![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#21
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Fri, 20 August 2004 Skąd: Warszawa / Mokotów ![]() |
jak cos mam kolektor ssacy alu, z 1.8 N/A ( do poprzecznego motoru )
-------------------- Sociedad Espanola Automoviles de Turismo
był: Toledo T.U.R.B.O 1.8 20VT GT28R VW Golf VII R Tornado Red 400/500 - Mistrz Polski Street AWD 2016 Audi RS4 B8 450HP |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#22
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 11 June 2007 Skąd: WG ![]() |
a po co kolektor ssący z N/A do T ?? Takich kombinacji to się nie robi czy to jakiś nowy trend w tuningu ??
-------------------- A4 Allroad 3.0TDI
KTM 520EXC |
|
|
![]()
Post
#23
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Thu, 03 February 2005 Skąd: Łomża ![]() |
No własnie, a jak wygląda sprawa z dopasowaniem kanałów wodnych i olejowych??
|
|
|
![]()
Post
#24
|
|
![]() Moderator Dołączył: Sat, 19 April 2003 Skąd: Kwidzyn/Grudziądz ![]() |
Nic nie trzeba dopasowywać- jest jeden rodzaj uszczelki pod głowicę do wszystkich 1.8 20V (125-225KM)
-------------------- zaciski hamulcowe BREMBO-renowacja-lakierowanie proszkowe-adaptery do zacisków BREMBO-serwis rajdowy RPP/RSMP/GSMP
|
|
|
![]()
Post
#25
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 08 December 2008 ![]() |
Nic nie trzeba dopasowywać- jest jeden rodzaj uszczelki pod głowicę do wszystkich 1.8 20V (125-225KM) co nie zmienia faktu ze sa dwa rodzaje kanalow i pewnie doskonale o tym wiesz( i np jak bym zmienial glowice u siebie to chcialbym miec takie same kanyly jak byly ori a nie inne.) -------------------- 2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN 2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN 2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN |
|
|
![]()
Post
#26
|
|
![]() Moderator Dołączył: Sat, 19 April 2003 Skąd: Kwidzyn/Grudziądz ![]() |
Rafałek114- a jakie ma znaczenie kształt kanałów przy wymianie głowicy w 1.8T skoro przy każdej kombinacji głowicy/bloku te kanały się pokrywają ??? są jakieś lepsze kanały? które są gorsze? oświeć mnie i nie tylko mnie
-------------------- zaciski hamulcowe BREMBO-renowacja-lakierowanie proszkowe-adaptery do zacisków BREMBO-serwis rajdowy RPP/RSMP/GSMP
|
|
|
![]()
Post
#27
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Thu, 03 February 2005 Skąd: Łomża ![]() |
Dokładnie. Kanały sie pokrywają i do wszystkich 1.8T idzie ta sama uszczelka.
Co myślicie o zastosowaniu grubszej uszczelki w celu odprężenia? Stosował ktos? |
|
|
![]()
Post
#28
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 05 February 2007 ![]() |
zmotywowaliscie mnie zeby rozebrac ten motor ktory mam na czesci .............
no i mam ten kolektor pod agn - wg mnie srednica i wlotu i kanalów jest taka sama jak w kolektorze od agu :/ w ktorych rocznikach byly inne ? bo wychodzi mi na to ze głowica moja kochana agn da mi tylko ssący wałek rozrządu ![]() mam do zdobycia kolektor dolotowy "prawy" od ibizy 1.8T 2001 - jakie srednice kanałów są w takim motorze ? uszczelki pod kolektory wydechowe sa takie same w 1.8 NA i 1.8T :/ ?? etka mi się myli chyba bo pokazuje taki sam kolektor wydechowy pod agu i agn :/ -------------------- ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ...
|
|
|
![]()
Post
#29
|
|
![]() Moderator Dołączył: Sat, 19 April 2003 Skąd: Kwidzyn/Grudziądz ![]() |
uszczelki pod kolektory wydechowe sa takie same w 1.8 NA i 1.8T :/ ?? etka mi się myli chyba bo pokazuje taki sam kolektor wydechowy pod agu i agn :/ Uszczelki pod kolektor wydechowy są takie same we wszystkich 1.8 20V. Kolektory wydechowe w AGU i AGN są oczywiście całkiem inne -------------------- zaciski hamulcowe BREMBO-renowacja-lakierowanie proszkowe-adaptery do zacisków BREMBO-serwis rajdowy RPP/RSMP/GSMP
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Thursday, 19 June 2025 - 03:51 |