![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#81
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 25 October 2009 Skąd: Łódź ![]() |
Sorry za OT....w ostatniej turbokamerze -spalone sprzegła w subaru 2,0 diesel ...troche się właścicieli zebrało
-------------------- quattro
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#82
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Sat, 21 February 2004 Skąd: Warszawa ![]() |
Ale czy przypadkiem w b7 silnik i skrzynie nie sa cofniete? Tak ze jedna polos z przodu przechodzi tuz obok sprzegla? Jesli tak to obywa sie bez drastycznych modyfikacji nadwzia zeby tam 2.7 bit z "normalnego zespolu napedowego" wsadzic? Nikolas masz jakies linki? LINK B7 rozkręcony na 3.0 biturbo LINK zdjęcie Ale to nie ten którego widziałem. Nie mogę znależć, była to buda S4 B7 z silnikiem 2.7T od RS4 B5. |
|
|
![]()
Post
#83
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 08 December 2008 ![]() |
tak tylko jak narazie to w de oba te projekty robil Hohnester i z tego co wiem tylko on... Ta co stoi u Jacka to tez auto hohnestera ...
-------------------- 2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN 2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN 2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN |
|
|
![]()
Post
#84
|
|
![]() Super User Dołączył: Fri, 16 March 2007 Skąd: Wyszków ![]() |
i co z tym wykresem?
|
|
|
![]()
Post
#85
|
|
![]() Super User Dołączył: Fri, 23 April 2004 Skąd: Warszawa ![]() |
Adam chyba jest w Kielcach z Brt
-------------------- Powered by Szaber
|
|
|
![]()
Post
#86
|
|
Rookie Dołączył: Sun, 13 June 2010 ![]() |
Witam serdecznie,
Z tej strony posiadacz nowej Audi TT RS, dostałem link do tematu od znajomego Asiora z pkaudi.pl, szczerze powiedziawszy przeraża mnie to co tutaj czytam i boję się, że mój motor TSFI2.5 który został wcześniej wymieniony nie dostaje po dupie dokładnie w podobny sposób.. Odczówam mały spadek mocy trudno mi powiedzieć w czym konkretnie jest problem, wybieram się w najbliższym czasie na hamownie która mi powie dosyć dokładnie czy są spadki mocy i będę w stanie to ocenić. Na pewno dopiszę się tutaj jeżeli coś będzie na rzeczy, trzeba przestrzec potęcjalnych klientów przed taką fuszerą!!!!!! Pozdrawiam, Michał ps.: Auto powinno trzymać 330-340ps i 450-460 momentu, zobaczymy.....! |
|
|
![]()
Post
#87
|
|
Frequent User Dołączył: Sun, 02 October 2005 ![]() |
uturbione naogół trzymają moc.
|
|
|
![]()
Post
#88
|
|
![]() Super User Dołączył: Sun, 17 April 2005 Skąd: Trójmiasto ![]() |
Michal TT juz kilka osob pisalo ze w Tfsi nie ma tego problemu. Zaraz sie zacznie znow wielka "afera" i wymyslanie "urban legends".
|
|
|
![]()
Post
#89
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 04 February 2005 Skąd: Pruszków ![]() |
Sprawdzi i się okaze bo mówić mówiło ale wykresu nikt nie dał. Czekamy na wykres...
-------------------- Lexus IS200t
|
|
|
![]()
Post
#90
|
|
Rookie Dołączył: Sun, 13 June 2010 ![]() |
SajneK jutro jak wcisną mnie w kolejce lub bez kolejki i uda się dostać na hamownię wkleję wszystko. Myślę, że to będzie jakaś dodatkowa informacja dla wszystkich przyszłych i aktualnych posiadaczy TFSI.
Pozdrawiam, Michał |
|
|
![]()
Post
#91
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 04 February 2005 Skąd: Pruszków ![]() |
Otóż to, wszyscy będą wdzięczni! Czekamy!
-------------------- Lexus IS200t
|
|
|
![]()
Post
#92
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sat, 15 September 2007 Skąd: Warszawa ![]() |
Byla chwilowa przerwa w temacie bo mielimy weekendowy wyjazd na tor kielce.
Sytuacja na dzien dzisiejszy .......... CH*J auto ewidentnie mnie zdenerwowalo i skoczylo na ambicje i chocbym mial siedziec nad nim nastepny tydzien to znajde przyczyne . Kilka faktow 1. pomiar 1 robil wlasciciel na dynomecie wynik 331 koni 2. pomiar na maha po czyszczeniu , naprawie wydechu , nowych swiecach , filtrze itd 332 konie prz 40 st 3. pomiar na maha po programie ..... 333 konie .... K*rwa zart ? przy 40 st 4. pomiar przy temp 30 st 342 konie 5. dzisiaj pojawilo sie swiatelko w tunelu CDN. -------------------- Najgorszy Tuning w Mieście
|
|
|
![]()
Post
#93
|
|
![]() Super User Dołączył: Sun, 13 January 2008 Skąd: Poznań ![]() |
- 15C - 500KM
![]() |
|
|
![]()
Post
#94
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa ![]() |
pny tydzien to znajde przyczyne . Kilka faktow 1. pomiar 1 robil wlasciciel na dynomecie wynik 331 koni 2. pomiar na maha po czyszczeniu , naprawie wydechu , nowych swiecach , filtrze itd 332 konie prz 40 st 3. pomiar na maha po programie ..... 333 konie .... K*rwa zart ? przy 40 st teraz trzeba by na dynomecie zmierzyć dla porównania ![]() czyszczenie dolotu +1KM remap +1KM szok -------------------- |
|
|
![]()
Post
#95
|
|
Forum Homee Dołączył: Fri, 18 October 2002 Skąd: Warszawa i okolice ![]() |
Auto odpalone. Jest wyyyyyraznie mocniejsze !!. Po weekendzie sprawdzimy co przyniosla nasza operacja. no to chyba jednak nie do końca mocniejsze ![]() -------------------- Kilka wariatów w garażu.
|
|
|
![]()
Post
#96
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 25 October 2009 Skąd: Łódź ![]() |
Na czym polegała ta naprawa wydechu?? Katy i wydech nie zapchane ??
-------------------- quattro
|
|
|
![]()
Post
#97
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sat, 15 September 2007 Skąd: Warszawa ![]() |
prnit 20 nm wiecej jest wyczuwalne poza tym opisze znaleziosko jesli to to . Mam nadzieje ze jutro sie uda albo w srode w najgorszym przypadku . Przetarte siatki wydechu , zrobienie x pipe + zamiana katow na sportowe .
-------------------- Najgorszy Tuning w Mieście
|
|
|
![]()
Post
#98
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Sat, 21 February 2004 Skąd: Warszawa ![]() |
Dacie radę
![]() |
|
|
![]()
Post
#99
|
|
Rookie Dołączył: Sun, 13 June 2010 ![]() |
Ja powiem tak, byłem dzisiaj w MTM, ale wys*ał się komp więc pomiar przesunięty na rano w czwartek... a odnośnie moda który może to naprawić, prosto z mojego klubu się ludzie wypowiadali:
"Większość silników z wtryskiem bezpośrednim ma ten problem jednak nie występuje on w takiej skali jak 4.2 V8 Rzeczywiście w silnikach turbodoładowanych nie występuje ten problem aż w takiej skali . Przyczyna jest fakt że powietrze jest ''wtłaczane '' do komór spalania oraz fakt że system PCV ma inne obiegi podczas jazdy na doładowaniu i na podciśnieniu . Niestety cześć nieczystości będzie się osadzać jednak nie sądzę aby nawet po przebiegu 150 tys dało się zobaczyć taki widok jak na tych fotach silnika V8 . Aby zapobiec temu zjawisku trzeba zmodyfikować układ podłączając w obieg Catch Can-a . Nie mam wielkiej wiedzy dotyczącej silnika 2.5T , warto by było wybadać temat czy układ PCV działa w nim na takiej samej zasadzie jak w 2.0T . Jeśli tak to są gotowe zestawy do 2.0T zawierające wszystko co potrzebne żeby zainstalować Catch Can . " Pozdrawiam, w razie informacji dopisajta się odpowiem na wszystko co wiem ![]() |
|
|
![]()
Post
#100
|
|
Frequent User Dołączył: Sun, 02 October 2005 ![]() |
Zamiana katów raczej nic nie da, te co są i tak mają spory przepływ. U mnie też były przetarte siatki na wydechu i było 380 KM. Audi robiło akcję serwisową odnośnie żle działających czujników ciśnienia paliwa.
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Thursday, 19 June 2025 - 04:00 |