Shoutbox 0 nowych PW 


28 Stron V  « < 10 11 12 13 14 > »   
Closed TopicStart new topic
> Mk 6 Golf R20 Stage 3 (new), +dolot +FMIC +new soft by CompSport
cowboy
post Tue, 28 Jun 2011 - 08:14
Post #221


Administrator
Dołączył: Mon, 21 August 2006
Skąd: Wawa





CYTAT(PatTDI @ Mon, 27 Jun 2011 - 23:09) *
Jest ograniczony kolektorem ssacym i softem.
Korby i tłoki są dostępne. Ten na ME7 ma 9.5:1 wiec nie widzę sensu odprezania. Korby, turbo i jeździć.
Ogólnie bardzo fajny......wałek ssacy płynnie regulowany.....pasuje pod każda skrzynię z r4. Blok oczywiście zeliwny


dzieki za info !
pewnie koledzy modzący stare 2.2T wezmą pod uwagę
skoro na allegro jest silnik nowy za 6 kPLN, to bym sie poważnie zastanawiał nad remontem 2.2T wink.gif
z USA mozna pewnie tego przytargac za smieszne pieniądze jesli szlak bedzie przetarty

na ile szacujesz te egzemplarze z GT35 ? bedzie dobre +400KM ?


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Tue, 28 Jun 2011 - 08:14
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
zlos
post Tue, 28 Jun 2011 - 10:42
Post #222


Super User
Dołączył: Wed, 22 September 2010
Skąd: WPR





CYTAT(ZiG @ Tue, 28 Jun 2011 - 04:04) *
A oficjalna nazwa to nie jest poprostu Golf R ? Wraz z mk6 cyfrowe oznaczenie odeszło w niepamięć. W salonie VW też mówią r20 ?
R20 to była nazwa "zrobiona" przez dziennikarzy podczas salonu we Frankfurcie, gdzie premierował ten model. Oficjalnie jest to Golf R i kropka.
Wniosek jest taki, że kolega dziennikarz nabijał się z nazwy wymyślonej przez innego dziennikarza wink.gif Podstawa to mieć o czym bełkotać, jak nie wie się o czym mówić biggrin.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zlos
post Wed, 06 Jul 2011 - 13:20
Post #223


Super User
Dołączył: Wed, 22 September 2010
Skąd: WPR





Żeby nie było, że projekt śpi. Załatwiam wymiary silników, skrzyń, odstępy, rozkłady poduszek, macam wały, przeguby i wałeczki.
W sumie: przymiarki i powtórka z geometrii wykreślnej. Z RS3 nie wygląda to różowo, wiele wskazuje na to, że nie da się zaprząc Haldexa z R20 do roboty i będzie trzeba wyrwać inne ustrojstwo. Silnik niby 183kg, ale skrzynia inna, inaczej wypada położenie dźwigni w kabinie. Kurw@, a miało być prosto i przyjemnie...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cowboy
post Wed, 06 Jul 2011 - 13:23
Post #224


Administrator
Dołączył: Mon, 21 August 2006
Skąd: Wawa





no widzisz... nigdy nie jest łatwo...
skonczy sie pewnie na R32T DSG - po co wyważać otwarte drzwi, skoro compsort ma temat opykany w R32 mkV u kolegi Pisi?


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jackkpl
post Wed, 06 Jul 2011 - 13:32
Post #225


I live here !
Dołączył: Wed, 20 August 2008
Skąd: 3city





Ktos pamieta, jakie czasy robi na 1/4 i 0-100 0-200 R32T Pisiego ?


--------------------
-Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Nikolas
post Wed, 06 Jul 2011 - 13:46
Post #226


Forum Clubber
Dołączył: Sat, 21 February 2004
Skąd: Warszawa





CYTAT(zlos @ Wed, 06 Jul 2011 - 13:20) *
Żeby nie było, że projekt śpi. Załatwiam wymiary silników, skrzyń, odstępy, rozkłady poduszek, macam wały, przeguby i wałeczki.
W sumie: przymiarki i powtórka z geometrii wykreślnej. Z RS3 nie wygląda to różowo, wiele wskazuje na to, że nie da się zaprząc Haldexa z R20 do roboty i będzie trzeba wyrwać inne ustrojstwo. Silnik niby 183kg, ale skrzynia inna, inaczej wypada położenie dźwigni w kabinie. Kurw@, a miało być prosto i przyjemnie...


U mnie położenie dźwigni w kabinie poszło o jakieś 20 cm do tyłu...i wymagła przesunięcia foteli, kierownicy i całej reszty do tyłu... W Twoim wypadku to raczej odpada.
Jeżeli to aż taka rzeźba, to warto temat odpuścić, bo szkoda nowego auta. Ale jakoś cieżko mi uwierzyć ze nie da sie tego z głowa poukładać...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zlos
post Wed, 06 Jul 2011 - 14:00
Post #227


Super User
Dołączył: Wed, 22 September 2010
Skąd: WPR





CYTAT(Nikolas @ Wed, 06 Jul 2011 - 13:46) *
U mnie położenie dźwigni w kabinie poszło o jakieś 20 cm do tyłu...i wymagła przesunięcia foteli, kierownicy i całej reszty do tyłu... W Twoim wypadku to raczej odpada.
Jeżeli to aż taka rzeźba, to warto temat odpuścić, bo szkoda nowego auta. Ale jakoś cieżko mi uwierzyć ze nie da sie tego z głowa poukładać...

20 centów to sporo. Ale Twój projekt to grubas w porównaniu z moim ludowozem i dla Ciebie to raczej... drobnostka?
W momencie jak zaczynam kombinować z położeniem w środku, to rozjeżdża się położenie wału.

Do elektroniki nawet nie doszedłem, ale kilka osób mi już pisało, że z immobilizerem i ECU będą osobne jazdy.


CYTAT(jackkpl @ Wed, 06 Jul 2011 - 13:32) *
Ktos pamieta, jakie czasy robi na 1/4 i 0-100 0-200 R32T Pisiego ?

1/4 okolice 11-10.9, 0-100 3.6 sek, 0-200 okolice 12 sek. Walę z pamięci, nie chce mi się kopać na forum.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cowboy
post Wed, 06 Jul 2011 - 14:03
Post #228


Administrator
Dołączył: Mon, 21 August 2006
Skąd: Wawa





nikolas ale jak sie wytnie dziure w nadwoziu to wzdłużny silnik mozna sobie ustawiać jak rocco panienke w pozycji od tyłu, niżej ..wyżej itd jednym słowem jak Ci pasuje wink.gif

jak jest silnik w poprzek to juz sie sprawa komplikuje, zwłaszcza jak sie wał silnika i skrzynia nie ustawia w osi ? co jest troche dziwne... hmm

coś dla zlosia, żeby sie nie poddawał z R5 wink.gif



--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Matschke
post Wed, 06 Jul 2011 - 15:59
Post #229


I live here !
Dołączył: Mon, 13 January 2003
Skąd: Warszawa/Wiedeń





najlepiej sprzedac Golfa i kupic RS3 i finansowo wyjdzie podobnie wink.gif


--------------------
730KM/970Nm i 585KM/750Nm
www.tdiracing.pl
www.ventumair.eu - Szkola Pilotow
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zlos
post Thu, 07 Jul 2011 - 08:06
Post #230


Super User
Dołączył: Wed, 22 September 2010
Skąd: WPR





CYTAT(Matschke @ Wed, 06 Jul 2011 - 15:59) *
najlepiej sprzedac Golfa i kupic RS3 i finansowo wyjdzie podobnie wink.gif

Finansowo wyjdzie nawet lepiej, jeśli doliczyć potem przychód ze sprzedaży RS3-ki.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jackkpl
post Thu, 07 Jul 2011 - 08:53
Post #231


I live here !
Dołączył: Wed, 20 August 2008
Skąd: 3city





A czy golf V , klon pisiego nie wchodzi w gre? Fura zapodaje niesamowicie, ma dsg , 4x4 i nadaje sie do jazdy na codzien. Na dodatek pewnie calosc (zakup auta + tune) to 1/2 wartosci R-ki smile.gif. Widze tylko jeden problem, ze nie bedzie oryginalna.


--------------------
-Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
GRE
post Thu, 07 Jul 2011 - 10:13
Post #232


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 07 February 2005
Skąd: www.dogbox.pl





CYTAT(jackkpl @ Thu, 07 Jul 2011 - 08:53) *
A czy golf V , klon pisiego nie wchodzi w gre? Fura zapodaje niesamowicie, ma dsg , 4x4 i nadaje sie do jazdy na codzien. Na dodatek pewnie calosc (zakup auta + tune) to 1/2 wartosci R-ki smile.gif. Widze tylko jeden problem, ze nie bedzie oryginalna.


KWOTA ZAKUPU r32 V plus mody bedzie pewnie równa, a może i wyższa niz teraz golfa R VI


--------------------
...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PiSi
post Thu, 07 Jul 2011 - 11:09
Post #233


Frequent User
Dołączył: Mon, 01 May 2006





CYTAT(jackkpl @ Thu, 07 Jul 2011 - 08:53) *
Na dodatek pewnie calosc (zakup auta + tune) to 1/2 wartosci R-ki smile.gif.

Chyba nie wiesz o czym piszesz laugh.gif
Wartość auta + mody + graty znacznie przekraczają wartość nowego R20
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jackkpl
post Thu, 07 Jul 2011 - 11:35
Post #234


I live here !
Dołączył: Wed, 20 August 2008
Skąd: 3city





Panowie, nie chce tu robic reklamy, ani anty reklamy. Golf r32 z DSG to koszt okolo 60 tys pln. Mozna tez poszukac A3 3.2 dsg (sa po 45-60tys). Mod podstawowy silnika (uturbienie na 400koni) to +- polowa podanej ceny auta.
Kto znajdzie mi golfa R za 90-100tys pln ?

Jesli to, co napisalem mija sie z prawda, prosze kogos o sprostowanie.

Moze PiSi ma jeszcze inne mody, ktore kosztuja dosc duzo ponad standardowa usluge, a ja nie jestem tego swiadomy. Natomiast przy zalozeniu osiagow R-ki poprawionych o 10-20% (400 koni w stosunku do 340) to chyba cenowo bedzie taniej , niz obecnie golf R


--------------------
-Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
GRE
post Thu, 07 Jul 2011 - 13:12
Post #235


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 07 February 2005
Skąd: www.dogbox.pl





Jak znajdziesz mi R32 za 45kpln nie bitego i w stanie jakim jest roczny golf R to biore .... pewnie nie ja jeden wink.gif


--------------------
...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jackkpl
post Thu, 07 Jul 2011 - 13:14
Post #236


I live here !
Dołączył: Wed, 20 August 2008
Skąd: 3city





CYTAT(GRE @ Thu, 07 Jul 2011 - 13:12) *
Jak znajdziesz mi R32 za 45kpln nie bitego i w stanie jakim jest roczny golf R to biore .... pewnie nie ja jeden wink.gif


Jak to z autem, salonowy tez moze byc "bity". Pomijam kwestie szukania nie bitego, niech bedize za 65 tys zza granicy. CHodzi o sam fakt, ze golf R to 120-160 tys zaleznie od wersji. Wg moich informacji w tej cenie ma sie r32 dsg + turbo. Wiadomo,ze auto bedzie z 2007roku a nie z 2011.


--------------------
-Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cowboy
post Thu, 07 Jul 2011 - 13:19
Post #237


Administrator
Dołączył: Mon, 21 August 2006
Skąd: Wawa





szukanie dziury w dupie

w 2.0 TFSI jeszcze zlos moze zrobic +80KM oraz +100NM z full boostem od 3 krpm... czego chcieć więcej wink.gif

http://www.compsport.pl/net/wykresy/A3_420.jpg



--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kras
post Thu, 07 Jul 2011 - 14:35
Post #238


Forum Clubber
Dołączył: Sun, 10 April 2005
Skąd: WWA/Tripolis





Z tymi +100Nm to nie wiem...w koncu DSG.


--------------------
Kra$
And JDM again... :)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zlos
post Thu, 07 Jul 2011 - 19:58
Post #239


Super User
Dołączył: Wed, 22 September 2010
Skąd: WPR





Cokolwiek po stronie niutów wiąże się z mocniejszymi sprzęgłami DSG. Fabryczne niosą do 450Nm.
Mogę się mylić co do ceny, ale sprzęgła do mojego DSG do 600Nm to okolice 10-12k zeta. Są i takie na więcej, ale raczej nie osiągnę +600Nm smile.gif

Odnośnie kupienia R32 i zrobienia go, to mógłbym się na coś takiego decydować przed rokiem, zanim kupiłem R20.
Teraz rozwalam problem swapa i widzę, że jest równia pochyła - za każdym drzewem stoją 3 kolejne dęby. Oczywiście mogę wypruć auto ze wszystkich przyjemności i zostawić fotel, kierownicę i skrzynkę w pejzażu blachy... Jednak jakbym miał robić wydmuszkę, to kupiłbym evo VI i grzmotnął turbinę z tankowca.

Na razie decyzja jest 50:50 - ciągle brakuje mi kilku wymiarów, których w ETKA próżno szukać.
Wstępne bieganie wzdłuż i pod na chwilkę dostępną RS3 z centymetrem pokazuje, że wały mnie pokonają i nie wiem gdzie zacząć, żeby pokonać problem przeniesienia napędu. Sam silnik + skrzynia wchodzą z relatywnie niewielką demolką w komorze, ale inna skrzynia powoduje, że drążek biegów przy skrajnym dosunięciu silnika w tył nadal wypada w dzikiej tajdze i niemal na pewno czeka dużo zabawy cięgłami...

Znajomy elektronik doniósł, że zgranie immobilizerów, wybór ECU, odpalenie wewnętrznej elektroniki tj. ABS/ESP, navi, radio, komputer pokładowy itp. to nic innego jak czysty pain in the ass.
Szczerze to kupiłbym coś mocniejszego i dał po garach. Ale co? RS3 ma zajefajny napęd, ale to stara buda S3. Wybór tylko z 4x4, wyrosłem z ośki.

Z tych problemów wyłania się dość porąbany obrazek Problemlandii. I dlatego chwiliowo to rośnie mi chęć uturbienia mojej ravki 3.5v6 - tam efekty będą o wiele bardziej spektakularne. Dorzucę dobry hebel i zawias i będzie sleeper do zdejmowania majtek przez głowę.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
nevada
post Thu, 07 Jul 2011 - 21:12
Post #240


Forum Killer
Dołączył: Tue, 25 February 2003
Skąd: Gdańsk





Bierz RS3- napęd, hamulec, wszystko jest w serii.
Z zewnątrz ogarniesz go pod siebie i będziesz zadowolony- ori koła są strasznie odpustowe, no i może jeszcze przedni zderzak; z zewnątrz łatwiej go przerobić na cokolwiek niże męczyć mechanikę w Golfie.
Go to the top of the page
 
+Quote Post

28 Stron V  « < 10 11 12 13 14 > » 
Closed TopicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Sunday, 13 July 2025 - 16:36