Shoutbox 0 nowych PW 


22 Stron V  « < 5 6 7 8 9 > »   
Reply to this topicStart new topic
> audi rs4 b7, problem fsi
stempel72
post Thu, 17 Jun 2010 - 12:51
Post #121


Frequent User
Dołączył: Sun, 02 October 2005





Adam, a widzisz potencjał w kompresorze ? Ten zaworek siedzi w nadkolu pod fartuchem ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Thu, 17 Jun 2010 - 12:51
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
Elberoth
post Thu, 17 Jun 2010 - 13:35
Post #122


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 11 October 2002
Skąd: Warszawa





CYTAT(the.wolf @ Thu, 17 Jun 2010 - 10:31) *
Ale Ty chyba masz 8tkm przebiegu, wiec pewnie idealnie czysto jeszcze...



Wyczyścić zawsze można :-)


--------------------
2021 Audi R8 V10
1991 Ferrari Testarossa
Go to the top of the page
 
+Quote Post
stempel72
post Thu, 17 Jun 2010 - 14:04
Post #123


Frequent User
Dołączył: Sun, 02 October 2005





Tylko po co na wyrost ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PiurielSR
post Thu, 17 Jun 2010 - 14:46
Post #124


Forum Killer
Dołączył: Sat, 17 November 2007
Skąd: Łódź





CYTAT(Elberoth @ Thu, 17 Jun 2010 - 13:35) *
Wyczyścić zawsze można :-)



OT.Mam kolegę, który ma podobny charakter...

Rano po imprezie jak wszyscy jeszcze śpią on już odkurza dywan laugh.gif

Wyczyścić zawsze można wink.gif


--------------------
╭∩╮〔︶︵︶〕╭∩╮
Go to the top of the page
 
+Quote Post
michalTT
post Thu, 17 Jun 2010 - 17:09
Post #125


Rookie
Dołączył: Sun, 13 June 2010





Tak jak obiecałem, wrzucam wykresy - na całe szczescie wszystko gra wink.gif a nawet lepiej.

Poniżej podaję wykresy. W niedalekiej przyszłości, nawet bardzo bliskiej zamierzam wrzucić trochę mocniejszych gratów. Dodam, że sam program już daje spore możliwości - 400ps i 600nm



Powiem szczerze, że jestem zaskoczony bardzo miło bardzo wysokim momentem obrotowym... biggrin.gif

Wyniki :

339.2 Km
479 Mn

Tym samym kieruję pytanie do znawców, chciałbym zmienić intercooler na znacznie większy, co polecacie żeby było kompatybilne z motorem 2.5 w RS'ce?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Igloo
post Thu, 17 Jun 2010 - 17:31
Post #126


Super User
Dołączył: Sun, 17 April 2005
Skąd: Trójmiasto





Zbyt nowy silnik zeby cos konkretnego doradzic jeszcze chyba nikt sie za niego powaznie w PL nie bral, wykres jakis pofalowany ale ta hamownia w kosakowie juz nie takie numery robila. Co do programu to dobra rada nie rob w v-techu ( dlaczego poszukaj tematow na forum, znajdziesz nie jeden ). Jak chcesz cos w samochodzie robi to podjedz do chlopakow z Tune-Up http://www.tune-up.pl/ , zrobia ci solidny program i ewentualnie doradza co i jak dalej bo moze sie okazac ze IC wcale w tym samochodzie nie jest problemem. Swoja droga jak wroce z zagranicznych wojazy checia bym zobaczyl jak takie TT RS chodzi smile.gif .
A tak pozatym to sorki za offtopa Sportmile
Go to the top of the page
 
+Quote Post
michalTT
post Thu, 17 Jun 2010 - 17:52
Post #127


Rookie
Dołączył: Sun, 13 June 2010





Igloo idzie spoko, 4.5 - 4.6 sek do 100 spokojnie da się zrobić, ale bez rewelacji.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sportmile
post Thu, 17 Jun 2010 - 21:27
Post #128


Forum Homee
Dołączył: Sat, 15 September 2007
Skąd: Warszawa





Oj widze widze potencjal. Zaworek tak pod lampa jest za chlodnica
Profilatyznie u Elba zaczalbym stosowac czyszczenie nie rozbierajac tylko srodkami w dolot.
Ostatnia porcja fotek . Auto pojechalo z zadowolonym wlascicielem ( mam nadzieje )
Na poklad wjechalo najlepsze zawieszenie bilstein pss9 bo ten system DRC to zlo jakich malo




--------------------
Najgorszy Tuning w Mieście
Go to the top of the page
 
+Quote Post
JJacek
post Thu, 17 Jun 2010 - 21:58
Post #129


Forum Killer
Dołączył: Thu, 13 April 2006





CYTAT(Sportmile @ Thu, 03 Jun 2010 - 13:34) *
JJacek zle zrozumiales slowo " inzynier " a ja tego nie sprecyzowalem. Mialem na mysli panow serwisantow. Co do kolektora hmm jakos musialem przeoczyc ten watek . Nie czytam kazdego watku bo nie mam na to czasu. Czytam wybiorczo i odpisuje wybiorczo. Skoro bronisz audi to wytlumacz dlaczego nie ma akcji serwisowych gdzie na gwarancji jest to robione. No bo chyba nie jestes po stronie uzytkownika ktory wydaje 400 tys zl po to by za pol roku ( bo lata po autostradach np ) miec 288 koni . Dla mnie ten motor to syf i nic ani nikt mnie nie przekona ze im poszlo. Trzeba bylo zostac przy 2.7 badz zbudowac na bazie 3.0 biturbo i wsadzic do budy b7 z tymi zabawkami. Zrobic 450 doladowanych koni i temat z bani. Wracajac do tematu mysle ze w okolicach wtorku sprawdzimy co przyniosly nasze zabiegi pielegnacyjne .

Ok jeśli chodzi o inżyniera to się nie zrozumieliśmy. Nie bronię Audi, apeluję do zdrowego rozsądku :-) Ktoś już przytoczył, że akcja w Skodzie jest. Audi jak widac ma inną politykę, ale to już z konstrukcją silnika nie ma nic wspólnego. Podejrzewam, że problem był jak najbardziej znany, tylko ktoś tam za biurkiem policzył ile to to kosztuje (nie czyszczenie podczas serwisu i oczekiwanie na skargi).
CYTAT(Sportmile @ Wed, 16 Jun 2010 - 19:56) *
Kierownikiem zamieszania okazal sie zaworek sad.gif . Zaworek ten znajdowal sie przy nadkolu gdzie wesolo na niego leje sie woda. Przekazywal do gruszki podcisnienie otwierac dodatkowy wlot w filtrze powietrza a tak naprawde to ze upuszczal powodowalo ze klapki w kolektorze ssacym sie nie otwieraly dajac wlasnie efekt braku gory. Dol byl ok auto wyrywalo sie i nie wywalalo zadnych bledow na kompie . Rozbieralem drugi raz i analizowalem o co chodzi bo wyniki po sofcie i czyszczeniu byly zalamujace. Efekt koncowy mam nadzieje ze zadowalajacy mimo ze brakuje jeszcze ponad 20 koni do przyslowiowej serii. Auto w tej chwili na seryjnym pozyczonym wydechu wiec pewnie na zrobionym 5 koni przybedzie bo tyle bylo po zmianie na - jak go zalozylismy i mierzylismy ile x pipe daje.
kierownik zamieszania

Czyli generalnie nie jest tak źle. Oczywiście z jednej strony babol z tym zaworkiem, ale z drugiej strony sprawa do załatwnia bez grubszych operacji. Pozostaje kwestia zmierzenia auta na seryjnym programie i bez czyszczenia (ale na to już za późno).
CYTAT(kiwi @ Tue, 01 Jun 2010 - 23:19) *
Z innej beczki znajomy odebrał audi a3 2,0 TDI CR...fabrycznie niby 170KM...wyszło 126 KM...ręce opadają......

CYTAT(kiwi @ Wed, 02 Jun 2010 - 22:05) *
Dla przykładu w A8 D3 4,2 nie FSI zużycie paliwa miasto wg producenta 17,3 l/100(335KM) w FSI 350 KM 15.7...lepiej wygląda lepiej.Tylko tego pierwszego silnika nie trzeba czyścic co 2 przegląd ( choc mocy też nie trzyma)

Problem jest w tym, że producenci podają moc wg. normy DIN, RL/EWG. Normy te przewidują pomiar na hamownii silnikowej w ściśle określonych warunkach z konkretnym osprzętem silnika. Dokładność pomiaru jeśli dobrze pamiętam to 1%, ale ono jest nie istotne akurat. Moc silnika powinna się zmieścić w +-5% wartości nominalnej jeśli dobrze pamiętam. Z tego mamy Z kolei hamownie podwoziowe jak nie trudno zauważyć nie są hamowniami silnikowymi, mierzą pośrednio moc na silniku. Dodatkowo dokładają swoje +-2% dokładności pomiaru (co w przypadku RS4 daje przedział 390 - 449 KM). Koniec końców za pomocą współczynników korygujących normują wynik do DIN czy RL/EWG. Jakiekolwiek sensacje związane z nie trzymaniem mocy bazujące na tych wynik są stanowczo przesadzone.
CYTAT(stempel72 @ Fri, 04 Jun 2010 - 17:44) *
Odpowiedz KT brzmiała, że mierzyłem na niecertyfikowanej hamowni (2 różne) wyniki 350-380 KM. Co śmieszne to w trybie Sport było po pare KM mniej. Jak coś to odkopię te ich wypociny i wkleję. Najlepsze jest stwierdzenie w każdej odpowiedzi na reklamację, że to nie wada tylko cecha produktu.

Jak by to powiedzieć ktoś im przemycił inżynierskie 'It's not a bug it's a feature'. Co do KT to pamiętam tego twojego posta:
CYTAT(stempel72 @ Fri, 23 Oct 2009 - 11:25) *
Oto kolejna odpowiedz na kolejną moją reklamację związaną z małą mocą RS4:
Witam,
Informujemy, że z przyczyn technicznych i organizacyjnych nie możemy na razie udzielić odpowiedzi na złożoną przez Pana reklamację. Zapewniamy jednak, że otrzyma Pan stanowisko w zgłoszonej sprawie. W przypadku pytań pozostajemy do Pana dyspozycji.
Z poważaniem
Barbara Kubczak
Jak zwykle ściemnianie. Może są chętni do nich wysłać podobne zgłoszenie ?

Jak nie trudno sprawdzić gdzieś tam w internecie pani Barbara kończyła 'Wyższą Szkołę Bankową w Poznaniu' więc ekspertem od wsparcia technicznego raczej nie zostanie. Chociaż co do hamownii to mają rację o czym już pisałem kilka linijek wyżej.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
stempel72
post Fri, 18 Jun 2010 - 09:02
Post #130


Frequent User
Dołączył: Sun, 02 October 2005





Sportmile, jak u siebie zaglądałem w tą klapkę co ma się otwierać w dolnej obudowie filtra powietrza, to na moje oko ona się nie otwiera co widać po kurzu wkoło tej klapki - jakby pracowała to byłby kurz poobcierany. Czyli jest prawdopodobne, że mam podobnie jak opisywany RS ?

Druga sprawa - montując kompresor wylatuje orginalny kolektor - jak wtedy oszukać czujniki położenia klapek w tym kolektorze ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
aw69
post Fri, 18 Jun 2010 - 16:02
Post #131


Forum Homee
Dołączył: Thu, 04 May 2006
Skąd: Zambrów





CYTAT
Druga sprawa - montując kompresor wylatuje orginalny kolektor - jak wtedy oszukać czujniki położenia klapek w tym kolektorze ?


Pierwsza sprawa co ty chcesz oszukiwać skoro seryjny dolot będzie wtedy zdemontowany ? A skoro ten zaworek powiedzmy ze i tak nie działa więc co mu za różnica czy otwiera tą klapke czy nie skoro jej tam nie będzie.....A druga sprawa to to że tak czy siak konieczna będzie zmiana oprogramowania którą dołancza producent kitu kompresora ew. tuner ktory bedzie stroił indwywidualnie, więc przypuszczam ze niektóre "oprzyrządowania" silnika będą poprostu wyłączone w sofcie.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
stempel72
post Fri, 18 Jun 2010 - 16:21
Post #132


Frequent User
Dołączył: Sun, 02 October 2005





OK AW69, poczekam na zdania Adama na ten temat. Seryjny dolot zostaje, lub może zostać jak kto woli. Te klapki niestety mają czujniki położenia. Ale pogadać zawsze miło, a w praktyce i tak wszystko wychodzi inaczej.

PS. PES do kitu dołącza dwa moduły elektroniczne, z których jeden ma symulować te klapki - widocznie mieli problem, żeby je wyłączyć.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
prnit
post Sat, 19 Jun 2010 - 10:19
Post #133


Forum Homee
Dołączył: Fri, 18 October 2002
Skąd: Warszawa i okolice





Ja tez kiedyś myślałem o kompresorze tyle ze troche sie zniechęciłem czasami jakie robiły auta z tymi konstrukcjami...przy ok 500KM auta te robiły niskie 12, oczywiscie na street cara to jest dobry czas ale te auta są poprostu za cięzkie zeby były mega killerami. Pozatym pojawiły się informacje ze nie wszystko jest tak różowo, ja bym zostawił Rs4 w spokoju, wychodzi pod 40 tysi a mozna tylko popsuć. Lepiej w tej cenie zrobić coś stricte do dragu.


--------------------
Kilka wariatów w garażu.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_Pablo vel 2hot_*
post Tue, 22 Jun 2010 - 01:12
Post #134









CYTAT(michalTT @ Thu, 17 Jun 2010 - 17:52) *
Igloo idzie spoko, 4.5 - 4.6 sek do 100 spokojnie da się zrobić, ale bez rewelacji.


@Jak na to auto to jest i tak dobry wynik o ile będzie powtarzalny biggrin.gif Auto narazie trzyma serie
i miejmy nadzieje, że tak będzie nadal przed modyfikacją. W jakim celu chcesz zmieniać intercooler?
Celujesz modyfikacją 450/500+? Jak

Odnośnie RS4 wiadomo, że jak w grę wchodzi custom dolot to nie ma tego problemu, tak więc problemu należy szukać
gdzie indziej. Moim zdaniem zaworek nie wpływa, aż tak na finalny wynik, żałuje że nie ma wyniku sprzed zmianą ECU,
ponieważ byłem ciekawy ile wyszło u P.Andrzeja.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
michalTT
post Tue, 22 Jun 2010 - 08:38
Post #135


Rookie
Dołączył: Sun, 13 June 2010





Pablo vel 2hot - wszystko wysłałem Ci na priva, ale spokojnie mogę tutaj umieścić info odnośnie aktualnych dostępnych modów za granicą które proponuje mi Avus i PP-Performance.

Avus - Sprawdzony mod, testowany od prawie roku - 460ps/640nm
PP-Performance - W trakcie testów - 480ps/650nm

Avus, wydaje się bardziej obcykany w temacie, dostałem od nich odpowiedź 1-2 tygodnie temu, że są już gotowi i zaadaptowali kompletnie sprawdzony mod do TTRS. Aktualnie czekam na więcej info od PP-performance, w sumie różnica 20 koni mechanicznych i 10'sięciu Nm. Niby mocniejszy program z modyfikacjami, ale ja wolę postawić na bezpieczeństwo. Czekam na odpowiedź od PP co w skład gratów chodzi przed programem.

Od Gracjana z V-techu słyszałem, że przy RS'kach od audi od samego filtra panelowego K&N, można zyskać 5-10ps... Proszę o zweryfikowanie tego przez użytkowników RS'ek.



A graty które zmienia Avus to :

+ Basic 340 PS/ 450 Nm to 460PS/ 640Nm
- ECU modification
- Exhaust system from turbo with race cat
- race air filter
- larger intercooler
- modified turbo charger incl.mounting



Pablo vel 2hot - napisz mi więcej o modyfikacjach na pw, bo to w sumie nie mój temat na forum i trochę nie powinienem się wpieprz*ć w temat RS4
Go to the top of the page
 
+Quote Post
michalTT
post Tue, 22 Jun 2010 - 09:50
Post #136


Rookie
Dołączył: Sun, 13 June 2010





CYTAT(stempel72 @ Mon, 14 Jun 2010 - 22:54) *
Audi robiło akcję serwisową odnośnie żle działających czujników ciśnienia paliwa.


no właśnie, ja miałem swego czasu problem z zacinaniem się mocy silnika na 1-2 biegu przy dużej przepustowości paliwa na maksymalnym depnięciu... żeby było śmiesznie już przeszło.
Taka czkawka podczas przyspieszenia, zatrzymywał się na 4000, 6000 obrotów i potem znowu jechał po 1-2 sekundach z pełną "parą"

Mam rozumieć, że coś jest na rzeczy biorąc pod uwagę z tego co napisałeś?


Sorki za DOUBLE posta.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Just
post Tue, 22 Jun 2010 - 10:00
Post #137


Forum Homee
Dołączył: Sun, 27 August 2006
Skąd: zza węgła





CYTAT(michalTT @ Tue, 22 Jun 2010 - 09:50) *
no właśnie, ja miałem swego czasu problem z zacinaniem się mocy silnika na 1-2 biegu przy dużej przepustowości paliwa na maksymalnym depnięciu... żeby było śmiesznie już przeszło.
Taka czkawka podczas przyspieszenia, zatrzymywał się na 4000, 6000 obrotów i potem znowu jechał po 1-2 sekundach z pełną "parą"

Sorki za DOUBLE posta.


OT: mam to samo sporadycznie w RS4 B5 - czasem przerywa miedzy 5-6 tys na jakies pol sekundy. Zdarza sie to tylko na 1m biegu i tylko jesli depne z wolnych.
Jak ruszam z obrotow, chocby 1500-2000 to wlasciwie sie nie zdaza.
Gdzie ten czujnik i czy to wyjdzie w logach, ewentualnie ktory kanal?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
stempel72
post Tue, 22 Jun 2010 - 14:05
Post #138


Frequent User
Dołączył: Sun, 02 October 2005





Z tego co pamiętam to Unitronic już jakiś czas temu stroił TTRS i ponoć nieżle to latało.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
JJacek
post Tue, 22 Jun 2010 - 14:07
Post #139


Forum Killer
Dołączył: Thu, 13 April 2006





CYTAT(Pablo vel 2hot @ Tue, 22 Jun 2010 - 01:12) *
Moim zdaniem zaworek nie wpływa, aż tak na finalny wynik, żałuje że nie ma wyniku sprzed zmianą ECU,
ponieważ byłem ciekawy ile wyszło u P.Andrzeja.

Czy możesz rozwinąć wypowiedź, dlaczego sądzisz, że nie ma to wpływu ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_Pablo vel 2hot_*
post Tue, 22 Jun 2010 - 15:44
Post #140









CYTAT(JJacek @ Tue, 22 Jun 2010 - 14:07) *
Czy możesz rozwinąć wypowiedź, dlaczego sądzisz, że nie ma to wpływu ?


Jacku, dlatego że to się wiąże z "systemem Sport" w RS4, czyli jak włączamy przycisk na kierownicy Sport to wtedy zawór się otwiera, czyli pobiera więcej powietrza
oraz układ wydechowy jest "wolny". Z Adamem instalowaliśmy airbox Gruppe M, więc ten zaworek jakby jest na 2 planie jeśli chodzi o jego funkcję - jak będę czyścił swój filtr to z ciekawości sprawdzę czy nie jest zaślepiony u mnie . Mogę sądzić, że jest to max 10-15KM nie więcej, ponieważ dalej nie mamy pewności w przypadku tego RS4, jaki był wynik sprzed modyfikacji ECU - chyba się z tym zgodzisz?
Go to the top of the page
 
+Quote Post

22 Stron V  « < 5 6 7 8 9 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Thursday, 19 June 2025 - 21:32