![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#61
|
|
Forum Clubber Dołączył: Thu, 21 December 2006 Skąd: Żyrardów ![]() |
TD04 13t. Boost taki żeby wyszło ponad 400hp
![]() -------------------- 885 60 50 40
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#62
|
|
![]() User Dołączył: Sun, 12 September 2010 Skąd: Łąg ![]() |
Od czego daleście pompę do ręcznego??
Fajny patent, muszę też nad nim pomyśleć. Trzymam kciuki za projekt ![]() -------------------- zabawka - Audi 80 B4 V8 abz 299KM 400Nm
|
|
|
![]()
Post
#63
|
|
Forum Clubber Dołączył: Thu, 21 December 2006 Skąd: Żyrardów ![]() |
OBP z re5pect.pl
![]() W zależności od wielkości pompy różnie da się zaciągnąć dźwignię na seryjną blokadke - u hortexa jest 0,725 i na zaciskach carrery blokuj się na 2 zębach. tutaj są zaciski s8 i pompą 0,625 i da rade zaciagnac na 4 ![]() I wszystko pod seryjnym osłoną tunelu ![]() -------------------- 885 60 50 40
|
|
|
gość_mat13por_* |
![]()
Post
#64
|
![]() |
czyli tylne koła są podłączone równolegle ? abs nie dziala ? czy inaczej da sie ogarnąć hydrauliczny reczny z absem na jednej pompie?
|
|
|
![]()
Post
#65
|
|
Forum Clubber Dołączył: Thu, 21 December 2006 Skąd: Żyrardów ![]() |
abs wywalony bo glupial od tylnych piast z a6 jak to jeszcze było w osce. teraz idzie normalnie jedną linia na tył przez korektor, ręczny i dopiero się dzieli przy kołach tylnych.
U hortexa z kolei nie było miejsca na abs. -------------------- 885 60 50 40
|
|
|
![]()
Post
#66
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 29 March 2007 Skąd: Tarnowskie Góry-Sląskie ![]() |
Quzior, czy mogłbyś napisać jak podłączyliście tą pompę, czy po prostu w szereg na przewodzie idącym do tyłu i do tego z przodu korektor siły hamowania. Czy jakieś inne podłączenie. Jakiś schemacik?
![]() No i dodatkowe pytanie, czy wyrabia to, jak się chce bokami polatać, znaczy czy ręka nie boli za bardzo jak się co chwila wajchę ciągnie. Wiadomo wajcha w seryjnym miejscu- potrzeba się nieco więcej wysilić, a długa wajcha stająca pionowo- nie potrzeba tyle siły. -------------------- Audi 20V Turbo Quattro
|
|
|
![]()
Post
#67
|
|
Forum Clubber Dołączył: Thu, 21 December 2006 Skąd: Żyrardów ![]() |
Jest dokladnie tak jak napisales - korektor pompa i dalej na tyl.
Kup mniejsza pompe bedzie mieciejszy reczny - reka sie tak nie zmeczy szybko. Ale ustawienie seryjnej wajchy jest bardzo slabe ![]() -------------------- 885 60 50 40
|
|
|
![]()
Post
#68
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 08 November 2004 Skąd: Wawa/Kobyłka/Radzymin ![]() |
ja mam długą wajchę pionowo i bardziej mi to odpowiada niż leżąca, tym bardziej, że w kuble ciężko mi ją podciągnąć przez "uszy".
Zostawiłem sobie fabryczny ręczny na linkę, żeby móc auto czasem na górce zostawić, a do latania sterczy sobie wajcha obok lewarka ![]() -------------------- Audi 80 2.2 20V turbo quattro by STREET LANE GARAGE
Holset HX35 VEMS Powered 415KM/490Nm ET 11,62 - tak było... Holset Hybrid EMU Powered 460KM/540Nm Power Slider - YEAH BABY :D |
|
|
![]()
Post
#69
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 29 March 2007 Skąd: Tarnowskie Góry-Sląskie ![]() |
A jak w przypadku kontroli policji, czy przegląd. Ingerowanie w układ hamulcowy nie jest homologowane co nie...
![]() -------------------- Audi 20V Turbo Quattro
|
|
|
![]()
Post
#70
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 25 October 2009 Skąd: Łódź ![]() |
Jeszcze raz ...normalnie na tył idzie jeden przewód hydrauliczny ( w coupe quattro ...w innych nie pamiętam-nie wiem) ..później jest trójnik ..i z jednego ..rozdziela nam się na dwa tylne koła ...więc gdzie ten ręczny podłączyć ??
Jaki koszt takiej pompy ??,,może być na PW ![]() -------------------- quattro
|
|
|
![]()
Post
#71
|
|
Forum Clubber Dołączył: Thu, 21 December 2006 Skąd: Żyrardów ![]() |
no i przecinasz ten przewod co idzie na tyl i dajesz na nim reczny.
Poszlo PW -------------------- 885 60 50 40
|
|
|
![]()
Post
#72
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 08 November 2004 Skąd: Wawa/Kobyłka/Radzymin ![]() |
Kiwi,
Własnie w ten jeden co idzie na tyl wie wpinasz. Jak chcesz mieć korektor to najpierw korektor a potem szeregowo pompa od rekawa. Dżordżyk, obaj wiemy jak to na ulicy jest z takimi elementami ![]() ![]() -------------------- Audi 80 2.2 20V turbo quattro by STREET LANE GARAGE
Holset HX35 VEMS Powered 415KM/490Nm ET 11,62 - tak było... Holset Hybrid EMU Powered 460KM/540Nm Power Slider - YEAH BABY :D |
|
|
gość_mat13por_* |
![]()
Post
#73
|
![]() |
a jak zostaje pompa ABS (sygnal predkosci z absu) i na tył ledą dwa przewody. jeden zaślepić, a z drugiego przez ręczny i trójnik na dwa hamulce? Pytam, bo u mnie wywalenie absu nie wchodzi w gre, bo przynajmniej z jednego kola musi zczytywać sygnał bo nie bedzie predkosci..
|
|
|
![]()
Post
#74
|
|
Forum Clubber Dołączył: Thu, 21 December 2006 Skąd: Żyrardów ![]() |
mozesz zrobic inaczej - bo tak tez robilem. 2 przewody co ida na tyl przecinasz, wpinasz w trojnik, idziesz do recznego, wychodzisz z recznego i znowu trojnik i na 2 przewody.
-------------------- 885 60 50 40
|
|
|
![]()
Post
#75
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 25 October 2009 Skąd: Łódź ![]() |
a jak zostaje pompa ABS (sygnal predkosci z absu) i na tył ledą dwa przewody. jeden zaślepić, a z drugiego przez ręczny i trójnik na dwa hamulce? Pytam, bo u mnie wywalenie absu nie wchodzi w gre, bo przynajmniej z jednego kola musi zczytywać sygnał bo nie bedzie predkosci.. W audi 80/90 mimo Abs-u na tył idzie lewą stroną podłogi jeden przewód ...który przed tylnym lewym kołem rozdziela się na dwa przewody . ![]() Guzior dzięki za Pw ....nyple są w zestawie i pasują pod standardowy przewód hamulcowy ?? ![]() -------------------- quattro
|
|
|
![]()
Post
#76
|
|
![]() User Dołączył: Sun, 12 September 2010 Skąd: Łąg ![]() |
No więc w Audi 80 sprawa wygląda tak że jak jest quattro to zawsze jest ABS, z pompy ABS wychodzą trzy przewody, 2 przód 1 tył, więc sprawa jest prosta.
W audi 80 BEZ quattro na tył idą 2 przewody więc sprawa się komplikuje. -------------------- zabawka - Audi 80 B4 V8 abz 299KM 400Nm
|
|
|
![]()
Post
#77
|
|
Forum Clubber Dołączył: Thu, 21 December 2006 Skąd: Żyrardów ![]() |
Dokaldnie tak jak mowi Witek - tutaj i tak kladlem nowa linie, wiec
![]() Nyple musisz trzeba dokupic osobno, pdalem ci cene z nyplami dla starego znajomego ![]() -------------------- 885 60 50 40
|
|
|
![]()
Post
#78
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 29 March 2007 Skąd: Tarnowskie Góry-Sląskie ![]() |
No więc w COQ B3 jest jeden przewód na tył i potem się rozdziela na dwa pod tylną kanapą. To wszystko można poukładać jak klocki lego.
Jak jest jeden przewód to wpina się na niego pompę i płynem który jest zgromadzony w pompie robi się ciśnienie które idzie na tylne zaciski no i hydrauliczny ręczny działa. Podczas normalnego hamowania hamulcem nożnym jednak po zamontowaniu pompy na przewodzie tył będzie hamował słabiej bo trzeba sprężyć większą ilość płynu która jest zgromadzona w pompie, jest to ileś razy więcej niż w samym przewodzie. Bez zastosowania zewnętrznego korektora którym się zastępuje seryjny i którego nieco bardziej otwieramy niż jest seryjny otwarty raczej nie ma to sensu, bo tył będzie bardzo słabo hamował lub w ogóle. Z moich dedukcji wynika, tak jak pisałem że układ hamulcowy VAG-a to też klocki lego. W COQ B3 na tył idzie jeden przewód, ale w pompie są 4 przyłącza i jedno jest zaślepione. Można by spokojnie puścić dwa na tył pod warunkiem, że zastosowalibyśmy dwu kanałowy korektor. Odwrotnie, jeśli na tył idą dwa przewody to można tak samo puścić jeden przewód na tył, przy pompie jedno przyłącze zaślepić no i zastosować zew. korektor którym się wyreguluje zadaną wartość ciśnienia. Rozumiem, że po poprawnym odpowietrzeniu i dotarciu hamulców można spokojnie pojechać na stację diagnostyczną i tam to wyregulować bo stacja ma mierniki siły hamowania kół rzecz jasna. Pozostaje jeszcze kwestia uszczelnień pompy. Z czego one są wykonane i jak długo będą znosić ciśnienie hamulca nożnego. Bo wiadomo jak się pompa ręcznego hydraulicznego rozszczelni to nie będzie hamulca, lub będzie bardzo słaby. Może właśnie z tego względu nie jest to homologowane rozwiązanie. Noorec, powoli robi się to uciążliwe. Ja postanowiłem z powrotem wsadzić tylną kanapę lub tylne szyby przyciemnić, bo jak ktoś widzi że tylnej kanapy nie ma to przeważnie kontrola robi się uciążliwa. -------------------- Audi 20V Turbo Quattro
|
|
|
![]()
Post
#79
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sun, 08 July 2012 Skąd: Mordor (W-ch) / Opole ![]() |
(... )Zamontowalismy hydrauliczny reczny bo mocowanie linki recznego w zaciskach S8 wypada centralnie w łacznik stabilizatora ![]() ![]() Guzior jak rozwiązałeś blokadę na ręcznym (czy to jest "drift button") czy inny patent (nie chodzi mi o pompkę, tylko mechanizm zapadki). ja mam długą wajchę pionowo i bardziej mi to odpowiada niż leżąca, tym bardziej, że w kuble ciężko mi ją podciągnąć przez "uszy". Zostawiłem sobie fabryczny ręczny na linkę, żeby móc auto czasem na górce zostawić, a do latania sterczy sobie wajcha obok lewarka ![]() Noorec nie musisz mieć fabrycznego ręcznego na linkę, żeby móc auto zostawić na górce wystarczy to przy mocowaniu pompki i parę deko mniej z masą i nie ma linek. ![]() -------------------- Viki`B powered by y/z16xe (ruda tańczy jak szalona :D )
|
|
|
![]()
Post
#80
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 29 March 2007 Skąd: Tarnowskie Góry-Sląskie ![]() |
Nie wiem czy to mądre. Zostawiać auto cały czas zaciski pod ciśnieniem. Prędzej na pewno się rozszczelnią.
-------------------- Audi 20V Turbo Quattro
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Thursday, 31 July 2025 - 07:00 |