Shoutbox 0 nowych PW 


38 Stron V   1 2 3 > »   
Closed TopicStart new topic
> AUDI RS4 SEDAN B5 5.0 TFSI, update strona 30
Sportmile
post Sat, 13 Nov 2010 - 09:48
Post #1


Forum Homee
Dołączył: Sat, 15 September 2007
Skąd: Warszawa





Hi . Zaczynamy budowe PIERWSZEGO NA SWIECIE audi s4 b5 z silnikiem z rs6 c6 czyli 5.0 tfsi . Przypadkowo dzisiaj o 6.30 rano przylecial do nas do firmy ( BRT, MacPL i Masters jeszcze nie wie co ich czeka z kabelkami ) zestaw plug and play wink.gif . Na pierwszy rzut oka bo to pierwsze moje spojrzenie silnik cholernie fajnie przemyslany ( podoba mi sie i zazdrosc mnie zrzera ) Cieszy mnie tez ze udalo sie kupic wiele czesci co moze ulatwic swapa. Poczatek prac przewiduje juz niedlugo , musze skonczyc 2 x rs6 na naprawy i lekkie mody i bierzemy sie do pracy. Kilka fotek pogladowych. Calosc kosztowala mniej niz zrobienie glowic na mechanice do s4 ..... wiec chyba warto !. Zalozenie narazie seria 750 koni i 800 nM Trzymajcie kciuki.













--------------------
Najgorszy Tuning w Mieście
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Sat, 13 Nov 2010 - 09:48
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
neranr1
post Sat, 13 Nov 2010 - 10:27
Post #2


Frequent User
Dołączył: Sun, 12 October 2008
Skąd: Łomża





Nie mów że te 50 kg kabli to od osprzętu silnika ??


--------------------
Usunięto komercyjna sygnaturę.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sportmile
post Sat, 13 Nov 2010 - 10:29
Post #3


Forum Homee
Dołączył: Sat, 15 September 2007
Skąd: Warszawa





chyba 150kg chciales napisac. Kabli jest tyle ze proba jakiegokolwiek zgadywania nie ma sensu. Wiazka silnika jest polozona jak widac to jest ( tak mysle ) kabina i cos jeszcze


--------------------
Najgorszy Tuning w Mieście
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Nikolas
post Sat, 13 Nov 2010 - 10:54
Post #4


Forum Clubber
Dołączył: Sat, 21 February 2004
Skąd: Warszawa





Trochę zdjęć ode mnie smile.gif
Znowu noc nieprzespana - ale widok igły silnika i reszty gratów spowodował że do teraz morda mi się cieszy smile.gif




Go to the top of the page
 
+Quote Post
grzegorzp
post Sat, 13 Nov 2010 - 11:10
Post #5


Super User
Dołączył: Sat, 30 August 2008
Skąd: Warszawa





ile mniej więcej waży ten silnik z osprzętem? skrzynia będzie ten automat? to jest klasyczny automat czy dsg?

jeżeli uda wam się skończyć tego ulepa to będzie rewelacja, trzymam za was kciuki.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
slonik98
post Sat, 13 Nov 2010 - 11:16
Post #6


Frequent User
Dołączył: Sun, 13 December 2009
Skąd: Rogoźnik





Tiptronic


--------------------
Golf 2 syncro project
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Nikolas
post Sat, 13 Nov 2010 - 11:16
Post #7


Forum Clubber
Dołączył: Sat, 21 February 2004
Skąd: Warszawa





Wszystkie części są od RS6. Skrzynia automat. Wagi jeszcze nie znamy.
p.s. miło czytać powyższe posty smile.gif 3majcie kciuki.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cowboy
post Sat, 13 Nov 2010 - 12:06
Post #8


Administrator
Dołączył: Mon, 21 August 2006
Skąd: Wawa





czekam na fotke jak wjeżdżacie z tym zestawem na przymiarke do budy wink.gif

widze że skrzynia tego nowego typu wiec silnik bedzie cofniety względem ori skrzyni o kilkanascie cm... ciekaw jestem czy w takim razie dzwon skrzynie nie bedzie kolidował z maglownicą ?

coś czuję że podłużnice będą do mooocnej przeróbki smile.gif


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sportmile
post Sat, 13 Nov 2010 - 12:22
Post #9


Forum Homee
Dołączył: Sat, 15 September 2007
Skąd: Warszawa





Jednym z argumentow na tak bylo to ze mam wszystkie czesci z rs6 ...... wink.gif Drugim byl Nikolas , bo to osoba ktora po zastanowieniu hmmm 5 min z usmiechem na twarzy nie widziala w tym nic zlego . Chcemy jednak zmienic styl auta i jesli wejdzie do tej bud to napewno dostanie full body kit i pelny srodek spowrotem od np rs4 b7. Taki projekt szkoda przeznaczyc na drag ! Postaram sie zrobic rodzynka aby Nikolas sie delektowal jazda weekendowa. Dzisiaj jade odebrac ostatnie dwa elementy czyli pedaly rs6 oraz mieszek zmiany biegow bo lewarek posiadamy.
Zastanawiam sie czy te oryginalne lapy nie sa w dziwnym miejscu ?


--------------------
Najgorszy Tuning w Mieście
Go to the top of the page
 
+Quote Post
RacerRS4
post Sat, 13 Nov 2010 - 14:57
Post #10


User
Dołączył: Sun, 31 October 2010





CYTAT(Terror @ Sat, 13 Nov 2010 - 14:40) *
jak widze ta wiazanke kabli to juz mnie trzesie....

POWODZENIA i czekam na koncowy etap prac!


Dzisiaj po wstepnych obliczeniach okazało sie ze motor da sie upchnac w budzie s4:D a wiazek i kabelków jest w pyte!!!!
Mowa była tez o odpaleniu klimy:P:P


--------------------
Q-SERVICE KONSTANCIN-JEZIORNA
ul. Mała 1 606-609-233
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Div
post Sat, 13 Nov 2010 - 15:03
Post #11


Frequent User
Dołączył: Fri, 30 October 2009
Skąd: Kraków





A ja mam inne pytanie, ktoś liczył wagę S4 z tym silnikiem? jaka jest przewaga wagi w stosunku do "dawcy"


--------------------
"Połączenie teorii i praktyki: nic nie działa, nikt nie wie dlaczego..."
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gelon
post Sat, 13 Nov 2010 - 15:15
Post #12


Super User
Dołączył: Sat, 26 March 2005
Skąd: wr





Silnik i osprzęt wyglądają grubo, a jeszcze jak to wszystko upchniecie w B5 to już będzie mega kozak! Powodzenia Adaś i respekt dla Nikolasa za taki pomysł smile.gif


--------------------
diesel power
Go to the top of the page
 
+Quote Post
CELICA FAN
post Sat, 13 Nov 2010 - 16:06
Post #13


Forum Killer
Dołączył: Thu, 23 February 2006
Skąd: Kraków





Ciekaw jestem jednego, czy i ile będziecie musieli cofnąć fotel kierowcy?


--------------------
Celica Caros Sainz, Outback, Legacy, Q3. Jeszcze sie driftrajka na bazie taczek buduje :)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kiwi
post Sat, 13 Nov 2010 - 16:31
Post #14


Forum Homee
Dołączył: Sun, 25 October 2009
Skąd: Łódź





CYTAT(cowboy @ Sat, 13 Nov 2010 - 12:06) *
czekam na fotke jak wjeżdżacie z tym zestawem na przymiarke do budy wink.gif

widze że skrzynia tego nowego typu wiec silnik bedzie cofniety względem ori skrzyni o kilkanascie cm... ciekaw jestem czy w takim razie dzwon skrzynie nie bedzie kolidował z maglownicą ?

coś czuję że podłużnice będą do mooocnej przeróbki smile.gif


problem magla aż tak bardzo nie dotyczy B5 jak B2-B4...bo magiel jest praktycznie schowany pod przegrodą ...a nie z niej wystaje.
Cowboy ...do końca nie wiem czy a6 miało taką skrzynię...dyfer jest z boku bo to automat...zwróć uwagę jak daleko wysunięte jest sprzęgło hydrokinetyczne od koła zamachowego i jak długi jest dzwon.
silnik jak na V10 nie wydaje się takim olbrzymem...mam nadzieje ,że Nikolas szybko będziesz upalać Swoją nową maszynę.
Projekt Mega pionierski...bedzie o Was Głośno Na Świecie!!!!


--------------------
quattro
Go to the top of the page
 
+Quote Post
RacerRS4
post Sat, 13 Nov 2010 - 16:40
Post #15


User
Dołączył: Sun, 31 October 2010





CYTAT(kiwi @ Sat, 13 Nov 2010 - 16:31) *
problem magla aż tak bardzo nie dotyczy B5 jak B2-B4...bo magiel jest praktycznie schowany pod przegrodą ...a nie z niej wystaje.
Cowboy ...do końca nie wiem czy a6 miało taką skrzynię...dyfer jest z boku bo to automat...zwróć uwagę jak daleko wysunięte jest sprzęgło hydrokinetyczne od koła zamachowego i jak długi jest dzwon.
silnik jak na V10 nie wydaje się takim olbrzymem...mam nadzieje ,że Nikolas szybko będziesz upalać Swoją nową maszynę.
Projekt Mega pionierski...bedzie o Was Głośno Na Świecie!!!!



Sprzegło odsuniete jest ze wzgledu na to ze pomiedzy silnikiem a sprzegłem przechodzi transfer do lewej półosi:D
W maglu fakt moze byc problem:(
Moze i sie nie wydaje mega duzy, ale jest:P


--------------------
Q-SERVICE KONSTANCIN-JEZIORNA
ul. Mała 1 606-609-233
Go to the top of the page
 
+Quote Post
S.A
post Sat, 13 Nov 2010 - 17:45
Post #16


User
Dołączył: Sun, 04 January 2009
Skąd: Pińczów





http://www.audizine.com/forum/showthread.p...-s4-b5-5.0-tfsi
Juz reklama firmy idzie w świat ... wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
marcin s.
post Sat, 13 Nov 2010 - 22:35
Post #17


Super User
Dołączył: Wed, 22 February 2006
Skąd: Poznań





GRUUUBBBBOOOOO
Jeżeli wszystko wyjdzie - będzie to chyba projekt nr1 w Polsce. Trzymam kciuki
Jedyne co mnie martwi to miejsce pod maską


Będzie trzeba mocno tą V10tke wepchnąć do środka, jeżeli V8mka tak wystaje
Edit: Tu jednak sie ładnie udało wink.gif http://www.audizine.com/forum/showthread.p...4-B5-V8-biturbo
Go to the top of the page
 
+Quote Post
RacerRS4
post Sun, 14 Nov 2010 - 08:35
Post #18


User
Dołączył: Sun, 31 October 2010





CYTAT(SID @ Sun, 14 Nov 2010 - 07:54) *
w przypadku tego 4,2bi na foto trzeba przenieś rury dolotowye od IC z przodu bo sporo miejsca zajmuja,

V10 bi ma aluminiowy blok i silnik może podobnie ważyć co 2,7bi z S4, tylko ta skrzynia to mega wielki słoń


Ale dzieki temu ze skrzynia dosc ciezka jest bedzie lepszy rozklad masy:d


--------------------
Q-SERVICE KONSTANCIN-JEZIORNA
ul. Mała 1 606-609-233
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Nikolas
post Sun, 14 Nov 2010 - 17:13
Post #19


Forum Clubber
Dołączył: Sat, 21 February 2004
Skąd: Warszawa





Kolor to kwestia gustu - jeszcze zobaczymy co to będie.

Co do silnika to wszystko się okaże przy pierwszych przymiarkach za tydzień. Rzeżba napewno będzie.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kiwi
post Sun, 14 Nov 2010 - 22:46
Post #20


Forum Homee
Dołączył: Sun, 25 October 2009
Skąd: Łódź





CYTAT(zabba88 @ Sun, 14 Nov 2010 - 22:34) *
Kolor pewnie wyjdzie w praniu jak juz mechanika zostanie ogarnieta:) A tak z drugiej strony ktos moglby wrzucic VT z wydluzonym przodem, sam jestem ciekaw jakby to wygladalo. 5tfsi to jest wyzwanie. Widze wysoko postawiliscie poprzeczke. 4.2 weszlo na ciasno. Powiem tak, bardzo kibicuje temu projektowi, poniewaz bedzie to "Kozak" na lige swiatowa jezeli wszystko wam wypali,a i nagrody i laury wam sie posypia. Pozdrawiam


luknij na link z motogeek-a który wrzuciłem...wcale nie jest na ciasno ...podejrzewam ,ze teV10 jest tylko kilka cm dłuższe od V8 na pasku.
Jak coś trzeba bedzie splanować dzwon od s.biegów o kilka mm...blok....walka będzie o każdy milimetr pod maską...ale uważam ,ze jest to wykonalne.Jak magiel bedzie wadził albo trzeba będzie go dac wyżej i zrobić castom zwrotnice....albo cały zawias przeszczepic z B8 gdzie magiel jest nie na przegrodzie ..a pod silnikiem .
Dadzą rade chłopaki wink.gif


--------------------
quattro
Go to the top of the page
 
+Quote Post

38 Stron V   1 2 3 > » 
Closed TopicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Tuesday, 16 April 2024 - 06:35