Shoutbox 0 nowych PW 


22 Stron V  « < 17 18 19 20 21 > »   
Reply to this topicStart new topic
> audi rs4 b7, problem fsi
Sportmile
post Wed, 12 Dec 2012 - 22:52
Post #361


Forum Homee
Dołączył: Sat, 15 September 2007
Skąd: Warszawa





Inny kolektor ssacy a przede wszystkim 2 x air box oraz 2 przepustnice to roznica miedzy 4.2 fsi z rs4 b7 a b8


--------------------
Najgorszy Tuning w Mieście
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Wed, 12 Dec 2012 - 22:52
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
Igloo
post Thu, 13 Dec 2012 - 15:21
Post #362


Super User
Dołączył: Sun, 17 April 2005
Skąd: Trójmiasto





Dzieki za informacje, Sportmile jak juz dostanieszw swoje rece tego nowego RS4 mozesz wrzucic wykres na FB albo tutaj ??
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sportmile
post Thu, 13 Dec 2012 - 18:21
Post #363


Forum Homee
Dołączył: Sat, 15 September 2007
Skąd: Warszawa





juz raz byl w naszych rekach tylko szybko uciekl wink.gif . Jak bedzie to go zapakujemy na hamownie i oczywiscie wkleje


--------------------
Najgorszy Tuning w Mieście
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Nowak_zg
post Sat, 22 Dec 2012 - 22:31
Post #364


User
Dołączył: Thu, 24 March 2011
Skąd: ZG





a ja mam pytanie do Adama czy w r8 sa takie same problemy co w rs4 b7 jesli chodzi o nagar ?



--------------------
Bylo: A4 b5 1.9tdi, TT 1.8T, S6 C5 manual 4.2, S6 C6 5.2, A8 d3 4.2
Jest: Corvette C6 6.0
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kuman
post Sun, 23 Dec 2012 - 00:50
Post #365


User
Dołączył: Wed, 20 August 2008
Skąd: Gummersbach / Głogów





Fotki z mojego 3.6 FSI R36 przebieg coś koło 25 tys km:

Przed:



Po:

Go to the top of the page
 
+Quote Post
Nowak_zg
post Sun, 23 Dec 2012 - 11:17
Post #366


User
Dołączył: Thu, 24 March 2011
Skąd: ZG





to wszystkie wolnossace silniki z wtryskiem bezposrednim maja ten problem ?

1. czyli np 5.2 FSI w S6 tez tak ma ? ( bo rozumiem ze jak jest juz turbo to jest lepiej tak czyli 5.0 z rs6 c6 tego problemu nie ma z tego co napisal Adam )
1a) silniki 3.2 FSI, 2.0 FSI, 1.6 FSI tez beda miec ten problem ?
2. czy silniki innych producentow spoza grupy VAG tez maja ten problem np. w BMW czy chociazby GDI z mitsubishi ?
3. no i co z tym silnikiem w R8 bo uzytkownik r8 pisze mi ze niby r8 nie ma tego problemu w 4.2 FSI ? to prawda ?


--------------------
Bylo: A4 b5 1.9tdi, TT 1.8T, S6 C5 manual 4.2, S6 C6 5.2, A8 d3 4.2
Jest: Corvette C6 6.0
Go to the top of the page
 
+Quote Post
m!xeR
post Sun, 23 Dec 2012 - 12:48
Post #367


Forum Killer
Dołączył: Thu, 02 August 2007
Skąd: Kraków





Ad 3. taka prawda,ze z rolki szedlem rowno z takim r8 moim dupowozem...


--------------------
e55 amg w210 - gone
m3 e46 - gone
scirocco r dsg
Go to the top of the page
 
+Quote Post
czesław
post Sun, 23 Dec 2012 - 13:38
Post #368


Forum Killer
Dołączył: Thu, 11 December 2008
Skąd: Na dole z lewej strony mapy





Prawda jest znow taka ze kazdy wtrysk bezposredni odklada nagar(turbo czy bez), ktory nie wplywa na moc. Ale jak ktos ma nadmiar kasy na czyszczenie sobie dolotu to prosze bardzo. Jest duzo aut beznynowych i diesli, ktore maja bezposredni wtrysk i syf w dolocie i trzymaja moc. Problem jest gdzie indziej, a jest usuwany przy okazji czyszczenia.


--------------------
Mocy Dostarcza JETRONIK
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ja456
post Sun, 23 Dec 2012 - 22:05
Post #369


Frequent User
Dołączył: Fri, 16 March 2007





Mój 2.0TFSI w A6 C6 przy 60 tys wykazał na hamowni 182KM (katalogowo 170KM), po chipie ~240KM, za jakiś czas sprawdzę czy nie ubyło.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mgtan
post Sun, 23 Dec 2012 - 22:21
Post #370


User
Dołączył: Fri, 17 December 2010





Bedziesz mial tyle samo albo w granicy bledu pomiarowego. Tfsi nie odczuwaja tak nagaru.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sportmile
post Sun, 23 Dec 2012 - 23:17
Post #371


Forum Homee
Dołączył: Sat, 15 September 2007
Skąd: Warszawa





Czesław po raz kolejny CI TO MOWIE ! przestan wprowadzac ludzi w blad .TFSI odklada 99 % mniej nagaru niz silnik wolnossacy . Publicznie cie wyzywam bierzemy rs4 hamujemy , czyscimy , hamujemy zaklad o 10 tys zl podejmujesz ? a jak nie to zamknij sie a nie zachowujesz sie jak troll piszac bzdury. Kazde auto inaczej sie syfi i sam nalot nic nie zrobi do czasu az nie urosnie w zatykajacy kopiec. W r8 jest lepiej i z aut ktore testowalem to niestety problem najbardziej dotyka wlasnie rs4.


--------------------
Najgorszy Tuning w Mieście
Go to the top of the page
 
+Quote Post
czesław
post Sun, 23 Dec 2012 - 23:39
Post #372


Forum Killer
Dołączył: Thu, 11 December 2008
Skąd: Na dole z lewej strony mapy





No comment. A smaruj sobie zawory nawet maslem orzechowym i hamuj na 500ps. Nie bede w to mieszał innych osob, zeby Ci cos udowodnic. Zreszta co masz teraz powiedziec? Kopernik tez swego czasu mowil bzdury, bo mial inne poglady biggrin.gif Przyjdzie taki dzien, ze ci to przypomne. Na teraz koncze, a ludzie sami zdecyduja . Wesolych swiat.


--------------------
Mocy Dostarcza JETRONIK
Go to the top of the page
 
+Quote Post
guzior
post Mon, 24 Dec 2012 - 08:07
Post #373


Forum Clubber
Dołączył: Thu, 21 December 2006
Skąd: Żyrardów





czesław
Ale ja twierdze dokladnie tak jak Adam - RS4 ktore robiłem nie miało poza czyszczeniem nic zrobione i wypluło 28KM wiecej po czyszczeniu. Ale dalej zyj sobie w swoim swiecie, uwazajac ze syf w dolocie nie robi. A ja wiem ze po czyszczeniu mocy jest wiecej i to czuc. Znacznie czuc.

Ja moge dozucic do puli Adama kolejne 10000zł i udowodnic ci jak bardzo sie mylisz.
Mam RS4 pod nosem, własciciel na pewno sie zgodzi, (bo juz zrobił troche km po czuszczeniu) ty mozesz mi patrzyc na rece zebym przypadkiem czegos nie odpiał, podpiał, naprawił. Samo czyszczenie.

PS. Moze oswiec nas w koncu gdzie jest ten problem, ktory usuwamy podczas czyszczenia? Chciałbym wiedziec ktory ruch reka podczas czyszczenia go usuwa, bede na drugi raz odkrecajac kolektor tylko go wykonywał, zeby sie nie namachac i zakłądał kolektor spowrotem.


--------------------
885 60 50 40
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Melman
post Mon, 24 Dec 2012 - 09:03
Post #374


Frequent User
Dołączył: Fri, 12 January 2007
Skąd: stąd





A czy przypadkiem nie jest też tak, że przepływ dolocie jest w konkretny sposób policzony?
I wystarczy trochę syfu żeby ten przepływ zaburzyć, zmienić zawirowania co np może zmniejszyć ilość powietrza docierającego- do cylindra a tym samym zmniejszyć moc.
I nie mowię to o ilości nagaru, który ewidentnie zmniejsza średnicę kanałów a o takiej- która tylko zmniejsza zawirowania?

W takim wypadku najmniejsz nawet ilość tego syfu mogłaby mieć wpływ na moc- niewielki ale zawsze...
Co tylko potwierdza kto ma rację...


--------------------
3,0tdiq
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mgtan
post Mon, 24 Dec 2012 - 09:47
Post #375


User
Dołączył: Fri, 17 December 2010





Adam, a co z oil catch tankiem? montowaliście już? jak to sie sprawdza? macie jakies foto takiej instalacji? wspominałeś że "burzy" to ład i porzadek pod maską smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
darekwawa
post Mon, 24 Dec 2012 - 10:35
Post #376


Frequent User
Dołączył: Fri, 13 June 2008
Skąd: Warszawa





CYTAT(Melman @ Mon, 24 Dec 2012 - 09:03) *
A czy przypadkiem nie jest też tak, że przepływ dolocie jest w konkretny sposób policzony?
I wystarczy trochę syfu żeby ten przepływ zaburzyć, zmienić zawirowania co np może zmniejszyć ilość powietrza docierającego- do cylindra a tym samym zmniejszyć moc.
I nie mowię to o ilości nagaru, który ewidentnie zmniejsza średnicę kanałów a o takiej- która tylko zmniejsza zawirowania?

W takim wypadku najmniejsz nawet ilość tego syfu mogłaby mieć wpływ na moc- niewielki ale zawsze...
Co tylko potwierdza kto ma rację...


Z uwagi na to, iż jest to wtrysk bezpośredni, to chyba silnik będzie mniej wrażliwy na zmianę zawirowań zasysanego powietrza (bo to powietrze a nie mieszanka), ale zalepione kanały to chyba trochę podobne do wsadzenia zwężki w dolot - popularna metoda OGRANICZANIA mocy :-)


--------------------
1991 S2 Coupe - było
2001 IS200 - jest
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Melman
post Mon, 24 Dec 2012 - 10:47
Post #377


Frequent User
Dołączył: Fri, 12 January 2007
Skąd: stąd





CYTAT(darekwawa @ Mon, 24 Dec 2012 - 10:35) *
Z uwagi na to, iż jest to wtrysk bezpośredni, to chyba silnik będzie mniej wrażliwy na zmianę zawirowań zasysanego powietrza (bo to powietrze a nie mieszanka), ale zalepione kanały to chyba trochę podobne do wsadzenia zwężki w dolot - popularna metoda OGRANICZANIA mocy :-)



Nie chodzi o zawirowania wymagane do wymieszania z paliwem a o takie, które np. zmniejszają prędkość/przepływ w dolocie- jednocześnie zmniejszając ilość powietrza dostarczanego do cylindra. Nie mówię też o takiej ilości syfu, że działałoby to jak zwężka.


--------------------
3,0tdiq
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Petr
post Thu, 27 Dec 2012 - 16:22
Post #378


Rookie
Dołączył: Thu, 21 July 2011
Skąd: Koszyce





Witam wszystkich forumowiczów,

Dostałem echo od Kuki VU na ten wątek. Jak kupowałem nowego Passata R36 Variant w 2009 roku, to już pamiętam, że dochodziły słuchy o problemu z dolotem w FSI. Dla tego, że mam już 97 tis.km i dolot nie czyszczony, to dziś postanowiłem sprawdzić auto na „moim odcinku” i okazało się, że do 100km/h jest ciągle tak samo jak od nowości i do 200km/h jest o 0,8s gorzej, ale wiał dość mocny wiatr. Paliwa tak samo, trasa taka sama, temperatura, rozmiary opon także. Mam filmiki od 2009 roku ale tylko do 160km/h i jest tak samo, ale wybrałem ten z 2011( 55 tysięcy km), bo jest także do 200km/h.
2/2011
http://www.youtube.com/watch?v=fv-GHgqo_Dw
12/2012
http://www.youtube.com/watch?v=orEzoYnE6xA


Teraz pytanie, jeżeli ubiera nagar na osiągach, to dla czego nie u mnie? Wierze, że tam je, ale jest sens w moim przypadku go usuwać i ryzykować (mieszkam na wschodzie Słowacji i nie znam tu fachowców) uszkodzenie silnika?

Pozdrawiam

Petr
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cygi
post Thu, 27 Dec 2012 - 17:53
Post #379


User
Dołączył: Wed, 19 April 2006
Skąd: Wałbrzych





Petr o tych filmikach mogę powiedzieć, że szkoda że nie ścigaliśmy sie do 200 km/h tylko na 1/4 bo bym Cie dogonił smile.gif Później chyba jednak mój moment powoduje przewagę (24s do 200km/h)... sorry za OT, już się nie powtórzy.


--------------------
I've got petrol in my veins

VA 250KM 370Nm 4x4
A6 280KM 570Nm quattro
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Petr
post Thu, 27 Dec 2012 - 18:10
Post #380


Rookie
Dołączył: Thu, 21 July 2011
Skąd: Koszyce





Jezu Cygi, ile razy mam ci tłumaczyć, że ta większa cyferka zaczynająca się dwójka nie jest 200, ale 210 !!! Ja nie mam cyferki 200, trzeba odliczyć po 180 druga kreska. Jest mniej niż twoich 24s. Sorry za OT, ale musiałem.
Go to the top of the page
 
+Quote Post

22 Stron V  « < 17 18 19 20 21 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Thursday, 19 June 2025 - 09:52