guzior
Wed, 09 Mar 2011 - 13:20
Kolejne V8 od nas ze stajni.
Biorca - 80 B4 FWD 2,6 V6
Silnik z Audi A8, 4,2 V8 AKG. Tradycyjnie juz odpalany na Vemsie.
Robimy konwersje piast na 5x112:
po to aby na tył założyć zaciski i tarcze od S8, a z przodu zaciski od Porsche i tarcze od S3:
Układ bedzie pędziła pompa i serwo od Audi S8 D2:
Silnik, jak to silnik, dostał nowy rozrzad i zamach od v8 w manualu:
syncros
Wed, 09 Mar 2011 - 13:49
Bedzie mocny konkurent dla FWD, skrzynia zostaje z 2.6?
guzior
Wed, 09 Mar 2011 - 14:03
Tak, skrzynia zostaje z 2,6
mx79
Wed, 09 Mar 2011 - 14:57
Recepta Quziora na sleppera:
1) Potrzebujesz 1 audi do wyboru 80, 90, coupe...
2) Pakujesz mu v8 audi
3) Odpalasz na Vemsie
4) Cieszysz się latając bokiem i prostując nie pokornych na drodze
Ale Cie Vems i v8 wessało, kolejny tani a jednocześnie szybki projekt, kiedy będziesz pakował v8 do A2 czy A3???
guzior
Wed, 09 Mar 2011 - 15:29
Teraz robie sobie na dupowoz 90quattro na lpg typowo streetowe (silnik z czerwonej po moich autorskich modach).
fmaverick
Wed, 09 Mar 2011 - 15:38
jak zwykle ciekawy projekt
do tych zacisków z prosiaka to sam dorabiasz jarzma? no i czy przypadkiem w S3 nie ma rozstawu 5x100? nie lepiej 5x112 z S4 321?
guzior
Wed, 09 Mar 2011 - 15:44
Nie - za szerokie sa i za duze o 9mm (maks ma byc 312mm). Od S3 idealnie pasuja - dziury maja jeszcze sporo rezerwy. Jarzma juz sa.
fmaverick
Wed, 09 Mar 2011 - 16:19
jarzma już są, dorobione, czy już są przy zaciskach i pasują do audi?
guzior
Wed, 09 Mar 2011 - 17:04
dorobione
Patryk.
Wed, 09 Mar 2011 - 22:25
Swoją drogą to tarcze s3 różnia sie rozstawem w zależności od modelu, 8L ma 5x100 a 8p 5x112
raich
Thu, 10 Mar 2011 - 01:01
CYTAT(mx79 @ Wed, 09 Mar 2011 - 14:57)
Ale Cie Vems i v8 wessało, kolejny tani a jednocześnie szybki projekt, kiedy będziesz pakował v8 do A2 czy A3???
duza rzezba(a2/a3 silnik poprzecznie) i ciekawe jak polosie by ''wydaly''.do golfa 2 kiedys wrzucili ten silnik,ale do dzis nie wiem czy go skonczyli czy nie(byly rozne opinie).
guzik,kiedys byl temat,czy takie fwd bedzie skrecac,pamietam jak powiedziales,ze tragedii nie bedzie,sprawdzales to juz na drodze?czy jeszcze nie wylecialo?
guzior
Thu, 10 Mar 2011 - 09:07
Klient ma problem z kasa, ja ładuje ze swojej kieszeni w auto i nie mam np. tarcz hamulcowych, chłodnicy itp rzeczy. Finalne zdjecia beda na forum na pewno (i aktualizacja, postaram sie codziennie)
cowboy
Thu, 10 Mar 2011 - 09:24
CYTAT(raich @ Thu, 10 Mar 2011 - 01:01)
duza rzezba(a2/a3 silnik poprzecznie) i ciekawe jak polosie by ''wydaly''.do golfa 2 kiedys wrzucili ten silnik,ale do dzis nie wiem czy go skonczyli czy nie(byly rozne opinie).
jest V8 w golfie mk2 zrobiona
z tym że RWD i centralnie silnik
jak bedzie skonczona na tip top, to sie moze kolega pochwali...
na jednym forum juz jest opis
BartekSz
Thu, 10 Mar 2011 - 10:06
hubos21
Thu, 10 Mar 2011 - 13:10
4.2 w tej budzie z FWD jeszcze nie widziałem
Driftman
Fri, 11 Mar 2011 - 02:21
na momencie z google
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=386614Guzior zrób dokładniekszy opis
Do czego będzie auto ?
Kolejne V8 nieźle
guzior
Sun, 13 Mar 2011 - 08:57
Auto bedzie do jazdy po niemieckich autostradach i kilowania prosiakow z rolki.
Dokladniejszy opis - czyli co konkretnie, bo nie jestem specem od dlugich opisow.
raich
Sun, 13 Mar 2011 - 17:22
CYTAT(guzior @ Sun, 13 Mar 2011 - 08:57)
Auto bedzie do jazdy po niemieckich autostradach i kilowania prosiakow z rolki.
Dokladniejszy opis - czyli co konkretnie, bo nie jestem specem od dlugich opisow.
wytrzymale napedy i rozklad masy w serii,z naciskiem na przednia oś,pomogą...w jezdzie na wprost.
werladyn
Sun, 13 Mar 2011 - 19:01
Coś mi się nie wydaje, żeby to jakiegoś prosiaka objechało xd nawet z rolki.
300KM w serii to tyle co większość prosiaków.
guzior
Sun, 13 Mar 2011 - 19:32
hmm, dziwne, bo quattrowka z miejsca dawala rade bez problemu m6, r8 v10 i innym teoretyczie szybszym wozom, wiec oska z rolki bedzie jeszcze szybsza.
audirs800
Sun, 13 Mar 2011 - 20:01
Nie trochę poleciałeś z r8 V10 chciał bym to zobaczyć !
werladyn
Sun, 13 Mar 2011 - 20:08
Mi też się nie wydaje, żeby r8 V10 dostało xd chyba, że do 100, wyżej już zero szans. M6 w miejsca tez mogło paść, ale powyżej 100 też ucieka.
k1991
Sun, 13 Mar 2011 - 20:58
Zobaczcie ile Guziora audi mialo na ćwiare, a ile mają ww. samochody i będzie jasne.
syncros
Sun, 13 Mar 2011 - 22:43
300 hp przyczepna oska bedzie mordowac duzo samochodow ale nie ropedzal bym sie tak z M6 czy R8. Rolka na niemieckiej autostradzie to tak od 100kmh do 250+ i to nie start na 1/4 mili gdzie naped 4x4 i ogarniety kierowca to duza czesc sukcesu, i chociaz kibicuje projektowi to jakos tego nie widze. Pozdrawiam.
audirs800
Sun, 13 Mar 2011 - 22:55
Tak na marginesie r8 4.2 V8 na cwiare robi 12.6 zapewne v10 ciut lepiej
syncros
Sun, 13 Mar 2011 - 23:03
Czasy na cwiare nie maja znaczenia, jak autor watku napisal auto ma killowac na autostradach.
A nie zapominajce ze po killu wyhamowac.
guzior
Sun, 13 Mar 2011 - 23:20
R8 V10 na starcie dostaje takie baty, ze potem juz na 400m nie mialo szans na dojscie. Wystarczy popatrzec na czasy z bemowa gdzie robilo w okolicach 12,8.
rennen
Sun, 13 Mar 2011 - 23:46
CYTAT(audirs800 @ Sun, 13 Mar 2011 - 22:55)
Tak na marginesie r8 4.2 V8 na cwiare robi 12.6 zapewne v10 ciut lepiej
nie widziałem nigdzie żeby zeszło poniżej 13s, możesz to czymś poprzeć? Tylko nie danymi fabrycznymi albo wynikiem z motor trend bo mówimy o naszych realiach a nie dragstripach zrobionych z super glue koło palm w miami
kompot
Mon, 14 Mar 2011 - 01:37
KLIKZeperfs ma bardzo fajną bazę danych, bo jest to IMO zlepek z wyników z testów w gazetach etc.
specu
Mon, 14 Mar 2011 - 08:18
R8V10 robiło na bemowie 12.9x a na C Bartek łoił m6 na 1/4 i dopiero potem M-ka robiłaprzeciąg
audirs800
Mon, 14 Mar 2011 - 15:59
CYTAT(rennen @ Sun, 13 Mar 2011 - 23:46)
nie widziałem nigdzie żeby zeszło poniżej 13s, możesz to czymś poprzeć? Tylko nie danymi fabrycznymi albo wynikiem z motor trend bo mówimy o naszych realiach a nie dragstripach zrobionych z super glue koło palm w miami
Chyba nie kłamią
http://www.youtube.com/watch?v=fkLATjo6Oyo
Gr00bY
Mon, 14 Mar 2011 - 19:49
Dlaczego quattro woljniej rusza od rwd?
specu
Mon, 14 Mar 2011 - 20:57
Gdyz ponieważ ma mało mocy.... Prawdopodobnie to 4.2. A v10 było wolniejsze od mojej seryjnej mv6 crosty 4 setne dostało v10 ale zawsze to tylko pl tyle ... to nie dragstrip choć ja chętnie...
Słonik
Wed, 16 Mar 2011 - 10:28
No fajnie, znam auto od dobrych kilku lat i po tych perypetiach ktore miał z nim włascicie to wreszcie bedzie z tego cos porządnego
.
Działać tam chłopaki nie opierdzielac sie
.
Guzior tylko mi tlumika nie porysuj
.
specu
Wed, 16 Mar 2011 - 11:07
Nikt się nie opierdziela
Cały czas tyrają ale tam kilka projektów jest
guzior
Sun, 10 Mar 2013 - 09:13
Podbije troche temat, bo stary itp itd.
Samochod oprocz tego wszystkie co bylo na pierwszych stronach dostał korektor sily hamowania Wilwooda od wujka Kidzia:
Pod maska wyglada tak:
A z boczku tak:
Jako ze mój urok osobisty urzeka klientów i zawsze daja sie namowic na "cos jeszcze" do oski wlatuje quattro (kompletny zawias odbudowany na poli itp itd), tylne amory ze sprezynami RS4 B5, skrzynia Audi S2 5g (własciciel sie nie sciga). Za tydzien/półtora, jak samochod zostanie wyleczony z uposledzenia, rozpoczynamy montaz Biturbo. Plany wlasciciel ma na ok 430-450 koni. Ja mam na wiecej, mysle ze sie dogadamy
EDIT:
Jeszcze mi sie przypomnialo - ze stylistyki przedni zderzak coupe wymieniamy na S2, ale po odpowiednich modach wygladzjacych, w celu zmieszczenia IC. Reszta zostaje jak jest.
mate96
Sun, 10 Mar 2013 - 09:48
Będzie ładnie paliło 4 lacze
A ta dodatkowa końcówka na przewodzie hamulcowym to na zapas ?
guzior
Wed, 13 Mar 2013 - 21:54
No i kilka fotek z quattroswapu:
Tylna belka out:
I ukryta dziurka
Stabi S4:
Bilstein/H&R z S4
Wózeczek siedzi na przymiarki.
Wojtek_GTX
Thu, 14 Mar 2013 - 07:12
Kolejne BI-Turbo się u was kroi - elegancko .
Będę śledził temat, lubię te V8-ki i jeszcze kiedyś wrócę do 80 ale tym razem do sedana też z V8 N/A tylko mam plan na przerobienie budy na coś takiego
oczywiście tylko w 80
KamilC20XE
Thu, 14 Mar 2013 - 10:20
Ładny okaz. Powinno to fajnie jeździć w tej budzie . Powodzenia
Fighter001
Thu, 14 Mar 2013 - 11:43
Wlasciciel chyba dorosl do startow z miejsca
w sedanie swap quattro tez jest p&p czy to nie takie proste jak w avancie?
Zawsze sie zastanawialem dlaczego te silniki nie byly na lancuchu z tego paska to mozna hustawke zrobic taki dlugi
chmiel25
Thu, 14 Mar 2013 - 12:26
Sedan ,Avant W B4 ma identyczną podłoge i zawieszenie . Taka sama przeróbka. Zawias w quattro taki sam jak w A4 z drobnymi różnicami.
Fighter001
Thu, 14 Mar 2013 - 15:29
Chodzi mi o to czy w sedanie tez sa dziury pod quattro tak jak w avancie.
Słonik
Thu, 14 Mar 2013 - 15:33
CYTAT(Fighter001 @ Thu, 14 Mar 2013 - 15:29)
Chodzi mi o to czy w sedanie tez sa dziury pod quattro tak jak w avancie.
Tak.
Michau9
Thu, 14 Mar 2013 - 19:50
OT
Czy w b3 też jest to takie proste?
pzdr
guzior
Thu, 14 Mar 2013 - 19:52
nie. trzeba więcej spawac. dużo więcej.
.....::::EDIT:::::.....
Skrzynia biegów od mojej 90q - 3 lata przelezala zebym sie w koncu za nia wzial. Padła diagnoza - polamamny w 3 dupy wodzik 1 i 2 biegu. Innych zniszczen brak:
Mocowania pduszki dyfra:
Słonik
Fri, 15 Mar 2013 - 08:33
Elegancko :-)
raich
Sun, 31 Mar 2013 - 19:31
lozyska Fag?
serwo hamulcowe konkretne.
obspawaliscie belke pod silnikiem?
pozdrawiam.
guzior
Sun, 31 Mar 2013 - 23:38
łozyska intercars - nawet nie wiem co, jakies tanie.
Belka pod silnikiem tylko zmodzona jak do kazdego V8. To bylo V6 wiec w serii jest wzmocniona.
guzior
Thu, 23 May 2013 - 20:31
To jest wersja lo-fi głównej zawartości. Aby zobaczyć pełną wersję z większą zawartością, obrazkami i formatowaniem proszę
kliknij tutaj.