![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#161
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 13 March 2007 Skąd: WGM ![]() |
Blok już dawno okleiłem super dokładnie, a umyć i tak trzeba. Odnośnie mycia to jaką konkretnie chemie polecacie ? Mam tu na myśli czyszczenie wnętrzności.
-------------------- size is nothing... boost is EVERYTHING
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#162
|
|
User Dołączył: Mon, 25 June 2012 ![]() |
A nie lepiej by było blok do ultradźwięków wrzucić
![]() |
|
|
![]()
Post
#163
|
|
Forum Homee Dołączył: Tue, 14 November 2006 ![]() |
a gdzie w naszej okolicy jest taka duza kadz?
|
|
|
![]()
Post
#164
|
|
Forum Killer Dołączył: Tue, 31 August 2010 Skąd: okolice wawy ![]() |
Ja zawsze myłem tym środkiem:
http://www.zakupyzadarmo.pl/pl/p/Perkun-ko...-warsztatow/115 Najlepiej gorącą wodą. Odmywa wszystko łącznie z sadzą. -------------------- Chcesz mi pomóc? Przeczytaj poniższy link i podaruj 1% podatku
http://www.fsr.pl/portal/fsr/695/5528/Kurach_Rafal.html?search=58898 |
|
|
![]()
Post
#165
|
|
Rookie Dołączył: Sun, 03 December 2006 Skąd: olza ![]() |
pogratulować, ciekawy projekt
z tym piaskowaniem to tez bym sie obawiałe ale jak wyżej pisano sodowanie też przynosi ciekawy efekt i się sprawdza, robiłem też kiedyś blok w sodzie i po umyciu myjką ciśnieniową było czysto i bez osadów. OT jaki Ci się spisuje ten mag? to jest sherman jak się nie myle?jaki to model? rozważam zakup maga tej firmy prosze o opinie, może być PW |
|
|
![]()
Post
#166
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 08 October 2011 ![]() |
Piaskuj śmiało blok tylko potem rzetelnie przedmuchaj kanały, a potem przepłucz je np ropownicą.
ja piaskowałem blok, przeczyściłem i jak do tej pory fuckupa nie było. Blok miałem alu, nie szło go doczyścić chemią. http://www.czarprlu.pl/wp-content/gallery/...e-7/popiask.jpg -------------------- narkotyczny zapach dogrzanych slicków...
powered by PENRITE vmistrz klasy 2-1300 Classicauto Cup 2012 mistrz klasy 2-1300 Classicauto Cup 2015 |
|
|
![]()
Post
#167
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 13 March 2007 Skąd: WGM ![]() |
OT jaki Ci się spisuje ten mag? to jest sherman jak się nie myle?jaki to model? rozważam zakup maga tej firmy prosze o opinie, może być PW To jest dual 200. podajnik drutu czasami świruje, ale ogólnie może być. Jak bym teraz kupował to bym dołożył do bestera. Blok oddany do piaskowania. -------------------- size is nothing... boost is EVERYTHING
|
|
|
![]()
Post
#168
|
|
![]() User Dołączył: Wed, 07 September 2011 ![]() |
Ha, ha, ha, sporo zmian od ostatniego razu jak go widziałem na mini spocie jakiś rok temu
![]() Robota profeska, gratuluje. Dobry kierunek a najważniejsze ze większość robisz sam !!! Pozdro. Max -------------------- Moc i moment !!!!!!!!! To jest to, co chce mieć pod dostatkiem, lecz moje marzenie nigdy się nie spełni bo tego nigdy za wiele !!!
|
|
|
![]()
Post
#169
|
|
User Dołączył: Sun, 04 October 2009 Skąd: Gliwice ![]() |
ja do mycia polecam DIMER, daję radę ze wszystkim.
|
|
|
![]()
Post
#170
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 02 November 2010 Skąd: Klimontów/Kraków ![]() |
Podobno Tenzi Truck w proporcji 1:5 też daje rade
![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#171
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 13 March 2007 Skąd: WGM ![]() |
Swięta... wkońcu troche wolnego czasu i po roku przygotowań wkońcu udało mi sie polakierować auto. Zdjęcia bardzo słabej jakości, ale wrzucam żeby był jakiś ruch w temacie.
![]() ![]() ![]() Tutaj ładnie widać perłe ![]() ![]() ![]() Nie jestem zadowolony w 100%, kilka błędów jest. Część z mojej winy, część wynika z słabych warunków i sprzętu. Teraz będe musiał całość dopieścić polerką i trzeba będzie sie pomału brać za składanie. -------------------- size is nothing... boost is EVERYTHING
|
|
|
![]()
Post
#172
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 05 July 2009 ![]() |
duzo odchudziles stopy korobowodow?
wazyly w okolicach 200gr? lepek korbowodu tez szlifowales? |
|
|
![]()
Post
#173
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 13 March 2007 Skąd: WGM ![]() |
Nie odchudzałem nic. One były tylko wyważane.
-------------------- size is nothing... boost is EVERYTHING
|
|
|
![]()
Post
#174
|
|
![]() Moderator Dołączył: Thu, 21 August 2003 Skąd: Stalowa Wola ![]() |
Super, powodzenia w składaniu
|
|
|
![]()
Post
#175
|
|
![]() Super User Dołączył: Wed, 29 September 2010 Skąd: Warszawa ![]() |
Niezła komora lakiernicza
![]() -------------------- E36 + forged M50B30 + GT3582 / 620HP/720Nm
E46 + M54B30 + GT3076 + E85 / 520HP/610Nm |
|
|
![]()
Post
#176
|
|
Forum Homee Dołączył: Thu, 12 January 2006 Skąd: Pionki/Warszawa ![]() |
szacun że CI sie chce i że wszystko rzezbisz sam.
Pozdrawiam |
|
|
![]()
Post
#177
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 15 April 2008 Skąd: Warszawa ![]() |
Nie lepiej było zawiesić elementy do lakierowania niźli stawiać na krześle?
-------------------- Daewoo Lanos GTi
|
|
|
![]()
Post
#178
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 05 July 2009 ![]() |
Nie odchudzałem nic. One były tylko wyważane. to wywazyles korbowody przy szlifowaniu stopki? (one najczesciej waza tyle samo) Nie lepiej było zawiesić elementy do lakierowania niźli stawiać na krześle? one nie sa postawione,tylko podstawione w razie ''w''. |
|
|
![]()
Post
#179
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 13 March 2007 Skąd: WGM ![]() |
Nie lepiej było zawiesić elementy do lakierowania niźli stawiać na krześle? Taki był początkowy plan, ale nie znam lakiernika w okolicy z komorą który by sie podjął czegoś takiego za normalną kase, wiec już wolałem sie sam uczyć i nie żałuje, bo kasa w kieszeni, a i doświadczenia przybyło. Nie wiem ile kosztuje 2dni pracy komory, żeby pomalować takie auto, ale usłyszałem ceny na poziomie 1500-2500zł za samo pomalowanie przygotowanego już nadwozia bez materiału, a cześć wogóle nie chciała sie podjąć. Przynajmniej nie będzie żalu jak coś pogniote, albo porysuje ![]() O krzesła sie nie czepiaj, bo przy lakierowaniu drzwi wisiały tylko później je opuściłem żeby nie pierdykły przez dmuchawe to wywazyles korbowody przy szlifowaniu stopki? (one najczesciej waza tyle samo) Cały silnik był wyważony nie przeze mnie tylko u motyla w Konstancinie... -------------------- size is nothing... boost is EVERYTHING
|
|
|
![]()
Post
#180
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 08 October 2011 ![]() |
Taki był początkowy plan, ale nie znam lakiernika w okolicy z komorą który by sie podjął czegoś takiego za normalną kase, wiec już wolałem sie sam uczyć i nie żałuje, bo kasa w kieszeni, a i doświadczenia przybyło. Nie wiem ile kosztuje 2dni pracy komory, żeby pomalować takie auto, ale usłyszałem ceny na poziomie 1500-2500zł za samo pomalowanie przygotowanego już nadwozia bez materiału, a cześć wogóle nie chciała sie podjąć. Przynajmniej nie będzie żalu jak coś pogniote, albo porysuje ![]() O krzesła sie nie czepiaj, bo przy lakierowaniu drzwi wisiały tylko później je opuściłem żeby nie pierdykły przez dmuchawe Cały silnik był wyważony nie przeze mnie tylko u motyla w Konstancinie... no to kwotę usłyszałeś jak ja za malowanie wyprowadzonego pod lakier szkieletu w Skodzie ![]() -------------------- narkotyczny zapach dogrzanych slicków...
powered by PENRITE vmistrz klasy 2-1300 Classicauto Cup 2012 mistrz klasy 2-1300 Classicauto Cup 2015 |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Friday, 18 July 2025 - 13:46 |