Shoutbox 0 nowych PW 


28 Stron V  « < 8 9 10 11 12 > »   
Closed TopicStart new topic
> Mk 6 Golf R20 Stage 3 (new), +dolot +FMIC +new soft by CompSport
zlos
post Wed, 22 Jun 2011 - 14:29
Post #181


Super User
Dołączył: Wed, 22 September 2010
Skąd: WPR





Znowu, dziękuję za porady życiowe, czekam na motoryzacyjne smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Wed, 22 Jun 2011 - 14:29
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
exocet
post Wed, 22 Jun 2011 - 14:35
Post #182


Super User
Dołączył: Sat, 30 January 2010
Skąd: Warszawa





To były własnie porady motoryzacyjne. Chcesz auto na tor, to zainwestuj w dobry hebel i zawias, urwiesz w ten sposób więcej na okrążeniu niż jak wpakujesz +100KM.


--------------------
...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zlos
post Wed, 22 Jun 2011 - 14:43
Post #183


Super User
Dołączył: Wed, 22 September 2010
Skąd: WPR





CYTAT(exocet @ Wed, 22 Jun 2011 - 14:35) *
To były własnie porady motoryzacyjne. Chcesz auto na tor, to zainwestuj w dobry hebel i zawias, urwiesz w ten sposób więcej na okrążeniu niż jak wpakujesz +100KM.
Widzę to nieco inaczej. Pytam o swap / upgrade silnika w Golfie i dostałem już kilka bardzo pomocnych porad odnośnie swapa/upgrade silnika. Na tyle dobrych porad, że proszę o więcej smile.gif

- Nie pytam o zawias ani hebel, nie pytam jak odkręcić drzwi/kanapy i czym wyrywać dywaniki.
- Wiem, że jak wypiję mocną kawę, to będę szybszy (rozmiar stolca does matter) wink.gif
- Nie pytam o to, co inni zrobiliby z kasą i jakie auto za to kupili.
- Wiem, że kiepsko modzone się psuje bardziej od dobrego niemodzonego smile.gif

Ergo: R20+, R25, R32 czy jeszcze coś innego. O to pytam.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
DCA
post Wed, 22 Jun 2011 - 14:52
Post #184


Frequent User
Dołączył: Sun, 23 May 2010
Skąd: CHEŁMNO





Nie wiem czy dobrze rozumiem.

Są ludzie tacy jak ZLOS, którzy chce mieć szybkie, bezawaryjne auto, które pojedzie na przegląd będzie oficjalnie dopuszczone do ruchu i będzie dawać frajdę z jazdy...

Przypomina mi się historia pewnego projektu i silnika 1.9 TDI. Koleś wsadził GT22 miał 220koni, ale to nie było to. Wróciło mniejsze turbo inny program lepsze sprzegło i auto zaczęło jeździć. Wcześniej to było dobrze tylko na 1/4mili.

Jeśli chodzi o inne mody. Z zawieszeniem byłbym ostrożny. Sam przerabiałem wiele wersji. (co prawda nie w MK6) Teraz kulam się na gwincie i nie każdemu to polecam. Zwrócić także należy na zawieszenia. Na przykładzie np. KW. . Generalnie wysokie modele tego producenta przystosowane są do aut w których z założenia ma podróżować tylko kierowca. Mogą się dziać cuda po spakowaniu rodziny na wakacje do auta...

Masa.

Carbon maska i błotniki.

Felgi OZ Ultratrelemorele. Po wizycie u ludzi zajmujących się prostowaniem nie zachęcam do takich firm jak Ten.. czy chińskich JDM-owych firm, których jest wysyp na rynku. Gniotą się podobnie jak najgorszy shit z rynku.

Dodano:

PS Napisałem to przed Twoim postem.


--------------------
Seat Leon FR
Go to the top of the page
 
+Quote Post
TJung
post Wed, 22 Jun 2011 - 18:18
Post #185


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 18 May 2004
Skąd: http://fightboxing.pl/





CYTAT(zlos @ Wed, 22 Jun 2011 - 13:01) *
Panowie Szlachta

Ależ ja mam dwa samochody. Wołem jest RAV4 V6, a zabawką golfina. Nie jest to moje pierwsze modzone auto i doświadczenia, o których piszecie nabyłem w odpowiednim czasie i z dobrze dobraną skalą problemów.

Tutaj http://www.racingforum.pl/index.php?showto...st&p=914249 opisałem stan rzeczy związany z golfem i upgradem silnika lub swapem. Zdaję sobie sprawę, że mogę za takie pieniądze (120k za golfa + budżet swapa) kupić fabrycznie nowe RS3 i gdyby odpowiadało mi RS3 pewnie golf poszedłby do sprzedania i za parę miesięcy pod domem stałoby błyszczące RS3. Byłbym wtedy kolejnym zjadaczem nowego, fajnego i szybkiego auta. Za taki budżet mógłbym też kupić subarynę czy evo i nie pierdaczyć się w utorowienie golfa czy RS3 wcale, tylko mieć z fabryki fajne, torowe 4 kółka.

Plan jest taki, żeby to golfinę uzbroić, a nie kupić nowe i fajne. Lub używane i jeszcze fajniejsze (za taką kasę można wyrwać używkę o wiele lepszych aut od wszelkich golfin i RStrójek).

So, let's stick to the plan smile.gif

Jesteś niereformowalny...


...i dobrze, że są tacy ludzie wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zlos
post Wed, 22 Jun 2011 - 19:44
Post #186


Super User
Dołączył: Wed, 22 September 2010
Skąd: WPR





R20 ma bajeczny zawias z DCC - idealny środek między sportem a dupywożeniem. Owszem, jest delikatny, ale golf nie jeździ w rallycrossie, więc styka na moje potrzeby.
Hebel nie jest zły. 4-5 kilometrowe tory wytrzymuje spokojnie, nawet przy ostrej jeździe. Wielokrotnie ja problemów nie miałem, a koledzy z modzonymi gotowali płyn hamulcowy aż miło. Dlaczego? Nie wiem, nie znam się wink.gif
Największą wadą mk6 R20 jest jego masa. 1450kg bez kierowcy to niemało. Scirocco R waży 100kg mniej, no ale gdyby Sciro miało haldexa, to temat tego wątku byłby nieco inny smile.gif
Gdyby R20 ważyło 150-200kg mniej, to byłaby żyleta. Ale lubi się navi, klimę, dupy grzanie, szybki warstwowe, żelazo tam, żeliwo tu... Odchudzać pozbywając się wygody nie będę. Jeśli trafię na elementy, którymi mogę coś odchudzić bez utraty wygody/funkcjonalności, to na pewno to zrobię.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
A90Q
post Wed, 22 Jun 2011 - 20:57
Post #187


Super User
Dołączył: Tue, 01 December 2009





...forum doradców finansowych.



masz plan? masz czas i fundusze? ...masz z tego frajdę i nikogo to nie zaboli?

Działaj.

jestem za R5 2.5...


--------------------
Bóg też jeździ quattro.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Paweł75
post Wed, 22 Jun 2011 - 21:39
Post #188


User
Dołączył: Tue, 24 May 2011





2.5R5 to by bylo cos zrobiony na 500hp i 650Nm.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
olozwirski
post Thu, 23 Jun 2011 - 00:07
Post #189


Forum Homee
Dołączył: Tue, 22 August 2006
Skąd: WKZ





Ja jednak rozwazyl bym opcje kucizny i kompresora z wiekszym turbo. A zwlaszcza ze jak sie znudzi mozna czesc zdemontowac i sprzedac samochod po normalnej cenie.
Co do paliwa, to nie da sie zastosowac dodatkowego wtrysku?


--------------------
golf mkI 4x4
golf mkII V8
audi A2 R36
polo 86C XX w budowie
Go to the top of the page
 
+Quote Post
(A)rturo
post Thu, 23 Jun 2011 - 00:34
Post #190


Forum Homee
Dołączył: Tue, 15 March 2005
Skąd: Bełchatów





to 130tys ma kosztowac swap? ? !


--------------------
Było A3:152KM->S3:272KM->EvoIX:391KM->EvoX:403KM->F10->A6 C7 BiT 370KM@770NM
Jest: S1000XR || E63s W212: 701KM@1002NM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
std1984
post Thu, 23 Jun 2011 - 07:19
Post #191


Forum Killer
Dołączył: Tue, 02 June 2009
Skąd: Wrexham/Rzeszów





Zlos jeździłeś kiedyś evo, nawet takim kanapowym evo X?


--------------------
Audi A3 ATD 241 KM 445 Nm by R-performance ET - 13,716 - Było
Mitsubishi Lanser Evo X by 4Turbo 390 KM 530 Nm - było
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zlos
post Thu, 23 Jun 2011 - 08:44
Post #192


Super User
Dołączył: Wed, 22 September 2010
Skąd: WPR





CYTAT((A)rturo @ Thu, 23 Jun 2011 - 00:34) *
to 130tys ma kosztowac swap? ? !


50-80 kpln w założeniach. A założenia są - jak wszyscy tutaj wiemy - totalnie niedoszacowane wink.gif
Budżet de facto będzie zależeć od rozwiązania i silnika.

CYTAT(std1984 @ Thu, 23 Jun 2011 - 07:19) *
Zlos jeździłeś kiedyś evo, nawet takim kanapowym evo X?


Jeździłem z nowszych evo IX, fajnie zrobioną cosik tak na +400hp. Dychą jakoś się nie złożyło.
Twardo, ale na torze przyjemnie... W trasie dziękuję, posiedzę w swojej germańskiej rdzy smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
(A)rturo
post Thu, 23 Jun 2011 - 08:58
Post #193


Forum Homee
Dołączył: Tue, 15 March 2005
Skąd: Bełchatów





Evo nie jest autem na codzien - koniec kropka.
Zeby chociaz EX mialo 6 bieg...


--------------------
Było A3:152KM->S3:272KM->EvoIX:391KM->EvoX:403KM->F10->A6 C7 BiT 370KM@770NM
Jest: S1000XR || E63s W212: 701KM@1002NM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kamilbike
post Thu, 23 Jun 2011 - 09:07
Post #194


Forum Homee
Dołączył: Mon, 20 November 2006
Skąd: Warszawa





zos mowisz ze gdyby scirocco mialo haldexa to temat watku inaczej by wygladal. A mowiles ze nie masz 24 lat i dlatego kupiles 5 drzwiowego golfa a nie 3 drzwiowego tongue.gif


--------------------
Reklama na forum jest możliwa jedynie na określonych warunkach.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Lakier
post Thu, 23 Jun 2011 - 10:35
Post #195


Frequent User
Dołączył: Fri, 03 December 2010





No dobra, a jeszcze jedno pytanie. Co będzie się lepiej prowadzić nowa rs6, taka jak ta: http://otomoto.pl/audi-rs6-mtm-720ps-full-...-C19457720.html czy golf? Bo może rs6 byłaby ciekawym rozwiązaniem biggrin.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zlos
post Thu, 23 Jun 2011 - 12:25
Post #196


Super User
Dołączył: Wed, 22 September 2010
Skąd: WPR





CYTAT((A)rturo @ Thu, 23 Jun 2011 - 08:58) *
Evo nie jest autem na codzien - koniec kropka.
Zeby chociaz EX mialo 6 bieg...


DSG w R20 ma bardzo krótki 6. bieg - 130kmh to już okolice 3.2-3.4 krpm.
Trasa jest więc męcząca i niekoniecznie ekonomiczna, choć wypierd owszem posiada z każdej szybkości.
Dlatego skrzynka z RS3 tak się uśmiecha, bo przełożenia 1 do 6. biegu ma podobne, a 7. bieg jest typowym autostradowym nadbiegiem, na którym wszystko cichnie i uspakaja się...

CYTAT(Kamilbike @ Thu, 23 Jun 2011 - 09:07) *
zos mowisz ze gdyby scirocco mialo haldexa to temat watku inaczej by wygladal. A mowiles ze nie masz 24 lat i dlatego kupiles 5 drzwiowego golfa a nie 3 drzwiowego tongue.gif


No i? smile.gif

CYTAT(Lakier @ Thu, 23 Jun 2011 - 10:35) *
No dobra, a jeszcze jedno pytanie. Co będzie się lepiej prowadzić nowa rs6, taka jak ta: http://otomoto.pl/audi-rs6-mtm-720ps-full-...-C19457720.html czy golf? Bo może rs6 byłaby ciekawym rozwiązaniem biggrin.gif


Nie są to auta do porównywania. RS6 jest dużym kombi klasy GT - zjadaczem autostrad, a golfina to hothatch do śmigania po krętych dróżkach. Różnica 500kg masy już powinna coś powiedzieć.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
(A)rturo
post Thu, 23 Jun 2011 - 12:41
Post #197


Forum Homee
Dołączył: Tue, 15 March 2005
Skąd: Bełchatów





CYTAT(zlos @ Thu, 23 Jun 2011 - 12:25) *
DSG w R20 ma bardzo krótki 6. bieg - 130kmh to już okolice 3.2-3.4 krpm.
Trasa jest więc męcząca i niekoniecznie ekonomiczna, choć wypierd owszem posiada z każdej szybkości.
Dlatego skrzynka z RS3 tak się uśmiecha, bo przełożenia 1 do 6. biegu ma podobne, a 7. bieg jest typowym autostradowym nadbiegiem, na którym wszystko cichnie i uspakaja się...


3.2 tys obrotow przy 130km/h?!
Jest na sieci ifnormacja o tych przelozeniach - jaki bieg jakie wartosci obrotow?


A rs3 ma silnik nadal poprzecznie tak? Czyli skrzynia Stronic w TTrs tez ma 7 biegow? Czy 6? A rs3 jest hiper - ekstra najnowsza konstrukcja i wpakowali tam 7 bieg?



--------------------
Było A3:152KM->S3:272KM->EvoIX:391KM->EvoX:403KM->F10->A6 C7 BiT 370KM@770NM
Jest: S1000XR || E63s W212: 701KM@1002NM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zlos
post Thu, 23 Jun 2011 - 13:00
Post #198


Super User
Dołączył: Wed, 22 September 2010
Skąd: WPR





CYTAT((A)rturo @ Thu, 23 Jun 2011 - 12:41) *
3.2 tys obrotow przy 130km/h?!
Jest na sieci ifnormacja o tych przelozeniach - jaki bieg jakie wartosci obrotow?


A rs3 ma silnik nadal poprzecznie tak? Czyli skrzynia Stronic w TTrs tez ma 7 biegow? Czy 6? A rs3 jest hiper - ekstra najnowsza konstrukcja i wpakowali tam 7 bieg?
Poprawka: bliżej 4krpm przy 130 kmh. Aż sprawdziłem smile.gif

Wg niemieckiej strony audi TTRS ma 6. biegów.
http://www.audi.de/de/brand/de/neuwagen/tt...;container=page

RS3 natomiast 7:
http://www.audi.de/de/brand/de/neuwagen/a3..._daten_und.html
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Zoro
post Thu, 23 Jun 2011 - 13:55
Post #199


User
Dołączył: Thu, 26 May 2011
Skąd: Stadnina Koni





CYTAT(Lakier @ Thu, 23 Jun 2011 - 10:35) *
No dobra, a jeszcze jedno pytanie. Co będzie się lepiej prowadzić nowa rs6,


tak jak napisali wyżej to pogromca autostrad jeżeli chodzi o zakręty to się kompletnie nie nadaje.
pakuj pod machę 2.5 r5 będzie jedyne auto w swoim rodzaju!!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Nikolas
post Thu, 23 Jun 2011 - 14:02
Post #200


Forum Clubber
Dołączył: Sat, 21 February 2004
Skąd: Warszawa





Ja od początku jestem za 2.5 TFSI. Jeżeli masz na to środki, to dostaniesz auto wg swoich wymagan i jedyne w swoim rodzaju. A jako ze jestem zwolennikiem nietypowych projektów to będę trzymał kciuki!
Go to the top of the page
 
+Quote Post

28 Stron V  « < 8 9 10 11 12 > » 
Closed TopicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Monday, 14 July 2025 - 15:08