Shoutbox 0 nowych PW 


7 Stron V  « < 2 3 4 5 6 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Audi 80 B4 v6 FWD => V8 ABZ BiTurbo quattro, powered by BRmotoRS
guzior
post Thu, 30 May 2013 - 08:25
Post #61


Forum Clubber
Dołączył: Thu, 21 December 2006
Skąd: Żyrardów





TD04 13t. Boost taki żeby wyszło ponad 400hp smile.gif


--------------------
885 60 50 40
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Thu, 30 May 2013 - 08:25
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
Witek88
post Thu, 30 May 2013 - 21:36
Post #62


User
Dołączył: Sun, 12 September 2010
Skąd: Łąg





Od czego daleście pompę do ręcznego??
Fajny patent, muszę też nad nim pomyśleć.
Trzymam kciuki za projekt tongue.gif


--------------------
zabawka - Audi 80 B4 V8 abz 299KM 400Nm
Go to the top of the page
 
+Quote Post
guzior
post Thu, 30 May 2013 - 22:53
Post #63


Forum Clubber
Dołączył: Thu, 21 December 2006
Skąd: Żyrardów





OBP z re5pect.pl smile.gif

W zależności od wielkości pompy różnie da się zaciągnąć dźwignię na seryjną blokadke - u hortexa jest 0,725 i na zaciskach carrery blokuj się na 2 zębach. tutaj są zaciski s8 i pompą 0,625 i da rade zaciagnac na 4 smile.gif
I wszystko pod seryjnym osłoną tunelu smile.gif


--------------------
885 60 50 40
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_mat13por_*
post Thu, 30 May 2013 - 22:58
Post #64









czyli tylne koła są podłączone równolegle ? abs nie dziala ? czy inaczej da sie ogarnąć hydrauliczny reczny z absem na jednej pompie?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
guzior
post Thu, 30 May 2013 - 23:47
Post #65


Forum Clubber
Dołączył: Thu, 21 December 2006
Skąd: Żyrardów





abs wywalony bo glupial od tylnych piast z a6 jak to jeszcze było w osce. teraz idzie normalnie jedną linia na tył przez korektor, ręczny i dopiero się dzieli przy kołach tylnych.

U hortexa z kolei nie było miejsca na abs.


--------------------
885 60 50 40
Go to the top of the page
 
+Quote Post
dżordżyk
post Fri, 31 May 2013 - 19:44
Post #66


Forum Homee
Dołączył: Thu, 29 March 2007
Skąd: Tarnowskie Góry-Sląskie





Quzior, czy mogłbyś napisać jak podłączyliście tą pompę, czy po prostu w szereg na przewodzie idącym do tyłu i do tego z przodu korektor siły hamowania. Czy jakieś inne podłączenie. Jakiś schemacik? smile.gif

No i dodatkowe pytanie, czy wyrabia to, jak się chce bokami polatać, znaczy czy ręka nie boli za bardzo jak się co chwila wajchę ciągnie. Wiadomo wajcha w seryjnym miejscu- potrzeba się nieco więcej wysilić, a długa wajcha stająca pionowo- nie potrzeba tyle siły.


--------------------
Audi 20V Turbo Quattro
Go to the top of the page
 
+Quote Post
guzior
post Fri, 31 May 2013 - 20:15
Post #67


Forum Clubber
Dołączył: Thu, 21 December 2006
Skąd: Żyrardów





Jest dokladnie tak jak napisales - korektor pompa i dalej na tyl.

Kup mniejsza pompe bedzie mieciejszy reczny - reka sie tak nie zmeczy szybko. Ale ustawienie seryjnej wajchy jest bardzo slabe smile.gif


--------------------
885 60 50 40
Go to the top of the page
 
+Quote Post
noorec
post Sat, 01 Jun 2013 - 01:02
Post #68


Forum Homee
Dołączył: Mon, 08 November 2004
Skąd: Wawa/Kobyłka/Radzymin





ja mam długą wajchę pionowo i bardziej mi to odpowiada niż leżąca, tym bardziej, że w kuble ciężko mi ją podciągnąć przez "uszy".
Zostawiłem sobie fabryczny ręczny na linkę, żeby móc auto czasem na górce zostawić, a do latania sterczy sobie wajcha obok lewarka smile.gif


--------------------
Audi 80 2.2 20V turbo quattro by STREET LANE GARAGE
Holset HX35 VEMS Powered 415KM/490Nm ET 11,62 - tak było...
Holset Hybrid EMU Powered 460KM/540Nm Power Slider - YEAH BABY :D
Go to the top of the page
 
+Quote Post
dżordżyk
post Sat, 01 Jun 2013 - 20:51
Post #69


Forum Homee
Dołączył: Thu, 29 March 2007
Skąd: Tarnowskie Góry-Sląskie





A jak w przypadku kontroli policji, czy przegląd. Ingerowanie w układ hamulcowy nie jest homologowane co nie... rolleyes.gif Sam robię wajchę, ale zastanawia mnie czy się nie będą czepiać jak wajcha będzie sterczeć. No chyba, że masz Noorec drugie zaciski.


--------------------
Audi 20V Turbo Quattro
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kiwi
post Sat, 01 Jun 2013 - 22:36
Post #70


Forum Homee
Dołączył: Sun, 25 October 2009
Skąd: Łódź





Jeszcze raz ...normalnie na tył idzie jeden przewód hydrauliczny ( w coupe quattro ...w innych nie pamiętam-nie wiem) ..później jest trójnik ..i z jednego ..rozdziela nam się na dwa tylne koła ...więc gdzie ten ręczny podłączyć ??
Jaki koszt takiej pompy ??,,może być na PW wink.gif


--------------------
quattro
Go to the top of the page
 
+Quote Post
guzior
post Sat, 01 Jun 2013 - 22:50
Post #71


Forum Clubber
Dołączył: Thu, 21 December 2006
Skąd: Żyrardów





no i przecinasz ten przewod co idzie na tyl i dajesz na nim reczny.
Poszlo PW


--------------------
885 60 50 40
Go to the top of the page
 
+Quote Post
noorec
post Sat, 01 Jun 2013 - 22:51
Post #72


Forum Homee
Dołączył: Mon, 08 November 2004
Skąd: Wawa/Kobyłka/Radzymin





Kiwi,
Własnie w ten jeden co idzie na tyl wie wpinasz.
Jak chcesz mieć korektor to najpierw korektor a potem szeregowo pompa od rekawa.

Dżordżyk,
obaj wiemy jak to na ulicy jest z takimi elementami smile.gif ryzyk fizyk, jeden pusci zajarany starym autem, drugi sie czepnie o wszystko co znajdzie.. smile.gif


--------------------
Audi 80 2.2 20V turbo quattro by STREET LANE GARAGE
Holset HX35 VEMS Powered 415KM/490Nm ET 11,62 - tak było...
Holset Hybrid EMU Powered 460KM/540Nm Power Slider - YEAH BABY :D
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_mat13por_*
post Sat, 01 Jun 2013 - 23:01
Post #73









a jak zostaje pompa ABS (sygnal predkosci z absu) i na tył ledą dwa przewody. jeden zaślepić, a z drugiego przez ręczny i trójnik na dwa hamulce? Pytam, bo u mnie wywalenie absu nie wchodzi w gre, bo przynajmniej z jednego kola musi zczytywać sygnał bo nie bedzie predkosci..
Go to the top of the page
 
+Quote Post
guzior
post Sat, 01 Jun 2013 - 23:09
Post #74


Forum Clubber
Dołączył: Thu, 21 December 2006
Skąd: Żyrardów





mozesz zrobic inaczej - bo tak tez robilem. 2 przewody co ida na tyl przecinasz, wpinasz w trojnik, idziesz do recznego, wychodzisz z recznego i znowu trojnik i na 2 przewody.


--------------------
885 60 50 40
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kiwi
post Sat, 01 Jun 2013 - 23:12
Post #75


Forum Homee
Dołączył: Sun, 25 October 2009
Skąd: Łódź





CYTAT(mat13por @ Sat, 01 Jun 2013 - 23:01) *
a jak zostaje pompa ABS (sygnal predkosci z absu) i na tył ledą dwa przewody. jeden zaślepić, a z drugiego przez ręczny i trójnik na dwa hamulce? Pytam, bo u mnie wywalenie absu nie wchodzi w gre, bo przynajmniej z jednego kola musi zczytywać sygnał bo nie bedzie predkosci..


W audi 80/90 mimo Abs-u na tył idzie lewą stroną podłogi jeden przewód ...który przed tylnym lewym kołem rozdziela się na dwa przewody . wink.gif

Guzior dzięki za Pw ....nyple są w zestawie i pasują pod standardowy przewód hamulcowy ?? wink.gif


--------------------
quattro
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Witek88
post Sun, 02 Jun 2013 - 00:03
Post #76


User
Dołączył: Sun, 12 September 2010
Skąd: Łąg





No więc w Audi 80 sprawa wygląda tak że jak jest quattro to zawsze jest ABS, z pompy ABS wychodzą trzy przewody, 2 przód 1 tył, więc sprawa jest prosta.
W audi 80 BEZ quattro na tył idą 2 przewody więc sprawa się komplikuje.


--------------------
zabawka - Audi 80 B4 V8 abz 299KM 400Nm
Go to the top of the page
 
+Quote Post
guzior
post Sun, 02 Jun 2013 - 11:11
Post #77


Forum Clubber
Dołączył: Thu, 21 December 2006
Skąd: Żyrardów





Dokaldnie tak jak mowi Witek - tutaj i tak kladlem nowa linie, wiec smile.gif

Nyple musisz trzeba dokupic osobno, pdalem ci cene z nyplami dla starego znajomego smile.gif


--------------------
885 60 50 40
Go to the top of the page
 
+Quote Post
dżordżyk
post Sun, 02 Jun 2013 - 17:29
Post #78


Forum Homee
Dołączył: Thu, 29 March 2007
Skąd: Tarnowskie Góry-Sląskie





No więc w COQ B3 jest jeden przewód na tył i potem się rozdziela na dwa pod tylną kanapą. To wszystko można poukładać jak klocki lego.
Jak jest jeden przewód to wpina się na niego pompę i płynem który jest zgromadzony w pompie robi się ciśnienie które idzie na tylne zaciski no i hydrauliczny ręczny działa. Podczas normalnego hamowania hamulcem nożnym jednak po zamontowaniu pompy na przewodzie tył będzie hamował słabiej bo trzeba sprężyć większą ilość płynu która jest zgromadzona w pompie, jest to ileś razy więcej niż w samym przewodzie. Bez zastosowania zewnętrznego korektora którym się zastępuje seryjny i którego nieco bardziej otwieramy niż jest seryjny otwarty raczej nie ma to sensu, bo tył będzie bardzo słabo hamował lub w ogóle.
Z moich dedukcji wynika, tak jak pisałem że układ hamulcowy VAG-a to też klocki lego. W COQ B3 na tył idzie jeden przewód, ale w pompie są 4 przyłącza i jedno jest zaślepione. Można by spokojnie puścić dwa na tył pod warunkiem, że zastosowalibyśmy dwu kanałowy korektor.
Odwrotnie, jeśli na tył idą dwa przewody to można tak samo puścić jeden przewód na tył, przy pompie jedno przyłącze zaślepić no i zastosować zew. korektor którym się wyreguluje zadaną wartość ciśnienia.
Rozumiem, że po poprawnym odpowietrzeniu i dotarciu hamulców można spokojnie pojechać na stację diagnostyczną i tam to wyregulować bo stacja ma mierniki siły hamowania kół rzecz jasna.

Pozostaje jeszcze kwestia uszczelnień pompy. Z czego one są wykonane i jak długo będą znosić ciśnienie hamulca nożnego. Bo wiadomo jak się pompa ręcznego hydraulicznego rozszczelni to nie będzie hamulca, lub będzie bardzo słaby. Może właśnie z tego względu nie jest to homologowane rozwiązanie.

Noorec, powoli robi się to uciążliwe. Ja postanowiłem z powrotem wsadzić tylną kanapę lub tylne szyby przyciemnić, bo jak ktoś widzi że tylnej kanapy nie ma to przeważnie kontrola robi się uciążliwa.


--------------------
Audi 20V Turbo Quattro
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Pietrek.L
post Sun, 02 Jun 2013 - 20:09
Post #79


Forum Killer
Dołączył: Sun, 08 July 2012
Skąd: Mordor (W-ch) / Opole





CYTAT(guzior @ Wed, 29 May 2013 - 20:57) *
(... )Zamontowalismy hydrauliczny reczny bo mocowanie linki recznego w zaciskach S8 wypada centralnie w łacznik stabilizatora smile.gif

Guzior jak rozwiązałeś blokadę na ręcznym (czy to jest "drift button") czy inny patent (nie chodzi mi o pompkę, tylko mechanizm zapadki).
CYTAT(noorec @ Sat, 01 Jun 2013 - 01:02) *
ja mam długą wajchę pionowo i bardziej mi to odpowiada niż leżąca, tym bardziej, że w kuble ciężko mi ją podciągnąć przez "uszy".
Zostawiłem sobie fabryczny ręczny na linkę, żeby móc auto czasem na górce zostawić, a do latania sterczy sobie wajcha obok lewarka smile.gif

Noorec nie musisz mieć fabrycznego ręcznego na linkę, żeby móc auto zostawić na górce wystarczy to przy mocowaniu pompki i parę deko mniej z masą i nie ma linek. wink.gif


--------------------
Viki`B powered by y/z16xe (ruda tańczy jak szalona :D )
Go to the top of the page
 
+Quote Post
dżordżyk
post Sun, 02 Jun 2013 - 20:36
Post #80


Forum Homee
Dołączył: Thu, 29 March 2007
Skąd: Tarnowskie Góry-Sląskie





Nie wiem czy to mądre. Zostawiać auto cały czas zaciski pod ciśnieniem. Prędzej na pewno się rozszczelnią.


--------------------
Audi 20V Turbo Quattro
Go to the top of the page
 
+Quote Post

7 Stron V  « < 2 3 4 5 6 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Thursday, 31 July 2025 - 07:00