![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#21
|
|
User Dołączył: Wed, 07 November 2007 Skąd: Krk ![]() |
zrób z 500km w tempie jak na bmw przystało a wszystko się ładnie ustawi i będzie malina. przy okazji odnajdziesz kilka KM i zobaczysz że auto będzie zrywniejsze
![]() |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#22
|
|
![]() Super User Dołączył: Fri, 23 October 2009 Skąd: Warszawa ![]() |
A po co robić 500 km ?
|
|
|
![]()
Post
#23
|
|
Super User Dołączył: Fri, 11 March 2005 Skąd: SRC ![]() |
Ja obstawiam gdzieś lewe powietrze. Kiedyś grzebałem e46 z M54b22, też w gazie, siedziałem nad tym naprawde długo i wyszło że, wwierty z wtryskiwaczy gazowych do kolektora ssącego już nie były szczelne – po zrobieniu tego była poprawa, ale to jeszcze nie było to. Sprawcą okazał się przetarty w niewidocznym miejscu przewód z filtra węglowego, bo auto jak to w naszym pięknym kraju bywa było „igiełką” z 3 kawałków.
M52 i M54 musza być niestety super, hiper szczelne w każdym miejscu. Odkręcając korek wlewu oleju na jałowych można obserwowac w inpie jak już po kilkunastu sekundach zaczyna się adaptacja rozjeżdżać. -------------------- Skoda 120 1.4T
525d F11 |
|
|
![]()
Post
#24
|
|
Rookie Dołączył: Tue, 17 June 2008 ![]() |
no i doszedlem co bylo nie tak.
zmierzylem kompresje i wyszlo ze 3 i 4 cylinder maja po ok 8,5 kg/cm2 a reszta po 10,5 Przy tescie z patentem olejowym, te 2 cylindry pokazaly 10,5 czyli tyle co reszta. Test z olejem wykazal ze cos jest nie tak z pierscieniami, albo pekniete albo zastojale. Zastosowalem patent z nafta, i po dlugim moczeniu pierscieni w nafcie cos sie ruszylo. Wymienilem olej, przejechalem sie i jeszcze raz zmierzylem kompresje. Wyszlo wszedzie po 10,5 - 10,7 czyli bardzo rowno. Z tego co zauwazylem, falowanie sie oslabilo i jest niezauwazalne, czyli jest ok. |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Friday, 27 June 2025 - 16:43 |