Shoutbox 0 nowych PW 


11 Stron V  « < 9 10 11  
Reply to this topicStart new topic
> PUNTO GT COMPSPORT 291Ps/320Nm, strona 9 lato 2011:) a miał być koniec...
rOBERTO795
post Fri, 19 Aug 2011 - 20:04
Post #201


Forum Killer
Dołączył: Sun, 22 May 2011
Skąd: Będzin





to nie sa silniki na 1 rajd- wlaśnie są podobnie pancerne mają ok 100-120KM wiec:)


--------------------
1-sze w Polsce 1,8T + K04-530 by Digitun.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Fri, 19 Aug 2011 - 20:04
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
cycek0909
post Fri, 19 Aug 2011 - 20:13
Post #202


Rookie
Dołączył: Thu, 17 March 2011
Skąd: Łochów





fajny sliper chyba miałem okazje mijac te punto smile.gif Piekny projekt widze ze promotor sie postarał
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Maciekm2000
post Fri, 19 Aug 2011 - 20:16
Post #203


User
Dołączył: Tue, 31 May 2005





1,1 to super silnik znosi mega dużo miałem kiedyś taki uturbiony, ale u mnie jest 215 koni z litra 300ps z 1,4 a nie 100ps z litra poza tym nie widzę sensu kręcić Puntka tak wysoko 8 tys. w zupełności mi styknie;)

CYTAT(rOBERTO795 @ Fri, 19 Aug 2011 - 20:04) *
to nie sa silniki na 1 rajd- wlaśnie są podobnie pancerne mają ok 100-120KM wiec:)

Go to the top of the page
 
+Quote Post
Maciekm2000
post Fri, 19 Aug 2011 - 20:25
Post #204


User
Dołączył: Tue, 31 May 2005





Musze zamieścić sprostowanie i przeprosiny bo
oberwało mi się od chłopaków z COMPSPORT. AEM wraz z montarzem i strojeniem oraz montarz walka i jego ustawienie wykonała firma PROMOTOR w tym setupie punto miało 250ps później MG wykonał wydech wraz kolektorem. Resztę prac wykonał COMPSPORT. Tak więc ten projekt to dziecko kilku ojców za nieporozumie przepraszam szczególnie Kube gdyż mój wpis mógłbyć źle zrozumiany. Pozdrawiam
CYTAT(cycek0909 @ Fri, 19 Aug 2011 - 20:13) *
fajny sliper chyba miałem okazje mijac te punto smile.gif Piekny projekt widze ze promotor sie postarał
Go to the top of the page
 
+Quote Post
dzikidaniel
post Mon, 29 Aug 2011 - 23:04
Post #205


Frequent User
Dołączył: Mon, 20 August 2007





Z tego co mi wiadomo to chłodnica płynu z jakiegoś saaba pochodzi. Można dopytać się z jakiego konkretnie i jak to pasuje? Trzeba coś powymieniać, przerobić, dorobić?

PS. Jak składanie idzie?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Maciekm2000
post Tue, 30 Aug 2011 - 01:49
Post #206


User
Dołączył: Tue, 31 May 2005





Chłodnica oleju jest z Saaba 9-5 Aero 2,3 turbo jeśli się nie mylę to 2004r. do chłodnicy dorabiałem węże i mocowania. Co do silnika to złożony jest dół, głowica po modach czeka na powrót mechanika z wakacji. Jak wróci to składa i myślę ze ok 6-7 września wszystko będzie gotowe później docieram silnik, strojenie a na koniec hamownia pokaże co i jak...


CYTAT(dzikidaniel @ Mon, 29 Aug 2011 - 23:04) *
Z tego co mi wiadomo to chłodnica płynu z jakiegoś saaba pochodzi. Można dopytać się z jakiego konkretnie i jak to pasuje? Trzeba coś powymieniać, przerobić, dorobić?

PS. Jak składanie idzie?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Zyniu
post Tue, 30 Aug 2011 - 12:00
Post #207


User
Dołączył: Thu, 08 November 2007





naprawde sympatyczny punciak:)

a mogl bys mi cos powiedziec o tyc fotelach jak sie smiga jak z wykonaniem czy nadaja sie na codzien??smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Maciekm2000
post Tue, 30 Aug 2011 - 21:39
Post #208


User
Dołączył: Tue, 31 May 2005





Fotele generalnie ok... ale moim zdaniem nie warte swojej kasy… myślałem, że są włoskie a były chińskie… wykonanie częściowo ok. ale np. dolne mocowania masakra, przyszły zardzewiałe i źle pospawane musiałem poprawiać… niby dostałem za to kierownice wartą aż 200zl hahahaha, ale jakość jej była taka jak tych prowadnic, czyli masakryczna przy kręceniu kierownicą gięła się w rękach. Teraz fotele spisują się ok. ładnie wyglądają i nawet dają rade… ale uważam, że za 2 tys zł od fotela powinny być lepsze… natomiast na pewno nadają się, na co dzień, jeśli poprawią detale to bada ok. a tak są takie se…. Nie odradzam, ale i nie polecam…

Ps. Dziękuję za miłe słowa odnośnie Punta


CYTAT(Zyniu @ Tue, 30 Aug 2011 - 12:00) *
naprawde sympatyczny punciak:)

a mogl bys mi cos powiedziec o tyc fotelach jak sie smiga jak z wykonaniem czy nadaja sie na codzien??smile.gif

Go to the top of the page
 
+Quote Post
Maciekm2000
post Tue, 20 Sep 2011 - 23:41
Post #209


User
Dołączył: Tue, 31 May 2005





Puntek od dwóch tygodni poskładany. Nalatałem 1200km. Pierwsze 1000km na doładowaniu 0.9bara teraz jeżdżę na 1,3bara jak na razie wszystko super nic nie cieknie, silnik pracuje równiej i chyba jest mocniejszy, a turbo troszkę szybciej wstaje, ale dopiero Maha prawdę powie tongue.gif . Jeszcze ok. 800km i finalne strojenie. Zakręcimy do 7900obr/min na doładowaniu 1,7-1,8bara i zobaczymy, co wyjdzie. Pozdrawiam.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
taquito
post Thu, 22 Sep 2011 - 22:08
Post #210


Frequent User
Dołączył: Fri, 15 September 2006
Skąd: Tarnowskie Góry





Fajny projekt i ciagle cos nowego smile.gif

Jesli mozna wiedziec, jakie max EGT dochodzi przy "ostrej jezdzie" ?

Gdy krecisz do tych prawie 8 krpm cisnienie jest do konca na max poziomie czy slabnie pod koniec ?


--------------------
Fiat CC 1.2 8v Turbo

ET 11,7s @ 195km/h
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Maciekm2000
post Sun, 25 Sep 2011 - 11:55
Post #211


User
Dołączył: Tue, 31 May 2005





Dziękuję z miłe słowo;) TURBO ładuje do końca gt28rs w silniku 1,4 max EGT to około 950 stopni sonda wkręcona na zejściu 4w1. Pozdrawiam


CYTAT(taquito @ Thu, 22 Sep 2011 - 22:08) *
Fajny projekt i ciagle cos nowego smile.gif

Jesli mozna wiedziec, jakie max EGT dochodzi przy "ostrej jezdzie" ?

Gdy krecisz do tych prawie 8 krpm cisnienie jest do konca na max poziomie czy slabnie pod koniec ?

Go to the top of the page
 
+Quote Post
_VENOM_
post Tue, 27 Mar 2012 - 19:19
Post #212


User
Dołączył: Sun, 22 June 2008
Skąd: Cieszyn





Coś długa cisza, co z tym finalnym strojeniem ? Wyszło coś?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Pawel-2005
post Wed, 28 Mar 2012 - 11:36
Post #213


Forum Killer
Dołączył: Fri, 17 September 2010
Skąd: Płońsk





przed wczoraj było u Patryka bo mieliśmy okazję się poznać ale co było robione to niech sam właściciel opisze:P
Go to the top of the page
 
+Quote Post

11 Stron V  « < 9 10 11
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Tuesday, 26 August 2025 - 03:44