![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#181
|
|
![]() User Dołączył: Tue, 31 May 2005 ![]() |
Cześć aku jest za fotelem kierowcy, bo siedzę dość blisko kierownicy, a że raczej nikt inny za nią nie siada to nie ma z tym problemu;) natomiast pasażer szczególnie, gdy jest kobietą lubi mocno odsunąć fotel do tylu;) jeśli chodzi o wagę to te 5 kg po lewej czy po prawej pewnie nie ma większego znaczenia na rozkład mas. Półka wystaje do przodu właśnie po to żeby zakryć aku i inne skarby, które czasem pod nią skrywam;) Pozdrawiam
Od kilku tyg zaczynam zalowac ze sprzedalem moje Punto ![]() Mam kilka pytan ![]() 1. dlaczego aku dales za swoj fotel a nie pasazera? 2. Dlaczego ta ladnie obszyta polka wystaje tak bardzo do przodu, po to wlasnie zeby zakryc aku ? |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#182
|
|
Rookie Dołączył: Wed, 17 August 2011 ![]() |
Witam, co się stało z Punciakiem, widziałem go rozebranego w serwisie
![]() |
|
|
![]()
Post
#183
|
|
Frequent User Dołączył: Mon, 20 August 2007 ![]() |
Walka o 3 z przodu.
|
|
|
![]()
Post
#184
|
|
Rookie Dołączył: Wed, 17 August 2011 ![]() |
Silnik padł ??
![]() |
|
|
![]()
Post
#185
|
|
Frequent User Dołączył: Mon, 20 August 2007 ![]() |
Nic z tych rzeczy. Ma być lepiej niż było
![]() PS. Fiatowskie silniki nie padają ![]() |
|
|
![]()
Post
#186
|
|
Rookie Dołączył: Wed, 17 August 2011 ![]() |
Padają, padają
![]() Sam ma PGT, ale trzymam w serii, bo raz, że mi wystarcza, a dwa już z niejednym specjalistą gadałem i każdy potwierdza, że są to bardzo delikatne silniki. A powód serwisu to ja znam ![]() |
|
|
![]()
Post
#187
|
|
![]() Super User Dołączył: Wed, 11 April 2007 Skąd: Płońsk ![]() |
Padają, padają ![]() już z niejednym specjalistą gadałem i każdy potwierdza, że są to bardzo delikatne silniki. zmień specjalistów ![]() -------------------- _https://www.facebook.com/punto16vT
|
|
|
![]()
Post
#188
|
|
Frequent User Dołączył: Mon, 20 August 2007 ![]() |
Fiatowskie SOHC jest pancerne i 150KM z litra pojemności każdy zdrowy silnik zniesie. Tak więc nie wiem co w nich ma być delikatnego
![]() |
|
|
![]()
Post
#189
|
|
![]() User Dołączył: Tue, 31 May 2005 ![]() |
W Puntku było nalatane 130 tys km na fabrycznych pierścieniach, przy czym ok 50 tys km przelatanych na mocy ponad 250ps a więc chyba sporo. Ponieważ troszkę przykapcał i na jednym garku miał słabszą kompresje wypadło na taki maks przegląd silnika... ściągnęliśmy głowice, na którą nie mogę się doczekać od 3 tygodni hihihihihi poszła jeszcze na delikatne mody;) z Anglii przyszła już stalowa uszczelka pod głowicę. Przy okazji na nowe wymieniono tłoki i pierścienie, co by już więcej silnika nie tykać przynajmniej taką mam nadzieje nowe pierścienie kosztowały 600pln a komplet tłoków z pierścieniami 1400pln jedne i drugie chyba ostatnie w europie hahahaha wiec się nie zastanawiałem tylko zamówiłem komplet... Wpada nowy rozrząd, termostat, śruby i kilka innych tajemnych drobiazgów po modach silnik zakręcimy do 7900 zamiast obecnego 7400. Co z tego wyjdzie czas pokaże na razie czekamy na głowicę. Planowane odpalenie za ok 2 tygodnie. Po dotarciu i wykonaniu nowych ustawień zdam relacje i w kleje wykres z hamowni jak wyszło. Pozdrawiam Maciek
Ps. Co do silników 1400 moim zdaniem są mega pancer u mnie przez ok 50 tys km było prawie dwa razy tyle, co w serii… |
|
|
![]()
Post
#190
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sun, 22 May 2011 Skąd: Będzin ![]() |
Przy popychaczach hydraulicznych nie szalałbym z tymi 7900
![]() -------------------- 1-sze w Polsce 1,8T + K04-530 by Digitun.pl
|
|
|
![]()
Post
#191
|
|
Frequent User Dołączył: Mon, 20 August 2007 ![]() |
Kto powiedział że tam są hydrauliczne? Hydraulika jest w 16V. Ośmiozaworówki są z płytkami.
|
|
|
![]()
Post
#192
|
|
![]() User Dołączył: Tue, 31 May 2005 ![]() |
dokladnie....
|
|
|
![]()
Post
#193
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sun, 22 May 2011 Skąd: Będzin ![]() |
Przy popychaczach hydraulicznych nie szalałbym z tymi 7900 ![]() A to luzik ![]() ![]() -------------------- 1-sze w Polsce 1,8T + K04-530 by Digitun.pl
|
|
|
![]()
Post
#194
|
|
![]() User Dołączył: Tue, 31 May 2005 ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#195
|
|
Forum Clubber Dołączył: Mon, 18 December 2006 Skąd: TST ![]() |
8 można kręcić z zamkniętymi oczami , powyżej i tak sie nic już nie dzieje więc nie ma sensu , chyba że założysz dłuższy wałek ale to z kolei powoduje problemy z jazdą to 3 tyś(słabizna okrutna) do tych mocy przydało by sie zaoringować blok
|
|
|
![]()
Post
#196
|
|
![]() User Dołączył: Tue, 31 May 2005 ![]() |
Dzięki za dobrą informacje;) nie planuje kręcić wyżej niż 8 tyś. nie zależy mi też na jakimś strasznym zwiększaniu mocy choć nie ukrywam ze chciałbym mieć te 9ps więcej tak dla lepszego samopoczucia 3 z przodu była by fajna:) choć tak naprawdę to bardziej chodzi mi o to żebym mógł zakręcić wyżej na pierwszym i drugim biegu, a dzięki temu zmniejszyć ryzyko laga po zmianie biegu...
8 można kręcić z zamkniętymi oczami , powyżej i tak sie nic już nie dzieje więc nie ma sensu , chyba że założysz dłuższy wałek ale to z kolei powoduje problemy z jazdą to 3 tyś(słabizna okrutna) do tych mocy przydało by sie zaoringować blok |
|
|
![]()
Post
#197
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sun, 22 May 2011 Skąd: Będzin ![]() |
jeśli dól silnika jest wyważony to spokojnie 8-9 tyś można krecić.
-------------------- 1-sze w Polsce 1,8T + K04-530 by Digitun.pl
|
|
|
![]()
Post
#198
|
|
![]() User Dołączył: Tue, 31 May 2005 ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#199
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sun, 22 May 2011 Skąd: Będzin ![]() |
seje 1,1 z wyważonym dołem w gsmp- kręci sie po 9-9,5 tys obr.
-------------------- 1-sze w Polsce 1,8T + K04-530 by Digitun.pl
|
|
|
![]()
Post
#200
|
|
![]() User Dołączył: Tue, 31 May 2005 ![]() |
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Tuesday, 26 August 2025 - 06:05 |