![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#161
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 27 November 2002 Skąd: Bielsko-Biała ![]() |
W FSI na gorze koncza sie wtryski ale na dole pompa :-) Robiłem Passata CC R36 na GT35......przy 2500rpm i 0,4bara brakuje pompy i wtryskiwaczy :-)
HGP jest pionierem na swiecie jezeli chodzi o modyfikacje samochodow na droge. Ich modyfikacje sa powiedzmy robione "fabrycznie". Chciałbym zeby kiedys moja firma byla na takim poziomie. -------------------- CompSport
Profesjonalnie Strojony Chiptuning http://www.compsport.pl 696030909 696030910 33 8213118 GG 3643857 |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#162
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa ![]() |
PatTDI: dzieki za konkretną odpowiedź !
mnie cały czas zastanawia R32 FSI, szkoda że ich tak mało...podoba mi się głowica tych VRów FSI - oto porównanie ![]() no ale tak czy owak mozna miec 3.6 Litra silnik w niemalze w każdym golfie ![]() -------------------- |
|
|
![]()
Post
#163
|
|
![]() Super User Dołączył: Fri, 04 February 2005 Skąd: Warszawa / WN ![]() |
to tak głupio zapytam, silnik w golfie V R32 lub VI R32 jest inny niż ten w passacie 3.2 250 KM, chodzi o FSI i ten z passata ciężko się modyfikuje turbo/kompresor? Kurna, bo już prawie wpadłem na minę...
-------------------- Passat B6 Highline 2.0 TDI DSG (BKP)
Passat B4 Exclusiv VR6 (AAA) Passat B3 Trend Edition 1.8 (ABS) |
|
|
![]()
Post
#164
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa ![]() |
golf V R32 to VR6 3.2 stary bez FSI 250KM, w golfie IV wersja 240KM, w touaregu 220KM
golf VI juz nie ma VR6 tylko 2.0 TFSI i nazywa sie R20 VR6 R32 FSI jest tylko w passacie tym ostatnim i jest w poprzek R36 FSI jest w passaacie, touaregu, cayenne i Q7, a także w skodzie superb ale tam jest wersja 250KM (paliwo 95 oraz chyba limiter obrotów niżej) własnie ten FSI 3.2 VR6 ma mniejsze wykorbienie i srednice cylindrów niż R36 - oznaczenie tego silnika to AXZ jesli wtryski i pompa jest taka jak w R36 to moze nie być tak tragicznie jak napisał Patryk bo w sumie mniejsza pojemność, trzeba by sprawdzić w ETCE -------------------- |
|
|
![]()
Post
#165
|
|
Super User Dołączył: Sat, 30 August 2008 Skąd: Warszawa ![]() |
Grzechu podlinkowałbyś jakiś projekt r32 z dobrym kompresorem.
|
|
|
![]()
Post
#166
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa ![]() |
-------------------- |
|
|
![]()
Post
#167
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 23 July 2003 Skąd: Katowice ![]() |
zlos, chyba się pogubiłem...
rozumiem, że jesteś przygotowany na budżet swapa "R25" w okolicach 80k PLN. Na dzień dzisiejszy wartość Twojego samochodu to pewnie ok 120k PLN. Razem mamy już 200k PLN. Mam wrażenie, że jest możliwość kupna fabrycznie nowego RS3 u brokera od ok 230k PLN... Nad czym sie tutaj zastanawiać??? -------------------- "The smarter you play, the luckier you'll be"
|
|
|
![]()
Post
#168
|
|
Frequent User Dołączył: Fri, 03 December 2010 ![]() |
RS3 nie podoba mu się. Pisał już to. Zlos to nie dziewczynka
![]() |
|
|
![]()
Post
#169
|
|
![]() Super User Dołączył: Fri, 18 March 2011 Skąd: Sz-n ![]() |
Mam wrażenie, że jest możliwość kupna fabrycznie nowego RS3 u brokera od ok 230k PLN... Najbiedniejsza wersja z bardzo dobrym rabatem 226 tys netto ... -------------------- Pozdrawiam
Piotrek |
|
|
![]()
Post
#170
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa ![]() |
nie podoba mu sie chyba TT-RS a nie RS3
a TT-RSa mozna za 200k ![]() http://otomoto.pl/audi-tt-rs-rs-coupe-340k...-C19079892.html -------------------- |
|
|
![]()
Post
#171
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 23 July 2003 Skąd: Katowice ![]() |
Najbiedniejsza wersja z bardzo dobrym rabatem 226 tys netto ... pierwszy z brzegu, nie zagłębiałem się, wychodzi ok 230k brutto http://otomoto.pl/audi-s3-rs3-rabat-12-nowy-C19166091.html -------------------- "The smarter you play, the luckier you'll be"
|
|
|
![]()
Post
#172
|
|
Forum Homee Dołączył: Fri, 18 October 2002 Skąd: Warszawa i okolice ![]() |
Dolicz do tych 80tys czas jaki to zajmie, ilość dojazdów na poprawki i nerwy bo w tego typu projektach to nie jest jazda na montaż "chipa"...5 minut bym się nie zastanawiał i brał tą tt'ke, albo mega audi S4 (po dłubnięciu pod 400KM), przy tej kwocie już kilka pomysłów jest...ale jak ktoś lubi robić sobie w życiu problemy to jego sprawa hehe.
-------------------- Kilka wariatów w garażu.
|
|
|
![]()
Post
#173
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 18 May 2004 Skąd: http://fightboxing.pl/ ![]() |
Też uważam, że po takiej operacji odechce Ci się tuningu. I mówię to jako osoba, która od lat jeździ mniej lub bardziej zmodyfikowanymi wozami. Odkąd mam jedno auto da zabawy, a drugie do jazdy na co dzień, jestem o wiele szczęśliwszym człowiekiem
![]() |
|
|
![]()
Post
#174
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 24 November 2004 Skąd: Warszawa - Wawer ![]() |
Hehe, TJung +1.
Ale do takich wniosków się dochodzi z czasem. Swoje trzeba wycierpieć, wypłacić i dopiero potem kupuje się normalne auto do jazdy na co dzień (+ew. program), a drugie jako wydumka do dłubania ![]() -------------------- | Pinin Racing | Warsaw Speed Team | Prorace | TheTechGuy |
'96 CaliforniaCento www.facebook.com/dragracingsafety |
|
|
![]()
Post
#175
|
|
Forum Homee Dołączył: Fri, 18 October 2002 Skąd: Warszawa i okolice ![]() |
Ja sie o tym przekonałem po uturbieniu forda escorta 1,6
![]() -------------------- Kilka wariatów w garażu.
|
|
|
![]()
Post
#176
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 23 July 2003 Skąd: Katowice ![]() |
oj Panowie, Panowie... nie lubię OT ale muszę jednak wtrącić do tego 3 grosze.
Oczywiście wyższość RS3 nad R20 +swap na "R25" udowodniliśmy Jeśli jednak chodzi o rozdzielenie daily drivera od "wydumki", to musicie również wziąć pod uwagę, że niektórzy, choć może ich na to spokojnie stać, żeby mieć dwa samochody, to po prostu żywcem nie mają czasu żeby się cieszyć tym "do zabawy". Zatem próbuje się pogodzić te dwie rzeczy. Jeśli się jednak nie ma się budżetu 300k+ PLN i odpowiednio grubego portfela na eksploatację, to jest to bardzo trudne. No ale takie są realia i trzeba lubić co się ma ![]() -------------------- "The smarter you play, the luckier you'll be"
|
|
|
![]()
Post
#177
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 24 November 2004 Skąd: Warszawa - Wawer ![]() |
CYTAT Jeśli jednak chodzi o rozdzielenie daily drivera od "wydumki", to musicie również wziąć pod uwagę, że niektórzy, choć ich na to może być stać, żeby mieć dwa samochody, to po prostu żywcem nie mają czasu żeby się nim cieszyć. Zatem próbuje się pogodzić te dwie rzeczy. Jeśli się jednak nie ma się budżetu 300k+ PLN i odpowiednio grubego portfela na eksploatację, to jest to bardzo trudne. No ale takie są realia i trzeba lubić co się ma biggrin.gif To jeśli masz taki budżet, to kupujesz seryjne szybkie auto. Nie bawisz się w modzenie, bo będzie ryfa. Zawsze coś wyjdzie. I to przez wiele osób zostało sprawdzone w praktyce, a ten kto twierdzi inaczej, to się myli ![]() -------------------- | Pinin Racing | Warsaw Speed Team | Prorace | TheTechGuy |
'96 CaliforniaCento www.facebook.com/dragracingsafety |
|
|
![]()
Post
#178
|
|
Super User Dołączył: Wed, 22 September 2010 Skąd: WPR ![]() |
Panowie Szlachta
Ależ ja mam dwa samochody. Wołem jest RAV4 V6, a zabawką golfina. Nie jest to moje pierwsze modzone auto i doświadczenia, o których piszecie nabyłem w odpowiednim czasie i z dobrze dobraną skalą problemów. Tutaj http://www.racingforum.pl/index.php?showto...st&p=914249 opisałem stan rzeczy związany z golfem i upgradem silnika lub swapem. Zdaję sobie sprawę, że mogę za takie pieniądze (120k za golfa + budżet swapa) kupić fabrycznie nowe RS3 i gdyby odpowiadało mi RS3 pewnie golf poszedłby do sprzedania i za parę miesięcy pod domem stałoby błyszczące RS3. Byłbym wtedy kolejnym zjadaczem nowego, fajnego i szybkiego auta. Za taki budżet mógłbym też kupić subarynę czy evo i nie pierdaczyć się w utorowienie golfa czy RS3 wcale, tylko mieć z fabryki fajne, torowe 4 kółka. Plan jest taki, żeby to golfinę uzbroić, a nie kupić nowe i fajne. Lub używane i jeszcze fajniejsze (za taką kasę można wyrwać używkę o wiele lepszych aut od wszelkich golfin i RStrójek). So, let's stick to the plan ![]() |
|
|
![]()
Post
#179
|
|
Super User Dołączył: Sat, 30 January 2010 Skąd: Warszawa ![]() |
Jak chcesz "utorowić" samochód to zacznij od zrobienia hebli, zawiasu, pozbycia się masy i przede wszystkim tuningu wkładki mięsnej
![]() ![]() -------------------- ...
|
|
|
gość_mati199_* |
![]()
Post
#180
|
![]() |
Panie kup se pan jakieś lekkie evo zrób z niego torową wydumkę i upalaj ile wlezie. A nie myślisz nad ładowaniem worka $$$ w Golfine . . .
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Saturday, 12 July 2025 - 23:53 |