![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#121
|
|
I live here ! Dołączył: Wed, 20 August 2008 Skąd: 3city ![]() |
A gdyby zrobić coś na zasadzie 1.4 TSI ? Kompresor i turbo ? Wiem, straszna rzeźba, i dziwny pomysł, ale używając kompresora do pompowania z dołu i wkładając duże turbo można(chyba) uzyskać w miarę szeroki powerband... To akurat nie ma sensu, bo istnieja dobre (drogie) kompresory, ktore nie traca wydajnosci na gorze. To co jest w 1.4 tsi to standardowy eaton roots-type, ktory przy wyzszych obrotach i cisnieniu traci sprawnosc. Te twin-screw moga dmuchac maksymalnie 2 bary , wiec nie ma sensu dokladac do tego turbo. -------------------- -Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#122
|
|
Super User Dołączył: Wed, 22 September 2010 Skąd: WPR ![]() |
Hej, startowales juz autem na jakis zawodach 1/4 ? Nie startowałem i nie zapowiada się. Auto nie jest przeznaczone do 1/4, ma na pokładzie kupę wyposażenia i nie mam zamiaru pruć tapicerki. Wolę zakręt i jazdę na utracie przyczepności od dzidy (kół do 1/4 nawet nie mam). Można mnie jednak spotkać na różnych zlotach, nie odmawiam dzidy sympatycznym ludziom ![]() |
|
|
![]()
Post
#123
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Tue, 15 March 2005 Skąd: Bełchatów ![]() |
zlos: Nie no.. raz musisz pojechac.. no musisz chociaz raz PLEASE
![]() -------------------- Było A3:152KM->S3:272KM->EvoIX:391KM->EvoX:403KM->F10->A6 C7 BiT 370KM@770NM
Jest: S1000XR || E63s W212: 701KM@1002NM |
|
|
![]()
Post
#124
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Thu, 17 July 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
-------------------- twins on board
|
|
|
![]()
Post
#125
|
|
Super User Dołączył: Wed, 22 September 2010 Skąd: WPR ![]() |
odważna deklaracja To chyba nie zrozumieliśmy się do końca, bo tutaj odwaga: zero, fun: 50. Tor to odwaga: 2, fun: 100.![]() Dzida, penisówka lub miSZCZY po prostej (podkreśl odpowiednią nazwę) jest formą zabawy, która pozwala mi poznać fajne auta i szefów tych projektów. Dlatego nie odmawiam nikomu i wiele razy NIE odmówiłem, pomimo, że z góry wiedziałem, że będzie duże manto. I było ![]() Odwaga byłaby potrzebna do startu w trasie typu Alpenstrasse. Na dół, tak dla odmiany. http://www.grossglockner.at/en/hochalpenstrasse/ - tutaj trzeba mieć jaja z cyrkonu. Odwaga: 100, fun: 100. |
|
|
![]()
Post
#126
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Thu, 17 July 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
Fakt nie zrozumieliśmy się do końca. Ja trochę inną dzidę miałem na myśli
![]() -------------------- twins on board
|
|
|
![]()
Post
#127
|
|
Super User Dołączył: Wed, 22 September 2010 Skąd: WPR ![]() |
A to ja przepraszam. Jestem już w podeszłym wieku i nie wszystko się kojarzy, taka choroba geriatryczna
![]() |
|
|
![]()
Post
#128
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 13 August 2004 Skąd: Tuchola/Poznań ![]() |
Nie startowałem i nie zapowiada się. Auto nie jest przeznaczone do 1/4, ma na pokładzie kupę wyposażenia i nie mam zamiaru pruć tapicerki. Wolę zakręt i jazdę na utracie przyczepności od dzidy (kół do 1/4 nawet nie mam). Można mnie jednak spotkać na różnych zlotach, nie odmawiam dzidy sympatycznym ludziom ![]() ale tu nie chodzi o robienie z auta ćwierćmilówki, tylko wybranie się na zawody w celu zweryfikowania poprawności pomiaru RLa. Właśnie dla takich aut stworzono klasę street ![]() -------------------- Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
|
|
|
![]()
Post
#129
|
|
Super User Dołączył: Wed, 22 September 2010 Skąd: WPR ![]() |
ale tu nie chodzi o robienie z auta ćwierćmilówki, tylko wybranie się na zawody w celu zweryfikowania poprawności pomiaru RLa. Właśnie dla takich aut stworzono klasę street ![]() Nie mówię nie, w zakresie czystego, dokładnego pomiaru profesjonalnym sprzętem. Do tej pory jakoś nie było okazji, może jak ktoś mnie zaciągnie... |
|
|
![]()
Post
#130
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 27 November 2002 Skąd: Bielsko-Biała ![]() |
Jak zlos nie da rady to my mamy takiego samego golfa i napewno na 1/4 bedziemy
-------------------- CompSport
Profesjonalnie Strojony Chiptuning http://www.compsport.pl 696030909 696030910 33 8213118 GG 3643857 |
|
|
![]()
Post
#131
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Sat, 21 February 2004 Skąd: Warszawa ![]() |
Racelogic Raczej jest sprzętem gdzie wyniki są nie do podważenia. Oczywiście to jest tylko sprzęt, ale czy to RL czy zawody to praktycznie to samo jeżeli chodzi o wyniki. No chyba ze chcemy istnieć w tabelce SS lub WST
![]() |
|
|
![]()
Post
#132
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 19 January 2006 ![]() |
przeciez wiemy ze RL mozna oszukac
![]() dlatego zawsze lepiej podskoczyc przy okazji na impreze i sprawdzic auto ps kolegi mondek seria 2.0tdci - 6s do paki ![]() -------------------- BHW racing team
2007 - 12,5 streetr fwd rekord PL 2008 - 12,4 street fwd rekord PL 2010 - 11,0 street rwd rekord PL ......7,3@167kph - 1/8...... 100-200km/h w 5,2s :D 2010 - 1:15:2 rozeta, -3cim |
|
|
![]()
Post
#133
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Sat, 21 February 2004 Skąd: Warszawa ![]() |
Każdy sprzet można oszukać, ale czy to ma sens...
|
|
|
![]()
Post
#134
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 19 January 2006 ![]() |
nie zrozum mnie zle Nik
skoro mozna oszukac RL tzn ze jest nieprecyzyjny/nie miarodajny a TAGa czy RACEamerica sie nie oszuka (chyba ze ewidentnie sie sperdzieli komorka , ale wtedy widac co i jak) po za tym przyjemnie z kumplami na słoneczku popierdaczyc i sprawdzic auto w klimacie "malej" rywalizacji ![]() ps sorka za ot -------------------- BHW racing team
2007 - 12,5 streetr fwd rekord PL 2008 - 12,4 street fwd rekord PL 2010 - 11,0 street rwd rekord PL ......7,3@167kph - 1/8...... 100-200km/h w 5,2s :D 2010 - 1:15:2 rozeta, -3cim |
|
|
![]()
Post
#135
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Sat, 21 February 2004 Skąd: Warszawa ![]() |
Przy zewnętrznej antenie RLa nie da się oszukać. A z cała resztą się zgadzam
![]() |
|
|
![]()
Post
#136
|
|
User Dołączył: Tue, 07 December 2010 Skąd: Szczecin ![]() |
Hej, startowales juz autem na jakis zawodach 1/4 ? Przepraszam,że się wcinam,ale ja startowałem i żeby zaspokoić ciekawość forumowiczów to się wypowiem.Posiadam auto takie samo jak Złoś,o niemal identyko mocy i wykresie.Najlepszy przejazd jak było chłodniej ok.17 stopni zrobiłem 12.54,a jak się zrobiło parno i 24 stopnie to robiłem regularne 12.80-12.85.Auto na zawodach ważyło 1525 kg(wyjęte jedynie koło dojazdowe 14 kg)+ja kierownik 100 kg z niewielkim okładem.Także czasy regularne w wyższych temperaturach nie powalają na kolana,ale to jest właśnie takie auto,które żyje swoim życiem.Ale np. do setki z GTR-em 485 km szedłem łeb w łeb,ale póżniej był to już znikający punkt.Mam nadzieję,że zaspokoiłem ciekawość,pozdrawiam wszystkich,co się udzielają w tym temacie i starają się coś dopowiedzieć i pomóc .Na prawdę duży szacun chłopaki(za Waszą wiedzę) i zobaczymy co z tego się wykluje ![]() |
|
|
![]()
Post
#137
|
|
Super User Dołączył: Wed, 22 September 2010 Skąd: WPR ![]() |
przeciez wiemy ze RL mozna oszukac ![]() dlatego zawsze lepiej podskoczyc przy okazji na impreze i sprawdzic auto ps kolegi mondek seria 2.0tdci - 6s do paki ![]() Sam kilkakrotnie miałem na RL jakieś kosmiczne czasy, dlatego przy RL lepiej posługiwać się czasem powtarzalnym, a nie pojedynczym. RL nie pokazuje ilości satelitów z jakiej korzysta w danej chwili, wystarczy więc startować w osłoniętym terenie i wyniki będą totalnie odjechane - na plus albo minus. Odnośnie przyjemności ze spotkania, to potwierdzam ![]() p.s. Z tym Fordziakiem to mam inne doświadczenie. Mnie objechało srebrne kombi Focus. TDCi. Z fotelikami dzieci z tyłu. Miało lepiej niż 6 sek do paki, ale kierownik miał ubaw po pachy, nie chciał się przyznać co pod maską (skillował mnie i S5 jednocześnie). Mina moja i kolegi z S5 - bezcenna ![]() p.s. Patryk, dostałeś mojego @? |
|
|
![]()
Post
#138
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Sat, 21 February 2004 Skąd: Warszawa ![]() |
Dlatego warto korzystać z anteny zewnętrznej. Warto poczytać w instrukcji lub na stronie producenta jak się z RL korzysta i na jakiej zasadzie działa, a żadnych przeklaman nie będzie.
I co z pomysłem na 2,5 TFSI? |
|
|
![]()
Post
#139
|
|
Super User Dołączył: Wed, 22 September 2010 Skąd: WPR ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#140
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Tue, 15 March 2005 Skąd: Bełchatów ![]() |
Przepraszam,że się wcinam,ale ja startowałem i żeby zaspokoić ciekawość forumowiczów to się wypowiem.Posiadam auto takie samo jak Złoś,o niemal identyko mocy i wykresie.Najlepszy przejazd jak było chłodniej ok.17 stopni zrobiłem 12.54,a jak się zrobiło parno i 24 stopnie to robiłem regularne 12.80-12.85.Auto na zawodach ważyło 1525 kg(wyjęte jedynie koło dojazdowe 14 kg)+ja kierownik 100 kg z niewielkim okładem.Także czasy regularne w wyższych temperaturach nie powalają na kolana,ale to jest właśnie takie auto,które żyje swoim życiem.Ale np. do setki z GTR-em 485 km szedłem łeb w łeb,ale póżniej był to już znikający punkt.Mam nadzieję,że zaspokoiłem ciekawość,pozdrawiam wszystkich,co się udzielają w tym temacie i starają się coś dopowiedzieć i pomóc .Na prawdę duży szacun chłopaki(za Waszą wiedzę) i zobaczymy co z tego się wykluje ![]() Dzieki za odpowiedz. O to mi chodzi i tego sie spodziewalem DZIEKI! -------------------- Było A3:152KM->S3:272KM->EvoIX:391KM->EvoX:403KM->F10->A6 C7 BiT 370KM@770NM
Jest: S1000XR || E63s W212: 701KM@1002NM |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Sunday, 13 July 2025 - 14:09 |