![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#201
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 13 March 2007 Skąd: WGM ![]() |
To faktycznie trochę tego jeździ - 1 sztuka
![]() Golfika pare lat temu miałem. Znamy sie? -------------------- size is nothing... boost is EVERYTHING
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#202
|
|
![]() User Dołączył: Mon, 10 October 2005 Skąd: MARKI ![]() |
Może i się znamy, obracamy się w podobnych kręgach
![]() |
|
|
![]()
Post
#203
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 13 March 2007 Skąd: WGM ![]() |
Pare Fotek z postępów:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() -------------------- size is nothing... boost is EVERYTHING
|
|
|
![]()
Post
#204
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Wed, 05 January 2011 Skąd: Gdańsk ![]() |
Świetnie się oglada ten temat, fotki świetnej jakości, auto cudowne. I ta naklejka +5HP
![]() -------------------- Było:
Astra F Kombi GL '92 1.4 8v -> 2.0 8v. Vectra B Kombi Sport Zender '01 2.6 24v. Jest: Volvo V70 '98 T5 |
|
|
![]()
Post
#205
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Tue, 05 May 2009 Skąd: Nowa Huta ![]() |
Jak na lakierowanie takim sprzętem bez komory to wygląda to zajebiście:) Masz jakieś doświadczenie z lakiernictwem czy to przysłowiowy 1 raz?
-------------------- BMW...freude am fahren...
|
|
|
![]()
Post
#206
|
|
![]() Rookie Dołączył: Tue, 10 September 2013 ![]() |
Świetny projekt. Sam mam Charade którą kupiłem rok temu jako zabawkę na zimę i jest to cudowny twór. Myśl techniczna w tym małym autku wyprzedza o kilka epok konkurencję.
Mam do Ciebie prośbę, jest możliwość żebyś pstryknął fotkę mocowania fotela? Mam u siebie taki problem że fotel zamontowany jest najniżej jak się da i mimo że jestem stosunkowo niski to głowę mam niebezpiecznie wysoko. |
|
|
![]()
Post
#207
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 13 March 2007 Skąd: WGM ![]() |
Jak na lakierowanie takim sprzętem bez komory to wygląda to zajebiście:) Masz jakieś doświadczenie z lakiernictwem czy to przysłowiowy 1 raz? Pierwsza więkasza robota. Świetny projekt. Sam mam Charade którą kupiłem rok temu jako zabawkę na zimę i jest to cudowny twór. Myśl techniczna w tym małym autku wyprzedza o kilka epok konkurencję. Mam do Ciebie prośbę, jest możliwość żebyś pstryknął fotkę mocowania fotela? Mam u siebie taki problem że fotel zamontowany jest najniżej jak się da i mimo że jestem stosunkowo niski to głowę mam niebezpiecznie wysoko. Masz gtti, czy 4x4? Zobacz sobie mocowania na poprzedniej stronie, bo wszystko widać. Dwie rury wspawane zgodnie z załącznikiem J. Pierwsza (bliżej kierownicy), ciut wyżej niż druga i dzięki temu jest dużo miejsca nawet w kasku. -------------------- size is nothing... boost is EVERYTHING
|
|
|
![]()
Post
#208
|
|
Forum Killer Dołączył: Tue, 31 August 2010 Skąd: okolice wawy ![]() |
A ja mam pytanie odnośnie śrub rzymskich w wahaczach, kupowałeś gdzieś je gotowe z nakrętkami kontrującymi, czy wszystko dorabiane?
Ale lakier chyba polerowany już? -------------------- Chcesz mi pomóc? Przeczytaj poniższy link i podaruj 1% podatku
http://www.fsr.pl/portal/fsr/695/5528/Kurach_Rafal.html?search=58898 |
|
|
![]()
Post
#209
|
|
Forum Killer Dołączył: Wed, 16 September 2009 ![]() |
Witam, mam to samo pytanie
CYTAT("Rafciu") A ja mam pytanie odnośnie śrub rzymskich w wahaczach, kupowałeś gdzieś je gotowe z nakrętkami kontrującymi, czy wszystko dorabiane? .Świetny projekt. Pozdrawiam. |
|
|
![]()
Post
#210
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 13 March 2007 Skąd: WGM ![]() |
Śruby pochodzą z drążków kierowniczych od Adama Opla (astra, vectra i pare innych modeli). Tulejki kupowałem przy okazji gdzie indziej.
-------------------- size is nothing... boost is EVERYTHING
|
|
|
![]()
Post
#211
|
|
![]() Rookie Dołączył: Tue, 10 September 2013 ![]() |
Masz gtti, czy 4x4? Zobacz sobie mocowania na poprzedniej stronie, bo wszystko widać. Dwie rury wspawane zgodnie z załącznikiem J. Pierwsza (bliżej kierownicy), ciut wyżej niż druga i dzięki temu jest dużo miejsca nawet w kasku. 4x4 1.3. Rurki widziałem. Nie zagłębiałem się jeszcze w temat ale czy takie rozwiązanie jest na pewno w 100% bezpieczne? Nie chodzi mi o zgodność z załącznikiem ale o to czy z obu stron są sztywne elementy nośne do których można te rury przyspawać? W moim zastosowaniu ryzyko dzwona jest dość duże a przed oczami mam na razie widok wyrwanego fotela ![]() |
|
|
![]()
Post
#212
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 13 March 2007 Skąd: WGM ![]() |
W mojej 1.3 do niedawna też miałem zgniłe mocowania wiec chyba wiem o co chodzi
![]() -------------------- size is nothing... boost is EVERYTHING
|
|
|
![]()
Post
#213
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Wed, 28 December 2011 Skąd: Katowice ![]() |
Jak tam idą postępy?
Może Ci się coś przyda - dzisiaj trafiłem na ogłoszenie http://tablica.pl/oferta/daihatsu-charade-...html#f3a5f7362b |
|
|
![]()
Post
#214
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 14 August 2004 Skąd: Łomianki ![]() |
Świetny projekt, aż się gęba cieszy. Nie mogę się napatrzeć - czysta przyjemność z zabawy motoryzacją.
|
|
|
![]()
Post
#215
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Fri, 17 January 2014 Skąd: Kalisz Łódź ![]() |
Mam to samo zdanie- chylę czoła, z przyjemnością się ogląda. Małe, mocne silniki to jest to!
-------------------- www.facebook.com/126pcompressoreiniezione
|
|
|
![]()
Post
#216
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 13 March 2007 Skąd: WGM ![]() |
Jak tam idą postępy? DajHajsu i sie poskłąda ![]() Generalnie to mało sie dzieje, bo blokuje mnie notoryczny brak gotówki na auto, a wszystko przez to, że na każdym kroku sobie utrudniam życie i podwyższam poprzeczkę. Plan był, żeby od wiosny auto już jeździło, ale może być ciężko. Nie chce wyjeżdżać autem które będzie nie dopracowane, bo póki co upalam drugą charade i przez to chyba sam nie mam jakiegoś nie wiadomo jakiego ciśnienia. Bardziej czuje presje, żeby poskładać to auto tak jak sie zadeklarowałem na wiosne niż żeby nim zacząć jeździć ![]() Cały czas myśle nad sprzęgłem idealnym, a z nudów aż wpakowałem silnik, żeby zamocować osprzęt... Jedna fotka, żeby nie było, że nic sie nie dzieje. Więcej jak już będzie na ukończeniu i bede miał wene na update ![]() ![]() -------------------- size is nothing... boost is EVERYTHING
|
|
|
![]()
Post
#217
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 15 April 2008 Skąd: Warszawa ![]() |
Fajna klimatyczna fotka
![]() Informuj na bieżąco o postępie prac a nie na sam koniec ![]() -------------------- Daewoo Lanos GTi
|
|
|
![]()
Post
#218
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 13 March 2007 Skąd: WGM ![]() |
![]() Jeszcze chwila, jeszcze troche i odpale to auto. Nie mam kompletnie ciśnienia, bo w miedzy czasie bawiłem sie tym: ![]() ![]() ![]() ![]() Najpierw technika jazdy, później odpowiednie urządzenie ![]() http://youtu.be/BgC9fOEjWyU -------------------- size is nothing... boost is EVERYTHING
|
|
|
![]()
Post
#219
|
|
Frequent User Dołączył: Sun, 08 August 2010 Skąd: Busko Zdrój ![]() |
jakieś nowości ?
![]() |
|
|
![]()
Post
#220
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 13 March 2007 Skąd: WGM ![]() |
Projekt żyje. Na seryjnym kompie nie dam rady dotrzeć fury. Montuje za chwile EMU i śmigam. Nie mam napinki na to auto.
-------------------- size is nothing... boost is EVERYTHING
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Friday, 18 July 2025 - 09:38 |