Shoutbox 0 nowych PW 


5 Stron V  « < 2 3 4 5 >  
Reply to this topicStart new topic
> Range Rover Supercharged.
Joker
post Mon, 06 Sep 2010 - 15:29
Post #61


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 24 March 2003





CYTAT(wzi13 @ Sat, 04 Sep 2010 - 15:58) *
(mielenie kolami w miejscu to tez nic przyjemnego dla napedow)

Możesz rozwinąć? Czy to odnośnie napędu w RR czy ogólnie wszystkie napędy typu 4x4 i te stałe i te dołączane?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Mon, 06 Sep 2010 - 15:29
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
hwojtek
post Mon, 06 Sep 2010 - 17:31
Post #62


test driver
Dołączył: Mon, 25 November 2002
Skąd: zewsząd





Wszystkie, ale im więcej w nich wiskoz a im mniej torsenów, tym bardziej nie lubią.


--------------------
Wojtek

"Rule the bends, bend the rules."

TP: 1:52.85 (180KM RWD), Hockenheim: 2:16.74 (140KM FWD), Adria: 1:51.20 (160KM RWD). 3. miejsce w Wyścigowym Pucharze Polski 2010 klasa Open.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Joker
post Mon, 06 Sep 2010 - 19:51
Post #63


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 24 March 2003





Sorry za dalszy OT... Wpadasz X-drivem na lód, tył mieli zatem dołącza się przód, 4 koła mielą bez obciążenia. To też jest szkodliwe? W znacznym stopniu?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
hwojtek
post Mon, 06 Sep 2010 - 20:43
Post #64


test driver
Dołączył: Mon, 25 November 2002
Skąd: zewsząd





Którym x-drivem?


--------------------
Wojtek

"Rule the bends, bend the rules."

TP: 1:52.85 (180KM RWD), Hockenheim: 2:16.74 (140KM FWD), Adria: 1:51.20 (160KM RWD). 3. miejsce w Wyścigowym Pucharze Polski 2010 klasa Open.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
wzi13
post Mon, 06 Sep 2010 - 20:45
Post #65


Frequent User
Dołączył: Thu, 17 November 2005





Nie jezdzilem za duzo x-drivem i nie znam jego konstrukcji dokladnie ale z tego co pamietam to przod sie nie dolacza tylko "dostaje wiecej" w takim przypadku... Poza tym x-drive z tego co pamietam to mega zkomputeryzowane nowe cholerstwo...

Czy to bardzo boli napedy? jesli wpadasz na lod czy tam w poslizg rzadko i po chwili odpuszczasz bo albo wyjdziesz z opresji albo sie po prostu rozbijesz to powinno byc ok... Natomiast jesli gnieciesz Rangem(czy czym kolwiek innym wink.gif ) zeby wyjechac na trawiasty podjazd a nie zjechac do jeziora to juz bardziej boli, szczegolnie gdy trafia sie miejsce gdzie napedzone kolo/kola nagle lapia trakcje.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
hwojtek
post Mon, 06 Sep 2010 - 22:05
Post #66


test driver
Dołączył: Mon, 25 November 2002
Skąd: zewsząd





Pytanie "którym" nie jest bez uzasadnienia - są dwie generacje tego napędu. Taki jak w E46 czy E53, oraz poźniejszy. Ta pierwsza generacja nie ma żadnych szper i nie ma środkowego dyfra, chodzi na sztywno. Późniejsza ma więcej elementów które mogą się poprzegrzewać/popsuć podczas mielenia w miejscu (brak oporów nie zmienia faktu, że elektronicznie sterowane środkowe sprzęgło wiskotyczne próbuje spinać i rozpinać).


--------------------
Wojtek

"Rule the bends, bend the rules."

TP: 1:52.85 (180KM RWD), Hockenheim: 2:16.74 (140KM FWD), Adria: 1:51.20 (160KM RWD). 3. miejsce w Wyścigowym Pucharze Polski 2010 klasa Open.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Joker
post Tue, 07 Sep 2010 - 14:13
Post #67


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 24 March 2003





Np. X3 3.0si 2007, E92 335xi, X5 E70 ....

CYTAT(hwojtek @ Mon, 06 Sep 2010 - 22:05) *
Późniejsza ma więcej elementów które mogą się poprzegrzewać/popsuć podczas mielenia w miejscu (brak oporów nie zmienia faktu, że elektronicznie sterowane środkowe sprzęgło wiskotyczne próbuje spinać i rozpinać).

O to mi chodziło. Dziękuję.

PS. Panie Subek przepraszamy biggrin.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Keepsake
post Tue, 07 Sep 2010 - 23:07
Post #68


Forum Homee
Dołączył: Mon, 14 October 2002
Skąd: zza winkla





Jeżdżę od pół roku RRS TDV8, przebieg oryginalny 28K teraz 40K i właśnie mu stuknęła 2 rocznica, więc mam jeszcze rok gwarancji.

Powiem tak: auto SUPER, osiągi spoko (z lawetą i S14a mało kto mnie wyprzedza na trasach), hamulce rewelacja (zwróć uwagę czy masz Brembo podobno nie każdy miał), komfort i poziom wypasu bez zastrzeżeń. Spalanie trasa 10 (120-160 przelotowa), laweta 12 (110-120) , miasto 13-14 (Warszawskie korki głównie)

Ale awaryjność taka sobie. Filtr paliwa mi nie dojeździł do przeglądu co się objawiało wpadaniem w awarię przy nawet średnio ostrym przyspieszaniu na trasie. Sypnął się stabilizator (wymiana na gwarancji). A jak dostałem ostatnio fakturę za przegląd po 2 latach to skonstatowałem że takiego auta bez gwarancji raczej mieć bym nie chciał. Typowy przegląd po 2 latach ponad 3 klocki, przy tym aucie BMW M3 jest taniochą (przynajmniej moje M3).


--------------------
Nie jestem pilotem Kubicy więc się nie lansuję że go znam.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Czacza
post Wed, 08 Sep 2010 - 00:18
Post #69


Forum Killer
Dołączył: Mon, 22 March 2004
Skąd: Żory





Zna ktoś cene wymiany rozrządu w TDV6?? Mamy takie Disco4 w firmie. A że ZTCW są tam 3 paski, z czego 2 z tyłu silnika i motor należy rwać do wymiany, to faktura opiewa na ok 20kPLN. Może to ktoś potwierdzić lub zaprzeczyć? Bo jeśli tak, to sorry, ale nieco przegięcie IMHO.


--------------------
Tire smoke and coffee. Breakfast of champions
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Macius
post Wed, 08 Sep 2010 - 01:22
Post #70


Super User
Dołączył: Sun, 29 December 2002
Skąd: Trójmiasto





Czacza, jesli to prawda to jest zenada i ciecie w ch*ja, bo powinno sie zastosowac lancuch tak jak to jest w 3.0 TDI VAGa gdzie podobniez jak w Disco, aby wymienic rozrzad w Touaregu trzeba wyciagac silnik (bo lancuch jest od strony kabiny) ale lancuch to pewnie zmieniasz raz na 300kkm.


--------------------
Pozdrawiam,
Maciek
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Czacza
post Wed, 08 Sep 2010 - 06:28
Post #71


Forum Killer
Dołączył: Mon, 22 March 2004
Skąd: Żory





Paski sa prawie napewno. I układ jak np w Roverku 75 V6, czyli jeden pasek z przodu i dwa krótkie z tyłu. Jag S-type 2,7d ma tak samo i tam bankowo wyciąga sie silnik do rozrządu.


--------------------
Tire smoke and coffee. Breakfast of champions
Go to the top of the page
 
+Quote Post
subek
post Wed, 08 Sep 2010 - 07:46
Post #72


Forum Killer
Dołączył: Tue, 29 October 2002
Skąd: Wlkp.





A nie wystarczy podnieść kasty do góry? Widziałem RRS na serwisie jak całe podwozie stało sobie z ramą na dole, a kabina wisiała w powietrzu. Chyba mniej roboty niż wyciągać silnik smile.gif

Keepsake, co do hamowania to masz racje, jest bardzo dobrze. Spalanie najmniej udało mi się zejść do 18 litrów. No i to na prawdę super auto, bardzo szybko idzie go polubić.


--------------------
BMW
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sputnik
post Wed, 08 Sep 2010 - 19:07
Post #73


Super User
Dołączył: Fri, 01 July 2005
Skąd: Wrocław





Nie da sie wytargać motoru bez podnoszenia budy , a jestem przekonany że do wymiany rozrządu nie trzeba wyjmować motoru z auta.


--------------------
QUATTRO ist fur sissies
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Adik G
post Wed, 15 Sep 2010 - 20:38
Post #74


Super User
Dołączył: Fri, 16 January 2004
Skąd: Poznań





A'propos awaryjności RR'a Sporta polecam "Turbo Kamerę" na TVN Turbo - aktualne wydanie, do obejrzenia jeszcze w piątek. Występuje znany mi z ulic Poznania RR Sport, a lista usterek wymienianych przez właściciela robi wrażenie. M.in. zgaśnięcie silnika przy 180 kmh na autostradzie ohmy.gif Oczywiście zdaniem przedstawiciela importera, firmy JLR, auto nie jest "nadmiernie awaryjne" biggrin.gif

Człowiek wydał na wózek pod 400 tysi, a ci wprost w TV mówią że go olewają ...


--------------------
***Jest: X5 5.0i; S80 2,5T; R1200 GSA***
***Było: Trabi 601 deLuxe; Polonez; Nexia; Asia Rocsta 2,2D; P 306 1,8 aut.; Fabia 1,4; Vectra 2,2DTI; AR GT 3,2 V6***
Go to the top of the page
 
+Quote Post
subek
post Thu, 16 Sep 2010 - 17:06
Post #75


Forum Killer
Dołączył: Tue, 29 October 2002
Skąd: Wlkp.





Nie żebym bronił JLR ale byłem akurat w salonie jak wpadli z kamerą, ponoć ten koleś też ma swoje za uszami i zakaz wstępu do jednego z poznańskich salonów innej marki, pech chciał że po tych przebojach za następne auto upatrzył sobie Range'a biggrin.gif

Mój jak na razie śmiga dobrze i jestem super zadowolony z tego auta.

EDIT.

Wrzucam filmik z dzisiejszego dojazdu na budowę, chwile wcześniej szedł zanurzony po mosty w błocie i nie było najmniejszego problemu, jak na szosowe oponki do dynamicznej jazdy to jestem zachwycony smile.gif



--------------------
BMW
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Adik G
post Thu, 16 Sep 2010 - 18:17
Post #76


Super User
Dołączył: Fri, 16 January 2004
Skąd: Poznań





Ja tam nie mam zamiaru krytykować RR, bo te auta bardzo mi się podobają, ale jednak od tak drogiego auta oczekiwałbym znacznie większej niezawodności. Wracając z jazdy próbnej XC90 u Karlika przejeżdżałem przez parking ich serwisu i naprawdę CAŁY był zastawiony Range'ami i Discover'ami...
Jak pisałem w innym wątku ja zdecydowałem się w końcu na zakup X5, więc liczę na 200.000 km bezawaryjnej jazdy ;-)


--------------------
***Jest: X5 5.0i; S80 2,5T; R1200 GSA***
***Było: Trabi 601 deLuxe; Polonez; Nexia; Asia Rocsta 2,2D; P 306 1,8 aut.; Fabia 1,4; Vectra 2,2DTI; AR GT 3,2 V6***
Go to the top of the page
 
+Quote Post
subek
post Thu, 16 Sep 2010 - 18:40
Post #77


Forum Killer
Dołączył: Tue, 29 October 2002
Skąd: Wlkp.





Wiem, że Range nigdy bezawaryjnością nie brylował ale koleś z programu to po prostu typowy upierdliwiec który wozi sprawne auto assistancem z urojonymi usterkami smile.gif

Po kupnie auta przeleciałem na szybko kilka różnych for amerykańskich i angielskich i w sumie nie znalazłem jakichś większych bolączek tych aut. Mało kto narzeka.

Że serwis stał zastawiony to się nie dziw, w końcu najwięcej tego sprzedają smile.gif


--------------------
BMW
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ExoticCars.pl
post Thu, 16 Sep 2010 - 18:51
Post #78


Frequent User
Dołączył: Wed, 13 February 2008
Skąd: Sosnowiec





subek masz pękniętą szybe z prawej?


--------------------
_ExoticCars.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
subek
post Thu, 16 Sep 2010 - 18:55
Post #79


Forum Killer
Dołączył: Tue, 29 October 2002
Skąd: Wlkp.





Z lewej wink.gif


--------------------
BMW
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Goral101
post Mon, 26 Oct 2015 - 07:04
Post #80


User
Dołączył: Sun, 26 May 2013





Podpowie ktos na co zwracać uwagę przy zakupie RRS z roku 06-08 ?
Ktory diesel lepszy 2.7 czy 3.6 ? Czy moze benzyna mniej awaryjna ?
Bede wdzięczny za podpowiedzi
Go to the top of the page
 
+Quote Post

5 Stron V  « < 2 3 4 5 >
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Monday, 30 June 2025 - 00:16