Shoutbox 0 nowych PW 


28 Stron V  « < 5 6 7 8 9 > »   
Closed TopicStart new topic
> Mk 6 Golf R20 Stage 3 (new), +dolot +FMIC +new soft by CompSport
jackkpl
post Mon, 20 Jun 2011 - 10:13
Post #121


I live here !
Dołączył: Wed, 20 August 2008
Skąd: 3city





CYTAT(siewcu @ Sun, 19 Jun 2011 - 23:48) *
A gdyby zrobić coś na zasadzie 1.4 TSI ? Kompresor i turbo ? Wiem, straszna rzeźba, i dziwny pomysł, ale używając kompresora do pompowania z dołu i wkładając duże turbo można(chyba) uzyskać w miarę szeroki powerband...


To akurat nie ma sensu, bo istnieja dobre (drogie) kompresory, ktore nie traca wydajnosci na gorze. To co jest w 1.4 tsi to standardowy eaton roots-type, ktory przy wyzszych obrotach i cisnieniu traci sprawnosc. Te twin-screw moga dmuchac maksymalnie 2 bary , wiec nie ma sensu dokladac do tego turbo.


--------------------
-Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Mon, 20 Jun 2011 - 10:13
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
zlos
post Mon, 20 Jun 2011 - 10:27
Post #122


Super User
Dołączył: Wed, 22 September 2010
Skąd: WPR





CYTAT((A)rturo @ Mon, 20 Jun 2011 - 00:16) *
Hej,
startowales juz autem na jakis zawodach 1/4 ?

Nie startowałem i nie zapowiada się. Auto nie jest przeznaczone do 1/4, ma na pokładzie kupę wyposażenia i nie mam zamiaru pruć tapicerki.
Wolę zakręt i jazdę na utracie przyczepności od dzidy (kół do 1/4 nawet nie mam).

Można mnie jednak spotkać na różnych zlotach, nie odmawiam dzidy sympatycznym ludziom smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
(A)rturo
post Mon, 20 Jun 2011 - 10:28
Post #123


Forum Homee
Dołączył: Tue, 15 March 2005
Skąd: Bełchatów





zlos: Nie no.. raz musisz pojechac.. no musisz chociaz raz PLEASE smile.gif


--------------------
Było A3:152KM->S3:272KM->EvoIX:391KM->EvoX:403KM->F10->A6 C7 BiT 370KM@770NM
Jest: S1000XR || E63s W212: 701KM@1002NM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
izzy_rajder
post Mon, 20 Jun 2011 - 11:31
Post #124


Forum Killer
Dołączył: Thu, 17 July 2003
Skąd: Warszawa





CYTAT(zlos @ Mon, 20 Jun 2011 - 10:27) *
nie odmawiam dzidy sympatycznym ludziom smile.gif


odważna deklaracja laugh.gif


--------------------
twins on board
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zlos
post Mon, 20 Jun 2011 - 11:39
Post #125


Super User
Dołączył: Wed, 22 September 2010
Skąd: WPR





CYTAT(izzy_rajder @ Mon, 20 Jun 2011 - 11:31) *
odważna deklaracja laugh.gif
To chyba nie zrozumieliśmy się do końca, bo tutaj odwaga: zero, fun: 50. Tor to odwaga: 2, fun: 100.

Dzida, penisówka lub miSZCZY po prostej (podkreśl odpowiednią nazwę) jest formą zabawy, która pozwala mi poznać fajne auta i szefów tych projektów.
Dlatego nie odmawiam nikomu i wiele razy NIE odmówiłem, pomimo, że z góry wiedziałem, że będzie duże manto. I było smile.gif

Odwaga byłaby potrzebna do startu w trasie typu Alpenstrasse. Na dół, tak dla odmiany.
http://www.grossglockner.at/en/hochalpenstrasse/ - tutaj trzeba mieć jaja z cyrkonu. Odwaga: 100, fun: 100.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
izzy_rajder
post Mon, 20 Jun 2011 - 11:41
Post #126


Forum Killer
Dołączył: Thu, 17 July 2003
Skąd: Warszawa





Fakt nie zrozumieliśmy się do końca. Ja trochę inną dzidę miałem na myśli laugh.gif



--------------------
twins on board
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zlos
post Mon, 20 Jun 2011 - 12:08
Post #127


Super User
Dołączył: Wed, 22 September 2010
Skąd: WPR





A to ja przepraszam. Jestem już w podeszłym wieku i nie wszystko się kojarzy, taka choroba geriatryczna wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Fawor
post Mon, 20 Jun 2011 - 13:20
Post #128


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 13 August 2004
Skąd: Tuchola/Poznań





CYTAT(zlos @ Mon, 20 Jun 2011 - 11:27) *
Nie startowałem i nie zapowiada się. Auto nie jest przeznaczone do 1/4, ma na pokładzie kupę wyposażenia i nie mam zamiaru pruć tapicerki.
Wolę zakręt i jazdę na utracie przyczepności od dzidy (kół do 1/4 nawet nie mam).

Można mnie jednak spotkać na różnych zlotach, nie odmawiam dzidy sympatycznym ludziom smile.gif

ale tu nie chodzi o robienie z auta ćwierćmilówki, tylko wybranie się na zawody w celu zweryfikowania poprawności pomiaru RLa. Właśnie dla takich aut stworzono klasę street rolleyes.gif


--------------------
Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zlos
post Mon, 20 Jun 2011 - 16:14
Post #129


Super User
Dołączył: Wed, 22 September 2010
Skąd: WPR





CYTAT(Fawor @ Mon, 20 Jun 2011 - 13:20) *
ale tu nie chodzi o robienie z auta ćwierćmilówki, tylko wybranie się na zawody w celu zweryfikowania poprawności pomiaru RLa. Właśnie dla takich aut stworzono klasę street rolleyes.gif

Nie mówię nie, w zakresie czystego, dokładnego pomiaru profesjonalnym sprzętem. Do tej pory jakoś nie było okazji, może jak ktoś mnie zaciągnie...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PatTDI
post Mon, 20 Jun 2011 - 16:57
Post #130


Forum Homee
Dołączył: Wed, 27 November 2002
Skąd: Bielsko-Biała





Jak zlos nie da rady to my mamy takiego samego golfa i napewno na 1/4 bedziemy


--------------------
CompSport
Profesjonalnie Strojony Chiptuning
http://www.compsport.pl

696030909
696030910
33 8213118
GG 3643857
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Nikolas
post Mon, 20 Jun 2011 - 16:59
Post #131


Forum Clubber
Dołączył: Sat, 21 February 2004
Skąd: Warszawa





Racelogic Raczej jest sprzętem gdzie wyniki są nie do podważenia. Oczywiście to jest tylko sprzęt, ale czy to RL czy zawody to praktycznie to samo jeżeli chodzi o wyniki. No chyba ze chcemy istnieć w tabelce SS lub WST smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
czarna mamba
post Mon, 20 Jun 2011 - 17:18
Post #132


Forum Homee
Dołączył: Thu, 19 January 2006





przeciez wiemy ze RL mozna oszukac rolleyes.gif
dlatego zawsze lepiej podskoczyc przy okazji na impreze i sprawdzic auto

ps kolegi mondek seria 2.0tdci - 6s do paki laugh.gif


--------------------
BHW racing team
2007 - 12,5 streetr fwd rekord PL
2008 - 12,4 street fwd rekord PL
2010 - 11,0 street rwd rekord PL ......7,3@167kph - 1/8...... 100-200km/h w 5,2s :D
2010 - 1:15:2 rozeta, -3cim
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Nikolas
post Mon, 20 Jun 2011 - 17:20
Post #133


Forum Clubber
Dołączył: Sat, 21 February 2004
Skąd: Warszawa





Każdy sprzet można oszukać, ale czy to ma sens...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
czarna mamba
post Mon, 20 Jun 2011 - 17:26
Post #134


Forum Homee
Dołączył: Thu, 19 January 2006





nie zrozum mnie zle Nik
skoro mozna oszukac RL tzn ze jest nieprecyzyjny/nie miarodajny

a TAGa czy RACEamerica sie nie oszuka (chyba ze ewidentnie sie sperdzieli komorka , ale wtedy widac co i jak)
po za tym przyjemnie z kumplami na słoneczku popierdaczyc i sprawdzic auto w klimacie "malej" rywalizacji wink.gif

ps sorka za ot


--------------------
BHW racing team
2007 - 12,5 streetr fwd rekord PL
2008 - 12,4 street fwd rekord PL
2010 - 11,0 street rwd rekord PL ......7,3@167kph - 1/8...... 100-200km/h w 5,2s :D
2010 - 1:15:2 rozeta, -3cim
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Nikolas
post Mon, 20 Jun 2011 - 17:34
Post #135


Forum Clubber
Dołączył: Sat, 21 February 2004
Skąd: Warszawa





Przy zewnętrznej antenie RLa nie da się oszukać. A z cała resztą się zgadzam smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
RYBAK
post Mon, 20 Jun 2011 - 19:08
Post #136


User
Dołączył: Tue, 07 December 2010
Skąd: Szczecin





CYTAT((A)rturo @ Mon, 20 Jun 2011 - 00:16) *
Hej,
startowales juz autem na jakis zawodach 1/4 ?

Przepraszam,że się wcinam,ale ja startowałem i żeby zaspokoić ciekawość forumowiczów to się wypowiem.Posiadam auto takie samo jak Złoś,o niemal identyko mocy i wykresie.Najlepszy przejazd jak było chłodniej ok.17 stopni zrobiłem 12.54,a jak się zrobiło parno i 24 stopnie to robiłem regularne 12.80-12.85.Auto na zawodach ważyło 1525 kg(wyjęte jedynie koło dojazdowe 14 kg)+ja kierownik 100 kg z niewielkim okładem.Także czasy regularne w wyższych temperaturach nie powalają na kolana,ale to jest właśnie takie auto,które żyje swoim życiem.Ale np. do setki z GTR-em 485 km szedłem łeb w łeb,ale póżniej był to już znikający punkt.Mam nadzieję,że zaspokoiłem ciekawość,pozdrawiam wszystkich,co się udzielają w tym temacie i starają się coś dopowiedzieć i pomóc .Na prawdę duży szacun chłopaki(za Waszą wiedzę) i zobaczymy co z tego się wykluje smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zlos
post Mon, 20 Jun 2011 - 19:32
Post #137


Super User
Dołączył: Wed, 22 September 2010
Skąd: WPR





CYTAT(czarna mamba @ Mon, 20 Jun 2011 - 17:18) *
przeciez wiemy ze RL mozna oszukac rolleyes.gif
dlatego zawsze lepiej podskoczyc przy okazji na impreze i sprawdzic auto

ps kolegi mondek seria 2.0tdci - 6s do paki laugh.gif


Sam kilkakrotnie miałem na RL jakieś kosmiczne czasy, dlatego przy RL lepiej posługiwać się czasem powtarzalnym, a nie pojedynczym. RL nie pokazuje ilości satelitów z jakiej korzysta w danej chwili, wystarczy więc startować w osłoniętym terenie i wyniki będą totalnie odjechane - na plus albo minus.

Odnośnie przyjemności ze spotkania, to potwierdzam smile.gif Wielokrotnie stawiam się na wezwania w różnych dziwnych miejscach i porach tylko po to, aby kogoś poznać i oblukać jego wozidełko. Jeśli ktoś przy okazji przywiezie ze sobą drzewko...

p.s. Z tym Fordziakiem to mam inne doświadczenie. Mnie objechało srebrne kombi Focus. TDCi. Z fotelikami dzieci z tyłu. Miało lepiej niż 6 sek do paki, ale kierownik miał ubaw po pachy, nie chciał się przyznać co pod maską (skillował mnie i S5 jednocześnie). Mina moja i kolegi z S5 - bezcenna biggrin.gif

p.s. Patryk, dostałeś mojego @?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Nikolas
post Mon, 20 Jun 2011 - 20:59
Post #138


Forum Clubber
Dołączył: Sat, 21 February 2004
Skąd: Warszawa





Dlatego warto korzystać z anteny zewnętrznej. Warto poczytać w instrukcji lub na stronie producenta jak się z RL korzysta i na jakiej zasadzie działa, a żadnych przeklaman nie będzie.

I co z pomysłem na 2,5 TFSI?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zlos
post Mon, 20 Jun 2011 - 22:18
Post #139


Super User
Dołączył: Wed, 22 September 2010
Skąd: WPR





CYTAT(Nikolas @ Mon, 20 Jun 2011 - 20:59) *
I co z pomysłem na 2,5 TFSI?
W ten weekend podejmę decyzję, czy robię swapa, czy robię 2.0 TSI na maksa. Muszę rozważyć trochę za i przeciw...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
(A)rturo
post Mon, 20 Jun 2011 - 22:32
Post #140


Forum Homee
Dołączył: Tue, 15 March 2005
Skąd: Bełchatów





CYTAT(RYBAK @ Mon, 20 Jun 2011 - 19:08) *
Przepraszam,że się wcinam,ale ja startowałem i żeby zaspokoić ciekawość forumowiczów to się wypowiem.Posiadam auto takie samo jak Złoś,o niemal identyko mocy i wykresie.Najlepszy przejazd jak było chłodniej ok.17 stopni zrobiłem 12.54,a jak się zrobiło parno i 24 stopnie to robiłem regularne 12.80-12.85.Auto na zawodach ważyło 1525 kg(wyjęte jedynie koło dojazdowe 14 kg)+ja kierownik 100 kg z niewielkim okładem.Także czasy regularne w wyższych temperaturach nie powalają na kolana,ale to jest właśnie takie auto,które żyje swoim życiem.Ale np. do setki z GTR-em 485 km szedłem łeb w łeb,ale póżniej był to już znikający punkt.Mam nadzieję,że zaspokoiłem ciekawość,pozdrawiam wszystkich,co się udzielają w tym temacie i starają się coś dopowiedzieć i pomóc .Na prawdę duży szacun chłopaki(za Waszą wiedzę) i zobaczymy co z tego się wykluje smile.gif


Dzieki za odpowiedz.
O to mi chodzi i tego sie spodziewalem
DZIEKI!


--------------------
Było A3:152KM->S3:272KM->EvoIX:391KM->EvoX:403KM->F10->A6 C7 BiT 370KM@770NM
Jest: S1000XR || E63s W212: 701KM@1002NM
Go to the top of the page
 
+Quote Post

28 Stron V  « < 5 6 7 8 9 > » 
Closed TopicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Sunday, 13 July 2025 - 14:09