![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Super User Dołączył: Wed, 22 September 2010 Skąd: WPR ![]() |
Witam
Lekki wstyd opisywać proste auto dla ludu w obecności takich grubych projektów, ale może nikt mnie za to nie przywiąże do pręgierza ![]() Właścicielem jestem od nowości. Dealer miał niecny plan wsadzania do niej lamerów i pokazywania im, jak biedaczka jeździ. Niektórzy z nas ratują przed podobnym losem konie, ja postanowiłem uratować eRkę. Wyrwałem Bursiakowi z łódzkiego salonu zanim pierwszy klient-lamer zniszczył mu dupskiem tapicerkę, napluł na kierownicę i wbił gaz w podłogę przy zimnym silniku... Teraz eRka jest karmiona, pieszczona i upalana z głową i sercem ![]() Galeria fotek: http://ona.pl/golf/ Seria: Mk6 Golf R, AWD Haldex 4, DSG 270KM @ 350Nm 5,5 sek 0-100 Stage 0: - oprogramowanie CompSport (mapa) Wynik: 297KM @ 370Nm Racelogic: nie miałem ![]() Stage 1: - wymiana intercoolera na ten z Audi S3 (seria jest identyko jak w GTI, plastikowe boczki) - oprogramowanie CompSport (mapa zapłonu) Wynik: 301KM @ 390Nm Racelogic: 0-100: 4,8 sek; 1/4 mili: 13,3 sek Stage 2: - wydech z MG Motorsport, stal szlachetna, katek sportowy, prosty down pipe, średnica 80mm od DP do końca - upgrade oprogramowanie CompSport: mapa zapłonu - nowe oprogramowanie skrzyni DSG (zmiany w procedurze LC, korekta zachowań na drodze i trackday'ach) Wynik: 340KM @ 425Nm Racelogic: 0-100 kmh 4,50 sek 0-200 kmh 17,36 sek 1/4 mili 12,76 sek Stage 3: - FMIC THS - Dolot Audi TT RS - drobne poprawki termiki - zmiany w sofcie DSG by CompSport - zmiany w mapach by CompSport Wynik: 360KM @ 440Nm (i to koniec na seryjnej turbinie i skrzyni DSG) Racelogic: w trakcie Kreski: ![]() Dodatkowo na aucie wiszą: - ruskie kute felgi 18"/9" (ruska felga + polska droga = jako-tako-jazdo) - semi slicki Federal 595 RS-R rozmiar 255/35/R18 - dostawiony tempomat (brakowało) Moja golfinka to raczej przykład, że za relatywnie niewielkie pieniądze uzyskać można zauważalny przyrost mocy i podwyższyć fun factor samochodu. Potwór nie jest może wielki, ale wiele mocnych aut w serii objeżdża bez wysiłku. Sługa uniżony i volks-ludowy złoś |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() Super User Dołączył: Fri, 18 March 2011 Skąd: Sz-n ![]() |
Fajne auto wynik też zacny miałem przyjemność jechać takim autem o podobnych parametrach i robi wrażenie.
pozdr -------------------- Pozdrawiam
Piotrek |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa ![]() |
swietne autko, fajne mody...
szkoda ze eRka w mkVI nie pozostała dalej z silnikiem VR6, ale moza i nie szkoda bo jest za to doładowany silnik ![]() bedzie jakiś kolejny stejdż ? ;P -------------------- |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Wed, 05 September 2007 Skąd: SS ![]() |
Fajna Rka ładniejsza mogła być tylko 3d.
Mody zrobione z głową, tak trzymaj! -------------------- www.premium-detailing.pl
Coupe 20VT, M5 e60, Pug 106 Rallye |
|
|
![]()
Post
#5
|
|
Super User Dołączył: Wed, 22 September 2010 Skąd: WPR ![]() |
swietne autko, fajne mody... szkoda ze eRka w mkVI nie pozostała dalej z silnikiem VR6, ale moza i nie szkoda bo jest za to doładowany silnik ![]() bedzie jakiś kolejny stejdż ? ;P Pewnie będzie ![]() |
|
|
![]()
Post
#6
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Tue, 15 March 2005 Skąd: Bełchatów ![]() |
Na jakich obrotoach jest ustawiony LC?
-------------------- Było A3:152KM->S3:272KM->EvoIX:391KM->EvoX:403KM->F10->A6 C7 BiT 370KM@770NM
Jest: S1000XR || E63s W212: 701KM@1002NM |
|
|
![]()
Post
#7
|
|
Super User Dołączył: Wed, 22 September 2010 Skąd: WPR ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#8
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Tue, 15 March 2005 Skąd: Bełchatów ![]() |
I wystarczajaco? Masz moze film jak ruszasz?
-------------------- Było A3:152KM->S3:272KM->EvoIX:391KM->EvoX:403KM->F10->A6 C7 BiT 370KM@770NM
Jest: S1000XR || E63s W212: 701KM@1002NM |
|
|
![]()
Post
#9
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 14 April 2008 ![]() |
Jakiś stary filmik w sieci jest,ale to nie ten stage http://www.youtube.com/user/999tomekatomek...u/2/MFSRKXtSJhE
-------------------- 10.9ET 210km/h Zegrze Pomorskie 2010r. Golf ProTurbo AWD Street<
|
|
|
![]()
Post
#10
|
|
Super User Dołączył: Wed, 22 September 2010 Skąd: WPR ![]() |
Pomiary dzisiaj w nocy. Bedzie racelogic i filmidelko.
|
|
|
![]()
Post
#11
|
|
![]() User Dołączył: Sun, 14 September 2003 Skąd: Płock/Wawa ![]() |
Rewelacyjny samochod. Super ze w 5 furtkach i z DSG.
Mam nadzieje ze nikt mnie nie zlinczuje jak zapytam o spalanie? ![]() -------------------- PIDŻON
M3 |
|
|
![]()
Post
#12
|
|
Super User Dołączył: Wed, 22 September 2010 Skąd: WPR ![]() |
Rewelacyjny samochod. Super ze w 5 furtkach i z DSG. Mam nadzieje ze nikt mnie nie zlinczuje jak zapytam o spalanie? ![]() Ja też wolę 5 drzwi, ale to kwestia gustu. Jakbym miał 24 lata, to: - nie miałbym tej fury, bo tatuś nie kupiłby - miałbym 3 drzwi - chętnie pomagałbym koleżankom w mini w wysiadaniu z tylnej kanapy ![]() Ale już od 324 lat nie mam tych latek i mam 5. drzwi i laski muszą jeździć autobusem, bo żona nie wpuszcza ![]() Spalanie bardzo różne. Średnie mam 12,7 l/100. Miasto ok. 14-15, trasa ok. 10. Trackday: 30l. Wyniki są, zrzuty z racelogika: http://ona.pl/golf/index.php?twg_album=Rac...&twg_show=x W sumie: 0-100 4,50 s (miałem jeden 4.4, ale 4.5 jest powtarzalny) 0-200 17,36 s 1/4 mili: 12,76 s Muszę ogarnąć lepiej procedurę startu, bo Patryk zafundował mi miłą niespodziankę i mam podwójną procedurę. Mogę jechać z wolnej stopy (czyli bez ogranicznika) lub - po pulsacji gazem - uruchomić procedurę LC z 5000 obrotów. Wyniki są lepsze i powtarzalne z procedury z 5000. |
|
|
![]()
Post
#13
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Wed, 31 December 2008 Skąd: MIRAGE ![]() |
Super furka. Robi robotę. Może się kiedyś spotkamy na drodze....
-------------------- Mirage Saab 900NG GT400 - Wolnossąca to może być kobieta - NO TURBO = NO FUN
|
|
|
![]()
Post
#14
|
|
Super User Dołączył: Wed, 22 September 2010 Skąd: WPR ![]() |
Onboard
|
|
|
![]()
Post
#15
|
|
Super User Dołączył: Fri, 18 May 2007 Skąd: Białystok ![]() |
Całkiem przyjemnie.
Dobry widok,można wiedzieć,gdzie i czym przymocowałeś kamerę ? Pozdrawiam -------------------- Szczęśliwi paliwa nie liczą ;)
Chipped by MR Motors |
|
|
![]()
Post
#16
|
|
Super User Dołączył: Wed, 22 September 2010 Skąd: WPR ![]() |
Dobry widok,można wiedzieć,gdzie i czym przymocowałeś kamerę ? Wielkie słowo: KAMERA ![]() Koszt nieziemski: 35 zł uchwyt. Szukałem jak najsztywniejszego "masztu" uchwytu, ale mimo to obraz trochę drży ![]() Oglądałem te przyklejane kamerki, ale jestem elektronicznym freakiem i żadna mi nie leży. |
|
|
![]()
Post
#17
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 29 March 2007 Skąd: Tarnowskie Góry-Sląskie ![]() |
Stage 1: Wynik: 301KM @ 390Nm Racelogic: 1/4 mili: 13,3 sek Stage 2: Wynik: 340KM @ 425Nm Racelogic: 1/4 mili 12,76 sek 40KM więcej i taka poprawa czasu, wręcz nierealne. Albo mocno poprawiłeś swoje starty, albo jakieś przekłamania ![]() ![]() Autko klawe, no i respekcik mały że właściciel modyfikuje takie młode autko ![]() -------------------- Audi 20V Turbo Quattro
|
|
|
![]()
Post
#18
|
|
Super User Dołączył: Wed, 22 September 2010 Skąd: WPR ![]() |
CompSport poprawił mi soft DSG. Fabryka pozwala wystartować z 3200 obrotów, a ja mogę jechać teraz nawet z odcinki (starty z wolnej stopy) lub z programowych 5000 obrotów. Uczę się ogarnąć wolną stopę, bo trzeba się wczuć i mieć idealną synchronizację, może uda mi się poprawić wynik jeszcze lepiej - auto mierzone było na wielkich balonach 255/35/R18 (semislicki do KJSów). Przymierzam się do zmierzenia auta na standardowych gumach 225/40/R18.
|
|
|
![]()
Post
#19
|
|
![]() Super User Dołączył: Sun, 21 February 2010 Skąd: Poznań, Iława ![]() |
Jak dla mnie miazga i to przy seryjnym wyglądzie, z wnętrzem i wszystkimi umilaczami podróży...
![]() Wieeeele bym dał za takie autko ale nie moja liga finansowa = moooze kiedyś ![]() Jedyne czego tu brak to ... no właśnie nic mi nie przychodzi do głowy... JEST SUPER ![]() -------------------- Corsa A C20LET 314KM, 494NM ---> ex wujkowóz
Kadett E C20XET - 262KM, 371NM ---> ex pocieszacz Combo gleba i 9" alu - żonowóz Corsa A 3.2V6 231KM, 320NM - daily |
|
|
![]()
Post
#20
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Wed, 31 December 2008 Skąd: MIRAGE ![]() |
A ile do 250 bo chmurki nie było
-------------------- Mirage Saab 900NG GT400 - Wolnossąca to może być kobieta - NO TURBO = NO FUN
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Saturday, 05 July 2025 - 21:12 |