![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#81
|
|
Super User Dołączył: Fri, 21 January 2011 Skąd: a-chów/ b-b ![]() |
2.7 diesel to ten z PSA, ten z kulawymi panewkami więc na pewno nie 2.7
-------------------- S4 i X11, było 330d+ 303@705
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#82
|
|
User Dołączył: Sun, 26 May 2013 ![]() |
To mnie zmartwiło troche , akurat takie oglądałem i widze najcześciej
|
|
|
![]()
Post
#83
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 04 February 2005 Skąd: Pruszków ![]() |
Lepiej zwykłego range z 3.0d
-------------------- Lexus IS200t
|
|
|
![]()
Post
#84
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Thu, 17 February 2005 ![]() |
3.6 to to samo co 2.7, tylko dwa cylindry wiecej. Jak musi byc diesel to bierz V8, bo 2.7 jest nie tylko slaby ale i mocno leniwy. Jesli nie musi byc diesel to doladowana benzyna. Poszukaj Range Rovera, w przeciwienstwie do Sporta, to praktycznie BMW no i ma nadwozie samonosne.
-------------------- 2024 F-Pace D300
2011 E90 330d 2000 W210 E55 BTG 9:49 (IS200) |
|
|
![]()
Post
#85
|
|
User Dołączył: Sun, 26 May 2013 ![]() |
Nie musi to byc diesel , z tym ze benzynę musiałbym raczej zagazować .
|
|
|
![]()
Post
#86
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 06 January 2007 Skąd: to wiesz? ![]() |
jeżeli ma to się kulać to benzyna 300 KM, jeżeli to ma jeździć to weź 395 KM, ten sam silnik jest np w XKRze. Auto to straszna krowa, do gazu to 300 KM, bo 4,2 Komnpressor nie przepada za gazem i robi problemy (chodź ponoć każdy silnik z tych nie przepada za gazem, serwisy profesjonalne znajace temat jagów i rangów mówią stanowczo nie) pierwsze zastanów się czy stać cię na to auto, koszty są duże, zawieszenie lubi popsuć zabawę, elektryka też robi swoje. Takie auto kupuje się z zapasem 10 tys w kieszeni na drobne wydatki...
-------------------- Jaguar XKR V8 Kompressor Stage1+
Porsche Cayenne II V6 TDI Stage1+ |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Sunday, 29 June 2025 - 17:03 |