Shoutbox 0 nowych PW 


28 Stron V  « < 7 8 9 10 11 > »   
Closed TopicStart new topic
> Mk 6 Golf R20 Stage 3 (new), +dolot +FMIC +new soft by CompSport
PatTDI
post Tue, 21 Jun 2011 - 21:27
Post #161


Forum Homee
Dołączył: Wed, 27 November 2002
Skąd: Bielsko-Biała





W FSI na gorze koncza sie wtryski ale na dole pompa :-) Robiłem Passata CC R36 na GT35......przy 2500rpm i 0,4bara brakuje pompy i wtryskiwaczy :-)
HGP jest pionierem na swiecie jezeli chodzi o modyfikacje samochodow na droge. Ich modyfikacje sa powiedzmy robione "fabrycznie".
Chciałbym zeby kiedys moja firma byla na takim poziomie.


--------------------
CompSport
Profesjonalnie Strojony Chiptuning
http://www.compsport.pl

696030909
696030910
33 8213118
GG 3643857
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Tue, 21 Jun 2011 - 21:27
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
cowboy
post Tue, 21 Jun 2011 - 21:39
Post #162


Administrator
Dołączył: Mon, 21 August 2006
Skąd: Wawa





PatTDI: dzieki za konkretną odpowiedź !
mnie cały czas zastanawia R32 FSI, szkoda że ich tak mało...podoba mi się głowica tych VRów FSI - oto porównanie



no ale tak czy owak mozna miec 3.6 Litra silnik w niemalze w każdym golfie wink.gif ale po swapie bo niestety juz koncern tego nie pakuje do golfa ;(


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Nuttie
post Tue, 21 Jun 2011 - 21:48
Post #163


Super User
Dołączył: Fri, 04 February 2005
Skąd: Warszawa / WN





to tak głupio zapytam, silnik w golfie V R32 lub VI R32 jest inny niż ten w passacie 3.2 250 KM, chodzi o FSI i ten z passata ciężko się modyfikuje turbo/kompresor? Kurna, bo już prawie wpadłem na minę...


--------------------
Passat B6 Highline 2.0 TDI DSG (BKP)
Passat B4 Exclusiv VR6 (AAA)
Passat B3 Trend Edition 1.8 (ABS)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cowboy
post Tue, 21 Jun 2011 - 21:53
Post #164


Administrator
Dołączył: Mon, 21 August 2006
Skąd: Wawa





golf V R32 to VR6 3.2 stary bez FSI 250KM, w golfie IV wersja 240KM, w touaregu 220KM
golf VI juz nie ma VR6 tylko 2.0 TFSI i nazywa sie R20
VR6 R32 FSI jest tylko w passacie tym ostatnim i jest w poprzek
R36 FSI jest w passaacie, touaregu, cayenne i Q7, a także w skodzie superb ale tam jest wersja 250KM (paliwo 95 oraz chyba limiter obrotów niżej)

własnie ten FSI 3.2 VR6 ma mniejsze wykorbienie i srednice cylindrów niż R36 - oznaczenie tego silnika to AXZ
jesli wtryski i pompa jest taka jak w R36 to moze nie być tak tragicznie jak napisał Patryk bo w sumie mniejsza pojemność, trzeba by sprawdzić w ETCE


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
grzegorzp
post Tue, 21 Jun 2011 - 22:31
Post #165


Super User
Dołączył: Sat, 30 August 2008
Skąd: Warszawa





Grzechu podlinkowałbyś jakiś projekt r32 z dobrym kompresorem.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cowboy
post Tue, 21 Jun 2011 - 22:35
Post #166


Administrator
Dołączył: Mon, 21 August 2006
Skąd: Wawa





no problem, wykonanie Apsika smile.gif

http://forum.vwzone.pl//viewtopic.php?f=98&t=48449





--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tomp
post Wed, 22 Jun 2011 - 10:07
Post #167


Forum Homee
Dołączył: Wed, 23 July 2003
Skąd: Katowice





zlos, chyba się pogubiłem...

rozumiem, że jesteś przygotowany na budżet swapa "R25" w okolicach 80k PLN. Na dzień dzisiejszy wartość Twojego samochodu to pewnie ok 120k PLN. Razem mamy już 200k PLN. Mam wrażenie, że jest możliwość kupna fabrycznie nowego RS3 u brokera od ok 230k PLN...
Nad czym sie tutaj zastanawiać???


--------------------
"The smarter you play, the luckier you'll be"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Lakier
post Wed, 22 Jun 2011 - 10:30
Post #168


Frequent User
Dołączył: Fri, 03 December 2010





RS3 nie podoba mu się. Pisał już to. Zlos to nie dziewczynka wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Z0_RS2
post Wed, 22 Jun 2011 - 10:36
Post #169


Super User
Dołączył: Fri, 18 March 2011
Skąd: Sz-n





CYTAT(tomp @ Wed, 22 Jun 2011 - 10:07) *
Mam wrażenie, że jest możliwość kupna fabrycznie nowego RS3 u brokera od ok 230k PLN...


Najbiedniejsza wersja z bardzo dobrym rabatem 226 tys netto ...


--------------------
Pozdrawiam
Piotrek
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cowboy
post Wed, 22 Jun 2011 - 10:39
Post #170


Administrator
Dołączył: Mon, 21 August 2006
Skąd: Wawa





nie podoba mu sie chyba TT-RS a nie RS3

a TT-RSa mozna za 200k wink.gif

http://otomoto.pl/audi-tt-rs-rs-coupe-340k...-C19079892.html


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tomp
post Wed, 22 Jun 2011 - 10:43
Post #171


Forum Homee
Dołączył: Wed, 23 July 2003
Skąd: Katowice





CYTAT(Z0_RS2 @ Wed, 22 Jun 2011 - 10:36) *
Najbiedniejsza wersja z bardzo dobrym rabatem 226 tys netto ...


pierwszy z brzegu, nie zagłębiałem się, wychodzi ok 230k brutto
http://otomoto.pl/audi-s3-rs3-rabat-12-nowy-C19166091.html


--------------------
"The smarter you play, the luckier you'll be"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
prnit
post Wed, 22 Jun 2011 - 10:47
Post #172


Forum Homee
Dołączył: Fri, 18 October 2002
Skąd: Warszawa i okolice





Dolicz do tych 80tys czas jaki to zajmie, ilość dojazdów na poprawki i nerwy bo w tego typu projektach to nie jest jazda na montaż "chipa"...5 minut bym się nie zastanawiał i brał tą tt'ke, albo mega audi S4 (po dłubnięciu pod 400KM), przy tej kwocie już kilka pomysłów jest...ale jak ktoś lubi robić sobie w życiu problemy to jego sprawa hehe.


--------------------
Kilka wariatów w garażu.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
TJung
post Wed, 22 Jun 2011 - 10:57
Post #173


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 18 May 2004
Skąd: http://fightboxing.pl/





Też uważam, że po takiej operacji odechce Ci się tuningu. I mówię to jako osoba, która od lat jeździ mniej lub bardziej zmodyfikowanymi wozami. Odkąd mam jedno auto da zabawy, a drugie do jazdy na co dzień, jestem o wiele szczęśliwszym człowiekiem biggrin.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
pinin
post Wed, 22 Jun 2011 - 11:00
Post #174


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 24 November 2004
Skąd: Warszawa - Wawer





Hehe, TJung +1.

Ale do takich wniosków się dochodzi z czasem. Swoje trzeba wycierpieć, wypłacić i dopiero potem kupuje się normalne auto do jazdy na co dzień (+ew. program), a drugie jako wydumka do dłubania wink.gif


--------------------
| Pinin Racing | Warsaw Speed Team | Prorace | TheTechGuy |
'96 CaliforniaCento

www.facebook.com/dragracingsafety
Go to the top of the page
 
+Quote Post
prnit
post Wed, 22 Jun 2011 - 11:21
Post #175


Forum Homee
Dołączył: Fri, 18 October 2002
Skąd: Warszawa i okolice





Ja sie o tym przekonałem po uturbieniu forda escorta 1,6 smile.gif i od tego czasu a było to ze 10 lat temu zawsze rozdzielam te dwie rzeczy..mozna się przesiąść na autobus i tramwaj na jakiś czas ale na pół roku to już jest przegięcie...przy mocniejszych projektach zawsze tak wychodzi...dlatego zawsze dailydriver najlepiej nie ruszany i drugi dłubniety bez problemowy jak nawet bedzie musiał miesiąc postać samochodzik do zabawy.


--------------------
Kilka wariatów w garażu.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tomp
post Wed, 22 Jun 2011 - 11:40
Post #176


Forum Homee
Dołączył: Wed, 23 July 2003
Skąd: Katowice





oj Panowie, Panowie... nie lubię OT ale muszę jednak wtrącić do tego 3 grosze.

Oczywiście wyższość RS3 nad R20 +swap na "R25" udowodniliśmy

Jeśli jednak chodzi o rozdzielenie daily drivera od "wydumki", to musicie również wziąć pod uwagę, że niektórzy, choć może ich na to spokojnie stać, żeby mieć dwa samochody, to po prostu żywcem nie mają czasu żeby się cieszyć tym "do zabawy". Zatem próbuje się pogodzić te dwie rzeczy. Jeśli się jednak nie ma się budżetu 300k+ PLN i odpowiednio grubego portfela na eksploatację, to jest to bardzo trudne. No ale takie są realia i trzeba lubić co się ma biggrin.gif


--------------------
"The smarter you play, the luckier you'll be"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
pinin
post Wed, 22 Jun 2011 - 11:50
Post #177


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 24 November 2004
Skąd: Warszawa - Wawer





CYTAT
Jeśli jednak chodzi o rozdzielenie daily drivera od "wydumki", to musicie również wziąć pod uwagę, że niektórzy, choć ich na to może być stać, żeby mieć dwa samochody, to po prostu żywcem nie mają czasu żeby się nim cieszyć. Zatem próbuje się pogodzić te dwie rzeczy. Jeśli się jednak nie ma się budżetu 300k+ PLN i odpowiednio grubego portfela na eksploatację, to jest to bardzo trudne. No ale takie są realia i trzeba lubić co się ma biggrin.gif


To jeśli masz taki budżet, to kupujesz seryjne szybkie auto. Nie bawisz się w modzenie, bo będzie ryfa. Zawsze coś wyjdzie. I to przez wiele osób zostało sprawdzone w praktyce, a ten kto twierdzi inaczej, to się myli wink.gif


--------------------
| Pinin Racing | Warsaw Speed Team | Prorace | TheTechGuy |
'96 CaliforniaCento

www.facebook.com/dragracingsafety
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zlos
post Wed, 22 Jun 2011 - 12:01
Post #178


Super User
Dołączył: Wed, 22 September 2010
Skąd: WPR





Panowie Szlachta

Ależ ja mam dwa samochody. Wołem jest RAV4 V6, a zabawką golfina. Nie jest to moje pierwsze modzone auto i doświadczenia, o których piszecie nabyłem w odpowiednim czasie i z dobrze dobraną skalą problemów.

Tutaj http://www.racingforum.pl/index.php?showto...st&p=914249 opisałem stan rzeczy związany z golfem i upgradem silnika lub swapem. Zdaję sobie sprawę, że mogę za takie pieniądze (120k za golfa + budżet swapa) kupić fabrycznie nowe RS3 i gdyby odpowiadało mi RS3 pewnie golf poszedłby do sprzedania i za parę miesięcy pod domem stałoby błyszczące RS3. Byłbym wtedy kolejnym zjadaczem nowego, fajnego i szybkiego auta. Za taki budżet mógłbym też kupić subarynę czy evo i nie pierdaczyć się w utorowienie golfa czy RS3 wcale, tylko mieć z fabryki fajne, torowe 4 kółka.

Plan jest taki, żeby to golfinę uzbroić, a nie kupić nowe i fajne. Lub używane i jeszcze fajniejsze (za taką kasę można wyrwać używkę o wiele lepszych aut od wszelkich golfin i RStrójek).

So, let's stick to the plan smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
exocet
post Wed, 22 Jun 2011 - 13:55
Post #179


Super User
Dołączył: Sat, 30 January 2010
Skąd: Warszawa





Jak chcesz "utorowić" samochód to zacznij od zrobienia hebli, zawiasu, pozbycia się masy i przede wszystkim tuningu wkładki mięsnej wink.gif Będziesz miał z tego więcej radości niż ze sryliona koni, które będą robić "wow" tylko na torze bez zakrętów o długości 400m wink.gif


--------------------
...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_mati199_*
post Wed, 22 Jun 2011 - 14:22
Post #180









Panie kup se pan jakieś lekkie evo zrób z niego torową wydumkę i upalaj ile wlezie. A nie myślisz nad ładowaniem worka $$$ w Golfine . . .
Go to the top of the page
 
+Quote Post

28 Stron V  « < 7 8 9 10 11 > » 
Closed TopicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Saturday, 12 July 2025 - 23:53