Shoutbox 0 nowych PW 


11 Stron V  « < 4 5 6 7 8 > »   
Reply to this topicStart new topic
> PUNTO GT COMPSPORT 291Ps/320Nm, strona 9 lato 2011:) a miał być koniec...
Maciekm2000
post Fri, 05 Nov 2010 - 20:26
Post #101


User
Dołączył: Tue, 31 May 2005





Fajna fura jestem ciekaw jak wyjdzie porównanie marzy mi się podobny czas i myślę że jest on realny, ale to zweryfikuje dopiero w przyszłym sezonie;) na 16 calowych felgach i r888;) pozdrawiam

CYTAT(specu @ Fri, 05 Nov 2010 - 20:06) *
Nie musze nic opisywać , mój wątek jest opisany .... white whidow , jeżdze corsa 750kg 255 KM....na zakonczenie sezonu pod gorke pojechalem 12.8.....smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Fri, 05 Nov 2010 - 20:26
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
jemiol7
post Fri, 05 Nov 2010 - 21:15
Post #102


Frequent User
Dołączył: Wed, 23 April 2008
Skąd: Warszawa





Na tym setupie co masz obecnie może być ciężko o taki czas nawet jak będą r888, ale projekt bardzo fajny.


--------------------
IBIZA 2.0 16V TURBO --> 380 KM 404 NM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kamilbike
post Fri, 05 Nov 2010 - 22:48
Post #103


Forum Homee
Dołączył: Mon, 20 November 2006
Skąd: Warszawa





No na tym set upuie na bank nie polecisz 12.8 smile.gif Jesli polecisz stawiam piwo smile.gif Wysle je poczta:P


--------------------
Reklama na forum jest możliwa jedynie na określonych warunkach.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kenet
post Fri, 05 Nov 2010 - 23:09
Post #104


Forum Killer
Dołączył: Tue, 27 July 2004
Skąd: Warszawa





13,8 jak będzie to mogę piwo dać wink.gif


--------------------
Pure driving, real racing...that makes me happy.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
LCQ
post Fri, 05 Nov 2010 - 23:29
Post #105


Forum Killer
Dołączył: Sat, 06 January 2007
Skąd: to wiesz?





czekamy na wyniki laugh.gif


--------------------
Jaguar XKR V8 Kompressor Stage1+
Porsche Cayenne II V6 TDI Stage1+
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Fawor
post Fri, 05 Nov 2010 - 23:40
Post #106


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 13 August 2004
Skąd: Tuchola/Poznań





13.8? Ocipieliście? tongue.gif Ja civiciem sedanem 5gen bez zadnego odelżania i 293KM zrobilem 13.1, a punto wydaje sie delikatnie szybsze po filmiku.


--------------------
Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kenet
post Fri, 05 Nov 2010 - 23:46
Post #107


Forum Killer
Dołączył: Tue, 27 July 2004
Skąd: Warszawa





Wszystko na filmikach wydaje się szybsze :]


--------------------
Pure driving, real racing...that makes me happy.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Fawor
post Sat, 06 Nov 2010 - 00:18
Post #108


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 13 August 2004
Skąd: Tuchola/Poznań





film filmem, ale bez wątpienia to jest lżejsze niż civic w czterech furtkach. Na dobrej oponie 12.99 jest do zrobienia.


--------------------
Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jemiol7
post Sat, 06 Nov 2010 - 00:19
Post #109


Frequent User
Dołączył: Wed, 23 April 2008
Skąd: Warszawa





Też uważam że bliżej do 13.8 niż do 12.8, bez urazy wink.gif


--------------------
IBIZA 2.0 16V TURBO --> 380 KM 404 NM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
BARTEKcoupe
post Sat, 06 Nov 2010 - 00:40
Post #110


User
Dołączył: Tue, 17 February 2009
Skąd: Skarżysko Kamienna





Kozioł przy 250km robił powtarzalnie 13,5 więc 12.8 z dobrymi gumami i kierownikiem do osiągnięcia


--------------------
Punto GT 2.0 16vt
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mariuszl
post Sat, 06 Nov 2010 - 08:29
Post #111


Frequent User
Dołączył: Sun, 11 February 2007
Skąd: Warszawa





Kozioł , z tego co wiem robił poniżej 13 (chyba 12,8xx) ,ale z silnikiem 2.0.


--------------------
Fiat Coupe LE 20vt, gt 2871
Volvo v70r gtx3582
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kamilbike
post Sat, 06 Nov 2010 - 08:37
Post #112


Forum Homee
Dołączył: Mon, 20 November 2006
Skąd: Warszawa





Lubie takie dywagacje. Koziol na tym set upie co jest teraz w Punto czyli 2.0 16VT, doladowanie ok 1.5bara moc mierzona na 1.25 317KM wyczesal 12.8 . Kola 15" z przody 14 z tylu, male heble, pelne wnetrze, 80kg wagi Kozla. Ja takiego czasu nie zrobilem nigdy bo na starcie doszly duze heble, duze kola, i 20kg wiecej mnie. Mysle ze nowy wlasciciel jak podlubie to bedzie trzepal srednie 12. Co do tego Punto to stawiam ze wyjdzie 13.3


--------------------
Reklama na forum jest możliwa jedynie na określonych warunkach.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Maciekm2000
post Sat, 06 Nov 2010 - 09:58
Post #113


User
Dołączył: Tue, 31 May 2005





No Ok zobaczymy, co będzie, nie napalam się na wysokie 12 napisałem tylko ze marzy mi się taki wynik i że chyba jest realny, a co będzie czas pokaże. Jeśli chodzi, o Punto 2,0 to z tego, co widzę to na LPS3000 przy 1,5 bara ma 297 hp a nie powyżej 300, a moje Punto 291 hp oczywiście można gdybać ile było wcześniej może i tyle co piszesz a może zawsze tyle co teraz, czyli 290+ wyniku z LPS3000 nigdy wcześniej nie było. A tak naprawdę porównać można wyniki tylko z tych samych hamowni. Ja wiem jedno i może wam to potwierdzić wiele osób. W poprzednich 2 setupa-ch miałem 251 hp na hamowni z VTG, a później po kolejnych modach dołożonym wałku i kole regulowanym, podniesieniu ciśnienia doładowania i wielu próbach, jeśli chodzi o ustawienie wałka punto wypluło 256 hp z LPS3000… niby 5 hp różnicy, ale jest jedno wielkie ALE, nie można porównać tych 251 hp do późniejszych 256 hp bo to była przepaść!!! Tak wiec hamownia hamowni nie równa koń mechaniczny koniowi tez i nie chodzi mi o to, że jedna czy druga hamownia jest lepsza czy gorsza tylko o to, że porównywać wyniki można tylko z tych samych hamowni!!! Wiec zakładając że nic się w Punto 2,0 nie posrało to wcześniej dysponowało ono mocą podobna do mojej i podobnym zakresem użytecznych obrotów (3000 Obr.) no i zrobilo 12,8 na 400m. Co do filmiku czas został zweryfikowany realne 100-200km/h (nie licznikowe) Punto robi w 11,5 sekundy. Pozdrawiam

CYTAT(Kamilbike @ Sat, 06 Nov 2010 - 08:37) *
Lubie takie dywagacje. Koziol na tym set upie co jest teraz w Punto czyli 2.0 16VT, doladowanie ok 1.5bara moc mierzona na 1.25 317KM wyczesal 12.8 . Kola 15" z przody 14 z tylu, male heble, pelne wnetrze, 80kg wagi Kozla. Ja takiego czasu nie zrobilem nigdy bo na starcie doszly duze heble, duze kola, i 20kg wiecej mnie. Mysle ze nowy wlasciciel jak podlubie to bedzie trzepal srednie 12. Co do tego Punto to stawiam ze wyjdzie 13.3
Go to the top of the page
 
+Quote Post
DeviLL
post Sat, 06 Nov 2010 - 13:25
Post #114


Forum Homee
Dołączył: Sun, 22 May 2005
Skąd: Krakow





Maciek wpadnij do Krakowa w jakis weekend , jest taka jedna fajna nowa prosta , sie zmierzy osiagi i wszystko bedzie jasne . I nie ma co porownywac koziola mocy bo te ponad 300km to chyba na jakiejs inercji kiepskiej moglobyc . wink.gif


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Maciekm2000
post Sat, 06 Nov 2010 - 13:45
Post #115


User
Dołączył: Tue, 31 May 2005





W tym sezonie już raczej szans ma testy nie będzie, bo robi się coraz zimniej a ja na swoich syf 17 oponach nie mam trakcji na pierwszym ani na drugim biegu. Tak wiec pomiary ze startu dopiero w przyszłym sezonie na r888. obecnie sprawdziłem tylko 100-200km/h i wyszło 11,5. Pozdrawiam

CYTAT(DeviLL @ Sat, 06 Nov 2010 - 13:25) *
Maciek wpadnij do Krakowa w jakis weekend , jest taka jedna fajna nowa prosta , sie zmierzy osiagi i wszystko bedzie jasne . I nie ma co porownywac koziola mocy bo te ponad 300km to chyba na jakiejs inercji kiepskiej moglobyc . wink.gif

Go to the top of the page
 
+Quote Post
marcinwrxsti
post Sat, 06 Nov 2010 - 17:15
Post #116


Frequent User
Dołączył: Wed, 01 April 2009
Skąd: Łódź





W ślad za Tobą postanowiłem też zmierzyć osiągi. U mnie w Punciaku 100-200 wyszło 10,74 s, 10,81 s, i 10,69 s . Prędkość rzeczywista.
Przy ślizgającym się sprzęgle, oczywiście , bo helix jeszcze w szufladzie.
Maciekm2000 - pamiętaj , że u mnie jest ponad 400 nm. Być może dlkatego różnica w czasie. Sądzę, że zmiana sprzęgła sprawi, że czas beędzie o ok 0,2 - 0,4 sek. krótszy.
Oczywiście pełen środek i ja - 108 kg.

A z tymi hamowniami to masz racje.Na inercji wyszły kosmosy.Później pojechałem na macha i ... no właśnie. Znajdę wykres z 1,5 bara to zobaczysz jak sprzęgło się ślizga. Dlatego taki mizerny wynik. Zmienię sprzęgło, wałki przestroimy i znowu zobaczymy. biggrin.gif
Pozdrawiam,
Marcin
Go to the top of the page
 
+Quote Post
marcinwrxsti
post Sat, 06 Nov 2010 - 17:19
Post #117


Frequent User
Dołączył: Wed, 01 April 2009
Skąd: Łódź





A w ogóle to bym się chętnie spotkał. Takich Punciaków turbofakerów dużo nie ma biggrin.gif
tylko chyba mamy do siebie daleko.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
DeviLL
post Sat, 06 Nov 2010 - 18:15
Post #118


Forum Homee
Dołączył: Sun, 22 May 2005
Skąd: Krakow





marcinwrxsti bys wlazl do mnie na forum to bys pare roznych wloskich wynalazkow w okolicy mogl znalesc wink.gif
A co do 100-200 , to u macka wg mnie czas jest slaby jak na moc/moment/przelozenia skrzyni = moment na asfalcie .
A co do slizgajacego sprzegla , scigalem sie kiedys z takim 200sx swoim dupowozem jtd i jak sprzeglo slizga to nie ma grzyba by woz wogole jako tako ruszyl dynamicznie , nie wiem jak jest przy wyzszych predkosciach sleep.gif


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Maciekm2000
post Sat, 06 Nov 2010 - 18:25
Post #119


User
Dołączył: Tue, 31 May 2005





Wreszcie normalny post od normalnego gościa:) chętnie się spotkam ciesze się że tak odpisałeś zamiast napinać się jak inni;) co do twojego punta to oglądałem jego przemianę od samego początku i zawsze je podziwiałem. Zdziwił bym się gdyby moje 1,4 na 8 zaworowej głowicy było wstanie dotrzymać kroku 2,0 16v;) ty pewnie będziesz walił średnie 12 ja będę się cieszyć z niskiej 13 po prostu ja poszedłem inna droga moje ma być 1,4 i nigdy nie będzie najszybsze w klasie o czym wiem;) po prostu ma sprawiać mi frajdę i być w 100% streetowym autem na silniku 1,4 które od czasu do czasu ma zdziwić napinaczy w pseudo sportowych autach;) mam nadzieje ze się spotkamy i dobrze pobawimy pozdrawiam

CYTAT(marcinwrxsti @ Sat, 06 Nov 2010 - 17:19) *
A w ogóle to bym się chętnie spotkał. Takich Punciaków turbofakerów dużo nie ma biggrin.gif
tylko chyba mamy do siebie daleko.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Maciekm2000
post Sat, 06 Nov 2010 - 18:29
Post #120


User
Dołączył: Tue, 31 May 2005





Myślę że czas poprawi się w przyszłym roku jak przejdę na 16 cali i jak jeszcze raz wystroimy auto na hamowni ze słuchawkami na uszach bo to co jest teraz po ostatnich zmianach to czysta ulica(nie było sprawdzania stuku wiec zapłon może jeszcze być do poprawy bo jest dość asekuracyjny) no ale nic pożyjemy zobaczymy

CYTAT(DeviLL @ Sat, 06 Nov 2010 - 18:15) *
marcinwrxsti bys wlazl do mnie na forum to bys pare roznych wloskich wynalazkow w okolicy mogl znalesc wink.gif
A co do 100-200 , to u macka wg mnie czas jest slaby jak na moc/moment/przelozenia skrzyni = moment na asfalcie .
A co do slizgajacego sprzegla , scigalem sie kiedys z takim 200sx swoim dupowozem jtd i jak sprzeglo slizga to nie ma grzyba by woz wogole jako tako ruszyl dynamicznie , nie wiem jak jest przy wyzszych predkosciach sleep.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post

11 Stron V  « < 4 5 6 7 8 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Tuesday, 26 August 2025 - 08:18