![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#361
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sat, 15 September 2007 Skąd: Warszawa ![]() |
Inny kolektor ssacy a przede wszystkim 2 x air box oraz 2 przepustnice to roznica miedzy 4.2 fsi z rs4 b7 a b8
-------------------- Najgorszy Tuning w Mieście
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#362
|
|
![]() Super User Dołączył: Sun, 17 April 2005 Skąd: Trójmiasto ![]() |
Dzieki za informacje, Sportmile jak juz dostanieszw swoje rece tego nowego RS4 mozesz wrzucic wykres na FB albo tutaj ??
|
|
|
![]()
Post
#363
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sat, 15 September 2007 Skąd: Warszawa ![]() |
juz raz byl w naszych rekach tylko szybko uciekl
![]() -------------------- Najgorszy Tuning w Mieście
|
|
|
![]()
Post
#364
|
|
![]() User Dołączył: Thu, 24 March 2011 Skąd: ZG ![]() |
a ja mam pytanie do Adama czy w r8 sa takie same problemy co w rs4 b7 jesli chodzi o nagar ?
-------------------- Bylo: A4 b5 1.9tdi, TT 1.8T, S6 C5 manual 4.2, S6 C6 5.2, A8 d3 4.2
Jest: Corvette C6 6.0 |
|
|
![]()
Post
#365
|
|
![]() User Dołączył: Wed, 20 August 2008 Skąd: Gummersbach / Głogów ![]() |
Fotki z mojego 3.6 FSI R36 przebieg coś koło 25 tys km:
Przed: ![]() Po: ![]() |
|
|
![]()
Post
#366
|
|
![]() User Dołączył: Thu, 24 March 2011 Skąd: ZG ![]() |
to wszystkie wolnossace silniki z wtryskiem bezposrednim maja ten problem ?
1. czyli np 5.2 FSI w S6 tez tak ma ? ( bo rozumiem ze jak jest juz turbo to jest lepiej tak czyli 5.0 z rs6 c6 tego problemu nie ma z tego co napisal Adam ) 1a) silniki 3.2 FSI, 2.0 FSI, 1.6 FSI tez beda miec ten problem ? 2. czy silniki innych producentow spoza grupy VAG tez maja ten problem np. w BMW czy chociazby GDI z mitsubishi ? 3. no i co z tym silnikiem w R8 bo uzytkownik r8 pisze mi ze niby r8 nie ma tego problemu w 4.2 FSI ? to prawda ? -------------------- Bylo: A4 b5 1.9tdi, TT 1.8T, S6 C5 manual 4.2, S6 C6 5.2, A8 d3 4.2
Jest: Corvette C6 6.0 |
|
|
![]()
Post
#367
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Thu, 02 August 2007 Skąd: Kraków ![]() |
Ad 3. taka prawda,ze z rolki szedlem rowno z takim r8 moim dupowozem...
-------------------- e55 amg w210 - gone
m3 e46 - gone scirocco r dsg |
|
|
![]()
Post
#368
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Thu, 11 December 2008 Skąd: Na dole z lewej strony mapy ![]() |
Prawda jest znow taka ze kazdy wtrysk bezposredni odklada nagar(turbo czy bez), ktory nie wplywa na moc. Ale jak ktos ma nadmiar kasy na czyszczenie sobie dolotu to prosze bardzo. Jest duzo aut beznynowych i diesli, ktore maja bezposredni wtrysk i syf w dolocie i trzymaja moc. Problem jest gdzie indziej, a jest usuwany przy okazji czyszczenia.
-------------------- Mocy Dostarcza JETRONIK
|
|
|
![]()
Post
#369
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Fri, 16 March 2007 ![]() |
Mój 2.0TFSI w A6 C6 przy 60 tys wykazał na hamowni 182KM (katalogowo 170KM), po chipie ~240KM, za jakiś czas sprawdzę czy nie ubyło.
|
|
|
![]()
Post
#370
|
|
User Dołączył: Fri, 17 December 2010 ![]() |
Bedziesz mial tyle samo albo w granicy bledu pomiarowego. Tfsi nie odczuwaja tak nagaru.
|
|
|
![]()
Post
#371
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sat, 15 September 2007 Skąd: Warszawa ![]() |
Czesław po raz kolejny CI TO MOWIE ! przestan wprowadzac ludzi w blad .TFSI odklada 99 % mniej nagaru niz silnik wolnossacy . Publicznie cie wyzywam bierzemy rs4 hamujemy , czyscimy , hamujemy zaklad o 10 tys zl podejmujesz ? a jak nie to zamknij sie a nie zachowujesz sie jak troll piszac bzdury. Kazde auto inaczej sie syfi i sam nalot nic nie zrobi do czasu az nie urosnie w zatykajacy kopiec. W r8 jest lepiej i z aut ktore testowalem to niestety problem najbardziej dotyka wlasnie rs4.
-------------------- Najgorszy Tuning w Mieście
|
|
|
![]()
Post
#372
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Thu, 11 December 2008 Skąd: Na dole z lewej strony mapy ![]() |
No comment. A smaruj sobie zawory nawet maslem orzechowym i hamuj na 500ps. Nie bede w to mieszał innych osob, zeby Ci cos udowodnic. Zreszta co masz teraz powiedziec? Kopernik tez swego czasu mowil bzdury, bo mial inne poglady
![]() -------------------- Mocy Dostarcza JETRONIK
|
|
|
![]()
Post
#373
|
|
Forum Clubber Dołączył: Thu, 21 December 2006 Skąd: Żyrardów ![]() |
czesław
Ale ja twierdze dokladnie tak jak Adam - RS4 ktore robiłem nie miało poza czyszczeniem nic zrobione i wypluło 28KM wiecej po czyszczeniu. Ale dalej zyj sobie w swoim swiecie, uwazajac ze syf w dolocie nie robi. A ja wiem ze po czyszczeniu mocy jest wiecej i to czuc. Znacznie czuc. Ja moge dozucic do puli Adama kolejne 10000zł i udowodnic ci jak bardzo sie mylisz. Mam RS4 pod nosem, własciciel na pewno sie zgodzi, (bo juz zrobił troche km po czuszczeniu) ty mozesz mi patrzyc na rece zebym przypadkiem czegos nie odpiał, podpiał, naprawił. Samo czyszczenie. PS. Moze oswiec nas w koncu gdzie jest ten problem, ktory usuwamy podczas czyszczenia? Chciałbym wiedziec ktory ruch reka podczas czyszczenia go usuwa, bede na drugi raz odkrecajac kolektor tylko go wykonywał, zeby sie nie namachac i zakłądał kolektor spowrotem. -------------------- 885 60 50 40
|
|
|
![]()
Post
#374
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Fri, 12 January 2007 Skąd: stąd ![]() |
A czy przypadkiem nie jest też tak, że przepływ dolocie jest w konkretny sposób policzony?
I wystarczy trochę syfu żeby ten przepływ zaburzyć, zmienić zawirowania co np może zmniejszyć ilość powietrza docierającego- do cylindra a tym samym zmniejszyć moc. I nie mowię to o ilości nagaru, który ewidentnie zmniejsza średnicę kanałów a o takiej- która tylko zmniejsza zawirowania? W takim wypadku najmniejsz nawet ilość tego syfu mogłaby mieć wpływ na moc- niewielki ale zawsze... Co tylko potwierdza kto ma rację... -------------------- 3,0tdiq
|
|
|
![]()
Post
#375
|
|
User Dołączył: Fri, 17 December 2010 ![]() |
Adam, a co z oil catch tankiem? montowaliście już? jak to sie sprawdza? macie jakies foto takiej instalacji? wspominałeś że "burzy" to ład i porzadek pod maską
![]() |
|
|
![]()
Post
#376
|
|
Frequent User Dołączył: Fri, 13 June 2008 Skąd: Warszawa ![]() |
A czy przypadkiem nie jest też tak, że przepływ dolocie jest w konkretny sposób policzony? I wystarczy trochę syfu żeby ten przepływ zaburzyć, zmienić zawirowania co np może zmniejszyć ilość powietrza docierającego- do cylindra a tym samym zmniejszyć moc. I nie mowię to o ilości nagaru, który ewidentnie zmniejsza średnicę kanałów a o takiej- która tylko zmniejsza zawirowania? W takim wypadku najmniejsz nawet ilość tego syfu mogłaby mieć wpływ na moc- niewielki ale zawsze... Co tylko potwierdza kto ma rację... Z uwagi na to, iż jest to wtrysk bezpośredni, to chyba silnik będzie mniej wrażliwy na zmianę zawirowań zasysanego powietrza (bo to powietrze a nie mieszanka), ale zalepione kanały to chyba trochę podobne do wsadzenia zwężki w dolot - popularna metoda OGRANICZANIA mocy :-) -------------------- 1991 S2 Coupe - było
2001 IS200 - jest |
|
|
![]()
Post
#377
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Fri, 12 January 2007 Skąd: stąd ![]() |
Z uwagi na to, iż jest to wtrysk bezpośredni, to chyba silnik będzie mniej wrażliwy na zmianę zawirowań zasysanego powietrza (bo to powietrze a nie mieszanka), ale zalepione kanały to chyba trochę podobne do wsadzenia zwężki w dolot - popularna metoda OGRANICZANIA mocy :-) Nie chodzi o zawirowania wymagane do wymieszania z paliwem a o takie, które np. zmniejszają prędkość/przepływ w dolocie- jednocześnie zmniejszając ilość powietrza dostarczanego do cylindra. Nie mówię też o takiej ilości syfu, że działałoby to jak zwężka. -------------------- 3,0tdiq
|
|
|
![]()
Post
#378
|
|
![]() Rookie Dołączył: Thu, 21 July 2011 Skąd: Koszyce ![]() |
Witam wszystkich forumowiczów,
Dostałem echo od Kuki VU na ten wątek. Jak kupowałem nowego Passata R36 Variant w 2009 roku, to już pamiętam, że dochodziły słuchy o problemu z dolotem w FSI. Dla tego, że mam już 97 tis.km i dolot nie czyszczony, to dziś postanowiłem sprawdzić auto na „moim odcinku” i okazało się, że do 100km/h jest ciągle tak samo jak od nowości i do 200km/h jest o 0,8s gorzej, ale wiał dość mocny wiatr. Paliwa tak samo, trasa taka sama, temperatura, rozmiary opon także. Mam filmiki od 2009 roku ale tylko do 160km/h i jest tak samo, ale wybrałem ten z 2011( 55 tysięcy km), bo jest także do 200km/h. 2/2011 http://www.youtube.com/watch?v=fv-GHgqo_Dw 12/2012 http://www.youtube.com/watch?v=orEzoYnE6xA Teraz pytanie, jeżeli ubiera nagar na osiągach, to dla czego nie u mnie? Wierze, że tam je, ale jest sens w moim przypadku go usuwać i ryzykować (mieszkam na wschodzie Słowacji i nie znam tu fachowców) uszkodzenie silnika? Pozdrawiam Petr |
|
|
![]()
Post
#379
|
|
![]() User Dołączył: Wed, 19 April 2006 Skąd: Wałbrzych ![]() |
Petr o tych filmikach mogę powiedzieć, że szkoda że nie ścigaliśmy sie do 200 km/h tylko na 1/4 bo bym Cie dogonił
![]() -------------------- I've got petrol in my veins
VA 250KM 370Nm 4x4 A6 280KM 570Nm quattro |
|
|
![]()
Post
#380
|
|
![]() Rookie Dołączył: Thu, 21 July 2011 Skąd: Koszyce ![]() |
Jezu Cygi, ile razy mam ci tłumaczyć, że ta większa cyferka zaczynająca się dwójka nie jest 200, ale 210 !!! Ja nie mam cyferki 200, trzeba odliczyć po 180 druga kreska. Jest mniej niż twoich 24s. Sorry za OT, ale musiałem.
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Thursday, 19 June 2025 - 09:52 |