![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#261
|
|
Super User Dołączył: Wed, 22 September 2010 Skąd: WPR ![]() |
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#262
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 28 September 2010 ![]() |
Nie wiem na kogo oni liczyli, chyba bym spuchł jakbym wydał taką kasę na taki badziew. No ale wiadomo, ze gwarancjo i sygnowane TTE to na pewno lata !
![]() -------------------- www.mikis525.pl
|
|
|
![]()
Post
#263
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 30 March 2010 Skąd: Konstancin ![]() |
To już było,niestety nie zaimponowałeś...
|
|
|
![]()
Post
#264
|
|
Super User Dołączył: Wed, 22 September 2010 Skąd: WPR ![]() |
/usuwam - fotki są pełne wirusów tak, że forum je odrzuca/
|
|
|
![]()
Post
#265
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 13 January 2003 Skąd: Warszawa/Wiedeń ![]() |
Zlos, przeciez juz pisalem w innym temacie, ze Toyot sie nie chipuje (nie stroi), tylko podpina boxa....tylko czesciowo 1.4 90 km sie daje chipowac....
-------------------- 730KM/970Nm i 585KM/750Nm
www.tdiracing.pl www.ventumair.eu - Szkola Pilotow |
|
|
![]()
Post
#266
|
|
Super User Dołączył: Wed, 22 September 2010 Skąd: WPR ![]() |
Matschke, spójrz na daty. Pisałem to zanim odpowiedziałeś w innym temacie
![]() |
|
|
![]()
Post
#267
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 13 January 2003 Skąd: Warszawa/Wiedeń ![]() |
Oki
![]() -------------------- 730KM/970Nm i 585KM/750Nm
www.tdiracing.pl www.ventumair.eu - Szkola Pilotow |
|
|
![]()
Post
#268
|
|
Super User Dołączył: Wed, 22 September 2010 Skąd: WPR ![]() |
Kilka osób pytało na PW, więc może odpowiem tutaj, żeby nie kopiować tekstu na lewo i prawo.
Na razie rośnie moja frustracja ilością problemów, bo na 99% silnik z RS3 wymusi: - wymianę haldexa + wały z RS3 (wały nie pasują od skrzyni biegów, ale nie ma gwarancji, że wały z RS3 wejdą bezboleśnie w płytę golfa) - elektroniki wraz z kompem (sterowanie silnika i skrzyni, zajepiste problemy z podpięciem urządzeń z Golfa pod kompa z RS3) - sporej części zawieszenia (wymieniony haldex + utrata DCC) Oczywiście zdechnie mi połowa elektroniki w Golfie (navi, BT, zawieszenie DCC i kilka innych + walka o sterowanie klimą) i to tej, której używam i którą lubię mieć. W ten sposób skończę z niemal kompletnym RS3 zainstalowanym w budzie Golfa, tracę masę komfortu jazdy a koszty na razie prawie zrównały się z wartością nowego RS3. Dodam tylko, że obserwowałem projekt podniesienia mocy w RS3 robiony w ABT w Niemczech i pomimo zaangażowania sporych środków oraz dwóch megadobrych tunerów ze Wschodu silnik wypluł znacząco mniej od 400 koni. Ergo: +60 koni z kosztem ok. 200.000 zł. Gdzie tu sens? Z tego powodu pomysł dostał kopa w żebra i na razie nie oddycha. Chwilowo poprawiam termikę auta, graty właśnie wyjechały z UK do mnie. W drugiej połowie sierpnia wstawiam FMIC z THS i dolot z ITG, izoluję termicznie DP i dolot i zobaczymy, czy piecyk dalej gotuje oliwę. |
|
|
![]()
Post
#269
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Fri, 17 September 2010 Skąd: Płońsk ![]() |
hmm tak na serio Zapewne fajna jednostka fajny silniczek (jeździłem TTRS po modach na 400km bez paru km) ma fajny dół dobrą reakcję na gaz ale tam zrobienie dużych mocy jest problemem ...niema większych wtrysków i podobno ma nie być i robienie dużych mocy jest kłopotem , u nas kolega na forum ma TTRS i właśnie chce robić duże moce z tego auta ale niestety napotyka spore trudności związane z brakami gratów których w ogóle nie można kupić(pomijamy cenę że jak są to drogie) a ponadto skrzynia tam wcale nie jest idealna i synchronizacja czasem nie nadąża itp...ja się dokładnie nie zagłębiałem w temat ale u nas kolega na clubtt ma właśnie te bolączki że chce więcej a na razie nie bardzo się da i duma że chce sprzedać RS na rzecz innego auta z bardziej "oklepanym" w tuningu silnikiem ;/
|
|
|
![]()
Post
#270
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Sat, 21 February 2004 Skąd: Warszawa ![]() |
Wydajniejsze wtryski już podobno są, a ze względu na ceny i to że jest to nowy motor jeszcze nikt więcej niż 450hp nie zrobił. W Moskwie jest jeden 460hp, ale wykresu nie widziałem. Ale za parę lat będą klepać te silniki na 500+ i więcej aż miło.
ABT ma wkrótce wprowadzić do swojej oferty kolejny stage dla TT-RS - 368KW / 501HP które ma robić 3,9 do paki. |
|
|
![]()
Post
#271
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 18 May 2004 Skąd: http://fightboxing.pl/ ![]() |
ABT już lepiej niech nic nie wprowadza
![]() |
|
|
![]()
Post
#272
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Sat, 21 February 2004 Skąd: Warszawa ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#273
|
|
![]() Super User Dołączył: Sun, 09 March 2003 Skąd: Bielsko-Biała ![]() |
Co do ABTa też mam o nich podobne zdanie, jednak chodzi o sam fakt że się da na dzień dzisiejszy 500+ z tego motoru. Czyli wystarczy, ze. Abt poinformuje o chęci czy też możliwym wprowadzeniu do oferty czegoś to już oznacza że się da ![]() Dobre ... W podobny sposób rozniosła się plotka o większych wtryskiwaczach do TFSI tyle że już tak po całości na cały świat, też ktos walnął durnym tekstem że Bosch Motorsport może je zrobić za 1k dolara od sztuki a dalej to już poleciało z górki a kupa naiwniaków do dzisiaj powiela zasłyszany lub gdzieś przeczytany mit i się jara że mozna i wogóle to setki takich fur jeździ ![]() Pozdrawiam -------------------- www.compsport.pl
czas na zmiany - 2,8 24v VRT 11,6 - 1320ft |
|
|
![]()
Post
#274
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Fri, 17 September 2010 Skąd: Płońsk ![]() |
hmm abt już ma w swojej ofercie kity niby na 550km itp i wszystko fajnie na papierze ale jak przychodzi co do czego to nadal to podobno nie istnieje i jest to tylko taki bajer że się da ale tak na prawde nie da:P
wklejam linka z "naszego" forum bo tutaj 2 forumowiczów było chętnych na duże moce ale jakoś jeszcze żaden nie wystrugał z tych silników więcej mocy : http://www.clubtt.pl/tuning-i-gadazety/742...azliwoa-ci.html |
|
|
![]()
Post
#275
|
|
User Dołączył: Tue, 24 May 2011 ![]() |
B&B przedstawilo RS3 Stage 4
510ps i 680nm. Calosc 16k eur. |
|
|
![]()
Post
#276
|
|
I live here ! Dołączył: Wed, 20 August 2008 Skąd: 3city ![]() |
na popularnym portalu informacyjnym byl artykul o skodzie vrs 2.0 tfsi przygotowanej do bicia rekordu predkosci na wyschnietym jeziorze. Silnik 600 konny, vmax 325km/h. Moze ktos z Was doczyta sie, co tam bylo zmodzone, ze tak 2.0 tfsi dalo rade zrobic
![]() -------------------- -Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
|
|
|
![]()
Post
#277
|
|
User Dołączył: Fri, 06 August 2010 ![]() |
pewnie konkretne wiadro i customowe wtryski ;o
|
|
|
![]()
Post
#278
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 10 January 2006 Skąd: Niedobczyce ![]() |
na popularnym portalu informacyjnym byl artykul o skodzie vrs 2.0 tfsi przygotowanej do bicia rekordu predkosci na wyschnietym jeziorze. Silnik 600 konny, vmax 325km/h. Moze ktos z Was doczyta sie, co tam bylo zmodzone, ze tak 2.0 tfsi dalo rade zrobic ![]() 348 pojechała a teraz probuja pobic 350 km/h bo to jest rekord i musza dwa razyy pojechac szybciej -------------------- ET 13.894 1/4 mili kamien slaski 14.09.2008
ET 13.280 1/4 mili kamien slaski 17.05.2009 ET 13.064 1/4 mili kamien slaski 05.07.2009 ET 13.142 1/4 mili kamien slaski klasa drag |
|
|
![]()
Post
#279
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 12 November 2003 Skąd: Krakow ![]() |
na popularnym portalu informacyjnym byl artykul o skodzie vrs 2.0 tfsi przygotowanej do bicia rekordu predkosci na wyschnietym jeziorze. Silnik 600 konny, vmax 325km/h. Moze ktos z Was doczyta sie, co tam bylo zmodzone, ze tak 2.0 tfsi dalo rade zrobic ![]() pewnie wsadzili normalne wtryski;] -------------------- http://www.racingforum.pl/zmiana-w-regulaminie-dotyczAeca-sygnaturek-na-forum-t101875.html
|
|
|
![]()
Post
#280
|
|
User Dołączył: Mon, 28 November 2005 Skąd: NL ![]() |
Tu juz wrzucili silnik z rs3 do golfa 6
![]() ![]() ![]() -------------------- Zycie jest za krotkie,zeby jezdzic na rowerze
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Thursday, 10 July 2025 - 10:12 |