączeniu z ichniejszym DSG da radę zrobić bezproblemowo granice 400km ?? Bezproblemowo, znaczy na seryjnej skrzyni, pompie itd, czy to jednak większa rzeźba i dużo taniej wychodzi zrobienie 330-350km z 2.0 tfsi?


3,2 w A3 to dokładnie to samo co Golf R32
400ps to nasz Stage1 Turbo. Na seryjnej skrzyni z softwarem.
Nie zmiena to jednak faktu ze taniej jest zrobić 350ps w TFSI ale jakie te konie w TFSI by nie były to 3,2VR6 turbo będzie dużo lepszym silnikiem do jazdy na codzień.


--------------------
CompSport
Profesjonalnie Strojony Chiptuning
http://www.compsport.pl

696030909
696030910
33 8213118
GG 3643857
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zlos
post Sat, 18 Jun 2011 - 13:00
Post #94


Super User
Dołączył: Wed, 22 September 2010
Skąd: WPR





Sorki, ze sie nie odzywam. Jestem na splywie kajakowym...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
RYBAK
post Sat, 18 Jun 2011 - 14:46
Post #95


User
Dołączył: Tue, 07 December 2010
Skąd: Szczecin





CYTAT(Fawor @ Sat, 18 Jun 2011 - 10:36) *
Ja bym zrobił 400 z małym plusem na 2.0TFSi - rozwiązanie sprawdzone, przetestowane i równiez wypluje w tym aucie 11sek na 1/4mili, co chyba nie czyni go wolnym autem? Najrozsądniej wydane pieniądze w stosunku do efektu.

A nie lepiej jest zakuć silnik , wzmocnić skrzynkę żeby było bezpieczniej i ok.40 koników więcej i podejrzewam,że sporo więcej niutonów (wzmocniona skrzynka)? Pytam ponieważ sam jestem poważnie zainteresowany. rolleyes.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Fawor
post Sat, 18 Jun 2011 - 15:42
Post #96


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 13 August 2004
Skąd: Tuchola/Poznań





no wlasnie chodzi mi o kute korby i zrobienie jakiś tam okolic 430KM+- 10 (jak miał kiedyś PiSi, czy teraz Patryk). Jak to zniesie dsg trzeba już pytac u źródła.


--------------------
Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
yotomeczek
post Sat, 18 Jun 2011 - 16:13
Post #97


Forum Killer
Dołączył: Fri, 28 November 2008





CYTAT(RYBAK @ Sat, 18 Jun 2011 - 14:46) *
A nie lepiej jest zakuć silnik , wzmocnić skrzynkę żeby było bezpieczniej i ok.40 koników więcej i podejrzewam,że sporo więcej niutonów (wzmocniona skrzynka)? Pytam ponieważ sam jestem poważnie zainteresowany. rolleyes.gif


Zakuwanie silnnika dla 40 kucy to chyba bardzo drogi sposób na tak nieduży wzost mocy...


--------------------
Nie ma takiego okrucieństwa, do którego nie posunie się rząd, kiedy braknie mu pieniędzy
Go to the top of the page
 
+Quote Post
RYBAK
post Sat, 18 Jun 2011 - 16:42
Post #98


User
Dołączył: Tue, 07 December 2010
Skąd: Szczecin





CYTAT(Fawor @ Sat, 18 Jun 2011 - 15:42) *
no wlasnie chodzi mi o kute korby i zrobienie jakiś tam okolic 430KM+- 10 (jak miał kiedyś PiSi, czy teraz Patryk). Jak to zniesie dsg trzeba już pytac u źródła.

DSG zniesie to dobrze,bo będzie miała wzmocnione sprzęgła i ma wytrzymywać do 700 nm z tego co pamiętam co Patryk mi mówił smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PatTDI
post Sat, 18 Jun 2011 - 16:54
Post #99


Forum Homee
Dołączył: Wed, 27 November 2002
Skąd: Bielsko-Biała





CYTAT(yotomeczek @ Sat, 18 Jun 2011 - 16:13) *
Zakuwanie silnnika dla 40 kucy to chyba bardzo drogi sposób na tak nieduży wzost mocy...


Powyzej 450nm Montujemy kute korby dla bezpieczenstwa.
Koszty stosunkowo niskie bo korby do tego silnika sa tanie.


--------------------
CompSport
Profesjonalnie Strojony Chiptuning
http://www.compsport.pl

696030909
696030910
33 8213118
GG 3643857
Go to the top of the page
 
+Quote Post
RYBAK
post Sat, 18 Jun 2011 - 16:57
Post #100


User
Dołączył: Tue, 07 December 2010
Skąd: Szczecin





CYTAT(yotomeczek @ Sat, 18 Jun 2011 - 16:13) *
Zakuwanie silnnika dla 40 kucy to chyba bardzo drogi sposób na tak nieduży wzost mocy...

Te 40 kucy akurat dla mnie nie ma aż tak wielkiego znaczenia,ale np.100 nm więcej, dostępnych już od 3000 obrotów już ma znaczenie.Kasa w tym przypadku to już sprawa drugoplanowa rolleyes.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post

28 Stron V  « < 3 4 5 6 7 > » 
Closed TopicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Wednesday, 16 July 2025 - 05:17