Shoutbox 0 nowych PW 


38 Stron V  « < 15 16 17 18 19 > »   
Closed TopicStart new topic
> AUDI RS4 SEDAN B5 5.0 TFSI, update strona 30
Czacza
post Tue, 25 Jan 2011 - 07:14
Post #321


Forum Killer
Dołączył: Mon, 22 March 2004
Skąd: Żory





CYTAT(wałek @ Tue, 25 Jan 2011 - 00:18) *
z jakiego materiału będzie klatka ?


Co to za pytanie?? No ze stali. Nie sądzę, żeby lepili klatkę z węgla, a źle się to spawa smile.gif


--------------------
Tire smoke and coffee. Breakfast of champions
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Tue, 25 Jan 2011 - 07:14
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
Norbi1
post Tue, 25 Jan 2011 - 07:52
Post #322


Forum Killer
Dołączył: Sat, 30 December 2006
Skąd: Otrębusy





CYTAT(Sportmile @ Tue, 25 Jan 2011 - 00:44) *
poprosilem o rozowy mat . Auto napewno bedzie biale.

huh.gif


--------------------
[b]RS4[/b]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Czacza
post Tue, 25 Jan 2011 - 08:26
Post #323


Forum Killer
Dołączył: Mon, 22 March 2004
Skąd: Żory





Pomalowane na biało, na to oklejone różowym matem, który na koniec sezonu zniknie smile.gif


--------------------
Tire smoke and coffee. Breakfast of champions
Go to the top of the page
 
+Quote Post
wałek
post Tue, 25 Jan 2011 - 08:36
Post #324


Frequent User
Dołączył: Tue, 27 October 2009





CYTAT(Czacza @ Tue, 25 Jan 2011 - 07:14) *
Co to za pytanie?? No ze stali. Nie sądzę, żeby lepili klatkę z węgla, a źle się to spawa smile.gif



no to żeś błysnął smile.gif pytanie było kierowane do osób które wiedzą co nie co w temacie smile.gif

chodziło mi czy zwykła stal czy crmo
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sportmile
post Tue, 25 Jan 2011 - 08:55
Post #325


Forum Homee
Dołączył: Sat, 15 September 2007
Skąd: Warszawa





Klatka bedzie ze zwyklej stali.


--------------------
Najgorszy Tuning w Mieście
Go to the top of the page
 
+Quote Post
A90Q
post Tue, 25 Jan 2011 - 12:04
Post #326


Super User
Dołączył: Tue, 01 December 2009





zwykła stal na klatkę? Nie wiem jakie są możliwości osoby która to będzie wykonywać, ale przy tak zaawansowanym projekcie to chyba nie chodzi o koszt różnicy stal węglowa - CrMo ?.

Warto rozważyć CrMo, większa wytrzymałość i niższa waga, to są argumenty nie do przebicia.

Pozdrawiam G.


--------------------
Bóg też jeździ quattro.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Nikolas
post Tue, 25 Jan 2011 - 12:20
Post #327


Forum Clubber
Dołączył: Sat, 21 February 2004
Skąd: Warszawa





Koszta nie grają roli. Proponowali mi kilka rozwiązań łącznie z CrMo, ale przy klatcje którą wybraliśmy jest zdecydowanie lepszy rozkład masy, co w przypadku tego projektu jest kluczowe.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sportmile
post Tue, 25 Jan 2011 - 12:35
Post #328


Forum Homee
Dołączył: Sat, 15 September 2007
Skąd: Warszawa





Panowie wiadomo ze finanse tez sa wazne . Koszt klatki crmo to min 3500 zl wiecej o ile dobrze pamietam , a tu 3.5 + tam 3.5 + tam 10 to sie robi nawet kilkadziesiat tys zl . Auto mimo wszystko ma kosztowac rozsadne pieniadze bo w innym razie mozna poprostu kupic rs6 i go wybebeszyc do zera.


--------------------
Najgorszy Tuning w Mieście
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cowboy
post Tue, 25 Jan 2011 - 13:41
Post #329


Administrator
Dołączył: Mon, 21 August 2006
Skąd: Wawa





CYTAT(A90Q @ Tue, 25 Jan 2011 - 12:04) *
zwykła stal na klatkę? Nie wiem jakie są możliwości osoby która to będzie wykonywać, ale przy tak zaawansowanym projekcie to chyba nie chodzi o koszt różnicy stal węglowa - CrMo ?.

Warto rozważyć CrMo, większa wytrzymałość i niższa waga, to są argumenty nie do przebicia.


jaka jest róznica w wadze pełnej klatki stalowej a crmo ? niech pełna cela wazy 50-60kg to crmo wazy ile 30-40 ?

wytrzymałość stalowej z rur bezszwowych jest chyba wystarczająca do usztywnienia nadwozia i zapewnienia bezpieczeństwa lepszego niz seryjna buda
poza tym co z tego że bedzie tytanowa klatka jak przeciążenia mogą zabić smile.gif

w sumie auto nie bedzie latac po lasach 200km/h na oesach żeby robic nie wiadomo jaką hi-tech klatkę, a sa lepsze sposoby na wydanie 3,5 kPLN, zwłaszcza że te 20kg w masie klatki ten silnik nawet nie odczuje smile.gif a klatka w wiekszości dociązy tylną os...

CYTAT(Sportmile @ Tue, 25 Jan 2011 - 12:35) *
Panowie wiadomo ze finanse tez sa wazne . Koszt klatki crmo to min 3500 zl wiecej o ile dobrze pamietam , a tu 3.5 + tam 3.5 + tam 10 to sie robi nawet kilkadziesiat tys zl . Auto mimo wszystko ma kosztowac rozsadne pieniadze bo w innym razie mozna poprostu kupic rs6 i go wybebeszyc do zera.


no własnie.. takie projekty kosztują masę kasy... coś o tym wiem , suma summarum robi się taka kwota że w tej cenie pewnie byłby gotowy zapierdzielacz ale nie byłoby frajdy robienia czegoś nowego, po swojemu, dla siebie itd itp


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Amp
post Tue, 25 Jan 2011 - 18:38
Post #330


Frequent User
Dołączył: Wed, 06 January 2010





To ile kosztuje zalozenie foli to wiem +/-, a jakie sa koszta sciagniecia jej. W sumie robie to na wyspach i jest troche roboty z tym. a poza tym do sciagania ewentualnego kleju uzywa sie rozpuszczalnikow i cierpia na tym uszczelki i plastiki, a czasem to i lakier. Jak grubo przeginali z rozpuszczalnikiem to swiatla odpadaly:)
Tak wiec mysle ze warto by sie dowiedziec jak to wyglada bo szkoda w zasadzie nowego samochodu.


--------------------
G35 White Pearl
Triumph Spitfire Customized--> coming soon
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wojtek
post Tue, 25 Jan 2011 - 19:20
Post #331


Forum Homee
Dołączył: Wed, 25 January 2006
Skąd: Krosno





W tym roku na GSMP slowak rozwalil lancera cos przy ponad 200 km/h zucilo tylem na zakrecie auto obrocilo najpierw uderzyl przodem kolem kierowcy w jedno drzewo ze wyrwalo motor a pozniej strona pasazera zawinol o drogie drzewo - auto banan na maxa klatka polamana wyrwany silnik bak dzwi wydech wszystko w mak... mial szczescie ze uderzyl strona pasazera bo tak by na pewno nie przezyl a skonczylo sie ponoc na jakis niewielkich obrazeniach...
Powiem tylko tyle szok jak dobra klatka moze kogos uchronic na pewno kubel tez byl jakis pancerny ze go nie polamalo, pacjent jakos wytrzymal przeciazenia ...
bak lezal chyba 200 albo 300 metrow od auta a silnik z 100...


--------------------
EVO X 590/740
Cooper S R56
Go to the top of the page
 
+Quote Post
sokol22
post Tue, 25 Jan 2011 - 19:50
Post #332


Super User
Dołączył: Fri, 22 June 2007
Skąd: O-ka





pierdolicie jak to Wy byscie mieli jezdzic tym samochodem z tym kolorem to chyba wlascicielowi ma sie podobac NIE wam bo juz mnie wkurwia to czytanie "a ten kolor nie" albo "w tym kolorze ladniej bedzie" no wezcie sie ogarnijcie co to forum samosi? a tam niech dostane warna za bluzgi bo mnie to juz wkurwia to forum racingowe a nie stylistyczne boli was to czy co... wchodze za kazdym razem ze przeczytam o czyms nowym wykonanym przy samochodzie a tu ooo widze tekst typu wez Nikolas pomaluj to w taki kolor.. to by bylo tyle dzieki


--------------------
Było lekkie A4 2.7biT
Była Integra Type R JDM
Jest Civic b16 gt35
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_KORU_*
post Tue, 25 Jan 2011 - 20:32
Post #333









Zapowiada sie ciekawie no i prawie wszyscy sie niecierpliwią jak to bedzie jezdzic i latac. Jak narazie to chyba jeden z najciekawszych projektow w ostatnich czasach w PL. To jest S4 B5 ? chyba raczej juz RS4 B5. Nazwa tematu do poprawy. wink.gif Na pewno na 1/4 mili bedzie sie nadawac. Czy wszystkie graty beda z RS6 C6 ? chodzi mi o pompe paliwa. Nie czytalem jeszcze calego tematu dlatego pytam. Zdjecia i filmy z montazu mile widziane.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Krisss
post Tue, 25 Jan 2011 - 21:19
Post #334


Frequent User
Dołączył: Wed, 15 June 2005
Skąd: Rzeszów





CYTAT(Nikolas @ Tue, 25 Jan 2011 - 12:20) *
Koszta nie grają roli. Proponowali mi kilka rozwiązań łącznie z CrMo, ale przy klatcje którą wybraliśmy jest zdecydowanie lepszy rozkład masy, co w przypadku tego projektu jest kluczowe.

Nie kumam ...

Co wpływa lepiej na rozkład mas? Że cała klatka jest cięższa?

Nie lepiej zrobić lekką klatkę i dołożyć taniego jak barszcz balastu na tylnej osi? I rozkład mas będzie lepszy (bo przód z automatu lżejszy) i niżej położony środek ciężkości (balast na podłodze zamiast plątaniny rur metr nad nią).

Ponadto wydaje mi się, że wzmocnienie budy ze wzglądu na mocny napęd powinno się koncentrować w okolicach poziomu podłogi. Dachu chyba nie zwieje nawet 1000 koni, a może się mylę?

Nikolas, nie odbieraj tego postu jako atak. To takie osobiste spostrzeżenia, niekoniecznie poparte doświadczeniem wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sportmile
post Tue, 25 Jan 2011 - 22:35
Post #335


Forum Homee
Dołączył: Sat, 15 September 2007
Skąd: Warszawa





Tunelos endos ..... jeszcze kilkadziesiat spawow i jedziemy dalej. Jutro biore sciernice i docieram spawy oraz wstepnie zabezpieczymy blache . Zostaje jeszcze poprzeczne wzmocnienie do zrobienia oraz caly przod. Obecnie wyglada to tak . Kriss ja osobiscie nie widze potrzeby placenia prawie 8 tys za klatke ktora bedzie lzejsza o 20 kg. Za ta kase wole zrobic cos innego. Auto ma zachowac walory streetowego auta ktorym pojade do almy na wieczorne zakupy ...... mimo wszystko ja sie odwaze .





--------------------
Najgorszy Tuning w Mieście
Go to the top of the page
 
+Quote Post
TJung
post Tue, 25 Jan 2011 - 22:45
Post #336


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 18 May 2004
Skąd: http://fightboxing.pl/





Wygląda solidniej niż w Rosomaku wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kosiarz
post Tue, 25 Jan 2011 - 22:52
Post #337


Forum Killer
Dołączył: Wed, 18 February 2004
Skąd: MIASTO MOCY... WROCŁAW





widać teraz jaki spory jest ten tunel smile.gif fajnie bedzie to wygladac takie bydle miedzy kubełkami typowo sportowa fura sie zrobi smile.gif


--------------------
Fuel Games Part I am 21.05.2011 Rothenburg 1/4 ET 13,6 SCIERWOLOT
https://picasaweb.google.com/112471818709940932677/SIERRACOSWORTHKOSIARZ
http://www.youtube.com/user/Kosiarzzz

http://tnij.org/cosworth Mój projekt
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Bogdan9999
post Tue, 25 Jan 2011 - 23:08
Post #338


Forum Killer
Dołączył: Mon, 19 September 2005
Skąd: Przasnysz





Piękna robota trzeba było już ciągłym spawem wszystko polecieć.


--------------------
Probe 2.2 TURBO GT
Go to the top of the page
 
+Quote Post
GREGOR10
post Tue, 25 Jan 2011 - 23:09
Post #339


Forum Homee
Dołączył: Mon, 20 April 2009
Skąd: Jasło





Ilość miejsca na pedały i szerokość tunelu dla tej krowy robia wrażenie , dobrze że to tiptronic , choć z perspektywy aparatu nadal miejsca na pedały jest jak na lekarstwo ohmy.gif


--------------------
GREGOR10.PL ChipTuning Hamownia Modyfikacje VW AUDI BMW MERCEDES PORSCHE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
A90Q
post Tue, 25 Jan 2011 - 23:19
Post #340


Super User
Dołączył: Tue, 01 December 2009





Tunel wygląda solidnie, jakby miał pomieścić dwa wały i 4 wydechy. Nie zwróciłem wcześniej uwagi na mocowania przy podłużnicach - to chyba dobry pomysł. Co do klatki, nie będę męczył tematu, ale zawsze myślałem że lepiej mieć 100 kg mniej niż 100 KM więcej smile.gif
8tyś to chyba nie różnica miedzy materiałami na klatkę. I tak jak pisał Kriss waga klatki chyba nie ma wpływu na rozkład mas skoro całą będzie wykonana z tego lub innego materiału - procentowo będzie to samo. (?) Waga to jedno a wytrzymałość to drugie. Nie jestem doświadczonym kierowcą - bezpieczeństwo do dla mnie podstawa. Dlatego też wtrąciłem wątek materiału klatki. Tak czy inaczej śledzę projekt i 3M kciuki.

Pozdrawiam G.

aaa. nie wiem jak jest w a4 ale czy kolumna kierownicy będzie przesunięta w lewo?


--------------------
Bóg też jeździ quattro.
Go to the top of the page
 
+Quote Post

38 Stron V  « < 15 16 17 18 19 > » 
Closed TopicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Saturday, 20 September 2025 - 22:44