![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#461
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 10 October 2005 Skąd: Kraków/Łódź/Tarnów/Dębica ![]() |
Wnetrze może i szkaradne ale Vette będzie zwyczajnie tańsza w eksploatacji niż GT-R
![]() |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#462
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Fri, 18 February 2005 Skąd: Południe ![]() |
Tylko problem w tym ze GTR jak żaden inny samochód jedzie sam za kierowcę, a tutaj chyba nie o to chodzi. Potrzeba samochodu który jest narzedżiem w rękach kierowcy, który nim rządzi, a nie odwrotnie. W obecnych czasach umiejętności jazdy zaczynaja schodzić na drugi plan, a liczy się sprzęt. W takim przypadku samochody typu Lotus Elise, Evora czy Corvette to auta dla "prawdziwych kierowców".
Jest to oczywiście tylko mój punkt widzenia, ale wydaje mi się ze autorowi właśnie o coś takiego chodzi. -------------------- 911 992 4S
M5 F90 800KM |
|
|
![]()
Post
#463
|
|
Super User Dołączył: Wed, 22 September 2010 Skąd: WPR ![]() |
Tylko problem w tym ze GTR jak żaden inny samochód jedzie sam za kierowcę, a tutaj chyba nie o to chodzi. Potrzeba samochodu który jest narzedżiem w rękach kierowcy, który nim rządzi, a nie odwrotnie. W obecnych czasach umiejętności jazdy zaczynaja schodzić na drugi plan, a liczy się sprzęt. W takim przypadku samochody typu Lotus Elise, Evora czy Corvette to auta dla "prawdziwych kierowców". Jest to oczywiście tylko mój punkt widzenia, ale wydaje mi się ze autorowi właśnie o coś takiego chodzi. Popieram w 100% ![]() |
|
|
gość_fan of tuning_* |
![]()
Post
#464
|
![]() |
Może coś takiego Artega gt silnik vr3.6 300ps dopuszczają serwis w VW dostępna tylko w Niemczech. Zawsze jakiś kompresorek albo turbo da się upchać.
![]() |
|
|
![]()
Post
#465
|
|
![]() Super User Dołączył: Sat, 10 May 2008 Skąd: inąd ![]() |
W takim przypadku samochody typu Lotus Elise, Evora czy Corvette to auta dla "prawdziwych kierowców" Lotus (zwlaszcza Elise, bo Evora nie jezdzilem) jednak jest moim zdaniem na zupelnie innej (wyzszej) polce niz Vette, ktora moze wymaga od kierowcy umiejetnosci i zapewne nie jedzie "za niego", ale do precyzji prowadzenia tego pierwszego jej daleko... |
|
|
![]()
Post
#466
|
|
Super User Dołączył: Tue, 14 April 2009 ![]() |
Waga Elise-a mówi sama za siebie. Vette przy nim to ciężka krowa. Do torowych zabaw lepsze są już chyba tylko wynalazki typu atom czy caterham.
|
|
|
![]()
Post
#467
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 19 January 2006 ![]() |
nie wiem czy pamietasz zlos
ale mogles miec elisa 270hp NA w rewelacyjnej cenie za golferka .... ![]() -------------------- BHW racing team
2007 - 12,5 streetr fwd rekord PL 2008 - 12,4 street fwd rekord PL 2010 - 11,0 street rwd rekord PL ......7,3@167kph - 1/8...... 100-200km/h w 5,2s :D 2010 - 1:15:2 rozeta, -3cim |
|
|
![]()
Post
#468
|
|
![]() Super User Dołączył: Sat, 10 May 2008 Skąd: inąd ![]() |
buni?
damn, a rozważałem... ![]() |
|
|
![]()
Post
#469
|
|
Super User Dołączył: Wed, 22 September 2010 Skąd: WPR ![]() |
Waga Elise-a mówi sama za siebie. Vette przy nim to ciężka krowa. Do torowych zabaw lepsze są już chyba tylko wynalazki typu atom czy caterham. Vette ma mnóstwo wad ![]() Jedną z nich jest to, że próbuje zabić niewprawnego kierowcę. Inną, że pali jak afgański smok. Są tacy, którzy widzieli silniki wysadzone w powietrze. Ponoć zjada kiepskie gumy na tylnej osi w tempie 2 x dziennie. Cholernie trudno wystartować nią dynamicznie. Skrzynia biegów wkurza purystów. A ja powiem tak: i właśnie dlatego to auto mi się podoba ![]() nie wiem czy pamietasz zlos ale mogles miec elisa 270hp NA w rewelacyjnej cenie za golferka .... ![]() Jakżebym mógł zapomnieć ![]() ![]() Może coś takiego Artega gt silnik vr3.6 300ps dopuszczają serwis w VW dostępna tylko w Niemczech. Zawsze jakiś kompresorek albo turbo da się upchać. Fajne auto, prawie 300 koni na tonę na pewno daje o sobie znać. Ale z tym uturbianiem R36 to nie byłbym takim entuzjastą pomysłu, to nie jest bardzo trwałe rozwiązanie. Ten silnik jako wolnossak jest dostatecznie dobry.![]() Vetta z fabryki ma 365 km/t, a po pakiecie (bez turbo) ma 440 km/t oraz zawias, który pomimo kontrukcji taczki pana Henia daje radę na torze. Na pewno nie tak jak lotusy czy choćby dobrze zawieszona Evcia, ale coś tam jedzie. |
|
|
![]()
Post
#470
|
|
Super User Dołączył: Tue, 03 January 2012 ![]() |
O tym aucie było w automaniaku max na tvn turbo. Adaś kornacki testował i był zachwycony! Podobno sprawia wrażenie dużo droższego, prowadzi sie ekstra i można serisować w każdym salonie vw:D
Ja tez byłem napalony na vette odkąd nie dowiedziałem się o 1M ![]() |
|
|
![]()
Post
#471
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 19 January 2006 ![]() |
no jak juz Pan Adas z tvn'u powie to uuuuuh ....
![]() buni? ps tak, mojego lotusa zakupił Buni , ma za zadanie nękac Karola w 2012.... ![]() -------------------- BHW racing team
2007 - 12,5 streetr fwd rekord PL 2008 - 12,4 street fwd rekord PL 2010 - 11,0 street rwd rekord PL ......7,3@167kph - 1/8...... 100-200km/h w 5,2s :D 2010 - 1:15:2 rozeta, -3cim |
|
|
![]()
Post
#472
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 18 May 2004 Skąd: http://fightboxing.pl/ ![]() |
No tak, my się tu brandzlujemy, a zlos nie powiedział nawet ile chce przeznaczyć na nowy wóz... (?)
|
|
|
![]()
Post
#473
|
|
Super User Dołączył: Wed, 22 September 2010 Skąd: WPR ![]() |
No tak, my się tu brandzlujemy, a zlos nie powiedział nawet ile chce przeznaczyć na nowy wóz... (?) Na pewno nie kupię prosiaczka, przebieg 5 kkm za 150.000 EUR ![]() |
|
|
![]()
Post
#474
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sun, 23 May 2010 Skąd: CHEŁMNO ![]() |
A tak carbon maska, błotniki, fotele carbon i się bawić odchudzanie takie konkretne Golfa tak żeby zbliżyć się do 50:50... akumulator do bagażnika itp itd
Zawieszenie na indywidualne ustawienie w Zerkpolu. Nie poznasz auta. -------------------- Seat Leon FR
|
|
|
![]()
Post
#475
|
|
Forum Killer Dołączył: Thu, 13 April 2006 ![]() |
zlos Corvetta to nie Mustang, na szczęście wielowachacz masz także z tyłu
![]() ![]() Tutaj test na czasie http://www.caranddriver.com/comparisons/20...omparison-tests, brak tylko włoskiej maszyny :-( ps. podobają mi się propozycje 997TT,(budżet na trackday'e ?), SL55 AMG (na tor?), M3 GTR (chodzi o ADAC'owe E36 czy E46 FIA GT3 ![]() ps2. nie ma to jak pruć prawie nowego Golfa R i zakładać boczki z carbonu (PVC nie wystarczy? ![]() |
|
|
![]()
Post
#476
|
|
Super User Dołączył: Wed, 22 September 2010 Skąd: WPR ![]() |
A tak carbon maska, błotniki, fotele carbon i się bawić odchudzanie takie konkretne Golfa tak żeby zbliżyć się do 50:50... akumulator do bagażnika itp itd Zawieszenie na indywidualne ustawienie w Zerkpolu. Nie poznasz auta. Ja już mam aku w bagażniku. Golf już po dzisiejszych modach - bardzo przemyślanych i będących poprawkami po księgowych - jest praktycznie NIEsprzedawalny w Polsce. Po przebudowie zawiasu, elementach z karbonu, poszerzeniu itp., itd. to sprzedam go za 10 lat i 5 złotych ![]() |
|
|
![]()
Post
#477
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Sat, 21 February 2004 Skąd: Warszawa ![]() |
Wszystko jest sprzedawalne. Zawsze chodzi tylko o kwotę
![]() |
|
|
![]()
Post
#478
|
|
Super User Dołączył: Wed, 22 September 2010 Skąd: WPR ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#479
|
|
Super User Dołączył: Thu, 19 November 2009 Skąd: Warszawa ![]() |
dokładnie jest tak jak mówisz.. ja swoje 369koni sprzedaje juz kwile i za stosunkowo małą kase a wiecznie tylko Panie a ile to pali a sprzeglo cięzko chodzi itp itd
|
|
|
![]()
Post
#480
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sun, 23 May 2010 Skąd: CHEŁMNO ![]() |
-------------------- Seat Leon FR
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Sunday, 06 July 2025 - 15:39 |