![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#321
|
|
Forum Killer Dołączył: Mon, 22 March 2004 Skąd: Żory ![]() |
z jakiego materiału będzie klatka ? Co to za pytanie?? No ze stali. Nie sądzę, żeby lepili klatkę z węgla, a źle się to spawa ![]() -------------------- Tire smoke and coffee. Breakfast of champions
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#322
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 30 December 2006 Skąd: Otrębusy ![]() |
-------------------- [b]RS4[/b]
|
|
|
![]()
Post
#323
|
|
Forum Killer Dołączył: Mon, 22 March 2004 Skąd: Żory ![]() |
Pomalowane na biało, na to oklejone różowym matem, który na koniec sezonu zniknie
![]() -------------------- Tire smoke and coffee. Breakfast of champions
|
|
|
![]()
Post
#324
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 27 October 2009 ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#325
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sat, 15 September 2007 Skąd: Warszawa ![]() |
Klatka bedzie ze zwyklej stali.
-------------------- Najgorszy Tuning w Mieście
|
|
|
![]()
Post
#326
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 01 December 2009 ![]() |
zwykła stal na klatkę? Nie wiem jakie są możliwości osoby która to będzie wykonywać, ale przy tak zaawansowanym projekcie to chyba nie chodzi o koszt różnicy stal węglowa - CrMo ?.
Warto rozważyć CrMo, większa wytrzymałość i niższa waga, to są argumenty nie do przebicia. Pozdrawiam G. -------------------- Bóg też jeździ quattro.
|
|
|
![]()
Post
#327
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Sat, 21 February 2004 Skąd: Warszawa ![]() |
Koszta nie grają roli. Proponowali mi kilka rozwiązań łącznie z CrMo, ale przy klatcje którą wybraliśmy jest zdecydowanie lepszy rozkład masy, co w przypadku tego projektu jest kluczowe.
|
|
|
![]()
Post
#328
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sat, 15 September 2007 Skąd: Warszawa ![]() |
Panowie wiadomo ze finanse tez sa wazne . Koszt klatki crmo to min 3500 zl wiecej o ile dobrze pamietam , a tu 3.5 + tam 3.5 + tam 10 to sie robi nawet kilkadziesiat tys zl . Auto mimo wszystko ma kosztowac rozsadne pieniadze bo w innym razie mozna poprostu kupic rs6 i go wybebeszyc do zera.
-------------------- Najgorszy Tuning w Mieście
|
|
|
![]()
Post
#329
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa ![]() |
zwykła stal na klatkę? Nie wiem jakie są możliwości osoby która to będzie wykonywać, ale przy tak zaawansowanym projekcie to chyba nie chodzi o koszt różnicy stal węglowa - CrMo ?. Warto rozważyć CrMo, większa wytrzymałość i niższa waga, to są argumenty nie do przebicia. jaka jest róznica w wadze pełnej klatki stalowej a crmo ? niech pełna cela wazy 50-60kg to crmo wazy ile 30-40 ? wytrzymałość stalowej z rur bezszwowych jest chyba wystarczająca do usztywnienia nadwozia i zapewnienia bezpieczeństwa lepszego niz seryjna buda poza tym co z tego że bedzie tytanowa klatka jak przeciążenia mogą zabić ![]() w sumie auto nie bedzie latac po lasach 200km/h na oesach żeby robic nie wiadomo jaką hi-tech klatkę, a sa lepsze sposoby na wydanie 3,5 kPLN, zwłaszcza że te 20kg w masie klatki ten silnik nawet nie odczuje ![]() Panowie wiadomo ze finanse tez sa wazne . Koszt klatki crmo to min 3500 zl wiecej o ile dobrze pamietam , a tu 3.5 + tam 3.5 + tam 10 to sie robi nawet kilkadziesiat tys zl . Auto mimo wszystko ma kosztowac rozsadne pieniadze bo w innym razie mozna poprostu kupic rs6 i go wybebeszyc do zera. no własnie.. takie projekty kosztują masę kasy... coś o tym wiem , suma summarum robi się taka kwota że w tej cenie pewnie byłby gotowy zapierdzielacz ale nie byłoby frajdy robienia czegoś nowego, po swojemu, dla siebie itd itp -------------------- |
|
|
![]()
Post
#330
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Wed, 06 January 2010 ![]() |
To ile kosztuje zalozenie foli to wiem +/-, a jakie sa koszta sciagniecia jej. W sumie robie to na wyspach i jest troche roboty z tym. a poza tym do sciagania ewentualnego kleju uzywa sie rozpuszczalnikow i cierpia na tym uszczelki i plastiki, a czasem to i lakier. Jak grubo przeginali z rozpuszczalnikiem to swiatla odpadaly:)
Tak wiec mysle ze warto by sie dowiedziec jak to wyglada bo szkoda w zasadzie nowego samochodu. -------------------- G35 White Pearl
Triumph Spitfire Customized--> coming soon |
|
|
![]()
Post
#331
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 25 January 2006 Skąd: Krosno ![]() |
W tym roku na GSMP slowak rozwalil lancera cos przy ponad 200 km/h zucilo tylem na zakrecie auto obrocilo najpierw uderzyl przodem kolem kierowcy w jedno drzewo ze wyrwalo motor a pozniej strona pasazera zawinol o drogie drzewo - auto banan na maxa klatka polamana wyrwany silnik bak dzwi wydech wszystko w mak... mial szczescie ze uderzyl strona pasazera bo tak by na pewno nie przezyl a skonczylo sie ponoc na jakis niewielkich obrazeniach...
Powiem tylko tyle szok jak dobra klatka moze kogos uchronic na pewno kubel tez byl jakis pancerny ze go nie polamalo, pacjent jakos wytrzymal przeciazenia ... bak lezal chyba 200 albo 300 metrow od auta a silnik z 100... -------------------- EVO X 590/740
Cooper S R56 |
|
|
![]()
Post
#332
|
|
![]() Super User Dołączył: Fri, 22 June 2007 Skąd: O-ka ![]() |
pierdolicie jak to Wy byscie mieli jezdzic tym samochodem z tym kolorem to chyba wlascicielowi ma sie podobac NIE wam bo juz mnie wkurwia to czytanie "a ten kolor nie" albo "w tym kolorze ladniej bedzie" no wezcie sie ogarnijcie co to forum samosi? a tam niech dostane warna za bluzgi bo mnie to juz wkurwia to forum racingowe a nie stylistyczne boli was to czy co... wchodze za kazdym razem ze przeczytam o czyms nowym wykonanym przy samochodzie a tu ooo widze tekst typu wez Nikolas pomaluj to w taki kolor.. to by bylo tyle dzieki
-------------------- Było lekkie A4 2.7biT
Była Integra Type R JDM Jest Civic b16 gt35 |
|
|
gość_KORU_* |
![]()
Post
#333
|
![]() |
Zapowiada sie ciekawie no i prawie wszyscy sie niecierpliwią jak to bedzie jezdzic i latac. Jak narazie to chyba jeden z najciekawszych projektow w ostatnich czasach w PL. To jest S4 B5 ? chyba raczej juz RS4 B5. Nazwa tematu do poprawy.
![]() |
|
|
![]()
Post
#334
|
|
Frequent User Dołączył: Wed, 15 June 2005 Skąd: Rzeszów ![]() |
Koszta nie grają roli. Proponowali mi kilka rozwiązań łącznie z CrMo, ale przy klatcje którą wybraliśmy jest zdecydowanie lepszy rozkład masy, co w przypadku tego projektu jest kluczowe. Nie kumam ... Co wpływa lepiej na rozkład mas? Że cała klatka jest cięższa? Nie lepiej zrobić lekką klatkę i dołożyć taniego jak barszcz balastu na tylnej osi? I rozkład mas będzie lepszy (bo przód z automatu lżejszy) i niżej położony środek ciężkości (balast na podłodze zamiast plątaniny rur metr nad nią). Ponadto wydaje mi się, że wzmocnienie budy ze wzglądu na mocny napęd powinno się koncentrować w okolicach poziomu podłogi. Dachu chyba nie zwieje nawet 1000 koni, a może się mylę? Nikolas, nie odbieraj tego postu jako atak. To takie osobiste spostrzeżenia, niekoniecznie poparte doświadczeniem ![]() |
|
|
![]()
Post
#335
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sat, 15 September 2007 Skąd: Warszawa ![]() |
Tunelos endos ..... jeszcze kilkadziesiat spawow i jedziemy dalej. Jutro biore sciernice i docieram spawy oraz wstepnie zabezpieczymy blache . Zostaje jeszcze poprzeczne wzmocnienie do zrobienia oraz caly przod. Obecnie wyglada to tak . Kriss ja osobiscie nie widze potrzeby placenia prawie 8 tys za klatke ktora bedzie lzejsza o 20 kg. Za ta kase wole zrobic cos innego. Auto ma zachowac walory streetowego auta ktorym pojade do almy na wieczorne zakupy ...... mimo wszystko ja sie odwaze .
![]() ![]() ![]() ![]() -------------------- Najgorszy Tuning w Mieście
|
|
|
![]()
Post
#336
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 18 May 2004 Skąd: http://fightboxing.pl/ ![]() |
Wygląda solidniej niż w Rosomaku
![]() |
|
|
![]()
Post
#337
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Wed, 18 February 2004 Skąd: MIASTO MOCY... WROCŁAW ![]() |
widać teraz jaki spory jest ten tunel
![]() ![]() -------------------- Fuel Games Part I am 21.05.2011 Rothenburg 1/4 ET 13,6 SCIERWOLOT
https://picasaweb.google.com/112471818709940932677/SIERRACOSWORTHKOSIARZ http://www.youtube.com/user/Kosiarzzz http://tnij.org/cosworth Mój projekt |
|
|
![]()
Post
#338
|
|
Forum Killer Dołączył: Mon, 19 September 2005 Skąd: Przasnysz ![]() |
Piękna robota trzeba było już ciągłym spawem wszystko polecieć.
-------------------- Probe 2.2 TURBO GT
|
|
|
![]()
Post
#339
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 20 April 2009 Skąd: Jasło ![]() |
Ilość miejsca na pedały i szerokość tunelu dla tej krowy robia wrażenie , dobrze że to tiptronic , choć z perspektywy aparatu nadal miejsca na pedały jest jak na lekarstwo
![]() -------------------- GREGOR10.PL ChipTuning Hamownia Modyfikacje VW AUDI BMW MERCEDES PORSCHE
|
|
|
![]()
Post
#340
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 01 December 2009 ![]() |
Tunel wygląda solidnie, jakby miał pomieścić dwa wały i 4 wydechy. Nie zwróciłem wcześniej uwagi na mocowania przy podłużnicach - to chyba dobry pomysł. Co do klatki, nie będę męczył tematu, ale zawsze myślałem że lepiej mieć 100 kg mniej niż 100 KM więcej
![]() 8tyś to chyba nie różnica miedzy materiałami na klatkę. I tak jak pisał Kriss waga klatki chyba nie ma wpływu na rozkład mas skoro całą będzie wykonana z tego lub innego materiału - procentowo będzie to samo. (?) Waga to jedno a wytrzymałość to drugie. Nie jestem doświadczonym kierowcą - bezpieczeństwo do dla mnie podstawa. Dlatego też wtrąciłem wątek materiału klatki. Tak czy inaczej śledzę projekt i 3M kciuki. Pozdrawiam G. aaa. nie wiem jak jest w a4 ale czy kolumna kierownicy będzie przesunięta w lewo? -------------------- Bóg też jeździ quattro.
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Saturday, 20 September 2025 - 22:44 |