Shoutbox 0 nowych PW 


8 Stron V  < 1 2 3 4 5 > »   
Closed TopicStart new topic
> Silnik W8
olozwirski
post Fri, 19 Nov 2010 - 16:18
Post #41


Forum Homee
Dołączył: Tue, 22 August 2006
Skąd: WKZ





Korby maja 13mm szerokosci przy panewce, z VR6 nie podejda.
Moglby ktos w koncu pojsc po bandzie i zmodzic W8, ze swoja zwarta budowa i walem krzyzowym powinien byc dobra baza.


--------------------
golf mkI 4x4
golf mkII V8
audi A2 R36
polo 86C XX w budowie
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Fri, 19 Nov 2010 - 16:18
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
grzegorzp
post Fri, 19 Nov 2010 - 16:18
Post #42


Super User
Dołączył: Sat, 30 August 2008
Skąd: Warszawa





a czy ktoś na świecie produkuje vr8? czy to nie byłby złoty środek? krótki jak v8 ale bardziej zwarty, i chyba lepszy w założeniach od w8 który ma kilka wad
Go to the top of the page
 
+Quote Post
olozwirski
post Fri, 19 Nov 2010 - 16:26
Post #43


Forum Homee
Dołączył: Tue, 22 August 2006
Skąd: WKZ





VR8 czyli VR6 plus dwa cylindry? Nie ma takiego wynalazku, chyba ze x2 biggrin.gif
W12 jest krotszy od starego V8.
CYTAT(grzegorzp @ Fri, 19 Nov 2010 - 16:18) *
a czy ktoś na świecie produkuje vr8? czy to nie byłby złoty środek? krótki jak v8 ale bardziej zwarty, i chyba lepszy w założeniach od w8 który ma kilka wad



--------------------
golf mkI 4x4
golf mkII V8
audi A2 R36
polo 86C XX w budowie
Go to the top of the page
 
+Quote Post
pinin
post Fri, 19 Nov 2010 - 17:08
Post #44


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 24 November 2004
Skąd: Warszawa - Wawer





Heh, części jakiekolwiek do w12 kosztują krocie - choćby zwykły termostat za 400 eurów.
W a8 jest mega ciasno pod maską - nie wiem czy ktokolwiek kiedyś widział ten silnik w tej budzie, bo ktoś kto tam upchnie sensowne sprężarki powinien dostać nobla z medycyny ( z ginekologii tak dokładniej mówiąc ). Silnik już w serii się bardzo lubi przegrzewać, no i dostać kolejny taki silnik to dość spory problem. Jednym zdaniem - odpuść. Auto w serii kręci niskie 14, ale biorąc pod uwagę koszty i niezawodność bałbym się to dalej grzebać.


--------------------
| Pinin Racing | Warsaw Speed Team | Prorace | TheTechGuy |
'96 CaliforniaCento

www.facebook.com/dragracingsafety
Go to the top of the page
 
+Quote Post
GREGOR10
post Fri, 19 Nov 2010 - 17:54
Post #45


Forum Homee
Dołączył: Mon, 20 April 2009
Skąd: Jasło





CYTAT(pinin @ Fri, 19 Nov 2010 - 17:08) *
Heh, części jakiekolwiek do w12 kosztują krocie - choćby zwykły termostat za 400 eurów.
W a8 jest mega ciasno pod maską - nie wiem czy ktokolwiek kiedyś widział ten silnik w tej budzie, bo ktoś kto tam upchnie sensowne sprężarki powinien dostać nobla z medycyny ( z ginekologii tak dokładniej mówiąc ). Silnik już w serii się bardzo lubi przegrzewać, no i dostać kolejny taki silnik to dość spory problem. Jednym zdaniem - odpuść. Auto w serii kręci niskie 14, ale biorąc pod uwagę koszty i niezawodność bałbym się to dalej grzebać.


W12 lubi się przegrzewać jak każdy inny silnik który ma zepsuty termostat albo padnięta pompę wody , a nie sam z siebie - chyba nie powiesz ze majac sprawna sztuke W12 przegrzejesz ją ot tak , musi cos byc nie sprawne w układzie chłodzenia inaczej sie nie przegrzeje bez powodu.
Co do W12 w A8 to jednak daje sie tam zamontować turbo już ktoś nawet linkował temat.

Co do osiągów to kreci niskie 14 ale przy jakiej wadze i mocy , odelzyc to zaturbic MĘSKO i wtedy pojawia sie sensowne dziesiatki moze nawet dziewiatki ? zalezy ile mocy i ile odelzenia smile.gif


--------------------
GREGOR10.PL ChipTuning Hamownia Modyfikacje VW AUDI BMW MERCEDES PORSCHE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
pinin
post Fri, 19 Nov 2010 - 18:35
Post #46


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 24 November 2004
Skąd: Warszawa - Wawer





Jeśli chcesz odelżać A8, to odpuść to auto. To nie to. Nim wyjedziesz na autobana i będziesz wszystko kilował. Ale do latania po mieście to nie jest najlepsze rozwiązanie.


--------------------
| Pinin Racing | Warsaw Speed Team | Prorace | TheTechGuy |
'96 CaliforniaCento

www.facebook.com/dragracingsafety
Go to the top of the page
 
+Quote Post
arts_ch
post Fri, 19 Nov 2010 - 19:12
Post #47


Super User
Dołączył: Mon, 17 November 2008
Skąd: WPR





daniel jak szukasz rs6 motorowni lub a8 01r 6.0 po malym bum to sluze pomoca:) biggrin.gif


--------------------
Golf VI R20, RS4 B5 progress...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
daniel1d11
post Sat, 20 Nov 2010 - 17:10
Post #48


Forum Homee
Dołączył: Mon, 14 April 2008





Wie może ktoś czy skrzynie biegów oraz sprzęgło w Audi 100 C4 S4 4.2 jest takie same jak w S4 B5 2.7 biturbo lub w S8 w manualu?


--------------------
10.9ET 210km/h Zegrze Pomorskie 2010r. Golf ProTurbo AWD Street<
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cowboy
post Sat, 20 Nov 2010 - 17:40
Post #49


Administrator
Dołączył: Mon, 21 August 2006
Skąd: Wawa





pinin, przegrzewają się tez V8... zresztą podawane jest to jako jedna z przyczyn nie trzymania mocy w S4 B6/B7

myslisz sie ze A8/S8 nie mozna odelżyc... te budy są z aluminium !

w Phaetonie jest cos kolo 50 ECU, w takim S8 podobnie - od cisnienia w kołach, od foteli, od klimy itd... gdyby wywalić wszystko z budy, to stawiam flaszke że bedzie nie bedzie wiele cięższa od budy z S4 B5

poczytaj sobie temat o VR6 z przed paru lat jak ml2210 wsadzał kompresor smile.gif ciezki, dużo pali, przegrzewa sie itd.. ogólnie silnik do dupy, nie nadający sie do zaturbienia... a dzisiaj mysle wiele osób zmieniło zdanie wink.gif

W12 czy W16 są na biturbo 4-turbo - bentley continental lub bugatti veyron - mając wolną ręke da sie podciąc tu i tam i turbiny wejdą.. zrobić wloty powietrza wywalić osłony z silnika, wyloty na masce.. wszystko sie da..

pinin: ile kosztuje termostat do RS6 ?

grzegorzp: VR8 krótki jak V8 - chyba Ci sie pomyliło.... VR6 jest jak V8, czyli długi na 4,5 cylindra, wiec nawet ciut dłuższy... VR8 byłby dłuższy pewnie od R6


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kiwi
post Sat, 20 Nov 2010 - 18:12
Post #50


Forum Homee
Dołączył: Sun, 25 October 2009
Skąd: Łódź





CYTAT(daniel1d11 @ Sat, 20 Nov 2010 - 17:10) *
Wie może ktoś czy skrzynie biegów oraz sprzęgło w Audi 100 C4 S4 4.2 jest takie same jak w S4 B5 2.7 biturbo lub w S8 w manualu?


Skrzynie ..czyli 01E 6 gang są taka samo pancerne -to te same skrzynie...sprzęgło w b5 jest pewnie inne


--------------------
quattro
Go to the top of the page
 
+Quote Post
grzegorzp
post Sat, 20 Nov 2010 - 22:19
Post #51


Super User
Dołączył: Sat, 30 August 2008
Skąd: Warszawa





ten w8 jednocześnie interesujący, ale po dwie korby na wykorbienie to raczej nie wygląda jak dobra baza do rzeźby...
choć wam i sobie bym życzył żeby się okazał świetny do zaturbienia, a blok w nim jest aluminiowy czy żeliwny? no i te wałki dowyważające zawsze mnie odstręczają,
może z tą długością to rzeczywiście vr8 byłby trochę za długi, ale na tej stronie jest napisane, że ma/miałby długość r5 http://www.autozine.org/technical_school/e...e_packaging.htm

wiecie jaka jest relacja wagi?
vr6 / w8 / w12?

i vr6 blok żeliwny
w12 aluminiowy
a w8?

to nie lepiej zamiast w w8 ładować się w v8?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
GREGOR10
post Sat, 20 Nov 2010 - 22:41
Post #52


Forum Homee
Dołączył: Mon, 20 April 2009
Skąd: Jasło





Jak juz ladowac kase to tylko w W12 bo W8 to taki posredni silnik Vr6 12V moc dochodzi do 800-900HP - r36 do ok 1000HP. W12 przyjalby pewnie te 1000Hp a rozwijalby je duzo lepiej niz 2,9-3,6L bo pojemnosci jest prawie dwa razy tyle.


--------------------
GREGOR10.PL ChipTuning Hamownia Modyfikacje VW AUDI BMW MERCEDES PORSCHE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
daniel1d11
post Sat, 20 Nov 2010 - 23:03
Post #53


Forum Homee
Dołączył: Mon, 14 April 2008





A napęd jest taki sam w Audi 100 C4 S4 4.2 jak w S4 B5 2.7 biturbo lub w S8 w manualu?


--------------------
10.9ET 210km/h Zegrze Pomorskie 2010r. Golf ProTurbo AWD Street<
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cowboy
post Sun, 21 Nov 2010 - 09:23
Post #54


Administrator
Dołączył: Mon, 21 August 2006
Skąd: Wawa





grzegorzp: VR6 ma długość R 4,5...jest pare cm krótszy od 2.2T , wiec VR8 byłby porównywalny z R6

V8 4.2 tez nie jest rewelacyjny jesli chodzi o duże moce.., to juz lepiej iśc w R36

daniel: napędy to sie tam wiele nie róznią jesli chodzi o wytrzymałość, zresztą zawsze możesz kupić niedrogo jakieś świeze napędy np. z 2.5 TDI

zgadzam sie z Gregorem: no replacement for displacement

nawet jak W12 nie jest taki pancerny, to ma kute korby w serii i niech wygeneruje 125KM z litra to bedzie 750KM

co do budy to juz pare osob pisało że S8 z aluminium jest bardzo lekkie, a skoro ma tyle wypasów, to znaczy że nadwozie wazy pewnie mniej niz S4B5

jesli auto ma szybko jeździć na wprost to W12 i buda A8/S8

na W8 mozna kombinować tez jako projekt do skręcania... silnik W8 jest krótszy jak R4 i moze to być ciekawa opcja dla audi quattro gdzie jednostka napędowa wisi przed osią

myslę ze w budzie B2 i silnikiem W8 + kompresor 0,5 bara (~350KM) byłby rozkład masy prawie jak w subaru wink.gif ale to juz całkiem OT wink.gif


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
daniel1d11
post Sun, 21 Nov 2010 - 11:40
Post #55


Forum Homee
Dołączył: Mon, 14 April 2008





CYTAT(cowboy @ Sun, 21 Nov 2010 - 09:23) *
V8 4.2 tez nie jest rewelacyjny jesli chodzi o duże moce..

A dlaczego? Duże moce to jakie bo dla każdego może to być inna wartość tongue.gif


--------------------
10.9ET 210km/h Zegrze Pomorskie 2010r. Golf ProTurbo AWD Street<
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Nikolas
post Sun, 21 Nov 2010 - 11:51
Post #56


Forum Clubber
Dołączył: Sat, 21 February 2004
Skąd: Warszawa





Ja w necie mocniejszych Audi 4,2 V8 TT niż 650 koni nie widziałem.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
simpson
post Sun, 21 Nov 2010 - 11:58
Post #57


Forum Homee
Dołączył: Thu, 20 May 2004
Skąd: Random (WR)





CYTAT(Nikolas @ Sun, 21 Nov 2010 - 11:51) *
Ja w necie mocniejszych Audi 4,2 V8 TT niż 650 koni nie widziałem.

http://www.rs6club.pl/viewtopic.php?f=5&t=35
http://www.racingforum.pl/index.php?showtopic=42305 rolleyes.gif


--------------------
www.audiklub.org
Pozdrawiam
Mirek
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Nikolas
post Sun, 21 Nov 2010 - 12:06
Post #58


Forum Clubber
Dołączył: Sat, 21 February 2004
Skąd: Warszawa





Ciekawe czy nadal jeżdzi... W każdym razie 650-700 km jak widać to max, no chyba że jedynie co blokowało to skrzynia, ale wątpie że skrzynia to jedyny problem aby uzyskać z tego silnika więcej...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Nikolas
post Sun, 21 Nov 2010 - 12:16
Post #59


Forum Clubber
Dołączył: Sat, 21 February 2004
Skąd: Warszawa





Kubił bym coś takiego + 2 x Turbo i miał bym 800hp w aluminiowej budzie, pełny sztos i miejsca w pytę - a wszystko wyszło by w cenie Twojego Golfa...
Mega możliwości rozwoju i odchudzania...

http://otomoto.pl/audi-a8-a8-long-w12-w-12...-C15339519.html

Ewentualnie silnik ze skrzynią - cenowo duuuużo taniej niż zabuliłem za V10.

http://allegro.pl/touareg-phaeton-silnik-6...1315795872.html

No ale ja już wybrałem inną drogę.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kiwi
post Sun, 21 Nov 2010 - 14:08
Post #60


Forum Homee
Dołączył: Sun, 25 October 2009
Skąd: Łódź





CYTAT(grzegorzp @ Sat, 20 Nov 2010 - 22:19) *
ten w8 jednocześnie interesujący, ale po dwie korby na wykorbienie to raczej nie wygląda jak dobra baza do rzeźby...
choć wam i sobie bym życzył żeby się okazał świetny do zaturbienia, a blok w nim jest aluminiowy czy żeliwny? no i te wałki dowyważające zawsze mnie odstręczają,
może z tą długością to rzeczywiście vr8 byłby trochę za długi, ale na tej stronie jest napisane, że ma/miałby długość r5 http://www.autozine.org/technical_school/e...e_packaging.htm

wiecie jaka jest relacja wagi?
vr6 / w8 / w12?

i vr6 blok żeliwny
w12 aluminiowy
a w8?

to nie lepiej zamiast w w8 ładować się w v8?


Ale np V6 biturbo też ma po 2 tłoki na jedno wykorbienie i duże moce znosi...podobnie może być z V8
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/8885e17fefcf05be.html

Co do wagi ...ja znam oficjalną ( podaną przez producenta) VR6 12 V-174kg ( dla porównania V6 12v-161kg)

Nikolas jest w necie 3,4l BiTURBO V8 ponad 850KM ...blok z diesla 3,3 wink.gif



--------------------
quattro
Go to the top of the page
 
+Quote Post

8 Stron V  < 1 2 3 4 5 > » 
Closed TopicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Wednesday, 25 June 2025 - 20:03