![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#21
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 28 April 2008 Skąd: Drag Racing Strip ![]() |
tu znajdziesz to co ci potrzeba http://www.summitracing.com/search/make/JE...|Asc&page=1
a co do deklarowanych mocy to tak trzymają ale są śmiesznie małe jak na takie pojemności, za to moment już robi robotę ![]() jutro będę wiedział co z tym wałkiem od 5.9L to się dobierze rockersy (sprężynki mogą zostać seryjne z tego co pamiętam o moparach), zrobisz domowymi sposobami drobny porting, zrób koniecznie wydech i dostaniesz najmarniej 50KM a stawiam ze bardziej w kierunku 80 będzie, przy dobrze zrobionych kolektorach to i 100 się może pokazać, no i chyba oczywistym jest gigantyczny filtr powietrza, bo takie "duże" K&N to dla amerykańskiego wozu śmiech na sali ![]() ![]() pzdr -------------------- American Muscle.
Pontiac Firebird Esprit '77 z LS1 |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#22
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 28 April 2008 Skąd: Drag Racing Strip ![]() |
wałki są wymienne jako takie tylko nie udało mi się ustalić czy konieczna jest wymiana lifters'ów i pushrod'ów
głowice z 360 (5.9L) też na 318 (5.2L) można założyć, natomiast dolot z 318 nie wejdzie na głowice od 360 pzdr -------------------- American Muscle.
Pontiac Firebird Esprit '77 z LS1 |
|
|
gość_bezduszny_* |
![]()
Post
#23
|
![]() |
Czyli jest możliwość zrobienia planowania głowicy 5.9 i zamontowania na bloku 5.2 ?
Dolot można (?) wtedy dać z silnika 5.9 Jakie może dać to efekty końcowe ? |
|
|
![]()
Post
#24
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 28 April 2008 Skąd: Drag Racing Strip ![]() |
jak dajesz głowy 5.9 to i dolot z 5.9 albo z 340'tki (nie pamiętam ile to litrów) bo z 318 bez przeróbek ostrych nie da rady, góra seria od 5.9L kompletna powinna ci podnieść moc nawet do 80KM
pzdr -------------------- American Muscle.
Pontiac Firebird Esprit '77 z LS1 |
|
|
gość_bezduszny_* |
![]()
Post
#25
|
![]() |
planowanie głowic na 0,5mm ?
no i pytanie... po zmontowaniu wszystkiego do kupy... jak to dalej trzeba stroić ? |
|
|
![]()
Post
#26
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 28 April 2008 Skąd: Drag Racing Strip ![]() |
co do planowania i strojenia to za bardzo nie pomogę bo my wszystko w gaźnikach robimy jeśli chodzi o Mopary, ale z tego co wiem EcuMaster sobie z radzi, planowanie 0,5mm przy seryjnej wysokości zazwyczaj jest ok, jeśli kiedyś była już planowana to nie bardzo, no i podobno zdarzało się że seryjne głowice były niższe ale nie potrafię określić jaka jest seryjna wysokość bo obecnie brak mi takich głowic na stanie a na necie nie znalazłem takiego info
pzdr -------------------- American Muscle.
Pontiac Firebird Esprit '77 z LS1 |
|
|
gość_bezduszny_* |
![]()
Post
#27
|
![]() |
macie kogoś sprawdzonego kto bez skuchy i lipy jakościowej zrobi kolektor wydechowy i wydech do Jeep'a ?
|
|
|
![]()
Post
#28
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 28 April 2008 Skąd: Drag Racing Strip ![]() |
ja nie mam bo Jeepy nie są naszą klientelą
pzdr -------------------- American Muscle.
Pontiac Firebird Esprit '77 z LS1 |
|
|
![]()
Post
#29
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 24 November 2004 Skąd: Warszawa - Wawer ![]() |
-------------------- | Pinin Racing | Warsaw Speed Team | Prorace | TheTechGuy |
'96 CaliforniaCento www.facebook.com/dragracingsafety |
|
|
![]()
Post
#30
|
|
![]() Rookie Dołączył: Fri, 26 August 2011 ![]() |
W zimie chce drążyć temat poprawienia mocy w 5,2.
Kupie drugi silnik z dość młodego auta z nie za dużym przebiegiem i zacznie sie zabawa. Chciałbym osiągnąć ok 80KM, mam nadzije że się uda. Liczę na wskazówki z Waszej strony. -------------------- Jeep Wrangler JK Rubicon
Jeep Grand Cherokee ZJ 4,0 |
|
|
gość_bezduszny_* |
![]()
Post
#31
|
![]() |
czyli przełamać 300KM
![]() siema Daro ![]() |
|
|
![]()
Post
#32
|
|
![]() Rookie Dołączył: Fri, 26 August 2011 ![]() |
Warunki mam, więc trzeba spróbować.
![]() Kolektor wydechowy z nierdzewki jest już zamówiony. -------------------- Jeep Wrangler JK Rubicon
Jeep Grand Cherokee ZJ 4,0 |
|
|
gość_bezduszny_* |
![]()
Post
#33
|
![]() |
nie chwaliłeś się
![]() |
|
|
![]()
Post
#34
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 28 April 2008 Skąd: Drag Racing Strip ![]() |
80KM nie powinno stanowic problemu, a skoro sam dlubiesz to wyjdzie cie dosc tanio
Pzdr -------------------- American Muscle.
Pontiac Firebird Esprit '77 z LS1 |
|
|
![]()
Post
#35
|
|
Rookie Dołączył: Thu, 15 January 2009 ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#36
|
|
![]() Rookie Dołączył: Fri, 26 August 2011 ![]() |
yyy może by tak wyżej ![]() ![]() Raczej nie będę ryzykował, skrzynia (46RH) może tego nie wytrzymać. -------------------- Jeep Wrangler JK Rubicon
Jeep Grand Cherokee ZJ 4,0 |
|
|
![]()
Post
#37
|
|
![]() User Dołączył: Sun, 14 June 2009 Skąd: ściecin ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#38
|
|
![]() Rookie Dołączył: Fri, 26 August 2011 ![]() |
ano nie chwalił się, ale ogłoszenie o kupnie główek od 5,9 pozwoliło się domyślić ![]() Dałem ogłoszenie, choć nie liczę, że ktoś ma i sprzeda, ale ................. -------------------- Jeep Wrangler JK Rubicon
Jeep Grand Cherokee ZJ 4,0 |
|
|
![]()
Post
#39
|
|
![]() Rookie Dołączył: Fri, 26 August 2011 ![]() |
Pytanie za 100 punktów: Czy jak będę szukał kolektora ssącego to powinien być kpl, czyli wtryski, przepustnica?
Wtryski pewnie mają większą wydajność niż w 5,2 (318). No i czy komputer poradzi sobie z górą od 360? -------------------- Jeep Wrangler JK Rubicon
Jeep Grand Cherokee ZJ 4,0 |
|
|
![]()
Post
#40
|
|
![]() User Dołączył: Sun, 14 June 2009 Skąd: ściecin ![]() |
tak naprawdę, to dla dobra sakiewki trzeba by pogłębić wiedzę przed zakupami i dłubaniem - nie mam pojęcia jakie są różnice we wtryskach czy przepustnicach przy 5,2 - 5,9. Za to na szybko wyszperałem na hamerykańskich forach, że główki w obu są dokładnie takie same - w 100% identyczne. Aż się zdziwiłem :/
chyba najlepsza podpowiedź to poszukać jak sobie radzą w usa, bo tam pewnie ścieżki dawno przetarte ![]() |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Friday, 04 July 2025 - 21:43 |