![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#201
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sun, 22 May 2011 Skąd: Będzin ![]() |
to nie sa silniki na 1 rajd- wlaśnie są podobnie pancerne mają ok 100-120KM wiec:)
-------------------- 1-sze w Polsce 1,8T + K04-530 by Digitun.pl
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#202
|
|
Rookie Dołączył: Thu, 17 March 2011 Skąd: Łochów ![]() |
fajny sliper chyba miałem okazje mijac te punto
![]() |
|
|
![]()
Post
#203
|
|
![]() User Dołączył: Tue, 31 May 2005 ![]() |
1,1 to super silnik znosi mega dużo miałem kiedyś taki uturbiony, ale u mnie jest 215 koni z litra 300ps z 1,4 a nie 100ps z litra poza tym nie widzę sensu kręcić Puntka tak wysoko 8 tys. w zupełności mi styknie;)
to nie sa silniki na 1 rajd- wlaśnie są podobnie pancerne mają ok 100-120KM wiec:) |
|
|
![]()
Post
#204
|
|
![]() User Dołączył: Tue, 31 May 2005 ![]() |
Musze zamieścić sprostowanie i przeprosiny bo
oberwało mi się od chłopaków z COMPSPORT. AEM wraz z montarzem i strojeniem oraz montarz walka i jego ustawienie wykonała firma PROMOTOR w tym setupie punto miało 250ps później MG wykonał wydech wraz kolektorem. Resztę prac wykonał COMPSPORT. Tak więc ten projekt to dziecko kilku ojców za nieporozumie przepraszam szczególnie Kube gdyż mój wpis mógłbyć źle zrozumiany. Pozdrawiam fajny sliper chyba miałem okazje mijac te punto
![]() |
|
|
![]()
Post
#205
|
|
Frequent User Dołączył: Mon, 20 August 2007 ![]() |
Z tego co mi wiadomo to chłodnica płynu z jakiegoś saaba pochodzi. Można dopytać się z jakiego konkretnie i jak to pasuje? Trzeba coś powymieniać, przerobić, dorobić?
PS. Jak składanie idzie? |
|
|
![]()
Post
#206
|
|
![]() User Dołączył: Tue, 31 May 2005 ![]() |
Chłodnica oleju jest z Saaba 9-5 Aero 2,3 turbo jeśli się nie mylę to 2004r. do chłodnicy dorabiałem węże i mocowania. Co do silnika to złożony jest dół, głowica po modach czeka na powrót mechanika z wakacji. Jak wróci to składa i myślę ze ok 6-7 września wszystko będzie gotowe później docieram silnik, strojenie a na koniec hamownia pokaże co i jak...
Z tego co mi wiadomo to chłodnica płynu z jakiegoś saaba pochodzi. Można dopytać się z jakiego konkretnie i jak to pasuje? Trzeba coś powymieniać, przerobić, dorobić?
PS. Jak składanie idzie? |
|
|
![]()
Post
#207
|
|
User Dołączył: Thu, 08 November 2007 ![]() |
naprawde sympatyczny punciak:)
a mogl bys mi cos powiedziec o tyc fotelach jak sie smiga jak z wykonaniem czy nadaja sie na codzien?? ![]() |
|
|
![]()
Post
#208
|
|
![]() User Dołączył: Tue, 31 May 2005 ![]() |
Fotele generalnie ok... ale moim zdaniem nie warte swojej kasy… myślałem, że są włoskie a były chińskie… wykonanie częściowo ok. ale np. dolne mocowania masakra, przyszły zardzewiałe i źle pospawane musiałem poprawiać… niby dostałem za to kierownice wartą aż 200zl hahahaha, ale jakość jej była taka jak tych prowadnic, czyli masakryczna przy kręceniu kierownicą gięła się w rękach. Teraz fotele spisują się ok. ładnie wyglądają i nawet dają rade… ale uważam, że za 2 tys zł od fotela powinny być lepsze… natomiast na pewno nadają się, na co dzień, jeśli poprawią detale to bada ok. a tak są takie se…. Nie odradzam, ale i nie polecam…
Ps. Dziękuję za miłe słowa odnośnie Punta naprawde sympatyczny punciak:) a mogl bys mi cos powiedziec o tyc fotelach jak sie smiga jak z wykonaniem czy nadaja sie na codzien?? ![]() |
|
|
![]()
Post
#209
|
|
![]() User Dołączył: Tue, 31 May 2005 ![]() |
Puntek od dwóch tygodni poskładany. Nalatałem 1200km. Pierwsze 1000km na doładowaniu 0.9bara teraz jeżdżę na 1,3bara jak na razie wszystko super nic nie cieknie, silnik pracuje równiej i chyba jest mocniejszy, a turbo troszkę szybciej wstaje, ale dopiero Maha prawdę powie
![]() |
|
|
![]()
Post
#210
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Fri, 15 September 2006 Skąd: Tarnowskie Góry ![]() |
Fajny projekt i ciagle cos nowego
![]() Jesli mozna wiedziec, jakie max EGT dochodzi przy "ostrej jezdzie" ? Gdy krecisz do tych prawie 8 krpm cisnienie jest do konca na max poziomie czy slabnie pod koniec ? -------------------- Fiat CC 1.2 8v Turbo
ET 11,7s @ 195km/h |
|
|
![]()
Post
#211
|
|
![]() User Dołączył: Tue, 31 May 2005 ![]() |
Dziękuję z miłe słowo;) TURBO ładuje do końca gt28rs w silniku 1,4 max EGT to około 950 stopni sonda wkręcona na zejściu 4w1. Pozdrawiam
Fajny projekt i ciagle cos nowego ![]() Jesli mozna wiedziec, jakie max EGT dochodzi przy "ostrej jezdzie" ? Gdy krecisz do tych prawie 8 krpm cisnienie jest do konca na max poziomie czy slabnie pod koniec ? |
|
|
![]()
Post
#212
|
|
User Dołączył: Sun, 22 June 2008 Skąd: Cieszyn ![]() |
Coś długa cisza, co z tym finalnym strojeniem ? Wyszło coś?
|
|
|
![]()
Post
#213
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Fri, 17 September 2010 Skąd: Płońsk ![]() |
przed wczoraj było u Patryka bo mieliśmy okazję się poznać ale co było robione to niech sam właściciel opisze:P
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Tuesday, 26 August 2025 - 03:44 |