![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#61
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 22 July 2003 Skąd: www.gt-four.pl ![]() |
kilka wiadomości z frontu:
-silnik jest prawie złożony -chłodnica jest gruba -nowych szklanek jest bardzo dużo -w przyszłym tygodniu odpalamy ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() -------------------- GT-FOUR.pl Romanowski Classic Cars | www.gt-four.pl
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#62
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 13 October 2008 ![]() |
nooo premiera robi tup tup wielkimi krokami
![]() -------------------- Ford Fiesta MkIII N7A 238km 244 nm przeszlosc
Vauxhall Astra GTC Vauxhall Vectra 1.9CDTI |
|
|
![]()
Post
#63
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 22 July 2003 Skąd: www.gt-four.pl ![]() |
Trochę nowości
![]() -Silniczek w środku (jeszcze nie odpalany) -tył praktycznie złożony -wnętrze prawie kompletne -jutro składamy przód i pozostaje nam kilka drobnostek stylistycznych do wykończenia ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() -------------------- GT-FOUR.pl Romanowski Classic Cars | www.gt-four.pl
|
|
|
![]()
Post
#64
|
|
![]() Super User Dołączył: Fri, 22 June 2007 Skąd: O-ka ![]() |
czemu zostajecie przy seryjnym intercoolerem wodnym ? da rade z gt30 ??
-------------------- Było lekkie A4 2.7biT
Była Integra Type R JDM Jest Civic b16 gt35 |
|
|
![]()
Post
#65
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 27 July 2004 Skąd: Warszawa ![]() |
Brak tłumika drgań na kole pasowym nie stanowi problemu w tym silniku? Fajna kolorystyka. pozdr
-------------------- Pure driving, real racing...that makes me happy.
|
|
|
![]()
Post
#66
|
|
Rookie Dołączył: Wed, 17 February 2010 ![]() |
Może jakiś filmik jak to wszystko chodzi?
![]() |
|
|
![]()
Post
#67
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 29 January 2007 Skąd: Z Mercedesów i Hond ![]() |
Piękna sprawa, oj piękna ! Cały czas trzymam kciuki. Dawaj świeże info no i ten filmik
![]() ![]() Kolektor wydechowy ładny, ale przy takiej inwestycji wolał bym zrobić rury na giętarce trzpieniowej. 1. Czemu nie zdecydowałeś się na FMIC ? 2. Do jakiej mocy starcza kolektor dolotowy w S3gte ? Kolektor JUN można kupić już za 1000zł + oczywiście opłaty ![]() http://www.tougedistribution.com/item--Jun...nk--2015M-T001/ Powrót legendy. Projekt miazga po prostu wieki szacun. Ma Pan jeszcze duży zapas mocy. Sam silnik bez kucia wytrzymuje 600hp (wiedzę opieram na "GT" nr 127) Życzę powodzenia i kolejnej fajnej furki na polskich drogach jak i torach. Doczytaj jeszcze raz bo zapewne chodziło im o 2JZ-GTE z supry... I proszę Cię daj już spokój z komentarzami bo zaniżasz poziom i siejesz zamęt na forum. -------------------- Hondy i Mercedesy
Diagnozujesz czy zgadujesz ? Elektronika Diagnostyka i Serwis Mechaniczny. Współpraca z Monster Garaż-kompleksowe remonty silników. |
|
|
![]()
Post
#68
|
|
![]() Super User Dołączył: Fri, 22 June 2007 Skąd: O-ka ![]() |
Kolektor JUN można kupić już za 1000zł + oczywiście opłaty a nie przyadkiem 10000 pln ?? Kwota 275700.00 JPY - Japonia Przelicznik 0.0363 Wynik 10012.05 PLN - Polska tak wiec troche drogo jak za dolot ![]() prosimy o kolejna dawke fotek : ) -------------------- Było lekkie A4 2.7biT
Była Integra Type R JDM Jest Civic b16 gt35 |
|
|
![]()
Post
#69
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 29 January 2007 Skąd: Z Mercedesów i Hond ![]() |
Hehe fakt coś mi nie grało
![]() -------------------- Hondy i Mercedesy
Diagnozujesz czy zgadujesz ? Elektronika Diagnostyka i Serwis Mechaniczny. Współpraca z Monster Garaż-kompleksowe remonty silników. |
|
|
![]()
Post
#70
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 22 July 2003 Skąd: www.gt-four.pl ![]() |
Piękna sprawa, oj piękna ! Cały czas trzymam kciuki. Dawaj świeże info no i ten filmik ![]() ![]() Kolektor wydechowy ładny, ale przy takiej inwestycji wolał bym zrobić rury na giętarce trzpieniowej. jakiś konkretny powód, czy tylko estetyka?! Czemu nie zdecydowałeś się na FMIC ? a czemu powinienem się zdecydować? idziemy trochę inną drogą niż wszyscy ![]() o kolektorze dolotowym na razie nie myślałem - nie sądzę, żeby do tej mocy seryjny nie wydolił... fotki wkrótce... samochód jeszcze nie został odpalony - czekamy na kilka pierdółek od chłodzenia turbo, także trochę nam się przeciągnęło :/ -------------------- GT-FOUR.pl Romanowski Classic Cars | www.gt-four.pl
|
|
|
![]()
Post
#71
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 29 January 2007 Skąd: Z Mercedesów i Hond ![]() |
jakiś konkretny powód, czy tylko estetyka?! Mniejsze zawirowania i mniej zakłócone zjawiska falowe, można liczyć na kilka plusów z tego np mniejsze EGT czy płynniej wchodzący bost, mniejsze prawdopodobieństwo ewentualnych pęknięć i dostęp do trudno dostępnych miejsc (spawów) Ale czepiam się ![]() Jak wiadomo Chłopaki z SSG wiedzą jak robić kolektory także spoko a czemu powinienem się zdecydować? idziemy trochę inną drogą niż wszyscy ![]() Chodzi o to, że przy dłuższym upalaniu na torze temperatura w układach będzie rosła. W takie dni ja są teraz do tego z mocno dłubanym silnikiem wodny IC się nie sprawdza. Stąd te pytania. Często spotyka się sytuację, że w seryjnym samochodzie nie daje rady. powodzenia świetny projekt ![]() -------------------- Hondy i Mercedesy
Diagnozujesz czy zgadujesz ? Elektronika Diagnostyka i Serwis Mechaniczny. Współpraca z Monster Garaż-kompleksowe remonty silników. |
|
|
![]()
Post
#72
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 22 July 2003 Skąd: www.gt-four.pl ![]() |
wodny ic nie zostanie seryjny, także powinien dać radę
![]() a tymczasem jest już wydech wyspawany... więcej info na www.gt-four.pl ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() -------------------- GT-FOUR.pl Romanowski Classic Cars | www.gt-four.pl
|
|
|
![]()
Post
#73
|
|
Forum Killer Dołączył: Wed, 14 July 2004 Skąd: Rz ![]() |
4x EGT?
a jak z zegarami? na jendnym bedzie wyswietlana najwyzsza temp czy 4 osobne? -------------------- Quality means doing it right when no one is looking.
|
|
|
![]()
Post
#74
|
|
User Dołączył: Wed, 23 December 2009 Skąd: Irlandia ![]() |
super
![]() zycze powodzenia i szerokosci ![]() -------------------- Vectra B - Z22SC :) supercharged
GM Performance Division... |
|
|
![]()
Post
#75
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 22 July 2003 Skąd: www.gt-four.pl ![]() |
4x EGT? a jak z zegarami? na jendnym bedzie wyswietlana najwyzsza temp czy 4 osobne? Każda sonda ma swój osobny słupek na wyświetlaczu. Przerywaną linią jest zaznaczony limit, powyżej którego będzie ostrzegał. -------------------- GT-FOUR.pl Romanowski Classic Cars | www.gt-four.pl
|
|
|
![]()
Post
#76
|
|
![]() Rookie Dołączył: Mon, 22 February 2010 Skąd: wawa ![]() |
witam, pierwszy post na forum i juz zadam "nieprofesjonalne" pytanie
![]() A spryskiwacze reflektorów to z jakiego samochodu są ?? |
|
|
![]()
Post
#77
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 22 July 2003 Skąd: www.gt-four.pl ![]() |
witam, pierwszy post na forum i juz zadam "nieprofesjonalne" pytanie ![]() A spryskiwacze reflektorów to z jakiego samochodu są ?? oryginalne z celicy gt-four ![]() -------------------- GT-FOUR.pl Romanowski Classic Cars | www.gt-four.pl
|
|
|
![]()
Post
#78
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 22 July 2003 Skąd: www.gt-four.pl ![]() |
kolejna paczka rozpakowana a w niej:
-Stack -przewody hamulcowe -poli pod silnik końcówki do turbo (wreszcie) Więcej fotek i pełny opis na www.gt-four.pl zapraszam!!! ![]() ![]() ![]() ![]() -------------------- GT-FOUR.pl Romanowski Classic Cars | www.gt-four.pl
|
|
|
![]()
Post
#79
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 22 July 2003 Skąd: www.gt-four.pl ![]() |
no to celica odpalona
![]() więcej filmików - www.gt-four.pl -------------------- GT-FOUR.pl Romanowski Classic Cars | www.gt-four.pl
|
|
|
![]()
Post
#80
|
|
Forum Killer Dołączył: Mon, 19 September 2005 Skąd: Przasnysz ![]() |
No gratulację
![]() -------------------- Probe 2.2 TURBO GT
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Friday, 20 June 2025 - 06:57 |