![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#41
|
|
Forum Homee Dołączył: Tue, 22 August 2006 Skąd: WKZ ![]() |
Korby maja 13mm szerokosci przy panewce, z VR6 nie podejda.
Moglby ktos w koncu pojsc po bandzie i zmodzic W8, ze swoja zwarta budowa i walem krzyzowym powinien byc dobra baza. -------------------- golf mkI 4x4
golf mkII V8 audi A2 R36 polo 86C XX w budowie |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#42
|
|
Super User Dołączył: Sat, 30 August 2008 Skąd: Warszawa ![]() |
a czy ktoś na świecie produkuje vr8? czy to nie byłby złoty środek? krótki jak v8 ale bardziej zwarty, i chyba lepszy w założeniach od w8 który ma kilka wad
|
|
|
![]()
Post
#43
|
|
Forum Homee Dołączył: Tue, 22 August 2006 Skąd: WKZ ![]() |
VR8 czyli VR6 plus dwa cylindry? Nie ma takiego wynalazku, chyba ze x2
![]() W12 jest krotszy od starego V8. a czy ktoś na świecie produkuje vr8? czy to nie byłby złoty środek? krótki jak v8 ale bardziej zwarty, i chyba lepszy w założeniach od w8 który ma kilka wad -------------------- golf mkI 4x4
golf mkII V8 audi A2 R36 polo 86C XX w budowie |
|
|
![]()
Post
#44
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 24 November 2004 Skąd: Warszawa - Wawer ![]() |
Heh, części jakiekolwiek do w12 kosztują krocie - choćby zwykły termostat za 400 eurów.
W a8 jest mega ciasno pod maską - nie wiem czy ktokolwiek kiedyś widział ten silnik w tej budzie, bo ktoś kto tam upchnie sensowne sprężarki powinien dostać nobla z medycyny ( z ginekologii tak dokładniej mówiąc ). Silnik już w serii się bardzo lubi przegrzewać, no i dostać kolejny taki silnik to dość spory problem. Jednym zdaniem - odpuść. Auto w serii kręci niskie 14, ale biorąc pod uwagę koszty i niezawodność bałbym się to dalej grzebać. -------------------- | Pinin Racing | Warsaw Speed Team | Prorace | TheTechGuy |
'96 CaliforniaCento www.facebook.com/dragracingsafety |
|
|
![]()
Post
#45
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 20 April 2009 Skąd: Jasło ![]() |
Heh, części jakiekolwiek do w12 kosztują krocie - choćby zwykły termostat za 400 eurów. W a8 jest mega ciasno pod maską - nie wiem czy ktokolwiek kiedyś widział ten silnik w tej budzie, bo ktoś kto tam upchnie sensowne sprężarki powinien dostać nobla z medycyny ( z ginekologii tak dokładniej mówiąc ). Silnik już w serii się bardzo lubi przegrzewać, no i dostać kolejny taki silnik to dość spory problem. Jednym zdaniem - odpuść. Auto w serii kręci niskie 14, ale biorąc pod uwagę koszty i niezawodność bałbym się to dalej grzebać. W12 lubi się przegrzewać jak każdy inny silnik który ma zepsuty termostat albo padnięta pompę wody , a nie sam z siebie - chyba nie powiesz ze majac sprawna sztuke W12 przegrzejesz ją ot tak , musi cos byc nie sprawne w układzie chłodzenia inaczej sie nie przegrzeje bez powodu. Co do W12 w A8 to jednak daje sie tam zamontować turbo już ktoś nawet linkował temat. Co do osiągów to kreci niskie 14 ale przy jakiej wadze i mocy , odelzyc to zaturbic MĘSKO i wtedy pojawia sie sensowne dziesiatki moze nawet dziewiatki ? zalezy ile mocy i ile odelzenia ![]() -------------------- GREGOR10.PL ChipTuning Hamownia Modyfikacje VW AUDI BMW MERCEDES PORSCHE
|
|
|
![]()
Post
#46
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 24 November 2004 Skąd: Warszawa - Wawer ![]() |
Jeśli chcesz odelżać A8, to odpuść to auto. To nie to. Nim wyjedziesz na autobana i będziesz wszystko kilował. Ale do latania po mieście to nie jest najlepsze rozwiązanie.
-------------------- | Pinin Racing | Warsaw Speed Team | Prorace | TheTechGuy |
'96 CaliforniaCento www.facebook.com/dragracingsafety |
|
|
![]()
Post
#47
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 17 November 2008 Skąd: WPR ![]() |
daniel jak szukasz rs6 motorowni lub a8 01r 6.0 po malym bum to sluze pomoca:)
![]() -------------------- Golf VI R20, RS4 B5 progress...
|
|
|
![]()
Post
#48
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 14 April 2008 ![]() |
Wie może ktoś czy skrzynie biegów oraz sprzęgło w Audi 100 C4 S4 4.2 jest takie same jak w S4 B5 2.7 biturbo lub w S8 w manualu?
-------------------- 10.9ET 210km/h Zegrze Pomorskie 2010r. Golf ProTurbo AWD Street<
|
|
|
![]()
Post
#49
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa ![]() |
pinin, przegrzewają się tez V8... zresztą podawane jest to jako jedna z przyczyn nie trzymania mocy w S4 B6/B7
myslisz sie ze A8/S8 nie mozna odelżyc... te budy są z aluminium ! w Phaetonie jest cos kolo 50 ECU, w takim S8 podobnie - od cisnienia w kołach, od foteli, od klimy itd... gdyby wywalić wszystko z budy, to stawiam flaszke że bedzie nie bedzie wiele cięższa od budy z S4 B5 poczytaj sobie temat o VR6 z przed paru lat jak ml2210 wsadzał kompresor ![]() ![]() W12 czy W16 są na biturbo 4-turbo - bentley continental lub bugatti veyron - mając wolną ręke da sie podciąc tu i tam i turbiny wejdą.. zrobić wloty powietrza wywalić osłony z silnika, wyloty na masce.. wszystko sie da.. pinin: ile kosztuje termostat do RS6 ? grzegorzp: VR8 krótki jak V8 - chyba Ci sie pomyliło.... VR6 jest jak V8, czyli długi na 4,5 cylindra, wiec nawet ciut dłuższy... VR8 byłby dłuższy pewnie od R6 -------------------- |
|
|
![]()
Post
#50
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 25 October 2009 Skąd: Łódź ![]() |
Wie może ktoś czy skrzynie biegów oraz sprzęgło w Audi 100 C4 S4 4.2 jest takie same jak w S4 B5 2.7 biturbo lub w S8 w manualu? Skrzynie ..czyli 01E 6 gang są taka samo pancerne -to te same skrzynie...sprzęgło w b5 jest pewnie inne -------------------- quattro
|
|
|
![]()
Post
#51
|
|
Super User Dołączył: Sat, 30 August 2008 Skąd: Warszawa ![]() |
ten w8 jednocześnie interesujący, ale po dwie korby na wykorbienie to raczej nie wygląda jak dobra baza do rzeźby...
choć wam i sobie bym życzył żeby się okazał świetny do zaturbienia, a blok w nim jest aluminiowy czy żeliwny? no i te wałki dowyważające zawsze mnie odstręczają, może z tą długością to rzeczywiście vr8 byłby trochę za długi, ale na tej stronie jest napisane, że ma/miałby długość r5 http://www.autozine.org/technical_school/e...e_packaging.htm wiecie jaka jest relacja wagi? vr6 / w8 / w12? i vr6 blok żeliwny w12 aluminiowy a w8? to nie lepiej zamiast w w8 ładować się w v8? |
|
|
![]()
Post
#52
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 20 April 2009 Skąd: Jasło ![]() |
Jak juz ladowac kase to tylko w W12 bo W8 to taki posredni silnik Vr6 12V moc dochodzi do 800-900HP - r36 do ok 1000HP. W12 przyjalby pewnie te 1000Hp a rozwijalby je duzo lepiej niz 2,9-3,6L bo pojemnosci jest prawie dwa razy tyle.
-------------------- GREGOR10.PL ChipTuning Hamownia Modyfikacje VW AUDI BMW MERCEDES PORSCHE
|
|
|
![]()
Post
#53
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 14 April 2008 ![]() |
A napęd jest taki sam w Audi 100 C4 S4 4.2 jak w S4 B5 2.7 biturbo lub w S8 w manualu?
-------------------- 10.9ET 210km/h Zegrze Pomorskie 2010r. Golf ProTurbo AWD Street<
|
|
|
![]()
Post
#54
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa ![]() |
grzegorzp: VR6 ma długość R 4,5...jest pare cm krótszy od 2.2T , wiec VR8 byłby porównywalny z R6
V8 4.2 tez nie jest rewelacyjny jesli chodzi o duże moce.., to juz lepiej iśc w R36 daniel: napędy to sie tam wiele nie róznią jesli chodzi o wytrzymałość, zresztą zawsze możesz kupić niedrogo jakieś świeze napędy np. z 2.5 TDI zgadzam sie z Gregorem: no replacement for displacement nawet jak W12 nie jest taki pancerny, to ma kute korby w serii i niech wygeneruje 125KM z litra to bedzie 750KM co do budy to juz pare osob pisało że S8 z aluminium jest bardzo lekkie, a skoro ma tyle wypasów, to znaczy że nadwozie wazy pewnie mniej niz S4B5 jesli auto ma szybko jeździć na wprost to W12 i buda A8/S8 na W8 mozna kombinować tez jako projekt do skręcania... silnik W8 jest krótszy jak R4 i moze to być ciekawa opcja dla audi quattro gdzie jednostka napędowa wisi przed osią myslę ze w budzie B2 i silnikiem W8 + kompresor 0,5 bara (~350KM) byłby rozkład masy prawie jak w subaru ![]() ![]() -------------------- |
|
|
![]()
Post
#55
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 14 April 2008 ![]() |
V8 4.2 tez nie jest rewelacyjny jesli chodzi o duże moce.. A dlaczego? Duże moce to jakie bo dla każdego może to być inna wartość ![]() -------------------- 10.9ET 210km/h Zegrze Pomorskie 2010r. Golf ProTurbo AWD Street<
|
|
|
![]()
Post
#56
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Sat, 21 February 2004 Skąd: Warszawa ![]() |
Ja w necie mocniejszych Audi 4,2 V8 TT niż 650 koni nie widziałem.
|
|
|
![]()
Post
#57
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 20 May 2004 Skąd: Random (WR) ![]() |
Ja w necie mocniejszych Audi 4,2 V8 TT niż 650 koni nie widziałem. http://www.rs6club.pl/viewtopic.php?f=5&t=35 http://www.racingforum.pl/index.php?showtopic=42305 ![]() -------------------- www.audiklub.org
Pozdrawiam Mirek |
|
|
![]()
Post
#58
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Sat, 21 February 2004 Skąd: Warszawa ![]() |
Ciekawe czy nadal jeżdzi... W każdym razie 650-700 km jak widać to max, no chyba że jedynie co blokowało to skrzynia, ale wątpie że skrzynia to jedyny problem aby uzyskać z tego silnika więcej...
|
|
|
![]()
Post
#59
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Sat, 21 February 2004 Skąd: Warszawa ![]() |
Kubił bym coś takiego + 2 x Turbo i miał bym 800hp w aluminiowej budzie, pełny sztos i miejsca w pytę - a wszystko wyszło by w cenie Twojego Golfa...
Mega możliwości rozwoju i odchudzania... http://otomoto.pl/audi-a8-a8-long-w12-w-12...-C15339519.html Ewentualnie silnik ze skrzynią - cenowo duuuużo taniej niż zabuliłem za V10. http://allegro.pl/touareg-phaeton-silnik-6...1315795872.html No ale ja już wybrałem inną drogę. |
|
|
![]()
Post
#60
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 25 October 2009 Skąd: Łódź ![]() |
ten w8 jednocześnie interesujący, ale po dwie korby na wykorbienie to raczej nie wygląda jak dobra baza do rzeźby... choć wam i sobie bym życzył żeby się okazał świetny do zaturbienia, a blok w nim jest aluminiowy czy żeliwny? no i te wałki dowyważające zawsze mnie odstręczają, może z tą długością to rzeczywiście vr8 byłby trochę za długi, ale na tej stronie jest napisane, że ma/miałby długość r5 http://www.autozine.org/technical_school/e...e_packaging.htm wiecie jaka jest relacja wagi? vr6 / w8 / w12? i vr6 blok żeliwny w12 aluminiowy a w8? to nie lepiej zamiast w w8 ładować się w v8? Ale np V6 biturbo też ma po 2 tłoki na jedno wykorbienie i duże moce znosi...podobnie może być z V8 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/8885e17fefcf05be.html Co do wagi ...ja znam oficjalną ( podaną przez producenta) VR6 12 V-174kg ( dla porównania V6 12v-161kg) Nikolas jest w necie 3,4l BiTURBO V8 ponad 850KM ...blok z diesla 3,3 ![]() -------------------- quattro
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Wednesday, 25 June 2025 - 20:03 |