PUNTO GT COMPSPORT 291Ps/320Nm, strona 9 lato 2011:) a miał być koniec... |
PUNTO GT COMPSPORT 291Ps/320Nm, strona 9 lato 2011:) a miał być koniec... |
Mon, 04 Apr 2011 - 11:46
Post
#161
|
|
User Dołączył: Tue, 31 May 2005 |
dzieki za mile slowa postaram sie na dniach nagrac jakies filmiki i zmierzyc fure racelogic-iem
|
|
|
Wspieraj forum |
Mon, 04 Apr 2011 - 11:46
Post
#
|
Dotacja |
|
|
|
Fri, 08 Jul 2011 - 22:27
Post
#162
|
|
User Dołączył: Fri, 10 October 2008 Skąd: Krakow |
Pozdrawiam i Gratuluje zacnego projektu dobrze sie odpycha , pozdrowienia z Krakowa i dzieki za Sparing pozdrawienia od Fiesty moze kiedys jeszcze staniemy ale ze startu.
|
|
|
Sat, 09 Jul 2011 - 16:25
Post
#163
|
|
Frequent User Dołączył: Sun, 17 January 2010 Skąd: z Garażu... |
Pozdrawiam i Gratuluje zacnego projektu dobrze sie odpycha , pozdrowienia z Krakowa i dzieki za Sparing pozdrawienia od Fiesty moze kiedys jeszcze staniemy ale ze startu. ile punciak dostal ?;> -------------------- Ibiza Cupra R Powered by DIGITUN.PL - sold...
350z - sold A8 D3 4.2 Scirocco 2.0TSI |
|
|
Sun, 10 Jul 2011 - 03:02
Post
#164
|
|
User Dołączył: Tue, 31 May 2005 |
W związku z tym, iż temat został odgrzany oraz tym, iż moje toczydło nabrało ostatecznego szlifu opisze, co się zmieniło i pokaże jak na chwile obecną wygląda moje Punto.
Jakiś czas temu zacząłem zastanawiać się, w która stronę pchnąć ten projekt czy Punto ma być bardzo szybka wydmuszką stworzoną tylko do upalania, wybebeszoną do gołej blachy głośną i nie funkcjonalną maszynką sprawiającą dużą przyjemność, ale nienadającą się na dalsze wyjazdy czy też szybkim autem do podjeżdżawek, weekendowych wypadów i łomotania seryjnych sportowych aut. Fiacik został zważony waga auta bez boczków, audio i tylnej kanapy za to z rollbarem pokazała 1060kg…. Dużo, czemu nie wiem… może GT jest z innej blachy niż inne punciaki;) Żart… Ponieważ nie chciałem niszczyć tego jak by nie było unikatowego egzemplarza postanowiłem polecieć w drugą stronę. Do auta wjechały świeżo wytapicerowanie boczki, wygłuszenia tylu samochodu, a na nie płyta bagażowa, wpadło audio, itp. Na chwile obecną auto waży ok. 1100kg tak wiec nie mało, ale moim zdaniem daje rade:) oczywiście nie będzie najszybsze na drodze…, ale coś za coś jest szybko, bezproblemowo i w miarę komfortowo, jeśli można w przypadku takiego auta mówić o komforcie. Auto dobrze się prowadzi, dobrze hamuje, fajnie przyspiesza, nie ogłusza wydechem, a w środku ma ładnie grające audio, czyli takie drugie w domu auto dla poprawy humoru po ciężkim dniu pracy. Lista zmian dokonanych po ostatnim opisie: -założono boczki drzwiowe -wymieniono gałkę zmiany biegów -wygłuszono tył samochodu -zamontowano płytę na tył -obniżono tylne zawieszenie -na masce pojawiła się folia imitująca karbon, zostały otworzone wloty -przednie lampy wymieniono z tuningowych na seryjne czarne -kilka centymetrów obniżono siedzenia -wymieniono jakieś plastiki pod maską na czarne oryginały -dopieszczono oprogramowanie silnika ogólnie wylizano co się dało. Na chwile obecną projekt uważam za zakończony zostało mi tylko zmierzyć moc i cieszyć się szybkim i bezawaryjnym autem. Wiem, że wszystkich nie zadowolę, że część napisze ze trzeba było wybebeszyć i mieć 300ps na 900kg a nie 300ps na 1100kg. Trudno stosunek mocy do masy przegrał w starciu z wizją szybkiego i w miarę komfortowego dupowozu na letnie popołudnia, który i tak skutecznie objeżdża pseudo sportowe auta, ma dobre audio i nadaje się na dłuższą wycieczkę. Wyjaśnie też i opiszę sprawę nocnych w Krakowie. Odbyły się 3 gonitwy pierwsza z Oplem Vektra, z jakim silnikiem nie wiem, ale pewnie ktoś za mnie się wypowie;) starcie wygrane przez Punto. Następnie wyścig z Oplem Corsa Fifo z Projectxs. Dostałem łomot Corsa była dużo szybsza podobna moc za to spora różnica masy 950kg+Fifo=1025? Kontra 1100kg+Ja+Patryk=1260kg, Corsa objechała mnie chyba 3 razy o jakieś 5-6 długości z roki ok. 80-200km/h. Ostatni wyścig z Przypałem i jego Fordem Fiesta tu też baty, ale mniejsze niż, od Fifo jakieś 3-4 długości moc Fiesty chyba ok. 240-250ps za to tylko 850kg+Przypał=925kg? U mnie 300ps ale 1100kg+Ja+Patryk=1260kg. Reasumując dwa ostatnie auta sporo szybsze jak to wyglądało z punktu widzenia kierowców tych aut nie wiem może się sami wypowiedzą. Ogólnie super wieczór chętnie się jeszcze kiedyś ustawie ze startu a nie z roki;) może będzie troszkę lepiej, bo procedura startowa powinna mi troszkę pomoc no i nie będzie tego, co mam z rolki, czyli braku reakcji na gaz ja w gaz a Punto myśli, co robić i jedzie dopiero za jakiś czas hahahahah auto 1400turbo w starciu z autami 2000turbo czyli oni jadą a u mnie rządzi LAG. Chłopki gratuluje bardzo szybkich aut i dużej ilości benzyny we krwi fajnie było się z wami spotkać. Na koniec lizidupstwo, czyli podziękowania tym razem okrojone chciałbym podziękować Patrykowi i Szymonowi z Compsport za cierpliwość do mnie i mojego auta. Ci, co mnie znają wiedzą, jaki jestem pedantyczny i upierdliwy. Gdyby nie Ci dwaj faceci, Punto nigdy nie jeździłoby tak jak jeździ, czyli szybko i bezawaryjnie, ba może nawet wcale by już nie jeździło, bo pewnie moje parcie na więcej koni pod maską zabiłoby mi silnik. A tak zrobiłem już ponad 20 tyś. km 300 konnym Punto bez najmniejszej awarii:) jeszcze raz dzięki za ogromną pomoc przy aucie i za ostudzenie mojego parcia na konie mechaniczne za wszelką cenę, może miąłbym ich 20 więcej może objechałbym jedno auto więcej, a może po prostu rozpieprzyłby mi się silnik… sporo tego gdybania:) Pozdrawiam wszystkich serdecznie i do zobaczenia w realu;) Na koniec nowe fotki auta |
|
|
Sun, 10 Jul 2011 - 04:03
Post
#165
|
|
Super User Dołączył: Wed, 06 May 2009 Skąd: Jelenia Góra |
Nie tylko jedzie, ale i wygląda całkiem schludnie
Gratulacje podejścia, w końcu nie wszystkie auta muszą być wydmuchane z każdego 'zbednego' kilograma. Pozdrawiam |
|
|
Sun, 10 Jul 2011 - 11:52
Post
#166
|
|
Super User Dołączył: Sun, 21 February 2010 Skąd: Poznań, Iława |
Powiem Ci, że mnie natchnąłeś co do wnętrza - różnica tych 50kg to u mnie pikuś(Corsa waży 700kg) a prezencja auta jest MEGA u Ciebie - na prawdę super.
Jak zamontujemy napęd 4x4 zimą to będę miał wnętrze coś na wzór Twojego, czyli czarne + trochę materiału (nie obraź się) -------------------- Corsa A C20LET 314KM, 494NM ---> ex wujkowóz
Kadett E C20XET - 262KM, 371NM ---> ex pocieszacz Combo gleba i 9" alu - żonowóz Corsa A 3.2V6 231KM, 320NM - daily |
|
|
Sun, 10 Jul 2011 - 13:56
Post
#167
|
|
Forum Killer Dołączył: Wed, 16 September 2009 |
Witam, bardzo ładne punto i super moc, pogratulować. Kiedyś jak będę w Bielsku to chciałbym obejrzeć i pomacać to autko.
Pozdrawiam. |
|
|
Sun, 10 Jul 2011 - 15:08
Post
#168
|
|
Forum Homee Dołączył: Wed, 12 November 2003 Skąd: Krakow |
Powiem Ci, że mnie natchnąłeś co do wnętrza - różnica tych 50kg to u mnie pikuś(Corsa waży 700kg) a prezencja auta jest MEGA u Ciebie - na prawdę super. Jak zamontujemy napęd 4x4 zimą to będę miał wnętrze coś na wzór Twojego, czyli czarne + trochę materiału (nie obraź się) wlasnie u Ciebie 50kg zrobi wieksza roznice niz w punto;] w punto to okolo 5% masy auta a u ciebie niecale 8% -------------------- http://www.racingforum.pl/zmiana-w-regulaminie-dotyczAeca-sygnaturek-na-forum-t101875.html
|
|
|
Sun, 10 Jul 2011 - 15:36
Post
#169
|
|
User Dołączył: Fri, 10 October 2008 Skąd: Krakow |
Tak samo sie dopinam auto super wyglada i zacnie jezdzi nie to co moja wydumka garazow czyli Fiesta , fakt iz tak jak mowisz waga to najtanszy kon wiec moje jest wydmuchane ale nie wazy napewno 850kg kiedys wazylo teraz mysle ze wazy 900kg ze mna pod tone , bo duzo gratow doszlo , ale masz racje lag przeszkadza a w moim przypadku mam za mala sprezarke i ty miales pasazera wiec dodatkowe kg.
Z checia kiedys to powturzymy jak nadazy sie okazja pozdrawiam , a co do odleglosci to takie jak podales sa moim zdaniem prawidlowe , a o dziwo jest jedno iz z corsa na mniejszym doladowaniu szlem rowno ale za niedlugo czyli ten czwartek to zweryfikojemy z Fifo pozdrawiam. Ps: Jak porobie zdiecia to moze wkoncu opisze tu auto. |
|
|
Sun, 10 Jul 2011 - 15:57
Post
#170
|
|
User Dołączył: Tue, 31 May 2005 |
Przypał nie przesadzaj z tą wydumką garażową masz jeden z najlepiej jeżdżących samochodów w Krakowie a może nawet w polsce w swojej klasie:) sorry za zaniżenie masy;) a co do Fifo to ciekawe bo mieliśmy oboje z Patem takie wrażenie że w pierwszym wyścigu z Fifo jechaliśmy podobnie za to w kolejnych dwóch był już ostry łomot tak jak by podkręcił sobie doładowanie;) Najlepiej jak On sam się wypowie;) no i do zobaczenia w czwartek;)
Tak samo sie dopinam auto super wyglada i zacnie jezdzi nie to co moja wydumka garazow czyli Fiesta , fakt iz tak jak mowisz waga to najtanszy kon wiec moje jest wydmuchane ale nie wazy napewno 850kg kiedys wazylo teraz mysle ze wazy 900kg ze mna pod tone , bo duzo gratow doszlo , ale masz racje lag przeszkadza a w moim przypadku mam za mala sprezarke i ty miales pasazera wiec dodatkowe kg.
Z checia kiedys to powturzymy jak nadazy sie okazja pozdrawiam , a co do odleglosci to takie jak podales sa moim zdaniem prawidlowe , a o dziwo jest jedno iz z corsa na mniejszym doladowaniu szlem rowno ale za niedlugo czyli ten czwartek to zweryfikojemy z Fifo pozdrawiam. Ps: Jak porobie zdiecia to moze wkoncu opisze tu auto. |
|
|
Sun, 10 Jul 2011 - 16:12
Post
#171
|
|
User Dołączył: Fri, 10 October 2008 Skąd: Krakow |
Moze cos w tym byc z tym doladowaniem poniewaz zawsze prawdy czlowiek sie nie dowie
A co do mojego sprzeta to powinien juz dawno wybuchnac tak jak Pat powiedzial " ja sie martwie jak tam zaplon" bo mape mam na 0,6-0,8 bara bo nie moglem dojsc do bara wiec doszedlem i nie stroilem ale w tyg to podstroimy. A moj silnik nie byl nigdy turbo jest to stara konstrukcja jak ze sierry N7A Berkut ja dobrze zna i jest nie uturbiowalna a moja nadal zyje Pozdrawiam i do czwartku |
|
|
Sun, 10 Jul 2011 - 18:58
Post
#172
|
|
Frequent User Dołączył: Fri, 02 May 2003 Skąd: Krakooff |
Dzięki za wyścigi chłopaki Były o tyle fajne, że zmierzyliśmy się parę razy z rzędu i nikt niczego nie musi domniemywać Punciak jeździ i wygląda wyśmienicie. Trzeba pamiętać, że to tylko 1.4 dlatego gratulacje i szacunek za tak śmigające auto.
Nie kręciłem podczas wyścigów doładowaniem, nie mam takiej opcji w kabinie W pierwszym wyścigu pojechałem nie z tego biegu co potrzeba, czyli z 4 zamiast z 3 i jeszcze klepnąłem w odcinkę tak, ze w ogóle w tej konfrontacji wyszło, ze streetrejser ze mnie jak z koziej poopy trąba. Potem już był właściwy bieg na starcie i nawet trafiałem w pozostałe. Setup Corsy jest dokładnie taki jak w Sosnowcu na 1/4. Auto obecnie jeździ na 1.0 barze doładowania i było shamowanie na takim doładowaniu na 284KM i coś koło 380Nm. Sosnowiec jednak pokazał, ze trakcja na ulicznej oponie 195 na pierwszych dwóch biegach nie jest mocna strona auta stąd kiepściuchne czasy. Przypał, jak się kiedyś cieliśmy z rolki to Corsa ładowała około 1.0 bara tyle, że była zdecydowanie gorzej wystrojona. Od tamtego momentu jedyna różnicą jest strojenie elektroniki. -------------------- CB 2.0 16V Turbo 292PS 404Nm+ 1,05bar - SOLD
E30 Coupe TwoJayZ outside but under construction ;) Mój garaż to w sumie: 3 pojazdy osobowe, 10 napędzanych kół, 5 turbosprężarek, 8100ccm, 18 cylindrów, 799KM i 1257Nm... i to jeszcze nie koniec ;) |
|
|
Mon, 11 Jul 2011 - 01:58
Post
#173
|
|
User Dołączył: Tue, 31 May 2005 |
Fifo jeszcze raz gratuluje super odpychającego się auta:)
Ps. Cały czas śmieje się z naszego małego kółka podczas powrotu z nocnych... Ja to rozumie w końcu w Kraku tylko studiowałem ale ty hihihihi |
|
|
Mon, 11 Jul 2011 - 08:49
Post
#174
|
|
Forum Homee Dołączył: Sat, 04 July 2009 |
Ładne punto ale pomaluj tego FMIC na czarno by tak nie świecił po oczach...
-------------------- Wszystkie moje posty są moja subiektywną opinia proszę ich nie łączyć z żadną firmą i osobami...
|
|
|
Mon, 11 Jul 2011 - 09:42
Post
#175
|
|
User Dołączył: Tue, 31 May 2005 |
Wydaje mi się, że pomalowanie go poskutkuje spadkiem skuteczność chłodzenia, a tego wole uniknąć... Wiec raczej będzie musiał zostać srebrny… No chyba że sie myle? Ma ktoś z tym jakieś doświadczenia?
Ładne punto ale pomaluj tego FMIC na czarno by tak nie świecił po oczach...
|
|
|
Mon, 11 Jul 2011 - 10:35
Post
#176
|
|
Forum Homee Dołączył: Sat, 04 July 2009 |
teoretycznie ciało doskonale czarne najlepiej oddaje ciepło, tylko trzeba użyć takiej farby która nie będzie izolatorem cieplnym...
-------------------- Wszystkie moje posty są moja subiektywną opinia proszę ich nie łączyć z żadną firmą i osobami...
|
|
|
Mon, 11 Jul 2011 - 10:46
Post
#177
|
|
Forum Clubber Dołączył: Wed, 24 November 2004 Skąd: Warszawa - Wawer |
Nie odczujesz różnicy między pomalowanym, a nie pomalowanym. Więc maluj
-------------------- | Pinin Racing | Warsaw Speed Team | Prorace | TheTechGuy |
'96 CaliforniaCento www.facebook.com/dragracingsafety |
|
|
Mon, 11 Jul 2011 - 11:06
Post
#178
|
|
Forum Homee Dołączył: Thu, 12 January 2006 Skąd: Pionki/Warszawa |
przecież i tak widać że auto grzebane więc po co tracić na to czas i 10 zł na spray ?
|
|
|
Mon, 11 Jul 2011 - 11:52
Post
#179
|
|
Frequent User Dołączył: Fri, 02 May 2003 Skąd: Krakooff |
Fifo jeszcze raz gratuluje super odpychającego się auta:) Ps. Cały czas śmieje się z naszego małego kółka podczas powrotu z nocnych... Ja to rozumie w końcu w Kraku tylko studiowałem ale ty hihihihi A ja się troche zagalopowałem No nic, za to mieliśmy dobry kawałek pustej drogi na konfrontacje IC możesz śmiało malowac, ja u siebie pomalowałem na czarno i nie widze żadnego z tym problemu. Mysle, ze tez nie zauważysz róznicy -------------------- CB 2.0 16V Turbo 292PS 404Nm+ 1,05bar - SOLD
E30 Coupe TwoJayZ outside but under construction ;) Mój garaż to w sumie: 3 pojazdy osobowe, 10 napędzanych kół, 5 turbosprężarek, 8100ccm, 18 cylindrów, 799KM i 1257Nm... i to jeszcze nie koniec ;) |
|
|
Mon, 11 Jul 2011 - 12:02
Post
#180
|
|
Forum Homee Dołączył: Mon, 20 November 2006 Skąd: Warszawa |
Od kilku tyg zaczynam zalowac ze sprzedalem moje Punto
Mam kilka pytan 1. dlaczego aku dales za swoj fotel a nie pasazera? 2. Dlaczego ta ladnie obszyta polka wystaje tak bardzo do przodu, po to wlasnie zeby zakryc aku ? -------------------- Reklama na forum jest możliwa jedynie na określonych warunkach.
|
|
|
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Saturday, 27 April 2024 - 20:06 |