![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#221
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa ![]() |
Jest ograniczony kolektorem ssacym i softem. Korby i tłoki są dostępne. Ten na ME7 ma 9.5:1 wiec nie widzę sensu odprezania. Korby, turbo i jeździć. Ogólnie bardzo fajny......wałek ssacy płynnie regulowany.....pasuje pod każda skrzynię z r4. Blok oczywiście zeliwny dzieki za info ! pewnie koledzy modzący stare 2.2T wezmą pod uwagę skoro na allegro jest silnik nowy za 6 kPLN, to bym sie poważnie zastanawiał nad remontem 2.2T ![]() z USA mozna pewnie tego przytargac za smieszne pieniądze jesli szlak bedzie przetarty na ile szacujesz te egzemplarze z GT35 ? bedzie dobre +400KM ? -------------------- |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#222
|
|
Super User Dołączył: Wed, 22 September 2010 Skąd: WPR ![]() |
A oficjalna nazwa to nie jest poprostu Golf R ? Wraz z mk6 cyfrowe oznaczenie odeszło w niepamięć. W salonie VW też mówią r20 ? R20 to była nazwa "zrobiona" przez dziennikarzy podczas salonu we Frankfurcie, gdzie premierował ten model. Oficjalnie jest to Golf R i kropka.Wniosek jest taki, że kolega dziennikarz nabijał się z nazwy wymyślonej przez innego dziennikarza ![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#223
|
|
Super User Dołączył: Wed, 22 September 2010 Skąd: WPR ![]() |
Żeby nie było, że projekt śpi. Załatwiam wymiary silników, skrzyń, odstępy, rozkłady poduszek, macam wały, przeguby i wałeczki.
W sumie: przymiarki i powtórka z geometrii wykreślnej. Z RS3 nie wygląda to różowo, wiele wskazuje na to, że nie da się zaprząc Haldexa z R20 do roboty i będzie trzeba wyrwać inne ustrojstwo. Silnik niby 183kg, ale skrzynia inna, inaczej wypada położenie dźwigni w kabinie. Kurw@, a miało być prosto i przyjemnie... |
|
|
![]()
Post
#224
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa ![]() |
no widzisz... nigdy nie jest łatwo...
skonczy sie pewnie na R32T DSG - po co wyważać otwarte drzwi, skoro compsort ma temat opykany w R32 mkV u kolegi Pisi? -------------------- |
|
|
![]()
Post
#225
|
|
I live here ! Dołączył: Wed, 20 August 2008 Skąd: 3city ![]() |
Ktos pamieta, jakie czasy robi na 1/4 i 0-100 0-200 R32T Pisiego ?
-------------------- -Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
|
|
|
![]()
Post
#226
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Sat, 21 February 2004 Skąd: Warszawa ![]() |
Żeby nie było, że projekt śpi. Załatwiam wymiary silników, skrzyń, odstępy, rozkłady poduszek, macam wały, przeguby i wałeczki. W sumie: przymiarki i powtórka z geometrii wykreślnej. Z RS3 nie wygląda to różowo, wiele wskazuje na to, że nie da się zaprząc Haldexa z R20 do roboty i będzie trzeba wyrwać inne ustrojstwo. Silnik niby 183kg, ale skrzynia inna, inaczej wypada położenie dźwigni w kabinie. Kurw@, a miało być prosto i przyjemnie... U mnie położenie dźwigni w kabinie poszło o jakieś 20 cm do tyłu...i wymagła przesunięcia foteli, kierownicy i całej reszty do tyłu... W Twoim wypadku to raczej odpada. Jeżeli to aż taka rzeźba, to warto temat odpuścić, bo szkoda nowego auta. Ale jakoś cieżko mi uwierzyć ze nie da sie tego z głowa poukładać... |
|
|
![]()
Post
#227
|
|
Super User Dołączył: Wed, 22 September 2010 Skąd: WPR ![]() |
U mnie położenie dźwigni w kabinie poszło o jakieś 20 cm do tyłu...i wymagła przesunięcia foteli, kierownicy i całej reszty do tyłu... W Twoim wypadku to raczej odpada. Jeżeli to aż taka rzeźba, to warto temat odpuścić, bo szkoda nowego auta. Ale jakoś cieżko mi uwierzyć ze nie da sie tego z głowa poukładać... 20 centów to sporo. Ale Twój projekt to grubas w porównaniu z moim ludowozem i dla Ciebie to raczej... drobnostka? W momencie jak zaczynam kombinować z położeniem w środku, to rozjeżdża się położenie wału. Do elektroniki nawet nie doszedłem, ale kilka osób mi już pisało, że z immobilizerem i ECU będą osobne jazdy. Ktos pamieta, jakie czasy robi na 1/4 i 0-100 0-200 R32T Pisiego ? 1/4 okolice 11-10.9, 0-100 3.6 sek, 0-200 okolice 12 sek. Walę z pamięci, nie chce mi się kopać na forum. |
|
|
![]()
Post
#228
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa ![]() |
nikolas ale jak sie wytnie dziure w nadwoziu to wzdłużny silnik mozna sobie ustawiać jak rocco panienke w pozycji od tyłu, niżej ..wyżej itd jednym słowem jak Ci pasuje
![]() jak jest silnik w poprzek to juz sie sprawa komplikuje, zwłaszcza jak sie wał silnika i skrzynia nie ustawia w osi ? co jest troche dziwne... hmm coś dla zlosia, żeby sie nie poddawał z R5 ![]() -------------------- |
|
|
![]()
Post
#229
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 13 January 2003 Skąd: Warszawa/Wiedeń ![]() |
najlepiej sprzedac Golfa i kupic RS3 i finansowo wyjdzie podobnie
![]() -------------------- 730KM/970Nm i 585KM/750Nm
www.tdiracing.pl www.ventumair.eu - Szkola Pilotow |
|
|
![]()
Post
#230
|
|
Super User Dołączył: Wed, 22 September 2010 Skąd: WPR ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#231
|
|
I live here ! Dołączył: Wed, 20 August 2008 Skąd: 3city ![]() |
A czy golf V , klon pisiego nie wchodzi w gre? Fura zapodaje niesamowicie, ma dsg , 4x4 i nadaje sie do jazdy na codzien. Na dodatek pewnie calosc (zakup auta + tune) to 1/2 wartosci R-ki
![]() -------------------- -Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
|
|
|
![]()
Post
#232
|
|
Forum Clubber Dołączył: Mon, 07 February 2005 Skąd: www.dogbox.pl ![]() |
A czy golf V , klon pisiego nie wchodzi w gre? Fura zapodaje niesamowicie, ma dsg , 4x4 i nadaje sie do jazdy na codzien. Na dodatek pewnie calosc (zakup auta + tune) to 1/2 wartosci R-ki ![]() KWOTA ZAKUPU r32 V plus mody bedzie pewnie równa, a może i wyższa niz teraz golfa R VI -------------------- ...
|
|
|
![]()
Post
#233
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Mon, 01 May 2006 ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#234
|
|
I live here ! Dołączył: Wed, 20 August 2008 Skąd: 3city ![]() |
Panowie, nie chce tu robic reklamy, ani anty reklamy. Golf r32 z DSG to koszt okolo 60 tys pln. Mozna tez poszukac A3 3.2 dsg (sa po 45-60tys). Mod podstawowy silnika (uturbienie na 400koni) to +- polowa podanej ceny auta.
Kto znajdzie mi golfa R za 90-100tys pln ? Jesli to, co napisalem mija sie z prawda, prosze kogos o sprostowanie. Moze PiSi ma jeszcze inne mody, ktore kosztuja dosc duzo ponad standardowa usluge, a ja nie jestem tego swiadomy. Natomiast przy zalozeniu osiagow R-ki poprawionych o 10-20% (400 koni w stosunku do 340) to chyba cenowo bedzie taniej , niz obecnie golf R -------------------- -Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
|
|
|
![]()
Post
#235
|
|
Forum Clubber Dołączył: Mon, 07 February 2005 Skąd: www.dogbox.pl ![]() |
Jak znajdziesz mi R32 za 45kpln nie bitego i w stanie jakim jest roczny golf R to biore .... pewnie nie ja jeden
![]() -------------------- ...
|
|
|
![]()
Post
#236
|
|
I live here ! Dołączył: Wed, 20 August 2008 Skąd: 3city ![]() |
Jak znajdziesz mi R32 za 45kpln nie bitego i w stanie jakim jest roczny golf R to biore .... pewnie nie ja jeden ![]() Jak to z autem, salonowy tez moze byc "bity". Pomijam kwestie szukania nie bitego, niech bedize za 65 tys zza granicy. CHodzi o sam fakt, ze golf R to 120-160 tys zaleznie od wersji. Wg moich informacji w tej cenie ma sie r32 dsg + turbo. Wiadomo,ze auto bedzie z 2007roku a nie z 2011. -------------------- -Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
|
|
|
![]()
Post
#237
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa ![]() |
szukanie dziury w dupie
w 2.0 TFSI jeszcze zlos moze zrobic +80KM oraz +100NM z full boostem od 3 krpm... czego chcieć więcej ![]() http://www.compsport.pl/net/wykresy/A3_420.jpg -------------------- |
|
|
![]()
Post
#238
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Sun, 10 April 2005 Skąd: WWA/Tripolis ![]() |
Z tymi +100Nm to nie wiem...w koncu DSG.
-------------------- Kra$
And JDM again... :) |
|
|
![]()
Post
#239
|
|
Super User Dołączył: Wed, 22 September 2010 Skąd: WPR ![]() |
Cokolwiek po stronie niutów wiąże się z mocniejszymi sprzęgłami DSG. Fabryczne niosą do 450Nm.
Mogę się mylić co do ceny, ale sprzęgła do mojego DSG do 600Nm to okolice 10-12k zeta. Są i takie na więcej, ale raczej nie osiągnę +600Nm ![]() Odnośnie kupienia R32 i zrobienia go, to mógłbym się na coś takiego decydować przed rokiem, zanim kupiłem R20. Teraz rozwalam problem swapa i widzę, że jest równia pochyła - za każdym drzewem stoją 3 kolejne dęby. Oczywiście mogę wypruć auto ze wszystkich przyjemności i zostawić fotel, kierownicę i skrzynkę w pejzażu blachy... Jednak jakbym miał robić wydmuszkę, to kupiłbym evo VI i grzmotnął turbinę z tankowca. Na razie decyzja jest 50:50 - ciągle brakuje mi kilku wymiarów, których w ETKA próżno szukać. Wstępne bieganie wzdłuż i pod na chwilkę dostępną RS3 z centymetrem pokazuje, że wały mnie pokonają i nie wiem gdzie zacząć, żeby pokonać problem przeniesienia napędu. Sam silnik + skrzynia wchodzą z relatywnie niewielką demolką w komorze, ale inna skrzynia powoduje, że drążek biegów przy skrajnym dosunięciu silnika w tył nadal wypada w dzikiej tajdze i niemal na pewno czeka dużo zabawy cięgłami... Znajomy elektronik doniósł, że zgranie immobilizerów, wybór ECU, odpalenie wewnętrznej elektroniki tj. ABS/ESP, navi, radio, komputer pokładowy itp. to nic innego jak czysty pain in the ass. Szczerze to kupiłbym coś mocniejszego i dał po garach. Ale co? RS3 ma zajefajny napęd, ale to stara buda S3. Wybór tylko z 4x4, wyrosłem z ośki. Z tych problemów wyłania się dość porąbany obrazek Problemlandii. I dlatego chwiliowo to rośnie mi chęć uturbienia mojej ravki 3.5v6 - tam efekty będą o wiele bardziej spektakularne. Dorzucę dobry hebel i zawias i będzie sleeper do zdejmowania majtek przez głowę. |
|
|
![]()
Post
#240
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 25 February 2003 Skąd: Gdańsk ![]() |
Bierz RS3- napęd, hamulec, wszystko jest w serii.
Z zewnątrz ogarniesz go pod siebie i będziesz zadowolony- ori koła są strasznie odpustowe, no i może jeszcze przedni zderzak; z zewnątrz łatwiej go przerobić na cokolwiek niże męczyć mechanikę w Golfie. |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Sunday, 13 July 2025 - 16:36 |