![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sat, 15 September 2007 Skąd: Warszawa ![]() |
Witam przyblize wam dokladnie problem tego auta , tak aby przyszli uzytkownicy mieli swiadomosc wybierajac silniki fsi. Auto ma przebieg 70 tys km i jest w stanie idealnym. Po pierwszej przejazdzce myslalem ze spadne z krzesla. Auto wogole nie jechalo co potwierdzil wykres z hamowni. Wlasciciel upiera sie o montaz kompresora , lecz najpierw trzeba wrocic z nim do zywych . Oto co dzisiaj zastalem . Do tej pory moglem to ogladac na zdjeciach z netu ..... teraz zobaczylem to na zywo i jestem lekko przerazony. Bedzie to swojego rodzaju fotostory z prob przywrocenia tego auta do zywych. Zaczynamy
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() po pierwszym czyszczeniu jest lekko lepiej ![]() ![]() -------------------- Najgorszy Tuning w Mieście
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Sat, 21 February 2004 Skąd: Warszawa ![]() |
Masakra! A co się dzieję po 150 tyś km?! Trochę o tym czytałem na różnych forach (FSI), ale na fotach wygląda to tragicznie...
|
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 08 October 2005 Skąd: Rzeszów ![]() |
Zobaczymy na jak długo pomoże to czyszczenie - pewnie po 20 tys km osad/carbon powróci.
JHM wypuścił zmodyfikowane kolektory ssące które ponoć mniej się brudzą. -------------------- |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() Supra User Dołączył: Mon, 11 August 2003 Skąd: Poznań ![]() |
z niecierpliwoscia czekam na pomiary po czyszczeniu.
smutne jest, ze kupujesz auto, placisz za 420KM, serwisujesz, chuchasz, dbasz, i masz 330KM a w przypadku R8 to jest podwojnie smutne... konstruktorzy tego silnika nie przewidzieli tak oczywistej rzeczy? przeciez x kilometrow zrobili silnikiem zanim oddali do produkcji masowej... czy nie? i co, nic nie zauwazyli? -------------------- chiptuning.poznan.pl - więcej mocy w Twoim aucie. Chiptuning i hamownia w Poznaniu.
hamownia.info - potrzebujesz hamownię? Przenośne, drogowe i podwoziowe. Supra TT 6spd, F430 spider 6spd. |
|
|
![]()
Post
#5
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sat, 15 September 2007 Skąd: Warszawa ![]() |
nigdzie na zdjeciu nie ma kolektora ssacego. Przedstawilem zdjecia zaworow w szlamie. Tu nie pomoze kolektor tu pomoze przerobka odm oraz regularne czyszczenie
-------------------- Najgorszy Tuning w Mieście
|
|
|
![]()
Post
#6
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Sat, 21 February 2004 Skąd: Warszawa ![]() |
Spoko...Kupujesz wypasione RS4 i z miesiąca na miesiąc masz mniej mocy. Co 10 tyś km czyszczenie zaworów itd...
Nic, tylko wywalać te 4.2 FSI i wsadzać 2.7T ![]() |
|
|
![]()
Post
#7
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 25 October 2009 Skąd: Łódź ![]() |
wystarczyłoby,żeby producenci montowali dodatkowy wtryskiwacz do kolektora ssącego,który systematycznie czyściłby z oleju kolektor i głowice . Piszę producenci bo nie tylko VAG stosuje te gówniane fsi...mitsu chyba się wycofało z GDI,które trzeba było czyścić co 50 tyś km.
Jak wygląda od strony technicznej przeróbka odmy ,żeby było ok A tak na marginesie: Powinni wszyscy posiadacze fsi Tfsi na gwarancji uderzyć do producenta z reklamacją...tak ,zeby producent się posrał. Z innej beczki znajomy odebrał audi a3 2,0 TDI CR...fabrycznie niby 170KM...wyszło 126 KM...ręce opadają......audi skończyło się na 2001 roku kiedy wyjechały ostatnie biturbo z fabryki ![]() -------------------- quattro
|
|
|
![]()
Post
#8
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Sat, 21 February 2004 Skąd: Warszawa ![]() |
Racja!
Ciekawi mnie tylko jak to będzie w nowym RS5... Czy w tym silniku rozwiązali ten problem, bo jeżeli nie to będzie porażka. |
|
|
![]()
Post
#9
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sat, 15 September 2007 Skąd: Warszawa ![]() |
Nikomu nie zycze tego szorowac. 5l benzyny ekstrakcyjnej i 5l nitro , oprocz tego chemie do czyszczenia zaworow oraz gaznikow , 6 pedzli , 2 sztoki druciane jak szczoteczki do zebow, 2 srobokrety oraz przyzad zbudowany do sciagania tego gowna. 2 godz na jeden kanal w pozycji zgietej wachajac nitro. Czulem sie jak Neil Patrick Harris jak zezarl cala paczke grzybkow i widzial jednorozca w filmie Harold i Kumar uciekaja z Guantanamo
-------------------- Najgorszy Tuning w Mieście
|
|
|
![]()
Post
#10
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Tue, 15 October 2002 Skąd: Warszawa ![]() |
czysciliscie to tylko poprzez otwory po zdjeciu kolektora ssacego czy jeszcze w jakis inny sposob ? czy cos wiecej bylo demontowane z glowicy ?
bedzie pomiar po samym tylko czyszczeniu przed jakimikolwiek modami ??? |
|
|
![]()
Post
#11
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sat, 15 September 2007 Skąd: Warszawa ![]() |
tak bedzie pomiar po czyszczeniu. Ciekawosc mnie zrzera. Demontowane te klapki oraz rozebrany kolektor ssacy bo wyglada podobnie. Zamykalismy poszczegolne zawory i moczylismy chemia. Pozniej skrobanie, odsysanie , moczenie itd itd . Po tym otwieralismy i kontrolowalismy jak to wyglada . Oczywiscie swiece out i nowy olej nas czeka. Jutro c.d.
-------------------- Najgorszy Tuning w Mieście
|
|
|
![]()
Post
#12
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Tue, 15 October 2002 Skąd: Warszawa ![]() |
czyli po namoczeniu i rozpuszczeniu tego syfu owierasz zawor i to wszysko idzie do cylindra a potem to jakos odciagasz przez otwor swiecy, bo nie kumam chyba ktoredy wyciagasz ten syf po skrobaniu ?
z ciekawoscia tez bede czekal na pomiar po wytrwalosci zycze ![]() |
|
|
![]()
Post
#13
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sat, 15 September 2007 Skąd: Warszawa ![]() |
no co ty .... Namaczam na zamknietym skrobie po omacku , szoruje pedzlem i odciagam. I tak 5 razy az widze przez zalany kanal zawor. Pozniej odciagam juz czysta chemie . Pod cisnieniem jeszcze wydmuchuje i dopiero jak suchy kanal otwieram aby sprawdzic czy na krwedziach nie zostalo nic. Wyciagam ten syf wysysarka do oleju .... czasami sie zapycha
-------------------- Najgorszy Tuning w Mieście
|
|
|
![]()
Post
#14
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Tue, 15 October 2002 Skąd: Warszawa ![]() |
dobra wszystko juz jasne, dzieki za przedstawienie tajnikow tego procesu technologicznego
![]() |
|
|
![]()
Post
#15
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sat, 15 September 2007 Skąd: Warszawa ![]() |
nie ma za co .... nie polecam
p.s. dodam tylko tyle ze dzien wczesniej w ramach tego czyszczenia zuzylem 4 butelki wepp do czyszczenia zaworow myslalc ze to pomoze . Dzisiaj jednak cos mnie tknelo i zajrzalem bo to na zdjeciach z google tak brzydko wyglada ... i co ... i jakbym dostal lopata przez leb. p.s2 kurde dobrze zrobiony 3.0tdi w a4 zlomocze takie rs4 hahaha ale czad dopiero teraz sobie to uswiadomilem. -------------------- Najgorszy Tuning w Mieście
|
|
|
![]()
Post
#16
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 25 October 2009 Skąd: Łódź ![]() |
To jak z Tą odmą to wygląda????
A jeszcze jedno....tak sobie wymyśliłem,że jakby kolektor i kanały zrobić na lustro to olej nie miał by się czego złapać i nie dochodziłoby do tej chorej sytuacji EDIT: Fajnie zasłoniliście tablice rejestracyjną ![]() -------------------- quattro
|
|
|
![]()
Post
#17
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Sat, 21 February 2004 Skąd: Warszawa ![]() |
Takie S4 B6 4.2 V8 bez FSI powinno lepiej chodzić niż RS4 B7 - po przebiegach powyżej 100 tys km
![]() Ciekaw jestem ile wyjdzie po czyszczeniu. Stawiam na jakieś 390km/420Nm ![]() |
|
|
gość_Pablo vel 2hot_* |
![]()
Post
#18
|
![]() |
Zobaczymy na jak długo pomoże to czyszczenie - pewnie po 20 tys km osad/carbon powróci. JHM wypuścił zmodyfikowane kolektory ssące które ponoć mniej się brudzą. Mniej? Forumowicze RS Quattro odkryli dawno ten problem, jednak JHM nic nie dają w sensie i tak trzeba ja czyścić, więc co to z różnica czy FSI musi mieć serwis co 20 czy 40 tysięcy? Tutaj nic nie zyskasz oprócz czasu, koszt jest kosztem i trzeba się z tym liczyć kupując takie auto. Średnie pomiary - 370-390KM, tak więc powinno być, chociaż ten wynik jest przerażająco niski jak na RS4 B7 ![]() |
|
|
![]()
Post
#19
|
|
![]() Super User Dołączył: Sun, 13 January 2008 Skąd: Poznań ![]() |
70 koła i taki syf....
po 150 kola lepiej nie mówić i nie widzieć .. Tak z ciekawości ....wymiana oliwy co 10 koła ( żaden Castrol ) plus zalewany V Power Racing i co jakis czas pełen but nie pomoże ? Nie przeciągnie w czasie odkładanie się tego syfu ? |
|
|
![]()
Post
#20
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sat, 15 September 2007 Skąd: Warszawa ![]() |
nasz tu obecny pacjent jezdzi na motulu 300 v 5w40. I czy na v power , lotos dynamic , verva , czy innym ustrojstwie to nic nie da . Co do odmy to trzeba ja inaczej poprowadzic i puscic przez catch tanka np. Dzisiaj bede rozkminial ten system jak sie nawaham nitro .... moze wpadnie mi do glowy jakas fajna koncepcja
![]() -------------------- Najgorszy Tuning w Mieście
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Wednesday, 18 June 2025 - 00:06 |