![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#101
|
|
![]() User Dołączył: Tue, 31 May 2005 ![]() |
Fajna fura jestem ciekaw jak wyjdzie porównanie marzy mi się podobny czas i myślę że jest on realny, ale to zweryfikuje dopiero w przyszłym sezonie;) na 16 calowych felgach i r888;) pozdrawiam
Nie musze nic opisywać , mój wątek jest opisany .... white whidow , jeżdze corsa 750kg 255 KM....na zakonczenie sezonu pod gorke pojechalem 12.8.....
![]() |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#102
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Wed, 23 April 2008 Skąd: Warszawa ![]() |
Na tym setupie co masz obecnie może być ciężko o taki czas nawet jak będą r888, ale projekt bardzo fajny.
-------------------- IBIZA 2.0 16V TURBO --> 380 KM 404 NM
|
|
|
![]()
Post
#103
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 20 November 2006 Skąd: Warszawa ![]() |
No na tym set upuie na bank nie polecisz 12.8
![]() ![]() -------------------- Reklama na forum jest możliwa jedynie na określonych warunkach.
|
|
|
![]()
Post
#104
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 27 July 2004 Skąd: Warszawa ![]() |
13,8 jak będzie to mogę piwo dać
![]() -------------------- Pure driving, real racing...that makes me happy.
|
|
|
![]()
Post
#105
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 06 January 2007 Skąd: to wiesz? ![]() |
czekamy na wyniki
![]() -------------------- Jaguar XKR V8 Kompressor Stage1+
Porsche Cayenne II V6 TDI Stage1+ |
|
|
![]()
Post
#106
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 13 August 2004 Skąd: Tuchola/Poznań ![]() |
13.8? Ocipieliście?
![]() -------------------- Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
|
|
|
![]()
Post
#107
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 27 July 2004 Skąd: Warszawa ![]() |
Wszystko na filmikach wydaje się szybsze :]
-------------------- Pure driving, real racing...that makes me happy.
|
|
|
![]()
Post
#108
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 13 August 2004 Skąd: Tuchola/Poznań ![]() |
film filmem, ale bez wątpienia to jest lżejsze niż civic w czterech furtkach. Na dobrej oponie 12.99 jest do zrobienia.
-------------------- Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
|
|
|
![]()
Post
#109
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Wed, 23 April 2008 Skąd: Warszawa ![]() |
Też uważam że bliżej do 13.8 niż do 12.8, bez urazy
![]() -------------------- IBIZA 2.0 16V TURBO --> 380 KM 404 NM
|
|
|
![]()
Post
#110
|
|
![]() User Dołączył: Tue, 17 February 2009 Skąd: Skarżysko Kamienna ![]() |
Kozioł przy 250km robił powtarzalnie 13,5 więc 12.8 z dobrymi gumami i kierownikiem do osiągnięcia
-------------------- Punto GT 2.0 16vt
|
|
|
![]()
Post
#111
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sun, 11 February 2007 Skąd: Warszawa ![]() |
Kozioł , z tego co wiem robił poniżej 13 (chyba 12,8xx) ,ale z silnikiem 2.0.
-------------------- Fiat Coupe LE 20vt, gt 2871
Volvo v70r gtx3582 |
|
|
![]()
Post
#112
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 20 November 2006 Skąd: Warszawa ![]() |
Lubie takie dywagacje. Koziol na tym set upie co jest teraz w Punto czyli 2.0 16VT, doladowanie ok 1.5bara moc mierzona na 1.25 317KM wyczesal 12.8 . Kola 15" z przody 14 z tylu, male heble, pelne wnetrze, 80kg wagi Kozla. Ja takiego czasu nie zrobilem nigdy bo na starcie doszly duze heble, duze kola, i 20kg wiecej mnie. Mysle ze nowy wlasciciel jak podlubie to bedzie trzepal srednie 12. Co do tego Punto to stawiam ze wyjdzie 13.3
-------------------- Reklama na forum jest możliwa jedynie na określonych warunkach.
|
|
|
![]()
Post
#113
|
|
![]() User Dołączył: Tue, 31 May 2005 ![]() |
No Ok zobaczymy, co będzie, nie napalam się na wysokie 12 napisałem tylko ze marzy mi się taki wynik i że chyba jest realny, a co będzie czas pokaże. Jeśli chodzi, o Punto 2,0 to z tego, co widzę to na LPS3000 przy 1,5 bara ma 297 hp a nie powyżej 300, a moje Punto 291 hp oczywiście można gdybać ile było wcześniej może i tyle co piszesz a może zawsze tyle co teraz, czyli 290+ wyniku z LPS3000 nigdy wcześniej nie było. A tak naprawdę porównać można wyniki tylko z tych samych hamowni. Ja wiem jedno i może wam to potwierdzić wiele osób. W poprzednich 2 setupa-ch miałem 251 hp na hamowni z VTG, a później po kolejnych modach dołożonym wałku i kole regulowanym, podniesieniu ciśnienia doładowania i wielu próbach, jeśli chodzi o ustawienie wałka punto wypluło 256 hp z LPS3000… niby 5 hp różnicy, ale jest jedno wielkie ALE, nie można porównać tych 251 hp do późniejszych 256 hp bo to była przepaść!!! Tak wiec hamownia hamowni nie równa koń mechaniczny koniowi tez i nie chodzi mi o to, że jedna czy druga hamownia jest lepsza czy gorsza tylko o to, że porównywać wyniki można tylko z tych samych hamowni!!! Wiec zakładając że nic się w Punto 2,0 nie posrało to wcześniej dysponowało ono mocą podobna do mojej i podobnym zakresem użytecznych obrotów (3000 Obr.) no i zrobilo 12,8 na 400m. Co do filmiku czas został zweryfikowany realne 100-200km/h (nie licznikowe) Punto robi w 11,5 sekundy. Pozdrawiam
Lubie takie dywagacje. Koziol na tym set upie co jest teraz w Punto czyli 2.0 16VT, doladowanie ok 1.5bara moc mierzona na 1.25 317KM wyczesal 12.8 . Kola 15" z przody 14 z tylu, male heble, pelne wnetrze, 80kg wagi Kozla. Ja takiego czasu nie zrobilem nigdy bo na starcie doszly duze heble, duze kola, i 20kg wiecej mnie. Mysle ze nowy wlasciciel jak podlubie to bedzie trzepal srednie 12. Co do tego Punto to stawiam ze wyjdzie 13.3
|
|
|
![]()
Post
#114
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 22 May 2005 Skąd: Krakow ![]() |
Maciek wpadnij do Krakowa w jakis weekend , jest taka jedna fajna nowa prosta , sie zmierzy osiagi i wszystko bedzie jasne . I nie ma co porownywac koziola mocy bo te ponad 300km to chyba na jakiejs inercji kiepskiej moglobyc .
![]() -------------------- |
|
|
![]()
Post
#115
|
|
![]() User Dołączył: Tue, 31 May 2005 ![]() |
W tym sezonie już raczej szans ma testy nie będzie, bo robi się coraz zimniej a ja na swoich syf 17 oponach nie mam trakcji na pierwszym ani na drugim biegu. Tak wiec pomiary ze startu dopiero w przyszłym sezonie na r888. obecnie sprawdziłem tylko 100-200km/h i wyszło 11,5. Pozdrawiam
Maciek wpadnij do Krakowa w jakis weekend , jest taka jedna fajna nowa prosta , sie zmierzy osiagi i wszystko bedzie jasne . I nie ma co porownywac koziola mocy bo te ponad 300km to chyba na jakiejs inercji kiepskiej moglobyc . ![]() |
|
|
![]()
Post
#116
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Wed, 01 April 2009 Skąd: Łódź ![]() |
W ślad za Tobą postanowiłem też zmierzyć osiągi. U mnie w Punciaku 100-200 wyszło 10,74 s, 10,81 s, i 10,69 s . Prędkość rzeczywista.
Przy ślizgającym się sprzęgle, oczywiście , bo helix jeszcze w szufladzie. Maciekm2000 - pamiętaj , że u mnie jest ponad 400 nm. Być może dlkatego różnica w czasie. Sądzę, że zmiana sprzęgła sprawi, że czas beędzie o ok 0,2 - 0,4 sek. krótszy. Oczywiście pełen środek i ja - 108 kg. A z tymi hamowniami to masz racje.Na inercji wyszły kosmosy.Później pojechałem na macha i ... no właśnie. Znajdę wykres z 1,5 bara to zobaczysz jak sprzęgło się ślizga. Dlatego taki mizerny wynik. Zmienię sprzęgło, wałki przestroimy i znowu zobaczymy. ![]() Pozdrawiam, Marcin |
|
|
![]()
Post
#117
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Wed, 01 April 2009 Skąd: Łódź ![]() |
A w ogóle to bym się chętnie spotkał. Takich Punciaków turbofakerów dużo nie ma
![]() tylko chyba mamy do siebie daleko. |
|
|
![]()
Post
#118
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 22 May 2005 Skąd: Krakow ![]() |
marcinwrxsti bys wlazl do mnie na forum to bys pare roznych wloskich wynalazkow w okolicy mogl znalesc
![]() A co do 100-200 , to u macka wg mnie czas jest slaby jak na moc/moment/przelozenia skrzyni = moment na asfalcie . A co do slizgajacego sprzegla , scigalem sie kiedys z takim 200sx swoim dupowozem jtd i jak sprzeglo slizga to nie ma grzyba by woz wogole jako tako ruszyl dynamicznie , nie wiem jak jest przy wyzszych predkosciach ![]() -------------------- |
|
|
![]()
Post
#119
|
|
![]() User Dołączył: Tue, 31 May 2005 ![]() |
Wreszcie normalny post od normalnego gościa:) chętnie się spotkam ciesze się że tak odpisałeś zamiast napinać się jak inni;) co do twojego punta to oglądałem jego przemianę od samego początku i zawsze je podziwiałem. Zdziwił bym się gdyby moje 1,4 na 8 zaworowej głowicy było wstanie dotrzymać kroku 2,0 16v;) ty pewnie będziesz walił średnie 12 ja będę się cieszyć z niskiej 13 po prostu ja poszedłem inna droga moje ma być 1,4 i nigdy nie będzie najszybsze w klasie o czym wiem;) po prostu ma sprawiać mi frajdę i być w 100% streetowym autem na silniku 1,4 które od czasu do czasu ma zdziwić napinaczy w pseudo sportowych autach;) mam nadzieje ze się spotkamy i dobrze pobawimy pozdrawiam
A w ogóle to bym się chętnie spotkał. Takich Punciaków turbofakerów dużo nie ma
![]() tylko chyba mamy do siebie daleko. |
|
|
![]()
Post
#120
|
|
![]() User Dołączył: Tue, 31 May 2005 ![]() |
Myślę że czas poprawi się w przyszłym roku jak przejdę na 16 cali i jak jeszcze raz wystroimy auto na hamowni ze słuchawkami na uszach bo to co jest teraz po ostatnich zmianach to czysta ulica(nie było sprawdzania stuku wiec zapłon może jeszcze być do poprawy bo jest dość asekuracyjny) no ale nic pożyjemy zobaczymy
marcinwrxsti bys wlazl do mnie na forum to bys pare roznych wloskich wynalazkow w okolicy mogl znalesc
![]() A co do 100-200 , to u macka wg mnie czas jest slaby jak na moc/moment/przelozenia skrzyni = moment na asfalcie . A co do slizgajacego sprzegla , scigalem sie kiedys z takim 200sx swoim dupowozem jtd i jak sprzeglo slizga to nie ma grzyba by woz wogole jako tako ruszyl dynamicznie , nie wiem jak jest przy wyzszych predkosciach ![]() |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Tuesday, 26 August 2025 - 08:18 |