Shoutbox 0 nowych PW 


38 Stron V  « < 2 3 4 5 6 > »   
Closed TopicStart new topic
> AUDI RS4 SEDAN B5 5.0 TFSI, update strona 30
knopers
post Tue, 16 Nov 2010 - 17:30
Post #61


Frequent User
Dołączył: Sat, 11 September 2010
Skąd: słupno





Srataty dupa w kraty i 12 stron jest.
1. silnik ten powinien być umieszczony centralnie. Wkładanie go z przodu trąca brakiem profesjonalizmu.
2. czy to jest odpowiednia buda skoro 80% elementów powstanie od nowa- kwestia gustu.
3. Sterowanie to : konkretny Vems i wiercenie dziur w kolektorze pod normalne wtryski- taki krok wstecz, jednak sądzę , że finalnie wygrana. Nie ma co się podnicać bezpośrednim wtryskiem, bo to nie jest taki hit kosmiczny.
4. Powodzenia.
5. Powodzenia po raz drugi.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Tue, 16 Nov 2010 - 17:30
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
GREGOR10
post Tue, 16 Nov 2010 - 18:09
Post #62


Forum Homee
Dołączył: Mon, 20 April 2009
Skąd: Jasło





CYTAT(knopers @ Tue, 16 Nov 2010 - 17:30) *
Srataty dupa w kraty i 12 stron jest.

3. Sterowanie to : konkretny Vems i wiercenie dziur w kolektorze pod normalne wtryski- taki krok wstecz, jednak sądzę , że finalnie wygrana. Nie ma co się podnicać bezpośrednim wtryskiem, bo to nie jest taki hit kosmiczny.

Jestem za, ale w koncu jesli skrzynia jest taka skaplikowana to pewnie nie zagada z takim silnikiem wiec ten pomysl raczej odpada.



--------------------
GREGOR10.PL ChipTuning Hamownia Modyfikacje VW AUDI BMW MERCEDES PORSCHE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cowboy
post Tue, 16 Nov 2010 - 18:14
Post #63


Administrator
Dołączył: Mon, 21 August 2006
Skąd: Wawa





panowie.... hmmm co do budy juz Nikoles napisał

ale napisane było wczensiej że ma wszystko banglac na ori ECU i ma wspołpracować ze ori skrzynią, jest kupiona wiązka nawet kabinowa, wiec mozna to ogarnąc, kwestia iluś tam rzeczy modułów komfortu itd do dezaktywacji, reszta bedzie seryjna i bedzie działać.. nie ma co kombinować !!

dodatkowe wtryski się pojawią pewnie w kolektorze w stage II jak sie skonczą seryjne FSI ... jak ma to byc dupowóz to przeciez nie bedzie silnik centralnie ! i tylko seryjne ECU, to nie wydumka zeby dłubać na SA

nie po to kupili połowe RSa żeby teraz to wywalać... litości..


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
aw69
post Tue, 16 Nov 2010 - 22:30
Post #64


Forum Homee
Dołączył: Thu, 04 May 2006
Skąd: Zambrów





ktos wie jaki jest potencjal wtrysków w V10 tfsi oraz pompy ? I kolejna sprawa czy ktos juz robi jakies wydajniejsze zamienniki do tego silnika ? smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bojar1
post Tue, 16 Nov 2010 - 22:54
Post #65


Frequent User
Dołączył: Sun, 17 February 2008
Skąd: Warszawa





CYTAT(knopers @ Tue, 16 Nov 2010 - 17:30) *
Srataty dupa w kraty i 12 stron jest.
1. silnik ten powinien być umieszczony centralnie. Wkładanie go z przodu trąca brakiem profesjonalizmu.

W RS6 ten silnik jest z przodu a w Lambo centralnie, więc czemu twierdzisz, że powinien być umieszczony centralnie???
Do S4 B5 silnik wkłada się zazwyczaj z przodu, a jak chcesz go założyć gdzie indziej to chyba nie ma problemu, płacisz i masz, ale gdy zarzucasz temu gościowi brak profesjonalizmu, to sorry ale śmiesz żartować (chodzi o sportmile`a oczywiście). Choć nie odpisuje na PW to i tak wie co robi:D
Go to the top of the page
 
+Quote Post
knopers
post Wed, 17 Nov 2010 - 00:03
Post #66


Frequent User
Dołączył: Sat, 11 September 2010
Skąd: słupno





Żle się wyraziłem. Nie chodzi może o brak profesjonalizmu , ale raczej nietuzinkowość projektu. Gdyby ten silnik umieścić centralnie , auto byłoby rzeczywiście nadzwyczajnym samochodem. Cóż za prowadzenie, trakcja i do tego zapewne zapas miejsca na żonglowanie turbinami, kolektorami i osprzętem. Coś naprawdę niesamowitego. Po prostu sen. Z przodu będzie walka o każdy skrawek cm3. Montować go z przodu , to większe wyzwanie niż z tyłu, gdzie przyjdzie skofigurować tylko dyfry. Ale cóż skoro auto ma być sleperem , czy tam rodzinnym ścigaczem, to takie rozważania schodzą na ósmy plan.
Gdyby ktoś inny rzucił tu kilka zdjęć V10 fsi i stwierdził , że planuje zrobić swapa do S4, wątek nie miałby powodzenia. Byłby w dużej mierze - nie do wiary. Ale Sportmile i Nikolas nie rzucają słów na wiatr i jestem pewien , że projekt prędzej czy póżniej powstanie.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sportmile
post Wed, 17 Nov 2010 - 01:57
Post #67


Forum Homee
Dołączył: Sat, 15 September 2007
Skąd: Warszawa





Knoopers dalbym prawa nerke jakby to zadzialalo z vemsem ot tak , ale tak jak pisali poprzednicy jest bardzo duza szansa ze nie ma takiej opcji poki co. Mamy kupe sprzetu na rozne ewentualnosci i zanim zaczniemy ciac wole sprobowac tak jak fabryka to wymyslila. Dzisiaj korzystajac ze mialismy bude pod reka postanowilem wjechac na paleciaku . Panowie mimo ze bylem mocno sceptyczny jesli chodzi o przymiarki do tej budy ... to dzisiejszy wieczor stawia nowe swiatlo na projektem...... TO MOZE SIE UDAC. Wiadomo ze wolalbym a8 milion razy latwiej .... lecz NIk to konkretny gosc chce miec body rs4 a mi brak argumentow no co buda s8 ?
Wyglada to tak.








--------------------
Najgorszy Tuning w Mieście
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Nosb
post Wed, 17 Nov 2010 - 02:09
Post #68


Super User
Dołączył: Fri, 17 August 2007
Skąd: Swietokrzyskie





Ja Ci dam tysia za dziewice tongue.gif

Widze ze metody jak i u mnie : paleciak i zurawik smile.gif

Kurcze nawet niezle to siadło smile.gif Masce chyba duzo nie braknie by sie domknela ? Wtedy powinno sie obejsc bez wydluzania przodu nawet moze smile.gif fmic jakis miedzy lampy a wode do bagaja smile.gif Jutro pomacam to v10 cool.gif

Go to the top of the page
 
+Quote Post
Nikolas
post Wed, 17 Nov 2010 - 02:09
Post #69


Forum Clubber
Dołączył: Sat, 21 February 2004
Skąd: Warszawa





Zapadne chyba na bezsenność wink.gif Nadal jest sporo problemów do rozwiązania, ale po pierwszych przymiarkach wierze że to będzie jeżdzić!!!

Maska pewnie będzie z garbem, ale się zamknie i nawet ori światła wejdą na swoje miejsce!

Znaczek Lambo na silniku bezcenny biggrin.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Nosb
post Wed, 17 Nov 2010 - 02:23
Post #70


Super User
Dołączył: Fri, 17 August 2007
Skąd: Swietokrzyskie





smile.gif silnik na przymiarce mial chyba jeszcze kilka cm z tylu ? podciac grodz i kilka cm zawsze sie cofnie a widac ze z przodu duzo nie brakuje. Dwa ladne garby na masce jak w viperze smile.gif Powiem szczerze ze jak o tym uslyszalem i popatrzylem obawialem sie ze to wogole nie wejdzie bez klepania na starcie. Jak sie miesci to nie jest zle smile.gif Swietna rzecz jak to auto bedzie jezdzic mega projekt pierwszy na skale swiata a to naprawde cos.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sportmile
post Wed, 17 Nov 2010 - 02:28
Post #71


Forum Homee
Dołączył: Sat, 15 September 2007
Skąd: Warszawa





Silnik wjedzie do tylu . Dotyka ekologia . Firewalla napewno wytniemy i troche po pierwszych ogledzinach trzeba bedzie przerobic kielichy. Tez bylem w szoku ze to wlazlo az tyle samo


--------------------
Najgorszy Tuning w Mieście
Go to the top of the page
 
+Quote Post
TJung
post Wed, 17 Nov 2010 - 06:33
Post #72


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 18 May 2004
Skąd: http://fightboxing.pl/





Przymierzaliście razem z skrzynią? Jak się mniej więcej ustawiają półosie?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
henry
post Wed, 17 Nov 2010 - 09:17
Post #73


Forum Homee
Dołączył: Thu, 01 June 2006





CYTAT(TOMEKKK @ Wed, 17 Nov 2010 - 06:33) *
Przymierzaliście razem z skrzynią? Jak się mniej więcej ustawiają półosie?


sadzac po fotce silnika przy przymiarce watpie aby byla przymiarka ze skrzynia


--------------------
V6 Irmscher & supercharged
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cowboy
post Wed, 17 Nov 2010 - 09:28
Post #74


Administrator
Dołączył: Mon, 21 August 2006
Skąd: Wawa





gdyby wycieli firewalla i przymierzali z ori skrzynią to silnik wlazłby jeszcze co najmniej 10 jak nie 15cm do tyłu...

do tego o ile sie da to mozna jeszcze ustawić półosie co najmniej 2cm do tyłu względem ori ustawienia

w aluminiowej budzie S8 to by tez fajnie siadło, byłby lepszy rozkład mas moze i prowadzenie ale juz widać ze w body RS4 bedzie kozak

rzuccie teraz silnik i skrzynie na wage .... czekamy na wiecej info


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Cantona
post Wed, 17 Nov 2010 - 09:56
Post #75


User
Dołączył: Fri, 19 March 2010





http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/86406c14ca6eb0f9.html

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/2f096fa2b4fb5fee.html

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/fecb6c0c3d50a993.html

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/76398821c896eea9.html

to chyba po to Wam ta buda sedana:))) a tak szczerze to trzymam kciuki, powodzenia
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kosiniak
post Wed, 17 Nov 2010 - 11:34
Post #76


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 30 July 2004
Skąd: Łomża





prosze cie Adas nie mow mi ze chcialo ci sie znowu wyciagnac silnik od J zeby przypasowac ten? biggrin.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Nikolas
post Wed, 17 Nov 2010 - 12:23
Post #77


Forum Clubber
Dołączył: Sat, 21 February 2004
Skąd: Warszawa





Co sie nie robi dla ludu:))))
Go to the top of the page
 
+Quote Post
A90Q
post Wed, 17 Nov 2010 - 15:16
Post #78


Super User
Dołączył: Tue, 01 December 2009





Jak zobaczyłem silnik w tej budzie pomyślałem o konstrukcji rurowej, jak w linkach do foto Cantona, ale chyba wtedy to już nie będzie auto "po bułki"
Trochę mnie to dziwni, niepozorna skóra Audi z sercem Lambo, osprzętem RS6, bez klatki... nie wiedzę tego jako sleepra. Może nie powinienem się wypowiadać bo nawet hydraulicznego ręcznego nie umiem podłączyć. smile.gif Ale,... czuję, że ten projekt zmieni się szybko w budowę kompletnie nowego auta a jeśli buda z S/RSa ma zostać to tylko jako wierzchnie ubranko. na konstrukcji rurowej była by chyba pełna swoboda mocowania podzespołów.

Może niech się mądrzejsze głowy wypowiedzą.

3M kciuki, Grzegorz


--------------------
Bóg też jeździ quattro.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Nikolas
post Wed, 17 Nov 2010 - 18:21
Post #79


Forum Clubber
Dołączył: Sat, 21 February 2004
Skąd: Warszawa





Przewidujemy klatkę w aucie dla wzmocnienia konstrukcji.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sportmile
post Wed, 17 Nov 2010 - 20:03
Post #80


Forum Homee
Dołączył: Sat, 15 September 2007
Skąd: Warszawa





Nie bedziemy robili konstrukcji rurowej . Dzisiaj w trojke popatrzylismy na gola komore i myslimy ze to sie uda. Poki nie bede mial budy i Marcin nie dokona pierwszego ciecia nic nie bedziemy wiedziec. Klatke zrobimy oraz bude najpradopodobniej obspawamy.


--------------------
Najgorszy Tuning w Mieście
Go to the top of the page
 
+Quote Post

38 Stron V  « < 2 3 4 5 6 > » 
Closed TopicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Thursday, 19 June 2025 - 21:34