![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#121
|
|
User Dołączył: Mon, 20 August 2007 Skąd: Łódź ![]() |
A wkładka K&N coś daje czy wystarczy zwykły papierowy Mann Filter lub knecht ?
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#122
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 20 July 2008 ![]() |
zwykły filtron
![]() |
|
|
![]()
Post
#123
|
|
Rookie Dołączył: Fri, 04 December 2009 ![]() |
czy jakas seryjna puszka filtra ma szanse wejsc do E30 z M54B30??
|
|
|
![]()
Post
#124
|
|
User Dołączył: Sun, 09 May 2010 Skąd: Warszawa ![]() |
Nie, bez stożka się nie obejdzie.
|
|
|
![]()
Post
#125
|
|
![]() Super User Dołączył: Thu, 20 March 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
Aby nie otwierać nowego tematu odnośnie M54B30, czy ktoś wie gdzie w Wawie można przesunąć rev limiter na 7200obr/min.
-------------------- SPONSORED BY detergens.pl Sprzątanie biur Warszawa
SPONSORED BY www.hydrotransfer.pl Hydrografika Warszawa |
|
|
![]()
Post
#126
|
|
User Dołączył: Sun, 09 May 2010 Skąd: Warszawa ![]() |
Miałem o to zapytać, jednocześnie zastanawiam się czy jest sens wgrywać ten "słynny" program z Łodzi ? Na dzień dzisiejszy chce zostać przy oryginalnym programie z przesunięta odcinką.
|
|
|
![]()
Post
#127
|
|
User Dołączył: Mon, 20 August 2007 Skąd: Łódź ![]() |
Co będzie jechało lepiej w budzie e36, M54B30 ( które już mam ) z kompresorem dajmy na to ok. 330KM czy wsadzone V8 286KM 400Nm ( lub 440Nm jeżeli udało by się dorwać m62b44 ) ? Chodzi mi o jazdę typowo na mieście, żadnego driftu na torach itp., co by było szybsze na 1/4 ?
![]() Bo koszty w sumie podobne, wrzucenia kompresora do obecnego M54B30 jak i swapu na V8. |
|
|
![]()
Post
#128
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 04 November 2002 Skąd: Bydgoszcz ![]() |
z kompresorem powinno być szybsze. No chyba że v8 psiknie z nitro
![]() -------------------- Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
|
|
|
![]()
Post
#129
|
|
User Dołączył: Mon, 20 August 2007 Skąd: Łódź ![]() |
Pojadę ze swoim M54 na hamownie, zobaczę jak to wszystko wygląda
![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#130
|
|
Forum Homee Dołączył: Fri, 10 March 2006 Skąd: Małopolska ![]() |
Mysle ze lepszy bedzie kompresor od driftu bo kto uzywa nitro na miescie? W zwiazku z tym wybralbym kompresor niz swapa.
|
|
|
![]()
Post
#131
|
|
User Dołączył: Sun, 09 May 2010 Skąd: Warszawa ![]() |
A jak jest z wydechem w przypadku tego motoru w e30, kolektory zostawić oryginalne z katalizatorami czy dać od m52b28 ?
Tłumik środkowy e46, tylny e36 m52b28 z kwasówki, na tą chwile taka będzie konfiguracja. Kolektory od m54 wyglądają jak nowe (50 tyś przebiegu) więc pewnie nie mało bym za nie dostał. Tylko czy jest sens je sprzedawać ? |
|
|
![]()
Post
#132
|
|
Forum Homee Dołączył: Fri, 10 March 2006 Skąd: Małopolska ![]() |
Sprzedaj bo one sie nie mieszcza (chyba ze bedziesz klepal) a zaloz z m50b25 (dają najlepsze efekty).
|
|
|
![]()
Post
#133
|
|
User Dołączył: Sun, 09 May 2010 Skąd: Warszawa ![]() |
Mieszczą się z E46, trzeba lekko klepać jedną rurę aby minęła się z uchem wahacza, o kolektorach z m50b25 pierwsze słyszę, i teraz mam zagwozdkę, zostawić tak jak w oryginale czy zastosować od m52b28.
Dzięki za pomoc Misior. Jeszcze jedna rzecz, spora jest różncia na korzyść e30 z tym motorem w porównaniu do E36 3.0 m54 ? |
|
|
![]()
Post
#134
|
|
User Dołączył: Mon, 20 August 2007 Skąd: Łódź ![]() |
CYTAT Jeszcze jedna rzecz, spora jest różncia na korzyść e30 z tym motorem w porównaniu do E36 3.0 m54 ? No na pewno spora różnica. E30 z m54 nie jedzie praktycznie na równi z E46 M3 ![]() http://www.youtube.com/watch?v=3N3_MHimPwQ |
|
|
![]()
Post
#135
|
|
User Dołączył: Sun, 09 May 2010 Skąd: Warszawa ![]() |
Zdrowe E46 M3 i ogarnięty kierownik na pewno zostawi dość znacznie w tyle e30 330i. E36 jest troszkę cięższa i ma lepszy cx, aż takiej przepaści miedzy e36 a e30 raczej nie ma. Zresztą niech wypowie się ktoś kto to wie, na pewno nie brakuje tu takich osób.
|
|
|
![]()
Post
#136
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 08 July 2003 ![]() |
No na pewno spora różnica. E30 z m54 nie jedzie praktycznie na równi z E46 M3 ![]() http://www.youtube.com/watch?v=3N3_MHimPwQ Podobno M3 z filmiku nie było sprawne więc to kiepskie porównanie. |
|
|
![]()
Post
#137
|
|
User Dołączył: Mon, 20 August 2007 Skąd: Łódź ![]() |
Tego Ci nie powiem. Sam mam E36 z M54 ale żadnego porównania nie mam do takich fur. Wczoraj leciałem z E36 325i, u mnie 2 osoby na pokładzie w kombi a 325 sam kierowca w coupe. Nawet nie patrzyłem ile długości ale było już grubo bo mój pasażer widział go już w prawym lusterku
![]() |
|
|
![]()
Post
#138
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 14 October 2002 Skąd: w-wa ![]() |
Podobno M3 z filmiku nie było sprawne więc to kiepskie porównanie. a to CIEKAWE rzeczy piszesz... ![]() -------------------- Focus RS MK3 Tor Poznan 1.46.2
Megane RS CUP Tor Poznan 1.50.1 BMW E36 2.0 260KM Tor Poznań 1.40.1 |
|
|
![]()
Post
#139
|
|
Frequent User Dołączył: Fri, 15 June 2007 Skąd: Białystok / Suchowola ![]() |
aż takiej przepaści miedzy e36 a e30 raczej nie ma nie powiem na przykladzie m54b30, ale na przykladzie m50b25 w obu budach. roznica jest baaardzo duza. z reszta chcac zrobic podobne porownanie mozna w obu budach fabryczne is'y postawic. wszystko seria tylko budy inne. tez na pewno e30 wygra (oczywiscie pomijamy ogarniecie kierownika i stan silnikow) -------------------- E36 325i coupe
|
|
|
![]()
Post
#140
|
|
User Dołączył: Mon, 20 August 2007 Skąd: Łódź ![]() |
A ITB z S54 nie podejdzie do M54 ? Tak sobie myślę jakie można było by zrobić mody NA w tym silniku, na pewno dolot, wydech, głowica.
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Saturday, 21 June 2025 - 11:20 |