![]() |
![]() ![]() |
![]() |
gość_Golfista_* |
![]()
Post
#21
|
![]() |
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#22
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Tue, 14 October 2008 Skąd: BoatCity ![]() |
i jeszcze w VW T4 i volvo V70
|
|
|
gość_Golfista_* |
![]()
Post
#23
|
![]() |
|
|
|
![]()
Post
#24
|
|
Forum Killer Dołączył: Wed, 16 September 2009 ![]() |
Witam, audi 100, pierwszy model A6, T5 chyba też, jeszcze gdzieś czytałem, że chyba w pasatach również się zdarzały.
Pozdrawiam. |
|
|
![]()
Post
#25
|
|
Super User Dołączył: Mon, 30 June 2008 Skąd: OSTROLEKA ![]() |
R5 TDI ma malo miejsca miedzy kolektorem a podluznica przy montarzu K24 musialem zakladac razem z kolektorem na styk teraz bede zapodawal garretta T04 pewnie nie obedzie sie bez przerobki podluznicy ![]() chcac zapakowac wieksza sprezarke trzeba cos z podlunica dlubnac albo inny kolektor rozstaw srub do mocowania turbo R5 TDI tez ma do dupy pod cos wiekszego trzeba przerabiac flansze -------------------- Corsa A c20let ET 12.26
|
|
|
![]()
Post
#26
|
|
Super User Dołączył: Tue, 20 February 2007 Skąd: Warszawa ![]() |
Te A6 2.5 TDi 220km sprzedawał jakiś czas temu Raceboy - ale nie jestem pewny
![]() -------------------- 0-100 - 2.8
100-200 - 6.0 |
|
|
![]()
Post
#27
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 25 October 2009 Skąd: Łódź ![]() |
R5 TDI audi c3 120KM,c4 115lub 140 KM...transportery T4różna moc ,LT ( nie szuflada style)
W volvo siedzi 2,5 TDI z audi ale poza blokiem...to wiecej go rózni niż łączy z VAG-iem Pomysł z coupe R5 TDI zacny ...najlepiej kupić NG quattro i a6 c4 quattro 2,5 jako dawce Co do V6 TDI kiedyś była na handel u Koraszewskiego ( moc 220 KM) ...body kit rs4limo(a4 b5) -------------------- quattro
|
|
|
![]()
Post
#28
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sun, 03 December 2006 ![]() |
Czy do takiego silnik z Volva 850 (140KM) tez mozna ładnie wgrac program? Jaka moc mniej wiecej wtedy by sie pojawila i czy trzeba by było zmieniac sprzegło na mocniejsze?
Pozdrooo |
|
|
![]()
Post
#29
|
|
Super User Dołączył: Mon, 30 June 2008 Skąd: OSTROLEKA ![]() |
170 kucy to max na seryjnych gratach
sprzeglo to zalezy od uzytkownika Ja mam u siebie ok 200 i sprzeglo jeszcze orginal smiga -------------------- Corsa A c20let ET 12.26
|
|
|
![]()
Post
#30
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sun, 03 December 2006 ![]() |
http://piotr-car.otomoto.pl/volvo-850-2-5-...-C13302056.html ale czy to takie Volvo?(to ogloszenie pogladowo dalem) To ten sam silnik co u Ciebie? Bez problemu sie programuje tak?
Pozdrooo |
|
|
![]()
Post
#31
|
|
User Dołączył: Fri, 24 August 2007 Skąd: Rz ![]() |
Jeśli źle mówię to poprawcie. Pisaliście o 5 cylindrówkach z VW T4, że mają potencjał powyżej 2xx km. Czy dotyczy to także wersji 102 konnej czy tylko mocniejszych?
|
|
|
![]()
Post
#32
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa ![]() |
Jeśli źle mówię to poprawcie. Pisaliście o 5 cylindrówkach z VW T4, że mają potencjał powyżej 2xx km. Czy dotyczy to także wersji 102 konnej czy tylko mocniejszych? nie wiem czy róznią się dołem te 102KM od mocniejszych ale AEL 140KM (audi), oraz AHY, AXG 151KM (T4) mają pompy 11mm - z tym że podobno AXG ma wyższą falę AEL ma seryjnie wtryski 210tki, AHY/AXG mają 216 AEL ma turbo z WG i ECU 8-bit, AHY/AXG turbo VNT i ECU 16 bit AHY/AXG samy softem łapią 200KM, po dołożeniu 230stek pewnie bedzie w zasięgu 220KM -------------------- |
|
|
![]()
Post
#33
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sun, 03 December 2006 ![]() |
A taki silnik z Volvo 850 czy wymiana wtryskow na wieksze (jakie?) da jakies przyrosty jesli nie zrobi sie softa?
|
|
|
![]()
Post
#34
|
|
User Dołączył: Fri, 24 August 2007 Skąd: Rz ![]() |
nie wiem czy róznią się dołem te 102KM od mocniejszych ale AEL 140KM (audi), oraz AHY, AXG 151KM (T4) mają pompy 11mm - z tym że podobno AXG ma wyższą falę AEL ma seryjnie wtryski 210tki, AHY/AXG mają 216 AEL ma turbo z WG i ECU 8-bit, AHY/AXG turbo VNT i ECU 16 bit AHY/AXG samy softem łapią 200KM, po dołożeniu 230stek pewnie bedzie w zasięgu 220KM O dzięki ![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#35
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa ![]() |
O dzięki ![]() ![]() pewnie pompa 10 no i koncówki P442 (jakieś małe, czyli 0,185 jak w 1.9 TDI AGR) prawdopodobnie da się przełożyć osprzęt z AXG - trzeba sprawdzić w etce dół silnika, głowicę -------------------- |
|
|
![]()
Post
#36
|
|
Super User Dołączył: Mon, 30 June 2008 Skąd: OSTROLEKA ![]() |
Glowica blok wal w R5 TDI VP wszystkie sa takie same
roznia sie tloki a dokladnie komora spalania w tloku w nowszych modelach Koles z finlandi ma przerobionego T4 bazowo silnik 102km teraz ma ponad 300kucy korby wal tloki glowica wszystko seryjne http://www.youtube.com/watch?v=BDUgkusl6Uk -------------------- Corsa A c20let ET 12.26
|
|
|
![]()
Post
#37
|
|
![]() Rookie Dołączył: Tue, 18 May 2010 Skąd: opolskie ![]() |
Ale się temat rozwinął, nie zaglądałem tu dawno
![]() Poszło trochę w innym kierunku, ale generalnie jeśli chodzi o silniki 2.5 R5 to chyba jest to wręcz "wzorowy" motor AUDI ![]() trzeba by sprawdzić jakie otworki maja wersje 150 i 180KM bo te 216 to sa w 2.5 TDI R5... a tu jest 6 cylindrów, zupełnie inne wtryski, więc otworki pewnie mniejsze 230 nie pasują do V6 ! raczej nie ma tuningowych koncówek ani silnika z którego możnaby dobrać coś większego jezeli ktoś bardzo chce to mozna kupić nowe koncówki z wersji 180 i powiększyć otworki o około 10% - zabieg kosztowny ale tak na szybko to jedyna opcja co pompy to tez raczej kibel ale z workiem kasy mozna wszystko... ![]() Kolego Kowboj, dzięki za sprostowanie. Dzięki też za podpowiedź. Oczywiście z workiem kasy można wiele. Jednak bez przesady, jak się to podliczy to okaże się, że bardziej opłacalne jest sprzedanie Vki i zakup ARLa, albo 2.0 TDI i dopiero coś z tego konkretnego można uzyskać ![]() Zresztą ktoś wyżej już napisał, żeby sprzedać samochód jeśli się chce z 2.5 V6 wyciągnąć coś ponad 200KM ![]() Faktycznie jest mało akcesoriów do tego silnika tuningowych... także nawet jeśli coś się znajdzie czy ktoś zgodzi na zrobienie elementu to będzie to baaaaardzo kosztowne, a przecież nie o to chodzi ![]() ![]() dzięki panowie za udział w temacie ![]() -------------------- tuning, serwis, diagnostyka TDI
----------------------------------- KUPIĘ AUDI S2!!! ----------------------------------- kontakt PW |
|
|
![]()
Post
#38
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 25 October 2009 Skąd: Łódź ![]() |
Jak ktoś się upiera na v6 w dieslu...to najkorzystniejszą opcją będzie 3,0 TDI
-------------------- quattro
|
|
|
![]()
Post
#39
|
|
Frequent User Dołączył: Mon, 06 August 2007 Skąd: Bydgoszcz ![]() |
pany wiem ze temat nie o tym ale skoro juz zaczelismy o 2.5 tdi r5 to mam takie pytanka:
Majac 80coupe z 1z na pokladzie czy 2.5 r5 z A6 wejdzie tam bez problemu tzn zmiesci sie tam bez wiekszych problemow?? Co z lapami?? Skrzynia ta z 1z podejdzie czy musi byc ta z R5?? jesli z R5 to 6biegowa co ze sprzeglem??(ile wytrzyma) z czym jeszcze beda problemy ?? -------------------- _Obrazek
|
|
|
![]()
Post
#40
|
|
![]() Moderator Dołączył: Sat, 19 November 2005 Skąd: From Hell ![]() |
W domu mieliśmy A6 Avant Quattro z manualem 6 biegów. Po walce z tym silnikiem, wymianie wałków na zrobione u Świątka, ostrym programie i zmianie pompy paliwa wyszło prawie 220KM. Jednak ten silnik to porażka, jest tak zajebiście paliwożerny i tak głośny, że IMO to auto to sztuka dla sztuki. Jest pojemne, fajnie wykonane itd, ale serio wolałbym już V8 i elpidżi, tym bardziej, że V8 nieźle znosi gaziora.
-------------------- "We are made of emotions(...)It's only a question of finding the way to experience them." - Ayrton Senna
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Friday, 02 May 2025 - 05:48 |