Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: 2.5 V6 TDI tuning
Racingforum - Drag, Drift & Time Attack - Racing Forum > racingforum.pl > Diesel Power
Stron: 1, 2
rh.rally
Witam wszystkich,
wiele się mówi o tuningu TDI (chodzi mi o mechaniczny), jednak mało informacji jest na temat 2.5 TDI tylko 1.9.
Zwracam się z pytaniem do ludzi siedzących w temacie już od wielu lat. Co można zaproponować komuś, jak chce z 2.5 V6 TDI wyciągnąć więcej niż sam program? Seryjnie chyba te silniki mają wtryski 216, czy ma sens wymiana samych wtrysków na 230? Jakieś jeszcze wydajniejsze turbo? Wiadomo też, że pompa VP44 jest pewną przeszkodą.
Proszę o jakieś opinie na ten temat biggrin.gif chodzi mi tylko o 2.5 V6 TDI (150KM, 180KM)

Jeśli są jakieś informacje, a nie znalazłem, proszę o link.
hwojtek
Wybierz sobie jakąś odpowiedź:
http://www.racingforum.pl/index.php?showtopic=78257
Igloo
2,5 tdi v6 sie raczej nie tyka ze wzgledu na hymm "delikatnosc" tych silnikow, w dodatku tak naprawde od 2002roku ( a moze koncowki 2001 nie pameitam dokladnie ) te silniki zostaly na tyle poprawione ze nie sypia im sie masowo walki czy hydraulika. Generalnie odpusc temat bo nie warto w to brnac, 2,5tdi wlasciwie uzytkowany jest fajnym dupowozem i tym powinien pozostac.
bezduszny
CYTAT
Co można zaproponować komuś, jak chce z 2.5 V6 TDI wyciągnąć więcej niż sam program?

zmienić samochód
rh.rally
Heh, dzięki koledzy za zainteresowanie tematem. Generalnie liczyłem na trochę inne odpowiedzi...
Jeśli chodzi o 2.5 TDI to oczywiście opinia nie jest najlepsza, jednak silniki te nie są aż tak złe, jak krąży opinia, odpowiednio serwisowany i użytkowany, da radę wiele przejechać bezawaryjnie.
Kiedyś widziałem w Czechach zrobiony 2.5 TDI na ok. 265KM jednak auto mocno przydymiało, więc nie tędy droga. Samym programem można zrobić blisko 200KM ze 150, a żeby takie moce wyciągnąc z 1.9 to już pompa 11 i wtryski 230 conajmniej (ewentualnie hybrydowe pompowtryski jak PD) i do tego oczywiście turbo (chyba, że dysponujemy ARLem). Stąd też pytam czy ktoś próbował coś dłubnąc ponad 200KM z 2.5 TDI.
pinin
Próbowali - teraz latają na 1.9. Jest to dupowozowy silnik. Chcesz, to rób - turbo, wtryski, dolot/wydech - sensu to nie ma najmniejszego. No ale nikt Tobie tego nie zabroni.
Joker
Powiem tak Koloego - odpuść. Przez te silniki jeszcze w serii ludzie płaczą, chyba, że tak bardzo lubisz ten motor i masz zbędny worek pieniędzy.
arekaudia6
Max z tego silnika to 200hp pozniej brakuje paliwa
tomek 1980
Witam, kolega się tym trochę interesował, mówił, że po zmianie samych wtrysków na wydajniejsze (ale nie wiem jakie dokładnie) to z 150 na 180KM można podciągnąć, potem jakiś program no i te 200 z groszem było by bezpiecznie, ale co do wytrzymałości tego wszystkiego to nie mam zielonego pojęcia.
Pozdrawiam.
rh.rally
Dzięki koledzy za wasze dzisiejsze odpowiedzi.
CYTAT(joker @ Thu, 01 Jul 2010 - 09:57) *
chyba, że tak bardzo lubisz ten motor i masz zbędny worek pieniędzy.

Lubię te Vki, piękne dźwięki wydają, bardzo elastyczne są, ale zbędnego worka pieniędzy brak smile.gif
Faktem jest, że te silniki same w serwisowaniu są dużo kosztowniejsze niż wspomniane 1.9 TDI.

CYTAT(pinin @ Thu, 01 Jul 2010 - 00:39) *
Próbowali - teraz latają na 1.9. Jest to dupowozowy silnik. Chcesz, to rób - turbo, wtryski, dolot/wydech - sensu to nie ma najmniejszego. No ale nikt Tobie tego nie zabroni.

Właśnie turbo, wtryski, a co z pompą? Na ile mocy da rade?

CYTAT(arekaudia6 @ Thu, 01 Jul 2010 - 10:21) *
Max z tego silnika to 200hp pozniej brakuje paliwa

Właśnie o to mi chodzi, to sprawdzona informacja? Też mi się wydaje, że tutaj pompa będzie największym problemem.

CYTAT(tomek 1980 @ Thu, 01 Jul 2010 - 10:45) *
Witam, kolega się tym trochę interesował, mówił, że po zmianie samych wtrysków na wydajniejsze (ale nie wiem jakie dokładnie) to z 150 na 180KM można podciągnąć, potem jakiś program no i te 200 z groszem było by bezpiecznie, ale co do wytrzymałości tego wszystkiego to nie mam zielonego pojęcia.
Pozdrawiam.

Z tego co się oreintuje to są tam wtryski 216stki to pewnie chodzi o zmiane na 230stki. Miałem okazję robić A4 AFB i po programie ok. 185KM jeszcze nie mierzona, lata jak wściekła, także generalnie po samym programie to już większość mówi, że to wymiata.
Mam akurat możliwość dalszego jej modyfikowania, ale właśnie przeszkodą jest ten motor, tak słynny jako nieudany. Dlatego, założyłem temat, może ktoś już przerabiał i coś podpowie.
arekaudia6
Jedynym sposobem podlania wiecej paliwa
sa wieksze wtryski
spytaj o nie Kowboja
cowboy
trzeba by sprawdzić jakie otworki maja wersje 150 i 180KM
bo te 216 to sa w 2.5 TDI R5... a tu jest 6 cylindrów, zupełnie inne wtryski, więc otworki pewnie mniejsze
230 nie pasują do V6 !
raczej nie ma tuningowych koncówek ani silnika z którego możnaby dobrać coś większego
jezeli ktoś bardzo chce to mozna kupić nowe koncówki z wersji 180 i powiększyć otworki o około 10% - zabieg kosztowny ale tak na szybko to jedyna opcja
co pompy to tez raczej kibel ale z workiem kasy mozna wszystko... wink.gif
zaprzal
CYTAT(cowboy @ Thu, 01 Jul 2010 - 14:52) *
raczej nie ma tuningowych koncówek


fratelli mialo jakis model do tego silnika
ja456
kojarzę, że kiedyś na forum była na sprzedaż a6 avant 2.5TDI (nie pamiętam, która wersja), ale sprzedający w ogłoszeniu pisał o wymianie seryjnych wałków na sportowe co razem z programem miało dać 220KM
andy_czarny
podepne sie pod temat ale z troche innym silnikem - chodzi mi o silnik 2.5 tdi R5 ze starszych audi - jak to wyglada jesli chodzi o modzenie tego??
Wlasciwie to jest 1.9 plus jeden cylinder wiec co?? wtryski 230/big IC/ turbo jakie??/ co ze sprzeglem?? jak to wyglada jesli chodzi o ten silnik
tomek 1980
Witam, R5 ma takie same wtryski jak 1,9, więc można zamontować nawet 260tki, pompa nie wiem czy jest inna, ale z najmocniejszej Carawelli T4 lub T5, ale tam mogą być pompki.
Pozdrawiam.
arekaudia6
Stary motor R5 TDI
mechanicznie nie do zajeb.....
w T4 wytrzymuje ponad 300hp bez kucia
najwiekszym ograniczeniem jest dobranie turbo
cowboy
stare R5 TDI to inna sprawa... mozna zapodać 230 lub 260 do tego pompa z T5 AHY/AXG seryjnie 110stka i pewnie 250 sie robi lajtowo

trubo mozna dobrać bez problemu... tak jak do każdego silnika np Holseta HX35 na małym żeliwie 12, myslę że w 2,5 TDI byłby dobry na 250-300KM

tu mapa na 280KM dla 2.5 TDI target AFR 20, boost prawie 2 Bary, Holste HX35

http://www.squirrelpf.com/turbocalc/index....mp;map_sel0=113

http://www.squirrelpf.com/turbocalc/graph....;product_id=113
andy_czarny
dzieki za takie wiesci to teraz trzeba kupic jakies 80coupe i wsadzic tam takie R5 wink.gif
specnaz14
a w jakich modelach samochodow był montowany ten starszy 2,5TDI?
Golfista
CYTAT(specnaz14 @ Fri, 02 Jul 2010 - 14:04) *
a w jakich modelach samochodow był montowany ten starszy 2,5TDI?


c4
lazik
i jeszcze w VW T4 i volvo V70
Golfista
CYTAT(lazik @ Fri, 02 Jul 2010 - 14:48) *
i jeszcze w VW T4 i volvo V70


i 850 też
tomek 1980
Witam, audi 100, pierwszy model A6, T5 chyba też, jeszcze gdzieś czytałem, że chyba w pasatach również się zdarzały.
Pozdrawiam.
arekaudia6

R5 TDI ma malo miejsca miedzy kolektorem a podluznica
przy montarzu K24 musialem zakladac razem z kolektorem
na styk
teraz bede zapodawal garretta T04
pewnie nie obedzie sie bez przerobki podluznicy smile.gif

chcac zapakowac wieksza sprezarke trzeba cos z podlunica dlubnac
albo inny kolektor

rozstaw srub do mocowania turbo R5 TDI tez ma do dupy

pod cos wiekszego trzeba przerabiac flansze
VIP
Te A6 2.5 TDi 220km sprzedawał jakiś czas temu Raceboy - ale nie jestem pewny smile.gif
kiwi
R5 TDI audi c3 120KM,c4 115lub 140 KM...transportery T4różna moc ,LT ( nie szuflada style)

W volvo siedzi 2,5 TDI z audi ale poza blokiem...to wiecej go rózni niż łączy z VAG-iem

Pomysł z coupe R5 TDI zacny ...najlepiej kupić NG quattro i a6 c4 quattro 2,5 jako dawce


Co do V6 TDI kiedyś była na handel u Koraszewskiego ( moc 220 KM) ...body kit rs4limo(a4 b5)
specnaz14
Czy do takiego silnik z Volva 850 (140KM) tez mozna ładnie wgrac program? Jaka moc mniej wiecej wtedy by sie pojawila i czy trzeba by było zmieniac sprzegło na mocniejsze?
Pozdrooo
arekaudia6
170 kucy to max na seryjnych gratach
sprzeglo to zalezy od uzytkownika

Ja mam u siebie ok 200 i sprzeglo jeszcze orginal smiga
specnaz14
http://piotr-car.otomoto.pl/volvo-850-2-5-...-C13302056.html ale czy to takie Volvo?(to ogloszenie pogladowo dalem) To ten sam silnik co u Ciebie? Bez problemu sie programuje tak?
Pozdrooo
Kafarek555
Jeśli źle mówię to poprawcie. Pisaliście o 5 cylindrówkach z VW T4, że mają potencjał powyżej 2xx km. Czy dotyczy to także wersji 102 konnej czy tylko mocniejszych?
cowboy
CYTAT(Kafarek555 @ Sun, 04 Jul 2010 - 11:19) *
Jeśli źle mówię to poprawcie. Pisaliście o 5 cylindrówkach z VW T4, że mają potencjał powyżej 2xx km. Czy dotyczy to także wersji 102 konnej czy tylko mocniejszych?



nie wiem czy róznią się dołem te 102KM od mocniejszych ale

AEL 140KM (audi), oraz AHY, AXG 151KM (T4) mają pompy 11mm - z tym że podobno AXG ma wyższą falę

AEL ma seryjnie wtryski 210tki, AHY/AXG mają 216

AEL ma turbo z WG i ECU 8-bit, AHY/AXG turbo VNT i ECU 16 bit

AHY/AXG samy softem łapią 200KM, po dołożeniu 230stek pewnie bedzie w zasięgu 220KM
specnaz14
A taki silnik z Volvo 850 czy wymiana wtryskow na wieksze (jakie?) da jakies przyrosty jesli nie zrobi sie softa?
Kafarek555
CYTAT(cowboy @ Sun, 04 Jul 2010 - 11:58) *
nie wiem czy róznią się dołem te 102KM od mocniejszych ale

AEL 140KM (audi), oraz AHY, AXG 151KM (T4) mają pompy 11mm - z tym że podobno AXG ma wyższą falę

AEL ma seryjnie wtryski 210tki, AHY/AXG mają 216

AEL ma turbo z WG i ECU 8-bit, AHY/AXG turbo VNT i ECU 16 bit

AHY/AXG samy softem łapią 200KM, po dołożeniu 230stek pewnie bedzie w zasięgu 220KM

O dzięki smile.gif Mam okazję kupić okazyjnie kompletny silnik 102 konny no ale nie wiem czy coś z niego wyjdzie ponad normę dry.gif Orientujesz się co siedzi w tych 102 -jkach?
cowboy
CYTAT(Kafarek555 @ Sun, 04 Jul 2010 - 12:50) *
O dzięki smile.gif Mam okazję kupić okazyjnie kompletny silnik 102 konny no ale nie wiem czy coś z niego wyjdzie ponad normę dry.gif Orientujesz się co siedzi w tych 102 -jkach?


pewnie pompa 10 no i koncówki P442 (jakieś małe, czyli 0,185 jak w 1.9 TDI AGR)

prawdopodobnie da się przełożyć osprzęt z AXG - trzeba sprawdzić w etce dół silnika, głowicę
arekaudia6
Glowica blok wal w R5 TDI VP wszystkie sa takie same
roznia sie tloki a dokladnie komora spalania w tloku
w nowszych modelach

Koles z finlandi ma przerobionego T4 bazowo silnik 102km
teraz ma ponad 300kucy
korby wal tloki glowica wszystko seryjne



http://www.youtube.com/watch?v=BDUgkusl6Uk

rh.rally
Ale się temat rozwinął, nie zaglądałem tu dawno smile.gif

Poszło trochę w innym kierunku, ale generalnie jeśli chodzi o silniki 2.5 R5 to chyba jest to wręcz "wzorowy" motor AUDI smile.gif

CYTAT(cowboy @ Thu, 01 Jul 2010 - 14:52) *
trzeba by sprawdzić jakie otworki maja wersje 150 i 180KM
bo te 216 to sa w 2.5 TDI R5... a tu jest 6 cylindrów, zupełnie inne wtryski, więc otworki pewnie mniejsze
230 nie pasują do V6 !
raczej nie ma tuningowych koncówek ani silnika z którego możnaby dobrać coś większego
jezeli ktoś bardzo chce to mozna kupić nowe koncówki z wersji 180 i powiększyć otworki o około 10% - zabieg kosztowny ale tak na szybko to jedyna opcja
co pompy to tez raczej kibel ale z workiem kasy mozna wszystko... wink.gif


Kolego Kowboj, dzięki za sprostowanie. Dzięki też za podpowiedź.
Oczywiście z workiem kasy można wiele. Jednak bez przesady, jak się to podliczy to okaże się, że bardziej opłacalne jest sprzedanie Vki i zakup ARLa, albo 2.0 TDI i dopiero coś z tego konkretnego można uzyskać smile.gif
Zresztą ktoś wyżej już napisał, żeby sprzedać samochód jeśli się chce z 2.5 V6 wyciągnąć coś ponad 200KM biggrin.gif

Faktycznie jest mało akcesoriów do tego silnika tuningowych... także nawet jeśli coś się znajdzie czy ktoś zgodzi na zrobienie elementu to będzie to baaaaardzo kosztowne, a przecież nie o to chodzi smile.gif Lepiej poszukać rozwiązania równie zadowalającego a tańszego smile.gif
dzięki panowie za udział w temacie smile.gif
kiwi
Jak ktoś się upiera na v6 w dieslu...to najkorzystniejszą opcją będzie 3,0 TDI
andy_czarny
pany wiem ze temat nie o tym ale skoro juz zaczelismy o 2.5 tdi r5 to mam takie pytanka:
Majac 80coupe z 1z na pokladzie czy 2.5 r5 z A6 wejdzie tam bez problemu tzn zmiesci sie tam bez wiekszych problemow??
Co z lapami??
Skrzynia ta z 1z podejdzie czy musi byc ta z R5?? jesli z R5 to 6biegowa co ze sprzeglem??(ile wytrzyma)
z czym jeszcze beda problemy ??
Raceboy
W domu mieliśmy A6 Avant Quattro z manualem 6 biegów. Po walce z tym silnikiem, wymianie wałków na zrobione u Świątka, ostrym programie i zmianie pompy paliwa wyszło prawie 220KM. Jednak ten silnik to porażka, jest tak zajebiście paliwożerny i tak głośny, że IMO to auto to sztuka dla sztuki. Jest pojemne, fajnie wykonane itd, ale serio wolałbym już V8 i elpidżi, tym bardziej, że V8 nieźle znosi gaziora.
andy_czarny
ale ja pytalem o R5 a nie o V6 tongue.gif
Borek123
Sorry za mały odkop, nikt do teraz nie grzebał mocniej w V6?
specnaz14
W gównie raczej nikt sie niechce babrac:)
jaro789
mało kto podejmuje się reanimacji tych trupów a co dopiero modzenie

jeszcze z 5 lat temu pojawiło się coś w DE grzebanego, ale tak samo szybko znikło jak się pojawiło
te silniki w serii są do kitu a co dopiero po grubszym modzeniu

w moim rejonie jak ktoś kupuje auto z tym silnikiem to patrzy żeby był manual, później łatwo wstawić 1.9 i zostaje skrzynia6
Borek123
BAU/BDH/BCZ nie jest złe. Pozbawione wady głowic, na te akurat raczej nikt nie narzeka. Tylko mają te limitery na pompie, których nikt do tej pory nie zdjął, chyba, że mi o tym nie wiadomo.
BTW wcześniejsze V6 też mają te limitery na pompie czy tylko BAU/BDH/BCZ?
EDIT:
Szukałem trochę info i znalazłem, w starszych nie było tych limiterów. Czyli najlepszą opcją na dłubanie tego jest Axx z górą z BAU/BDH/BCZ. Przy ~~260KM jak mniemam paliwo się kończy (na tyle porobione widziałem najmocniejsze V6) i póki co nikt na tą pompę chyba nikt nie wymyślił? No nic, jeśli będe próbował coś rzeźbić to będę tu pisał.
Sylwek81
Zrobie moze taki maly odkop, poniewaz mam taki motor i osobiscie dolozylem staran zeby nalezycie smigal . W obecniej chwili 217/440 , jednak brak paliwa mnie zabkolowal , jest to AFB czyli najslabsze wtryski, czy wtryski z AKE cos dadza czy pchac sie w "gruba" akcje ??? Nie pisze bzdor w stylu odpusc itp, motor ma nowe hydro i pompe z AKE - nowa serv. bosch , ma tez turbo GT20/22 z kolkiem od 3.2 CDI , mysle ze w tym tyg. dojdzie kwas 63. Jakby ktos mial jakies info na temat wydajnosc wtr. to z gory dzieki. Natomiast nie ma rzadnych limiterow - brak wiedzy tu moze byc limitem, przeciez te strowniki ustala nie po czasie trwania wtrysku. A dawka w mg to tylko dodatek... . Pompe mozna zalozyc mocniejsza z AKE 3x9mm lub cummins 6.7 na 3x11mm i to potrafi wydac na ok 700KM paliwa.
ciepek
Ja tez mam taki v6 akn 150ps i 1,9 tdi tez i podobnie jak ty pilnujac i serwisujac na czas stwierdzam ze pracuje idealnie a 400 tys które zrobił jakos dotkliwie mu nie zaszkodziło . ludzie porównujac to do 1,9 tdi wieszaja na nim psy bo nikt nie wpadł na to ze wymieniona na czas odma zapewni odpowietrzenie i odpowiednie smarowanie tego silnika ale wiadomo w 1,9 tego sie nei robi wiec po co w 2,5 ??? a potem leje sie olej z uszczelnien wycieraja wałki bo brak odpowietrzenia i olej nie dociera jak nalezy pada turbo bo brak nalezytego spływu oleju . u mnie wałki sa ori z niemal niezauwazalnym zuzyciem max 0,07mm!! ale hydraulike trzeba wymienic co 100 tys bo to nie 1,9 gdzie krzywka naciska bezposrednio na popychacz i nikt nie wpadł na to jak zmieniaja sie przyspieszenia na krzywkach i wycinaja wierzchołki gdy miedzy dzwigienka a popychaczem pojawi sie luz w 2,5 18zł x24szt ina dodatkowo to nei majatek przy wymianie pasków i rolek rozrzadu . ciagnac lawete nie raz ponad 2 tony nei mam absolutnych problemów z ruszaniem nawet na biegu jałowym a co powie na to 1,9 i jego sprzegło?.
do rzeczy ...auto fachowcy zrobili mi za klocka na 167 ps i 364nm - szał ;-) przyspieszenie 0-100 9,4 całe 0,1 sek lepiej niz seria po osobistej poprawie programu auto wyrywa 8 sek do 100 -100% seria osprzet bez porównania do programu z hamowni
niebawem montuje wtryski ake 180 ps bo w zimie problem z zapalaniem .
wtrysk daja .rozmawiałem z gosciem który po samej zmianie i wczesneijszym programie bez korekty uzyskał +20 ps i cos tam niutona
oznaczenie wtrysków ake dsla 142p925 wydajnosc 380 cm3/30sek ponoc 30% wieksza od afb akn -dysze 6x0,15mm akn ma 5x0,18 same otworki niewiele mówia wazny jest przepływ (czyli iglica itp)
firady kupisz po 100 zł na 100tys km wystarczaja .
wtryskom poswieciłem sporo czasu sprawdziłem dane niemal wszystkich od małych do cuminsa 8x0.12mm
jak chcesz grube mody iveco dsla143p 970 wydajnosc +66% na 330ps i 650nm jednak bez pompy i turbo nei do przeskoczenia -sprzegło benzyna rs6

https://www.youtube.com/watch?v=erOGhCACUP0


jak ogarnołes pompe ake ? nei ma blokady? ja myslałem o swapie seria akn + 3 tłokowa ze srodka od afb
limiter na pompie jest o ile wiem a i bez niego wydajnosc nei jest powalajaca .
wtryskami z programem pogoni sie na tyle co osiagnołes choc co pomiar to inne wyniki najbardziej wiarygodne sa czasy przyspieszenia ja mierze akcelerometrem z dokładnoscia do 0,01 sek
max dla tego silnika przy zachowaniu jako takiej opłacoalnosci to jakies 250 ps i 500nm (turbo +pompa hybryda)potem koszty wysokie i zabawa nieopłacalna lepiej brac gotowca rs6

ile masz do 100 ? 400m?
tak na marginesie jak sie wysra elektronicznie układ paliwowy 1,9 pd i trzeba kompleksowo zregenerowac to koszty 2-3 x sa wyzsze niz 2,5v6 o 2,0 pd nei wspomne bo to juz porazka na całej lini a tfsi ?
pajak2444
Czy w przeciągu ostatnich 2,5 roku coś się poprawiło w temacie v6 tdi, czy rzeczywiście wszyscy przeswapowali na 1.9?
Temat o tyle mnie interesuje,że pasek z v6 zalega pod domem, ale ze względu na brak polotu tego silnika( lub czy oraz automatycznej skrzyni) aż mi się odechciewa nim jeździć. Zrozumiałbym że jak się depcze to musi ta 10 spalić,ale on tyle pali już w trybie niezamulania, a przy "deptaniu" od 13l, a takie spalanie to na m50b25 w e30 passat zostawił w tyle jakby jakieś 1.6 pod maską było sad.gif
Za ładny by stał, za wolny by nim bez przeróbek jeździć, stąd moja prośba jeśli ktoś coś lepszego z BDG wycisnał.
Borek123
CYTAT(pajak2444 @ Mon, 16 Jan 2017 - 20:26) *
Czy w przeciągu ostatnich 2,5 roku coś się poprawiło w temacie v6 tdi, czy rzeczywiście wszyscy przeswapowali na 1.9?
Temat o tyle mnie interesuje,że pasek z v6 zalega pod domem, ale ze względu na brak polotu tego silnika( lub czy oraz automatycznej skrzyni) aż mi się odechciewa nim jeździć. Zrozumiałbym że jak się depcze to musi ta 10 spalić,ale on tyle pali już w trybie niezamulania, a przy "deptaniu" od 13l, a takie spalanie to na m50b25 w e30 passat zostawił w tyle jakby jakieś 1.6 pod maską było sad.gif
Za ładny by stał, za wolny by nim bez przeróbek jeździć, stąd moja prośba jeśli ktoś coś lepszego z BDG wycisnał.

W tym temacie produkujemy się na temat 2.5 http://www.racingforum.pl/Audi-A4-25-tdi-v...pa-t131845.html
W sumie to ja i kolega batman tdi, bo reszta chyba dała sobie spokój :v.
Hikiel
Miałem 2.5V6 BDH w A4 przez 5 lat. Zero awarii silnika przez 120.000km, palił przy normalnej jeździe 8l, skrzynia manual 6 biegów i stałe Quattro.
To jest wersja lo-fi głównej zawartości. Aby zobaczyć pełną wersję z większą zawartością, obrazkami i formatowaniem proszę kliknij tutaj.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.