![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#181
|
|
Super User Dołączył: Wed, 22 September 2010 Skąd: WPR ![]() |
Znowu, dziękuję za porady życiowe, czekam na motoryzacyjne
![]() |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#182
|
|
Super User Dołączył: Sat, 30 January 2010 Skąd: Warszawa ![]() |
To były własnie porady motoryzacyjne. Chcesz auto na tor, to zainwestuj w dobry hebel i zawias, urwiesz w ten sposób więcej na okrążeniu niż jak wpakujesz +100KM.
-------------------- ...
|
|
|
![]()
Post
#183
|
|
Super User Dołączył: Wed, 22 September 2010 Skąd: WPR ![]() |
To były własnie porady motoryzacyjne. Chcesz auto na tor, to zainwestuj w dobry hebel i zawias, urwiesz w ten sposób więcej na okrążeniu niż jak wpakujesz +100KM. Widzę to nieco inaczej. Pytam o swap / upgrade silnika w Golfie i dostałem już kilka bardzo pomocnych porad odnośnie swapa/upgrade silnika. Na tyle dobrych porad, że proszę o więcej ![]() - Nie pytam o zawias ani hebel, nie pytam jak odkręcić drzwi/kanapy i czym wyrywać dywaniki. - Wiem, że jak wypiję mocną kawę, to będę szybszy (rozmiar stolca does matter) ![]() - Nie pytam o to, co inni zrobiliby z kasą i jakie auto za to kupili. - Wiem, że kiepsko modzone się psuje bardziej od dobrego niemodzonego ![]() Ergo: R20+, R25, R32 czy jeszcze coś innego. O to pytam. |
|
|
![]()
Post
#184
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sun, 23 May 2010 Skąd: CHEŁMNO ![]() |
Nie wiem czy dobrze rozumiem.
Są ludzie tacy jak ZLOS, którzy chce mieć szybkie, bezawaryjne auto, które pojedzie na przegląd będzie oficjalnie dopuszczone do ruchu i będzie dawać frajdę z jazdy... Przypomina mi się historia pewnego projektu i silnika 1.9 TDI. Koleś wsadził GT22 miał 220koni, ale to nie było to. Wróciło mniejsze turbo inny program lepsze sprzegło i auto zaczęło jeździć. Wcześniej to było dobrze tylko na 1/4mili. Jeśli chodzi o inne mody. Z zawieszeniem byłbym ostrożny. Sam przerabiałem wiele wersji. (co prawda nie w MK6) Teraz kulam się na gwincie i nie każdemu to polecam. Zwrócić także należy na zawieszenia. Na przykładzie np. KW. . Generalnie wysokie modele tego producenta przystosowane są do aut w których z założenia ma podróżować tylko kierowca. Mogą się dziać cuda po spakowaniu rodziny na wakacje do auta... Masa. Carbon maska i błotniki. Felgi OZ Ultratrelemorele. Po wizycie u ludzi zajmujących się prostowaniem nie zachęcam do takich firm jak Ten.. czy chińskich JDM-owych firm, których jest wysyp na rynku. Gniotą się podobnie jak najgorszy shit z rynku. Dodano: PS Napisałem to przed Twoim postem. -------------------- Seat Leon FR
|
|
|
![]()
Post
#185
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 18 May 2004 Skąd: http://fightboxing.pl/ ![]() |
Panowie Szlachta Ależ ja mam dwa samochody. Wołem jest RAV4 V6, a zabawką golfina. Nie jest to moje pierwsze modzone auto i doświadczenia, o których piszecie nabyłem w odpowiednim czasie i z dobrze dobraną skalą problemów. Tutaj http://www.racingforum.pl/index.php?showto...st&p=914249 opisałem stan rzeczy związany z golfem i upgradem silnika lub swapem. Zdaję sobie sprawę, że mogę za takie pieniądze (120k za golfa + budżet swapa) kupić fabrycznie nowe RS3 i gdyby odpowiadało mi RS3 pewnie golf poszedłby do sprzedania i za parę miesięcy pod domem stałoby błyszczące RS3. Byłbym wtedy kolejnym zjadaczem nowego, fajnego i szybkiego auta. Za taki budżet mógłbym też kupić subarynę czy evo i nie pierdaczyć się w utorowienie golfa czy RS3 wcale, tylko mieć z fabryki fajne, torowe 4 kółka. Plan jest taki, żeby to golfinę uzbroić, a nie kupić nowe i fajne. Lub używane i jeszcze fajniejsze (za taką kasę można wyrwać używkę o wiele lepszych aut od wszelkich golfin i RStrójek). So, let's stick to the plan ![]() Jesteś niereformowalny... ...i dobrze, że są tacy ludzie ![]() |
|
|
![]()
Post
#186
|
|
Super User Dołączył: Wed, 22 September 2010 Skąd: WPR ![]() |
R20 ma bajeczny zawias z DCC - idealny środek między sportem a dupywożeniem. Owszem, jest delikatny, ale golf nie jeździ w rallycrossie, więc styka na moje potrzeby.
Hebel nie jest zły. 4-5 kilometrowe tory wytrzymuje spokojnie, nawet przy ostrej jeździe. Wielokrotnie ja problemów nie miałem, a koledzy z modzonymi gotowali płyn hamulcowy aż miło. Dlaczego? Nie wiem, nie znam się ![]() Największą wadą mk6 R20 jest jego masa. 1450kg bez kierowcy to niemało. Scirocco R waży 100kg mniej, no ale gdyby Sciro miało haldexa, to temat tego wątku byłby nieco inny ![]() Gdyby R20 ważyło 150-200kg mniej, to byłaby żyleta. Ale lubi się navi, klimę, dupy grzanie, szybki warstwowe, żelazo tam, żeliwo tu... Odchudzać pozbywając się wygody nie będę. Jeśli trafię na elementy, którymi mogę coś odchudzić bez utraty wygody/funkcjonalności, to na pewno to zrobię. |
|
|
![]()
Post
#187
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 01 December 2009 ![]() |
...forum doradców finansowych.
masz plan? masz czas i fundusze? ...masz z tego frajdę i nikogo to nie zaboli? Działaj. jestem za R5 2.5... -------------------- Bóg też jeździ quattro.
|
|
|
![]()
Post
#188
|
|
User Dołączył: Tue, 24 May 2011 ![]() |
2.5R5 to by bylo cos zrobiony na 500hp i 650Nm.
|
|
|
![]()
Post
#189
|
|
Forum Homee Dołączył: Tue, 22 August 2006 Skąd: WKZ ![]() |
Ja jednak rozwazyl bym opcje kucizny i kompresora z wiekszym turbo. A zwlaszcza ze jak sie znudzi mozna czesc zdemontowac i sprzedac samochod po normalnej cenie.
Co do paliwa, to nie da sie zastosowac dodatkowego wtrysku? -------------------- golf mkI 4x4
golf mkII V8 audi A2 R36 polo 86C XX w budowie |
|
|
![]()
Post
#190
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Tue, 15 March 2005 Skąd: Bełchatów ![]() |
to 130tys ma kosztowac swap? ? !
-------------------- Było A3:152KM->S3:272KM->EvoIX:391KM->EvoX:403KM->F10->A6 C7 BiT 370KM@770NM
Jest: S1000XR || E63s W212: 701KM@1002NM |
|
|
![]()
Post
#191
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 02 June 2009 Skąd: Wrexham/Rzeszów ![]() |
Zlos jeździłeś kiedyś evo, nawet takim kanapowym evo X?
-------------------- Audi A3 ATD 241 KM 445 Nm by R-performance ET - 13,716 - Było
Mitsubishi Lanser Evo X by 4Turbo 390 KM 530 Nm - było |
|
|
![]()
Post
#192
|
|
Super User Dołączył: Wed, 22 September 2010 Skąd: WPR ![]() |
to 130tys ma kosztowac swap? ? ! 50-80 kpln w założeniach. A założenia są - jak wszyscy tutaj wiemy - totalnie niedoszacowane ![]() Budżet de facto będzie zależeć od rozwiązania i silnika. Zlos jeździłeś kiedyś evo, nawet takim kanapowym evo X? Jeździłem z nowszych evo IX, fajnie zrobioną cosik tak na +400hp. Dychą jakoś się nie złożyło. Twardo, ale na torze przyjemnie... W trasie dziękuję, posiedzę w swojej germańskiej rdzy ![]() |
|
|
![]()
Post
#193
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Tue, 15 March 2005 Skąd: Bełchatów ![]() |
Evo nie jest autem na codzien - koniec kropka.
Zeby chociaz EX mialo 6 bieg... -------------------- Było A3:152KM->S3:272KM->EvoIX:391KM->EvoX:403KM->F10->A6 C7 BiT 370KM@770NM
Jest: S1000XR || E63s W212: 701KM@1002NM |
|
|
![]()
Post
#194
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 20 November 2006 Skąd: Warszawa ![]() |
zos mowisz ze gdyby scirocco mialo haldexa to temat watku inaczej by wygladal. A mowiles ze nie masz 24 lat i dlatego kupiles 5 drzwiowego golfa a nie 3 drzwiowego
![]() -------------------- Reklama na forum jest możliwa jedynie na określonych warunkach.
|
|
|
![]()
Post
#195
|
|
Frequent User Dołączył: Fri, 03 December 2010 ![]() |
No dobra, a jeszcze jedno pytanie. Co będzie się lepiej prowadzić nowa rs6, taka jak ta: http://otomoto.pl/audi-rs6-mtm-720ps-full-...-C19457720.html czy golf? Bo może rs6 byłaby ciekawym rozwiązaniem
![]() |
|
|
![]()
Post
#196
|
|
Super User Dołączył: Wed, 22 September 2010 Skąd: WPR ![]() |
Evo nie jest autem na codzien - koniec kropka. Zeby chociaz EX mialo 6 bieg... DSG w R20 ma bardzo krótki 6. bieg - 130kmh to już okolice 3.2-3.4 krpm. Trasa jest więc męcząca i niekoniecznie ekonomiczna, choć wypierd owszem posiada z każdej szybkości. Dlatego skrzynka z RS3 tak się uśmiecha, bo przełożenia 1 do 6. biegu ma podobne, a 7. bieg jest typowym autostradowym nadbiegiem, na którym wszystko cichnie i uspakaja się... zos mowisz ze gdyby scirocco mialo haldexa to temat watku inaczej by wygladal. A mowiles ze nie masz 24 lat i dlatego kupiles 5 drzwiowego golfa a nie 3 drzwiowego ![]() No i? ![]() No dobra, a jeszcze jedno pytanie. Co będzie się lepiej prowadzić nowa rs6, taka jak ta: http://otomoto.pl/audi-rs6-mtm-720ps-full-...-C19457720.html czy golf? Bo może rs6 byłaby ciekawym rozwiązaniem ![]() Nie są to auta do porównywania. RS6 jest dużym kombi klasy GT - zjadaczem autostrad, a golfina to hothatch do śmigania po krętych dróżkach. Różnica 500kg masy już powinna coś powiedzieć. |
|
|
![]()
Post
#197
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Tue, 15 March 2005 Skąd: Bełchatów ![]() |
DSG w R20 ma bardzo krótki 6. bieg - 130kmh to już okolice 3.2-3.4 krpm. Trasa jest więc męcząca i niekoniecznie ekonomiczna, choć wypierd owszem posiada z każdej szybkości. Dlatego skrzynka z RS3 tak się uśmiecha, bo przełożenia 1 do 6. biegu ma podobne, a 7. bieg jest typowym autostradowym nadbiegiem, na którym wszystko cichnie i uspakaja się... 3.2 tys obrotow przy 130km/h?! Jest na sieci ifnormacja o tych przelozeniach - jaki bieg jakie wartosci obrotow? A rs3 ma silnik nadal poprzecznie tak? Czyli skrzynia Stronic w TTrs tez ma 7 biegow? Czy 6? A rs3 jest hiper - ekstra najnowsza konstrukcja i wpakowali tam 7 bieg? -------------------- Było A3:152KM->S3:272KM->EvoIX:391KM->EvoX:403KM->F10->A6 C7 BiT 370KM@770NM
Jest: S1000XR || E63s W212: 701KM@1002NM |
|
|
![]()
Post
#198
|
|
Super User Dołączył: Wed, 22 September 2010 Skąd: WPR ![]() |
3.2 tys obrotow przy 130km/h?! Poprawka: bliżej 4krpm przy 130 kmh. Aż sprawdziłem Jest na sieci ifnormacja o tych przelozeniach - jaki bieg jakie wartosci obrotow? A rs3 ma silnik nadal poprzecznie tak? Czyli skrzynia Stronic w TTrs tez ma 7 biegow? Czy 6? A rs3 jest hiper - ekstra najnowsza konstrukcja i wpakowali tam 7 bieg? ![]() Wg niemieckiej strony audi TTRS ma 6. biegów. http://www.audi.de/de/brand/de/neuwagen/tt...;container=page RS3 natomiast 7: http://www.audi.de/de/brand/de/neuwagen/a3..._daten_und.html |
|
|
![]()
Post
#199
|
|
![]() User Dołączył: Thu, 26 May 2011 Skąd: Stadnina Koni ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#200
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Sat, 21 February 2004 Skąd: Warszawa ![]() |
Ja od początku jestem za 2.5 TFSI. Jeżeli masz na to środki, to dostaniesz auto wg swoich wymagan i jedyne w swoim rodzaju. A jako ze jestem zwolennikiem nietypowych projektów to będę trzymał kciuki!
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Monday, 14 July 2025 - 15:08 |