![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#61
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 24 March 2003 ![]() |
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#62
|
|
![]() test driver Dołączył: Mon, 25 November 2002 Skąd: zewsząd ![]() |
Wszystkie, ale im więcej w nich wiskoz a im mniej torsenów, tym bardziej nie lubią.
-------------------- Wojtek
"Rule the bends, bend the rules." TP: 1:52.85 (180KM RWD), Hockenheim: 2:16.74 (140KM FWD), Adria: 1:51.20 (160KM RWD). 3. miejsce w Wyścigowym Pucharze Polski 2010 klasa Open. |
|
|
![]()
Post
#63
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 24 March 2003 ![]() |
Sorry za dalszy OT... Wpadasz X-drivem na lód, tył mieli zatem dołącza się przód, 4 koła mielą bez obciążenia. To też jest szkodliwe? W znacznym stopniu?
|
|
|
![]()
Post
#64
|
|
![]() test driver Dołączył: Mon, 25 November 2002 Skąd: zewsząd ![]() |
Którym x-drivem?
-------------------- Wojtek
"Rule the bends, bend the rules." TP: 1:52.85 (180KM RWD), Hockenheim: 2:16.74 (140KM FWD), Adria: 1:51.20 (160KM RWD). 3. miejsce w Wyścigowym Pucharze Polski 2010 klasa Open. |
|
|
![]()
Post
#65
|
|
Frequent User Dołączył: Thu, 17 November 2005 ![]() |
Nie jezdzilem za duzo x-drivem i nie znam jego konstrukcji dokladnie ale z tego co pamietam to przod sie nie dolacza tylko "dostaje wiecej" w takim przypadku... Poza tym x-drive z tego co pamietam to mega zkomputeryzowane nowe cholerstwo...
Czy to bardzo boli napedy? jesli wpadasz na lod czy tam w poslizg rzadko i po chwili odpuszczasz bo albo wyjdziesz z opresji albo sie po prostu rozbijesz to powinno byc ok... Natomiast jesli gnieciesz Rangem(czy czym kolwiek innym ![]() |
|
|
![]()
Post
#66
|
|
![]() test driver Dołączył: Mon, 25 November 2002 Skąd: zewsząd ![]() |
Pytanie "którym" nie jest bez uzasadnienia - są dwie generacje tego napędu. Taki jak w E46 czy E53, oraz poźniejszy. Ta pierwsza generacja nie ma żadnych szper i nie ma środkowego dyfra, chodzi na sztywno. Późniejsza ma więcej elementów które mogą się poprzegrzewać/popsuć podczas mielenia w miejscu (brak oporów nie zmienia faktu, że elektronicznie sterowane środkowe sprzęgło wiskotyczne próbuje spinać i rozpinać).
-------------------- Wojtek
"Rule the bends, bend the rules." TP: 1:52.85 (180KM RWD), Hockenheim: 2:16.74 (140KM FWD), Adria: 1:51.20 (160KM RWD). 3. miejsce w Wyścigowym Pucharze Polski 2010 klasa Open. |
|
|
![]()
Post
#67
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 24 March 2003 ![]() |
Np. X3 3.0si 2007, E92 335xi, X5 E70 ....
Późniejsza ma więcej elementów które mogą się poprzegrzewać/popsuć podczas mielenia w miejscu (brak oporów nie zmienia faktu, że elektronicznie sterowane środkowe sprzęgło wiskotyczne próbuje spinać i rozpinać). O to mi chodziło. Dziękuję. PS. Panie Subek przepraszamy ![]() |
|
|
![]()
Post
#68
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 14 October 2002 Skąd: zza winkla ![]() |
Jeżdżę od pół roku RRS TDV8, przebieg oryginalny 28K teraz 40K i właśnie mu stuknęła 2 rocznica, więc mam jeszcze rok gwarancji.
Powiem tak: auto SUPER, osiągi spoko (z lawetą i S14a mało kto mnie wyprzedza na trasach), hamulce rewelacja (zwróć uwagę czy masz Brembo podobno nie każdy miał), komfort i poziom wypasu bez zastrzeżeń. Spalanie trasa 10 (120-160 przelotowa), laweta 12 (110-120) , miasto 13-14 (Warszawskie korki głównie) Ale awaryjność taka sobie. Filtr paliwa mi nie dojeździł do przeglądu co się objawiało wpadaniem w awarię przy nawet średnio ostrym przyspieszaniu na trasie. Sypnął się stabilizator (wymiana na gwarancji). A jak dostałem ostatnio fakturę za przegląd po 2 latach to skonstatowałem że takiego auta bez gwarancji raczej mieć bym nie chciał. Typowy przegląd po 2 latach ponad 3 klocki, przy tym aucie BMW M3 jest taniochą (przynajmniej moje M3). -------------------- Nie jestem pilotem Kubicy więc się nie lansuję że go znam.
|
|
|
![]()
Post
#69
|
|
Forum Killer Dołączył: Mon, 22 March 2004 Skąd: Żory ![]() |
Zna ktoś cene wymiany rozrządu w TDV6?? Mamy takie Disco4 w firmie. A że ZTCW są tam 3 paski, z czego 2 z tyłu silnika i motor należy rwać do wymiany, to faktura opiewa na ok 20kPLN. Może to ktoś potwierdzić lub zaprzeczyć? Bo jeśli tak, to sorry, ale nieco przegięcie IMHO.
-------------------- Tire smoke and coffee. Breakfast of champions
|
|
|
![]()
Post
#70
|
|
![]() Super User Dołączył: Sun, 29 December 2002 Skąd: Trójmiasto ![]() |
Czacza, jesli to prawda to jest zenada i ciecie w ch*ja, bo powinno sie zastosowac lancuch tak jak to jest w 3.0 TDI VAGa gdzie podobniez jak w Disco, aby wymienic rozrzad w Touaregu trzeba wyciagac silnik (bo lancuch jest od strony kabiny) ale lancuch to pewnie zmieniasz raz na 300kkm.
-------------------- Pozdrawiam,
Maciek |
|
|
![]()
Post
#71
|
|
Forum Killer Dołączył: Mon, 22 March 2004 Skąd: Żory ![]() |
Paski sa prawie napewno. I układ jak np w Roverku 75 V6, czyli jeden pasek z przodu i dwa krótkie z tyłu. Jag S-type 2,7d ma tak samo i tam bankowo wyciąga sie silnik do rozrządu.
-------------------- Tire smoke and coffee. Breakfast of champions
|
|
|
![]()
Post
#72
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 29 October 2002 Skąd: Wlkp. ![]() |
A nie wystarczy podnieść kasty do góry? Widziałem RRS na serwisie jak całe podwozie stało sobie z ramą na dole, a kabina wisiała w powietrzu. Chyba mniej roboty niż wyciągać silnik
![]() Keepsake, co do hamowania to masz racje, jest bardzo dobrze. Spalanie najmniej udało mi się zejść do 18 litrów. No i to na prawdę super auto, bardzo szybko idzie go polubić. -------------------- BMW
|
|
|
![]()
Post
#73
|
|
![]() Super User Dołączył: Fri, 01 July 2005 Skąd: Wrocław ![]() |
Nie da sie wytargać motoru bez podnoszenia budy , a jestem przekonany że do wymiany rozrządu nie trzeba wyjmować motoru z auta.
-------------------- QUATTRO ist fur sissies
|
|
|
![]()
Post
#74
|
|
![]() Super User Dołączył: Fri, 16 January 2004 Skąd: Poznań ![]() |
A'propos awaryjności RR'a Sporta polecam "Turbo Kamerę" na TVN Turbo - aktualne wydanie, do obejrzenia jeszcze w piątek. Występuje znany mi z ulic Poznania RR Sport, a lista usterek wymienianych przez właściciela robi wrażenie. M.in. zgaśnięcie silnika przy 180 kmh na autostradzie
![]() ![]() Człowiek wydał na wózek pod 400 tysi, a ci wprost w TV mówią że go olewają ... -------------------- ***Jest: X5 5.0i; S80 2,5T; R1200 GSA***
***Było: Trabi 601 deLuxe; Polonez; Nexia; Asia Rocsta 2,2D; P 306 1,8 aut.; Fabia 1,4; Vectra 2,2DTI; AR GT 3,2 V6*** |
|
|
![]()
Post
#75
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 29 October 2002 Skąd: Wlkp. ![]() |
Nie żebym bronił JLR ale byłem akurat w salonie jak wpadli z kamerą, ponoć ten koleś też ma swoje za uszami i zakaz wstępu do jednego z poznańskich salonów innej marki, pech chciał że po tych przebojach za następne auto upatrzył sobie Range'a
![]() Mój jak na razie śmiga dobrze i jestem super zadowolony z tego auta. EDIT. Wrzucam filmik z dzisiejszego dojazdu na budowę, chwile wcześniej szedł zanurzony po mosty w błocie i nie było najmniejszego problemu, jak na szosowe oponki do dynamicznej jazdy to jestem zachwycony ![]() -------------------- BMW
|
|
|
![]()
Post
#76
|
|
![]() Super User Dołączył: Fri, 16 January 2004 Skąd: Poznań ![]() |
Ja tam nie mam zamiaru krytykować RR, bo te auta bardzo mi się podobają, ale jednak od tak drogiego auta oczekiwałbym znacznie większej niezawodności. Wracając z jazdy próbnej XC90 u Karlika przejeżdżałem przez parking ich serwisu i naprawdę CAŁY był zastawiony Range'ami i Discover'ami...
Jak pisałem w innym wątku ja zdecydowałem się w końcu na zakup X5, więc liczę na 200.000 km bezawaryjnej jazdy ;-) -------------------- ***Jest: X5 5.0i; S80 2,5T; R1200 GSA***
***Było: Trabi 601 deLuxe; Polonez; Nexia; Asia Rocsta 2,2D; P 306 1,8 aut.; Fabia 1,4; Vectra 2,2DTI; AR GT 3,2 V6*** |
|
|
![]()
Post
#77
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 29 October 2002 Skąd: Wlkp. ![]() |
Wiem, że Range nigdy bezawaryjnością nie brylował ale koleś z programu to po prostu typowy upierdliwiec który wozi sprawne auto assistancem z urojonymi usterkami
![]() Po kupnie auta przeleciałem na szybko kilka różnych for amerykańskich i angielskich i w sumie nie znalazłem jakichś większych bolączek tych aut. Mało kto narzeka. Że serwis stał zastawiony to się nie dziw, w końcu najwięcej tego sprzedają ![]() -------------------- BMW
|
|
|
![]()
Post
#78
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Wed, 13 February 2008 Skąd: Sosnowiec ![]() |
subek masz pękniętą szybe z prawej?
-------------------- _ExoticCars.pl
|
|
|
![]()
Post
#79
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 29 October 2002 Skąd: Wlkp. ![]() |
Z lewej
![]() -------------------- BMW
|
|
|
![]()
Post
#80
|
|
User Dołączył: Sun, 26 May 2013 ![]() |
Podpowie ktos na co zwracać uwagę przy zakupie RRS z roku 06-08 ?
Ktory diesel lepszy 2.7 czy 3.6 ? Czy moze benzyna mniej awaryjna ? Bede wdzięczny za podpowiedzi |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Monday, 30 June 2025 - 00:16 |