Shoutbox 0 nowych PW 


11 Stron V  « < 8 9 10 11 >  
Reply to this topicStart new topic
> PUNTO GT COMPSPORT 291Ps/320Nm, strona 9 lato 2011:) a miał być koniec...
Maciekm2000
post Mon, 11 Jul 2011 - 13:46
Post #181


User
Dołączył: Tue, 31 May 2005





Cześć aku jest za fotelem kierowcy, bo siedzę dość blisko kierownicy, a że raczej nikt inny za nią nie siada to nie ma z tym problemu;) natomiast pasażer szczególnie, gdy jest kobietą lubi mocno odsunąć fotel do tylu;) jeśli chodzi o wagę to te 5 kg po lewej czy po prawej pewnie nie ma większego znaczenia na rozkład mas. Półka wystaje do przodu właśnie po to żeby zakryć aku i inne skarby, które czasem pod nią skrywam;) Pozdrawiam


CYTAT(Kamilbike @ Mon, 11 Jul 2011 - 12:02) *
Od kilku tyg zaczynam zalowac ze sprzedalem moje Punto sad.gif

Mam kilka pytan wink.gif

1. dlaczego aku dales za swoj fotel a nie pasazera?
2. Dlaczego ta ladnie obszyta polka wystaje tak bardzo do przodu, po to wlasnie zeby zakryc aku ?

Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Mon, 11 Jul 2011 - 13:46
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
dioda69
post Wed, 17 Aug 2011 - 12:10
Post #182


Rookie
Dołączył: Wed, 17 August 2011





Witam, co się stało z Punciakiem, widziałem go rozebranego w serwisie sad.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
dzikidaniel
post Wed, 17 Aug 2011 - 13:30
Post #183


Frequent User
Dołączył: Mon, 20 August 2007





Walka o 3 z przodu.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
dioda69
post Wed, 17 Aug 2011 - 13:38
Post #184


Rookie
Dołączył: Wed, 17 August 2011





Silnik padł ?? sad.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
dzikidaniel
post Wed, 17 Aug 2011 - 13:48
Post #185


Frequent User
Dołączył: Mon, 20 August 2007





Nic z tych rzeczy. Ma być lepiej niż było biggrin.gif


PS. Fiatowskie silniki nie padają tongue.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
dioda69
post Wed, 17 Aug 2011 - 15:07
Post #186


Rookie
Dołączył: Wed, 17 August 2011





Padają, padają tongue.gif

Sam ma PGT, ale trzymam w serii, bo raz, że mi wystarcza, a dwa już z niejednym specjalistą gadałem i każdy potwierdza, że są to bardzo delikatne silniki. A powód serwisu to ja znam tongue.gif - sam tam swojego serwisuję.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kornat
post Wed, 17 Aug 2011 - 15:16
Post #187


Super User
Dołączył: Wed, 11 April 2007
Skąd: Płońsk





CYTAT(dioda69 @ Wed, 17 Aug 2011 - 15:07) *
Padają, padają tongue.gif

już z niejednym specjalistą gadałem i każdy potwierdza, że są to bardzo delikatne silniki.


zmień specjalistów wink.gif


--------------------
_https://www.facebook.com/punto16vT
Go to the top of the page
 
+Quote Post
dzikidaniel
post Wed, 17 Aug 2011 - 16:39
Post #188


Frequent User
Dołączył: Mon, 20 August 2007





Fiatowskie SOHC jest pancerne i 150KM z litra pojemności każdy zdrowy silnik zniesie. Tak więc nie wiem co w nich ma być delikatnego tongue.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Maciekm2000
post Wed, 17 Aug 2011 - 18:43
Post #189


User
Dołączył: Tue, 31 May 2005





W Puntku było nalatane 130 tys km na fabrycznych pierścieniach, przy czym ok 50 tys km przelatanych na mocy ponad 250ps a więc chyba sporo. Ponieważ troszkę przykapcał i na jednym garku miał słabszą kompresje wypadło na taki maks przegląd silnika... ściągnęliśmy głowice, na którą nie mogę się doczekać od 3 tygodni hihihihihi poszła jeszcze na delikatne mody;) z Anglii przyszła już stalowa uszczelka pod głowicę. Przy okazji na nowe wymieniono tłoki i pierścienie, co by już więcej silnika nie tykać przynajmniej taką mam nadzieje nowe pierścienie kosztowały 600pln a komplet tłoków z pierścieniami 1400pln jedne i drugie chyba ostatnie w europie hahahaha wiec się nie zastanawiałem tylko zamówiłem komplet... Wpada nowy rozrząd, termostat, śruby i kilka innych tajemnych drobiazgów po modach silnik zakręcimy do 7900 zamiast obecnego 7400. Co z tego wyjdzie czas pokaże na razie czekamy na głowicę. Planowane odpalenie za ok 2 tygodnie. Po dotarciu i wykonaniu nowych ustawień zdam relacje i w kleje wykres z hamowni jak wyszło. Pozdrawiam Maciek

Ps. Co do silników 1400 moim zdaniem są mega pancer u mnie przez ok 50 tys km było prawie dwa razy tyle, co w serii…
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rOBERTO795
post Wed, 17 Aug 2011 - 22:15
Post #190


Forum Killer
Dołączył: Sun, 22 May 2011
Skąd: Będzin





Przy popychaczach hydraulicznych nie szalałbym z tymi 7900 smile.gif. Nie lepiej zainwestować w mechanike?


--------------------
1-sze w Polsce 1,8T + K04-530 by Digitun.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
dzikidaniel
post Wed, 17 Aug 2011 - 22:17
Post #191


Frequent User
Dołączył: Mon, 20 August 2007





Kto powiedział że tam są hydrauliczne? Hydraulika jest w 16V. Ośmiozaworówki są z płytkami.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Maciekm2000
post Thu, 18 Aug 2011 - 00:26
Post #192


User
Dołączył: Tue, 31 May 2005





dokladnie....
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rOBERTO795
post Thu, 18 Aug 2011 - 21:58
Post #193


Forum Killer
Dołączył: Sun, 22 May 2011
Skąd: Będzin





CYTAT(rOBERTO795 @ Wed, 17 Aug 2011 - 22:15) *
Przy popychaczach hydraulicznych nie szalałbym z tymi 7900 smile.gif. Nie lepiej zainwestować w mechanike?


A to luzik smile.gif myślałem ze tam juz hydraulika jest. czyli można to kręcic po 9 tyś smile.gif


--------------------
1-sze w Polsce 1,8T + K04-530 by Digitun.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Maciekm2000
post Fri, 19 Aug 2011 - 05:47
Post #194


User
Dołączył: Tue, 31 May 2005





czy aż po 9 tyś. nie wiem ale myśle że okolice 8 tyś. po drobnych modach da radęwink.gif a może ma ktoś w tym temacie jakieś doświadczenia?


CYTAT(rOBERTO795 @ Thu, 18 Aug 2011 - 21:58) *
A to luzik smile.gif myślałem ze tam juz hydraulika jest. czyli można to kręcic po 9 tyś smile.gif

Go to the top of the page
 
+Quote Post
hz10
post Fri, 19 Aug 2011 - 08:37
Post #195


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 18 December 2006
Skąd: TST





8 można kręcić z zamkniętymi oczami , powyżej i tak sie nic już nie dzieje więc nie ma sensu , chyba że założysz dłuższy wałek ale to z kolei powoduje problemy z jazdą to 3 tyś(słabizna okrutna) do tych mocy przydało by sie zaoringować blok
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Maciekm2000
post Fri, 19 Aug 2011 - 09:15
Post #196


User
Dołączył: Tue, 31 May 2005





Dzięki za dobrą informacje;) nie planuje kręcić wyżej niż 8 tyś. nie zależy mi też na jakimś strasznym zwiększaniu mocy choć nie ukrywam ze chciałbym mieć te 9ps więcej tak dla lepszego samopoczucia 3 z przodu była by fajna:) choć tak naprawdę to bardziej chodzi mi o to żebym mógł zakręcić wyżej na pierwszym i drugim biegu, a dzięki temu zmniejszyć ryzyko laga po zmianie biegu...


CYTAT(hz10 @ Fri, 19 Aug 2011 - 08:37) *
8 można kręcić z zamkniętymi oczami , powyżej i tak sie nic już nie dzieje więc nie ma sensu , chyba że założysz dłuższy wałek ale to z kolei powoduje problemy z jazdą to 3 tyś(słabizna okrutna) do tych mocy przydało by sie zaoringować blok

Go to the top of the page
 
+Quote Post
rOBERTO795
post Fri, 19 Aug 2011 - 13:26
Post #197


Forum Killer
Dołączył: Sun, 22 May 2011
Skąd: Będzin





jeśli dól silnika jest wyważony to spokojnie 8-9 tyś można krecić.


--------------------
1-sze w Polsce 1,8T + K04-530 by Digitun.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Maciekm2000
post Fri, 19 Aug 2011 - 13:33
Post #198


User
Dołączył: Tue, 31 May 2005





Z tego, co czytałem, znalazłem w necie i potwierdzono mi to na kilku forach to do ok 8 tyś. można kręcić śmiało.... A jak będzie życie pokaże…

CYTAT(rOBERTO795 @ Fri, 19 Aug 2011 - 13:26) *
jeśli dól silnika jest wyważony to spokojnie 8-9 tyś można krecić?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rOBERTO795
post Fri, 19 Aug 2011 - 13:35
Post #199


Forum Killer
Dołączył: Sun, 22 May 2011
Skąd: Będzin





seje 1,1 z wyważonym dołem w gsmp- kręci sie po 9-9,5 tys obr.


--------------------
1-sze w Polsce 1,8T + K04-530 by Digitun.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Maciekm2000
post Fri, 19 Aug 2011 - 13:41
Post #200


User
Dołączył: Tue, 31 May 2005





Sej 1,1 nie ma 215 koni z litra pojemności nie ma doładowania 1,7 bara itp. itd... no, ale jeśli robisz auto na jeden rajd to możesz spróbować chętnie się dowiem jak wyszło;)


CYTAT(rOBERTO795 @ Fri, 19 Aug 2011 - 13:35) *
seje 1,1 z wyważonym dołem w gsmp- kręci sie po 9-9,5 tys obr.

Go to the top of the page
 
+Quote Post

11 Stron V  « < 8 9 10 11 >
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Tuesday, 26 August 2025 - 06:05