Shoutbox 0 nowych PW 


28 Stron V  « < 4 5 6 7 8 > »   
Closed TopicStart new topic
> Mk 6 Golf R20 Stage 3 (new), +dolot +FMIC +new soft by CompSport
RYBAK
post Sat, 18 Jun 2011 - 17:22
Post #101


User
Dołączył: Tue, 07 December 2010
Skąd: Szczecin





CYTAT(PatTDI @ Sat, 18 Jun 2011 - 16:54) *
Powyzej 450nm Montujemy kute korby dla bezpieczenstwa.
Koszty stosunkowo niskie bo korby do tego silnika sa tanie.

I to właśnie mi się podoba,bezpieczeństwo przede wszystkim.Koszty rzeczywiście nie są astronomiczne i są do przyjęcia.Jeszcze raz duże Sory,Wiesz za co wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Sat, 18 Jun 2011 - 17:22
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
Rafalek114
post Sat, 18 Jun 2011 - 21:34
Post #102


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 08 December 2008





CYTAT(RYBAK @ Sat, 18 Jun 2011 - 16:57) *
Te 40 kucy akurat dla mnie nie ma aż tak wielkiego znaczenia,ale np.100 nm więcej, dostępnych już od 3000 obrotów już ma znaczenie.Kasa w tym przypadku to już sprawa drugoplanowa rolleyes.gif


mh..3000 rpm i 100nm wiecej ?? to jeszcze powiedz mi na jakiej sprezarce to chcesz zrobi ? bo wydaje mi sie ze na 500km to tak w przedziale gt3076 trzeba by celowac ewentualnie 71 ,ale to bedzie jej koncowka , wiec powiedz mi jak na takiej sprezarce chcesz osiagnac 100nm wiecej przy 3000rpm ?? moze masz jakas ciekawa recepte , chetnie bym posluchal i nauczyl sie czegos nowego .

ps kiedys 2,7bit kuli na 400km zeby bylo bezpieczniej , teraz jezdza po 600km/700nm i korby zyja , jak dlugo tego nikt nie wie ...dokladnie tak samo pewnie bedzie z 2,0tfsi ..gdzies tam w swiecie jezdzi jakis tam seat 2,0tfsi ktory ma grubo ponad 500nm na serii korbie i tez jeszcze jezdzi ...


--------------------
2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN
2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN
2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PatTDI
post Sat, 18 Jun 2011 - 22:04
Post #103


Forum Homee
Dołączył: Wed, 27 November 2002
Skąd: Bielsko-Biała





CYTAT(Rafalek114 @ Sat, 18 Jun 2011 - 21:34) *
mh..3000 rpm i 100nm wiecej ?? to jeszcze powiedz mi na jakiej sprezarce to chcesz zrobi ? bo wydaje mi sie ze na 500km to tak w przedziale gt3076 trzeba by celowac ewentualnie 71 ,ale to bedzie jej koncowka , wiec powiedz mi jak na takiej sprezarce chcesz osiagnac 100nm wiecej przy 3000rpm ?? moze masz jakas ciekawa recepte , chetnie bym posluchal i nauczyl sie czegos nowego .
.


Wystarczy ze skorzysta z naszego Stage4.
Jak nie masz pojecia Rafałek to sie nie wypowiadaj bo w kazdym temacie masz cos do powiedzenia.


--------------------
CompSport
Profesjonalnie Strojony Chiptuning
http://www.compsport.pl

696030909
696030910
33 8213118
GG 3643857
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PiSi
post Sun, 19 Jun 2011 - 00:25
Post #104


Frequent User
Dołączył: Mon, 01 May 2006





CYTAT(Rafalek114 @ Sat, 18 Jun 2011 - 21:34) *
mh..3000 rpm i 100nm wiecej ?? to jeszcze powiedz mi na jakiej sprezarce to chcesz zrobi ? bo wydaje mi sie ze na 500km to tak w przedziale gt3076 trzeba by celowac ewentualnie 71 ,ale to bedzie jej koncowka , wiec powiedz mi jak na takiej sprezarce chcesz osiagnac 100nm wiecej przy 3000rpm ?? moze masz jakas ciekawa recepte , chetnie bym posluchal i nauczyl sie czegos nowego .

ps kiedys 2,7bit kuli na 400km zeby bylo bezpieczniej , teraz jezdza po 600km/700nm i korby zyja , jak dlugo tego nikt nie wie ...dokladnie tak samo pewnie bedzie z 2,0tfsi ..gdzies tam w swiecie jezdzi jakis tam seat 2,0tfsi ktory ma grubo ponad 500nm na serii korbie i tez jeszcze jezdzi ...


Oj Rafalek, Rafalek .... Ponad 2 lata temu mialem juz w swoim S3 Stage 4 i było tyle.



Zatem prosze nie mow ze sie nie da bo jak ma sie odpowiedni know-how to sie da. I zeby uprzedzic Twoje ew. pytania o wytrzymalosc to auto jedzi w tym setupie do dzis jako daily car (zeby bylo smieszniej to AFAIK na seryjnym sprzegle). Zreszta jesli chodzi o moment obrotowy to Patryk ma do dzis w swoim AXX chyba nawet wiecej bo o ile pamietam cos ponad 500 NM i wszystko elegancko dziala.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
m!xeR
post Sun, 19 Jun 2011 - 00:41
Post #105


Forum Killer
Dołączył: Thu, 02 August 2007
Skąd: Kraków





a wszystko sprowadza się do tego, że jeden tuner potrafi a drugi nie biggrin.gif jest to o tyle śmieszne, że osoba która niemal w każdym możliwym miejscu między wierszami wychwala pewnego tunera teraz go trochę przysrała ale.... ;-)


--------------------
e55 amg w210 - gone
m3 e46 - gone
scirocco r dsg
Go to the top of the page
 
+Quote Post
RYBAK
post Sun, 19 Jun 2011 - 01:26
Post #106


User
Dołączył: Tue, 07 December 2010
Skąd: Szczecin





CYTAT(m!xer @ Sun, 19 Jun 2011 - 00:41) *
a wszystko sprowadza się do tego, że jeden tuner potrafi a drugi nie biggrin.gif jest to o tyle śmieszne, że osoba która niemal w każdym możliwym miejscu między wierszami wychwala pewnego tunera teraz go trochę przysrała ale.... ;-)

I tu jesteś w błędzie,bo ten tuner nie robi spraw mechanicznych i w dodatku sam polecił Patryka.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Paweł75
post Sun, 19 Jun 2011 - 05:23
Post #107


User
Dołączył: Tue, 24 May 2011





Kiedys byly 1.8T,2.2T,2.7TT teraz nastal czas 2.0TFSI i 2.5R5 a sa jeszcze 3.2VR6 no i 3.0V6K.
Ciekawe jak bedzie z tym nowym motorem BMW 2.0T 245hp,a jest znany 3.0R6TT i nowy 3.0R6T,tak wiec mozliwosci sa tylko zbierac kase.
Ps;no i ciekawe co bedzie w nowej M3 3.0R6TT,a moze 3.2V6T?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rafalek114
post Sun, 19 Jun 2011 - 05:46
Post #108


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 08 December 2008





CYTAT(PatTDI @ Sat, 18 Jun 2011 - 22:04) *
Wystarczy ze skorzysta z naszego Stage4.
Jak nie masz pojecia Rafałek to sie nie wypowiadaj bo w kazdym temacie masz cos do powiedzenia.



Ziomus ja wiem ze Ty jestes naj ,ale tu chodzilo tylko i wylacznie o kuta korbe o nic wiecej ..... Uwazam ze seryjna korba zniesie rowniez 500nm w zakresie powyzej 3500rpm , dla tego ja bym probowal na serii cos zdzialac. ( przytoczylem przyklad 2,7bit ,ale chyba malo wyraznie . Wiec Sid kul motor na 540nm ,nikolas upalal 601km i 620nm na seryjnym korbowodzie,malo tego to dziala do dzisiaj)

ps . I wlasnie dlatego ze sie nie znam chce sie doinformowac, wiec przytocz mi przyklad przy jakim momencie ( i jakim zakresie "rpm") seryjne korbowody odmawiaja posluszenstwa skoro zalecasz kucie motoru powyzej 450nm ?? Tak jak wspomnialem wczesniej kojaze projekt 2,0tfsi ktory ma grubo powyzej 500nm i jezdzi w dalszym ciagu na seryjnych korbowodach.


--------------------
2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN
2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN
2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN
Go to the top of the page
 
+Quote Post
pinin
post Sun, 19 Jun 2011 - 07:02
Post #109


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 24 November 2004
Skąd: Warszawa - Wawer





CYTAT
ps . I wlasnie dlatego ze sie nie znam chce sie doinformowac, wiec przytocz mi przyklad przy jakim momencie ( i jakim zakresie "rpm") seryjne korbowody odmawiaja posluszenstwa skoro zalecasz kucie motoru powyzej 450nm ?? Tak jak wspomnialem wczesniej kojaze projekt 2,0tfsi ktory ma grubo powyzej 500nm i jezdzi w dalszym ciagu na seryjnych korbowodach.


Postaraj się zrozumieć. Pat nie buduje auta dla siebie, i jak wyda, to ok, a jak nie wyda, to mówi się trudno. On z tego żyje, ludzie mają o nim dobre zdanie dlatego, że właśnie jego auta są pewne. Kosztuje to swoje, ale na ulicę robisz silnik, który wytrzymuje 600km a stroisz go na 450km. Zrozum, że jak budujesz auto dla klienta, to musi być mega pancerne, bo ludzie nimi jeżdżą na co dzień.


--------------------
| Pinin Racing | Warsaw Speed Team | Prorace | TheTechGuy |
'96 CaliforniaCento

www.facebook.com/dragracingsafety
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PatTDI
post Sun, 19 Jun 2011 - 08:24
Post #110


Forum Homee
Dołączył: Wed, 27 November 2002
Skąd: Bielsko-Biała





CYTAT(Rafalek114 @ Sun, 19 Jun 2011 - 05:46) *
Ziomus ja wiem ze Ty jestes naj ,ale tu chodzilo tylko i wylacznie o kuta korbe o nic wiecej ..... Uwazam ze seryjna korba zniesie rowniez 500nm w zakresie powyzej 3500rpm , dla tego ja bym probowal na serii cos zdzialac. ( przytoczylem przyklad 2,7bit ,ale chyba malo wyraznie . Wiec Sid kul motor na 540nm ,nikolas upalal 601km i 620nm na seryjnym korbowodzie,malo tego to dziala do dzisiaj)

ps . I wlasnie dlatego ze sie nie znam chce sie doinformowac, wiec przytocz mi przyklad przy jakim momencie ( i jakim zakresie "rpm") seryjne korbowody odmawiaja posluszenstwa skoro zalecasz kucie motoru powyzej 450nm ?? Tak jak wspomnialem wczesniej kojaze projekt 2,0tfsi ktory ma grubo powyzej 500nm i jezdzi w dalszym ciagu na seryjnych korbowodach.


Przestan juz z tym najlepszy.......
Niech wytrzymuja 700nm przy 7000rpm i co z tego jak jak potrzebuje min 500nm przed 3000rpm??
To jest tak ze jedni do malozmodyfikowanych projektow wkładaja kute korby a drudzy do megaprojektow uzywane cewki

Jezeli mowimy to tym samym seacie to te jego 700ps nie schodzi do mojego czasu na cwiartke wiec wole moje 400ps


--------------------
CompSport
Profesjonalnie Strojony Chiptuning
http://www.compsport.pl

696030909
696030910
33 8213118
GG 3643857
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cowboy
post Sun, 19 Jun 2011 - 09:18
Post #111


Administrator
Dołączył: Mon, 21 August 2006
Skąd: Wawa





no właśnie moment momentem ale trzeba zawsze brać pod uwagę obroty, bo wtedy wiadomo o co chodzi

ja uważam ze wykresy compsportu 2.0 TFSI to po prostu bajka - jak popatrzyłem na 420KM z A3 to po prostu wykres niemalże identyczny jak 2.8 24V wink.gif

no ale w TFSI jest swietna głowica, duże kanały - tak na oko z tego co widziałem

co więcej CS daje juz chyba w stage 1 albo 2 w VR6 turbo śruby ARPa na korby i chyba tez na podpory wału oraz raceware (arp nie robi) do głowicy, co świadczy że naprawde chcą mieć zapas bezpieczenstwa
seryjnie głowica w VR6 jest przykręcona na 20 śrub, a Lamik wali chyba ze 2 Bary w swoim 12V i czapki nie podnosi, wiec w praktyce widać że nawet seria daje rade

a co do powerbandu to faktycznie jest miec lepiej 100KM mniej a za to mocny doł, co się przydaje na ulicy, nie mówiąc juz o jeżdzie po zakrętach, bo przecież nie wszyscy sie scigają tylko na cwiartke i nie muszą miec najwięcej koni na wykresie


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Paweł75
post Sun, 19 Jun 2011 - 11:01
Post #112


User
Dołączył: Tue, 24 May 2011





CYTAT(PatTDI @ Sun, 19 Jun 2011 - 08:24) *
Przestan juz z tym najlepszy.......
Niech wytrzymuja 700nm przy 7000rpm i co z tego jak jak potrzebuje min 500nm przed 3000rpm??
To jest tak ze jedni do malozmodyfikowanych projektow wkładaja kute korby a drudzy do megaprojektow uzywane cewki

Jezeli mowimy to tym samym seacie to te jego 700ps nie schodzi do mojego czasu na cwiartke wiec wole moje 400ps

Pat u Ciebie z tego co pamietam wychodzi ok 12.2 na cwiartke i 4.1 do 100.A tak w przyblizeniu jak jest 0-200?
Ja bym obstawial ok 15s.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rafalek114
post Sun, 19 Jun 2011 - 12:28
Post #113


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 08 December 2008





CYTAT(PatTDI @ Sun, 19 Jun 2011 - 08:24) *
Przestan juz z tym najlepszy.......
Niech wytrzymuja 700nm przy 7000rpm i co z tego jak jak potrzebuje min 500nm przed 3000rpm??
To jest tak ze jedni do malozmodyfikowanych projektow wkładaja kute korby a drudzy do megaprojektow uzywane cewki

Jezeli mowimy to tym samym seacie to te jego 700ps nie schodzi do mojego czasu na cwiartke wiec wole moje 400ps



Patryk - widze ze albo nie chcesz odpowiedziec na moje pytanie ,albo poprostu nie przestestowales jeszcze wytrzymalosci seryjnych korbowodow. Mnie interesowalo jedno , a mianowicie skad wzielo sie to ,ze to wlasnie przy tej magicznej granicy "450nm" powinno sie znieniac korby... nie znam wytrzymalosci silnikow tfsi dlatego mialem nadzieje ze mnie oswiecisz ,ale chyba nic z tego . Wiec zapytam ostatni raz wprost czy udalo Ci sie zgiac seryjne korbowody w tfsi i jezeli tak to przy jakich wartosciach ??


--------------------
2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN
2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN
2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PatTDI
post Sun, 19 Jun 2011 - 12:35
Post #114


Forum Homee
Dołączył: Wed, 27 November 2002
Skąd: Bielsko-Biała





CYTAT(Paweł75 @ Sun, 19 Jun 2011 - 11:01) *
Pat u Ciebie z tego co pamietam wychodzi ok 12.2 na cwiartke i 4.1 do 100.A tak w przyblizeniu jak jest 0-200?
Ja bym obstawial ok 15s.


Najlepszy czas na zawodach to 12.04
Do 200 nie pamietam.

Rafał nie zgiąłem nigdy korby w TFSI ale uwazam ze 450nm dla nich to dosc.


--------------------
CompSport
Profesjonalnie Strojony Chiptuning
http://www.compsport.pl

696030909
696030910
33 8213118
GG 3643857
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rafalek114
post Sun, 19 Jun 2011 - 12:45
Post #115


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 08 December 2008





CYTAT(PatTDI @ Sun, 19 Jun 2011 - 12:35) *
Rafał nie zgiąłem nigdy korby w TFSI ale uwazam ze 450nm dla nich to dosc.


Tylko to mnie interesowalo . Dzieki


--------------------
2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN
2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN
2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zlos
post Sun, 19 Jun 2011 - 19:26
Post #116


Super User
Dołączył: Wed, 22 September 2010
Skąd: WPR





CYTAT(PatTDI @ Thu, 16 Jun 2011 - 10:57) *
Na obecna chwile DSG DQ250 mozemy zrobic na 700ps+
Silnik 2.0TFSI CDL z kutymi korbowodami wytrzymuje 550ps
W czym problem??

Co do swapu to 2.5TFSI wydaje sie byc totalnie nijaki.
Seria turbo 450ps i koniec wtryskow. Wtryski mamy ale trzeba zalozyc duze turbo np. GT35 a wtedy duzy lag.
Jezeli swap to tylko R32. R36 sie nie nadaje do duzych mocy i uzywania na codzien



CYTAT(PatTDI @ Thu, 16 Jun 2011 - 14:48) *
Nikt nie mowi ze nie bedzie wytrzymywał. Ale powerband bedzie gorszy przy 550ps niz R32.
450ps da sie zrobic z 2.0TFSI z max momentem kolo 3000rpm.
Napisz gdzie tu sens zastanawiac sie na 2.5????


Witam

Cel jest prosty: zachować połączenie zalet DSG i dorzucić mocy do kociołka.

Z lektury prostego konsumenta benzyny wysnułem wniosek (wydawał się prosty), że wymiana serducha na mocniejsze spowoduje, że silnik będzie:
a. mocniejszy ogólnie
b. bezpieczniejszy (większy zapas)
c. mniej przebudowany w porównaniu z silnikiem 2.0 TSI CDL

Nie wiedziałem, że 450ps / 5??Nm osiąga się bezpiecznie z silnika CDL. Z opisów jakie widziałem od Ciebie na różnych forach pamiętam, że Stage 4 do CDL to okolica 400-410ps z przyciętym Nm ze względu na DSG.
Dla mnie oznaczałoby to przyrost ok. 60-70ps i 25Nm (limiter DSG). O ile konie znalazłbym pewnie dość szybko jadąc, to biorąc pod uwagę zakres przeróbek wynik dla mnie nie jest satysfakcjonujący.

Stąd poszukiwania innego silnika. Miałem okazję kajtnąć się TTRS i wrażenia z jazdy na serii są identyczne jak w moim po przeróbkach. Oczywiście R32 też jeździłem, siedziałem nawet w furze PiSi i wiem jaki robi przeciąg.
Długo by wymieniać jakie silniki robiły na mnie wrażenie, ale z powodu stosunku masy do mocy sądziłem, że R5 z Audi RS3 będzie najlepszym przeszczepem (fabryczne połączenie silnika TTRS z szybką skrzynką).

Kilka pytań:
- Ile waży silnik R32 w porównaniu do RS3 i mojego CDL (znalazłem kilka info, ale każda jest inne)?
- Zmienione sprzęgło w DSG: pozwoli na niuty do maksimum 600? 700? (abstrahując od możliwości silnika)
- Jakie sugerujesz ingerencje w zawias, żeby dalej dobrze niósł (zaznaczam, że obecny jest całkiem do rzeczy, mam DCC)?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
RYBAK
post Sun, 19 Jun 2011 - 23:33
Post #117


User
Dołączył: Tue, 07 December 2010
Skąd: Szczecin





CYTAT(cowboy @ Sun, 19 Jun 2011 - 09:18) *
no właśnie moment momentem ale trzeba zawsze brać pod uwagę obroty, bo wtedy wiadomo o co chodzi

ja uważam ze wykresy compsportu 2.0 TFSI to po prostu bajka - jak popatrzyłem na 420KM z A3 to po prostu wykres niemalże identyczny jak 2.8 24V wink.gif

no ale w TFSI jest swietna głowica, duże kanały - tak na oko z tego co widziałem

co więcej CS daje juz chyba w stage 1 albo 2 w VR6 turbo śruby ARPa na korby i chyba tez na podpory wału oraz raceware (arp nie robi) do głowicy, co świadczy że naprawde chcą mieć zapas bezpieczenstwa
seryjnie głowica w VR6 jest przykręcona na 20 śrub, a Lamik wali chyba ze 2 Bary w swoim 12V i czapki nie podnosi, wiec w praktyce widać że nawet seria daje rade

a co do powerbandu to faktycznie jest miec lepiej 100KM mniej a za to mocny doł, co się przydaje na ulicy, nie mówiąc juz o jeżdzie po zakrętach, bo przecież nie wszyscy sie scigają tylko na cwiartke i nie muszą miec najwięcej koni na wykresie

Bez lizania ...py,jest to jeden z najmądrzejszych postów w tym temacie.Cowboy na prawdę skumałeś o co chodzi smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jackkpl
post Sun, 19 Jun 2011 - 23:39
Post #118


I live here !
Dołączył: Wed, 20 August 2008
Skąd: 3city





Sledze temat od dawna i mam takie przemyslenia. Skoro bardzo zalezy na szerokim zakresie uzytecznego momentu (zeby silnik jechal i dolem i gora), czy nie ma opcji , zeby zastosowac w takim silniku jakis kompresor? Sa nowoczesne kompresory , ktore potrafia nadmuchac 1.5 bara i wiecej.
Wiem, ze do auta seryjnie wyposaznego w turbo jest to dosc powazna modyfikacja,ale mysle,ze nie duzo wieksza niz wyspawanie nowego kolektora i montaz innego turbo.

Jesli tylko silnik zniesie takie obciazenie, to moznaby zaryzykowac. Nie wiem, ile w golfie R jest miejsca pod maska, wiec nie chce tutaj sie wymadrzac.

Przykladowy wykres silnika doladowanego kompresorem twin-screw : http://www.whipplesuperchargers.com/Images...oComparison.gif

Krzywa momentu moze nie jest super plaska tak, jak to mozna zrobic na turbo, ale silnik jedzie smialo od 2 tys i nie konczy przed odcinka. Takie 2.0 TFSI/K tez byloby czyms wyjatkowym, a przy okazji taki kompresor nie jest awaryjny i naprawde w codziennym uzytku jest duzo przyjemniejszy od turbo.


--------------------
-Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
siewcu
post Sun, 19 Jun 2011 - 23:48
Post #119


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 04 December 2007
Skąd: Wrocław





A gdyby zrobić coś na zasadzie 1.4 TSI ? Kompresor i turbo ? Wiem, straszna rzeźba, i dziwny pomysł, ale używając kompresora do pompowania z dołu i wkładając duże turbo można(chyba) uzyskać w miarę szeroki powerband...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
(A)rturo
post Mon, 20 Jun 2011 - 00:16
Post #120


Forum Homee
Dołączył: Tue, 15 March 2005
Skąd: Bełchatów





Hej,
startowales juz autem na jakis zawodach 1/4 ?


--------------------
Było A3:152KM->S3:272KM->EvoIX:391KM->EvoX:403KM->F10->A6 C7 BiT 370KM@770NM
Jest: S1000XR || E63s W212: 701KM@1002NM
Go to the top of the page
 
+Quote Post

28 Stron V  « < 4 5 6 7 8 > » 
Closed TopicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Wednesday, 16 July 2025 - 11:36