![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#41
|
|
Forum Killer Dołączył: Tue, 17 February 2009 Skąd: Pomorze ![]() |
Głowice, wałek, "rokersy", kolektory wydechowe i przesunięcie wyżej limitera obrotów, 300ps powinno dać.
Mamy 318ci już chyba ósmy rok i to naprawdę dobra jednostka, ale nigdy nie zmieniałem nic poza olejem, swiecami i kopułką ![]() |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#42
|
|
Forum Killer Dołączył: Thu, 17 December 2009 Skąd: Kruszwica ![]() |
Poczytałem na forum Jeep i nikt tam nie ingeruje w silnik. Wkółko wałkowane są napędy, mosty, skrzynie, zawias. Silnik każdy zostawia w serii - podobno ma tyle momentu że pary mu nie brak.
Coś w tym chyba jest, bo żeby wykorzystać w terenie Jeepa z mocą 300KM i znacznie większym momentem trzeba by zapodać duży lift, LA, duże koła no i wtedy mosty powiedzą dość tego. Na pewno przedni, na tył jest dobry zamiennik. Poza tym ZJ jest strasznie ciężki z przodu, dobrze zmotany WJ lepiej się chyba nadaje do szybkiej jazdy w terenie, ale w nim trudniej chyba podnieść moc? -------------------- Życie jest rumakiem który nie znosi tchórzliwego jeźdźca.
B6 1.8T@GT28RS>B9 2.0T Allroad Punto Evo 1.4T |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Wednesday, 18 June 2025 - 06:29 |