![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#81
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 08 November 2004 Skąd: Wawa/Kobyłka/Radzymin ![]() |
O, rzeczywiscie fajny patent
![]() ![]() -------------------- Audi 80 2.2 20V turbo quattro by STREET LANE GARAGE
Holset HX35 VEMS Powered 415KM/490Nm ET 11,62 - tak było... Holset Hybrid EMU Powered 460KM/540Nm Power Slider - YEAH BABY :D |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#82
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 08 November 2004 Skąd: Wawa/Kobyłka/Radzymin ![]() |
O, rzeczywiscie fajny patent
![]() ![]() -------------------- Audi 80 2.2 20V turbo quattro by STREET LANE GARAGE
Holset HX35 VEMS Powered 415KM/490Nm ET 11,62 - tak było... Holset Hybrid EMU Powered 460KM/540Nm Power Slider - YEAH BABY :D |
|
|
![]()
Post
#83
|
|
Forum Clubber Dołączył: Thu, 21 December 2006 Skąd: Żyrardów ![]() |
CYTAT Guzior jak rozwiązałeś blokadę na ręcznym (czy to jest "drift button") czy inny patent (nie chodzi mi o pompkę, tylko mechanizm zapadki). Seryjna zapadka seryjnej dzwigni. Własnie cały luksus polega na tym ze uzytujesz to cywilnie ![]() -------------------- 885 60 50 40
|
|
|
![]()
Post
#84
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sun, 08 July 2012 Skąd: Mordor (W-ch) / Opole ![]() |
Czyli cały myk z tym ręcznym to dla tego (z tego co zrozumiałem) z braku miejsca na seryjne linki. Patent fajny, chodź myślałem, że do "sportowych zastosowań" i pochowane, żeby "smutni granatowi panowie" się nie czepiali.
Pozdro. -------------------- Viki`B powered by y/z16xe (ruda tańczy jak szalona :D )
|
|
|
![]()
Post
#85
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 25 October 2009 Skąd: Łódź ![]() |
No więc w COQ B3 jest jeden przewód na tył i potem się rozdziela na dwa pod tylną kanapą. To wszystko można poukładać jak klocki lego. Jak jest jeden przewód to wpina się na niego pompę i płynem który jest zgromadzony w pompie robi się ciśnienie które idzie na tylne zaciski no i hydrauliczny ręczny działa. Podczas normalnego hamowania hamulcem nożnym jednak po zamontowaniu pompy na przewodzie tył będzie hamował słabiej bo trzeba sprężyć większą ilość płynu która jest zgromadzona w pompie, jest to ileś razy więcej niż w samym przewodzie. Bez zastosowania zewnętrznego korektora którym się zastępuje seryjny i którego nieco bardziej otwieramy niż jest seryjny otwarty raczej nie ma to sensu, bo tył będzie bardzo słabo hamował lub w ogóle. Z moich dedukcji wynika, tak jak pisałem że układ hamulcowy VAG-a to też klocki lego. W COQ B3 na tył idzie jeden przewód, ale w pompie są 4 przyłącza i jedno jest zaślepione. Można by spokojnie puścić dwa na tył pod warunkiem, że zastosowalibyśmy dwu kanałowy korektor. Odwrotnie, jeśli na tył idą dwa przewody to można tak samo puścić jeden przewód na tył, przy pompie jedno przyłącze zaślepić no i zastosować zew. korektor którym się wyreguluje zadaną wartość ciśnienia. Rozumiem, że po poprawnym odpowietrzeniu i dotarciu hamulców można spokojnie pojechać na stację diagnostyczną i tam to wyregulować bo stacja ma mierniki siły hamowania kół rzecz jasna. Pozostaje jeszcze kwestia uszczelnień pompy. Z czego one są wykonane i jak długo będą znosić ciśnienie hamulca nożnego. Bo wiadomo jak się pompa ręcznego hydraulicznego rozszczelni to nie będzie hamulca, lub będzie bardzo słaby. Może właśnie z tego względu nie jest to homologowane rozwiązanie. Noorec, powoli robi się to uciążliwe. Ja postanowiłem z powrotem wsadzić tylną kanapę lub tylne szyby przyciemnić, bo jak ktoś widzi że tylnej kanapy nie ma to przeważnie kontrola robi się uciążliwa. Czy Twoja teoria podparta jest praktyką ......?? Jak się jeździ z takim ręcznym hydraulicznym ?? Tu sprawa wygląda fajnie bo wszystko wyglada jak w oryginale ....ja i tak nigdy nie zostawiam auta na ręcznym ...chyba ,że silnik chodzi i idę otworzyć jakąś brame ...a na upartego tu możma pod wajhe coś podłożyć i też będzie trzymać . Na jakieś wygłupy można zrobić przedłużenie seryjnej dźwigni ręcznego i też będzie fajnie działało . ![]() -------------------- quattro
|
|
|
![]()
Post
#86
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 29 March 2007 Skąd: Tarnowskie Góry-Sląskie ![]() |
O co ci konkretnie chodzi, bo się nieco rozpisałem
![]() -------------------- Audi 20V Turbo Quattro
|
|
|
![]()
Post
#87
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 25 October 2009 Skąd: Łódź ![]() |
hyhy..chodzi o przepływ płynu przez pompe i przez to słabszą skuteczność zasadniczego hamulca
![]() dużo ludzi ma hydrauliczny ręczny( ja pamiętam tylko z kajtków ...ale jak przez mgłe..pamiętam ,że było fajnie ) i jestem ciekaw jak się to sprawdza na codzień.....chyba ,że rozwiązaniem jest po 2 zaciski na każdym tylnym kole ![]() W 80/90 fabryczny ręczny jest licho-średi ...mam zregenerowane zaciski ,linki wymienione z 3 lata temu i ciężko nim podciąć ,czy zablokować koła ...nawet jak linki były nowe .. -------------------- quattro
|
|
|
![]()
Post
#88
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 29 March 2007 Skąd: Tarnowskie Góry-Sląskie ![]() |
Kiwi, nie przetestowałem tego, ale tak wynika z mojej łopatologicznej dedukcji. Mój post nie był niepodważalnym stwierdzeniem, ale też po części zapytaniem, czy w celu wywołania jakiejś dyskusji. Bo skoro każdy zakłada zewnętrzny korektor siły hamowania do hydro łapy, to z tego powodu, inaczej zostawiało by się seryjny. Niech się wypowiedzą ci którzy poskładali już taki hamulec.
-------------------- Audi 20V Turbo Quattro
|
|
|
![]()
Post
#89
|
|
![]() Rookie Dołączył: Wed, 27 June 2007 Skąd: Zgorzelec ![]() |
Mnie interesuje serwo i pompa.
Jak się ma ten zertaw do pompy 25 i serwa 10"? Gabarytowo widzę, że na plus. Cenowo pewnie podobnie. A jak z wydajnoscią? Pytam pod kątem R5 ( na razie NG). -------------------- ACOQ NG - Kamei Design
|
|
|
![]()
Post
#90
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sun, 24 December 2006 Skąd: 3CITY ![]() |
Nie mieliscie klopotow z odpowietrzeniem recznego przy tak ustawionej pompie tzn. "lezacej na boku " ?
|
|
|
![]()
Post
#91
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sun, 03 December 2006 Skąd: łódzkie ![]() |
Ja nie miałem a mam dokładnie tak samo
|
|
|
![]()
Post
#92
|
|
Frequent User Dołączył: Sat, 14 November 2009 ![]() |
-------------------- Elise s2 2zzge 880kg
Miata NC 2.5 1100kg Galant 2.5V6 AWD SingleT |
|
|
![]()
Post
#93
|
|
Forum Clubber Dołączył: Thu, 21 December 2006 Skąd: Żyrardów ![]() |
Wczoraj po całym dniu przygód z ukladem wysprzeglania - najpierw rozwalila sie pompa sprzegła - nie puszczała plynu na wysprzeglik, potem okazalo sie ze wysprzeglik jest zapsuty i cieknie do komory sprzegłowej a na koniec ze sprzeglo nie wysprzegla jak powinno (bylo costam pomodzone ale widac nieskutecznie).
Tak wiec silnik wypadł z auta o godzinie 16.52: ![]() W miedzyczasie zrobilismy ostatnie porzadki - akurat dobrze sie zlozylo: ![]() I o godzinie 20,37 wszystko bylo juz na swoim miejscu, odpowietrzone i poskladane do stanu poprzedniego ![]() ![]() ![]() ![]() Dzisiaj praca wre dalej: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() W poniedzialek 1 przejazdzka po placu. -------------------- 885 60 50 40
|
|
|
![]()
Post
#94
|
|
Forum Homee Dołączył: Wed, 05 September 2012 Skąd: Warszawa ![]() |
Fajny projekt.
AEC nadawałby sie pod BiTurbo tak samo dobrze jak ABZ ? |
|
|
![]()
Post
#95
|
|
Forum Clubber Dołączył: Thu, 21 December 2006 Skąd: Żyrardów ![]() |
tak
-------------------- 885 60 50 40
|
|
|
![]()
Post
#96
|
|
User Dołączył: Sat, 24 April 2010 Skąd: Suwałki ![]() |
Sorry za ot Guzior kiedy moja stanie na podnośnik ?
![]() |
|
|
![]()
Post
#97
|
|
Forum Clubber Dołączył: Thu, 21 December 2006 Skąd: Żyrardów ![]() |
Dzisiaj montuje chlodnice na gotowo, i fura czeka na strojenie do przyszłego tygodnia, wiec maks w czwartek juz cos porobie.
-------------------- 885 60 50 40
|
|
|
![]()
Post
#98
|
|
Forum Clubber Dołączył: Thu, 21 December 2006 Skąd: Żyrardów ![]() |
Samochod wrocil do Łodzi. Na kolach, bezawaryjnie. Temp wody po pałowaniu dość mocnym (1, 2, 3 pod rząd 4/5 razy wzrasta do 91 st i po zatrzymaniu spada na 83 po kilku minutach pracy na wolnych. Olej - 80st mur beton. W odmie sucho aż niepokojąco
![]() Puki co fura wystrojona na 0,5 spadające na 0,4. Dlaczego nie wiecej - o tym za chwile. Turbiny zaczynaja wstawać troche ponizej 2000 rpm ok 2500-2700 jest nadmuchany wiec chyba jest ok ![]() Wykresu puki co nie ma, bo sprzeglo przy 3300rpm od 3 biegu puszcza. Na 1 i 2 da sie dynamicznie ruszyć, furę od 2000 rpm na 2 biegu mozna stawiac bokiem z gazu. Sprzeglo idzie do wzmocnienia, od razu wjedzie 6 skrzynia od diesla, żeby w trasie dalo sie jechac od 2000 rpm. Narazie fura lata bezawaryjnie po Łodzi. Zdjecia wstawie wieczorkiem, ew po południu. Jakby ktoś chciał zapytac wlasciciela o to czy jest zadowolony to mogę udostępnić nr telefonu ![]() http://imageshack.com/i/g9a1hej http://imageshack.com/i/5tg4tsj http://imageshack.com/i/jar661j http://imageshack.com/i/b9yj48j http://imageshack.com/i/0dee8rj http://imageshack.com/i/mv9uhdj http://imageshack.com/i/cbkxwxj -------------------- 885 60 50 40
|
|
|
![]()
Post
#99
|
|
![]() Super User Dołączył: Sat, 05 July 2008 Skąd: Białystok ![]() |
Charakterystyka prawie jak w Dieslu
![]() |
|
|
![]()
Post
#100
|
|
Forum Clubber Dołączył: Thu, 21 December 2006 Skąd: Żyrardów ![]() |
Finalnie planujemy ok 0,8 bara, ale nie wykluczone ze jak wyrobi pompa i wtryski to będziemy stroić na ponad barze
![]() ![]() -------------------- 885 60 50 40
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Thursday, 31 July 2025 - 07:03 |