Shoutbox 0 nowych PW 


25 Stron V  « < 2 3 4 5 6 > »   
Reply to this topicStart new topic
> GT-FOUR.pl - Classic and sport Toyota & Lexus car collection, Toyota Romanowski | www.gt-four.pl & GAZOOSHOP.pl |
TTE
post Thu, 17 Jun 2010 - 23:27
Post #61


Super User
Dołączył: Tue, 22 July 2003
Skąd: www.gt-four.pl





kilka wiadomości z frontu:
-silnik jest prawie złożony
-chłodnica jest gruba
-nowych szklanek jest bardzo dużo
-w przyszłym tygodniu odpalamy biggrin.gif







--------------------
GT-FOUR.pl Romanowski Classic Cars | www.gt-four.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Thu, 17 Jun 2010 - 23:27
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
Terror
post Fri, 18 Jun 2010 - 01:01
Post #62


Super User
Dołączył: Mon, 13 October 2008





nooo premiera robi tup tup wielkimi krokami wink.gif


--------------------
Ford Fiesta MkIII N7A 238km 244 nm przeszlosc

Vauxhall Astra GTC
Vauxhall Vectra 1.9CDTI
Go to the top of the page
 
+Quote Post
TTE
post Tue, 29 Jun 2010 - 21:40
Post #63


Super User
Dołączył: Tue, 22 July 2003
Skąd: www.gt-four.pl





Trochę nowości biggrin.gif
-Silniczek w środku (jeszcze nie odpalany)
-tył praktycznie złożony
-wnętrze prawie kompletne
-jutro składamy przód i pozostaje nam kilka drobnostek stylistycznych do wykończenia














--------------------
GT-FOUR.pl Romanowski Classic Cars | www.gt-four.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
sokol22
post Wed, 30 Jun 2010 - 11:40
Post #64


Super User
Dołączył: Fri, 22 June 2007
Skąd: O-ka





czemu zostajecie przy seryjnym intercoolerem wodnym ? da rade z gt30 ??


--------------------
Było lekkie A4 2.7biT
Była Integra Type R JDM
Jest Civic b16 gt35
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kenet
post Wed, 30 Jun 2010 - 13:56
Post #65


Forum Killer
Dołączył: Tue, 27 July 2004
Skąd: Warszawa





Brak tłumika drgań na kole pasowym nie stanowi problemu w tym silniku? Fajna kolorystyka. pozdr


--------------------
Pure driving, real racing...that makes me happy.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
MatiQ
post Wed, 07 Jul 2010 - 17:50
Post #66


Rookie
Dołączył: Wed, 17 February 2010





Może jakiś filmik jak to wszystko chodzi? biggrin.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Driftman
post Sun, 18 Jul 2010 - 16:28
Post #67


Forum Homee
Dołączył: Mon, 29 January 2007
Skąd: Z Mercedesów i Hond





Piękna sprawa, oj piękna ! Cały czas trzymam kciuki. Dawaj świeże info no i ten filmik wink.gif Czekamy biggrin.gif
Kolektor wydechowy ładny, ale przy takiej inwestycji wolał bym zrobić rury na giętarce trzpieniowej.
1. Czemu nie zdecydowałeś się na FMIC ?
2. Do jakiej mocy starcza kolektor dolotowy w S3gte ?

Kolektor JUN można kupić już za 1000zł + oczywiście opłaty


http://www.tougedistribution.com/item--Jun...nk--2015M-T001/

CYTAT(fan of tuning @ Thu, 13 May 2010 - 16:55) *
Powrót legendy. Projekt miazga po prostu wieki szacun. Ma Pan jeszcze duży zapas mocy. Sam silnik bez kucia wytrzymuje 600hp (wiedzę opieram na "GT" nr 127) Życzę powodzenia i kolejnej fajnej furki na polskich drogach jak i torach.

Doczytaj jeszcze raz bo zapewne chodziło im o 2JZ-GTE z supry...

I proszę Cię daj już spokój z komentarzami bo zaniżasz poziom i siejesz zamęt na forum.


--------------------
Hondy i Mercedesy
Diagnozujesz czy zgadujesz ?
Elektronika Diagnostyka i Serwis Mechaniczny.
Współpraca z Monster Garaż-kompleksowe remonty silników.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
sokol22
post Sun, 18 Jul 2010 - 17:29
Post #68


Super User
Dołączył: Fri, 22 June 2007
Skąd: O-ka





CYTAT(Driftman @ Sun, 18 Jul 2010 - 16:28) *
Kolektor JUN można kupić już za 1000zł + oczywiście opłaty

a nie przyadkiem 10000 pln ??

Kwota 275700.00 JPY - Japonia
Przelicznik 0.0363
Wynik 10012.05 PLN - Polska

tak wiec troche drogo jak za dolot smile.gif

prosimy o kolejna dawke fotek : )


--------------------
Było lekkie A4 2.7biT
Była Integra Type R JDM
Jest Civic b16 gt35
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Driftman
post Sun, 18 Jul 2010 - 17:41
Post #69


Forum Homee
Dołączył: Mon, 29 January 2007
Skąd: Z Mercedesów i Hond





Hehe fakt coś mi nie grało laugh.gif Zmyliła mnie informacja na stronie i się zakręciłem Our price: JPY ¥275,700 (PLN 9,999)


--------------------
Hondy i Mercedesy
Diagnozujesz czy zgadujesz ?
Elektronika Diagnostyka i Serwis Mechaniczny.
Współpraca z Monster Garaż-kompleksowe remonty silników.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
TTE
post Mon, 19 Jul 2010 - 22:40
Post #70


Super User
Dołączył: Tue, 22 July 2003
Skąd: www.gt-four.pl





CYTAT(Driftman @ Sun, 18 Jul 2010 - 16:28) *
Piękna sprawa, oj piękna ! Cały czas trzymam kciuki. Dawaj świeże info no i ten filmik wink.gif Czekamy biggrin.gif
Kolektor wydechowy ładny, ale przy takiej inwestycji wolał bym zrobić rury na giętarce trzpieniowej.

jakiś konkretny powód, czy tylko estetyka?!

CYTAT(Driftman @ Sun, 18 Jul 2010 - 16:28) *
Czemu nie zdecydowałeś się na FMIC ?

a czemu powinienem się zdecydować?
idziemy trochę inną drogą niż wszyscy smile.gif

o kolektorze dolotowym na razie nie myślałem - nie sądzę, żeby do tej mocy seryjny nie wydolił...

fotki wkrótce... samochód jeszcze nie został odpalony - czekamy na kilka pierdółek od chłodzenia turbo, także trochę nam się przeciągnęło :/


--------------------
GT-FOUR.pl Romanowski Classic Cars | www.gt-four.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Driftman
post Tue, 20 Jul 2010 - 10:02
Post #71


Forum Homee
Dołączył: Mon, 29 January 2007
Skąd: Z Mercedesów i Hond





CYTAT(TTE @ Mon, 19 Jul 2010 - 22:40) *
jakiś konkretny powód, czy tylko estetyka?!

Mniejsze zawirowania i mniej zakłócone zjawiska falowe, można liczyć na kilka plusów z tego np mniejsze EGT czy płynniej wchodzący bost, mniejsze prawdopodobieństwo ewentualnych pęknięć i dostęp do trudno dostępnych miejsc (spawów)
Ale czepiam się tongue.gif Miałem tylko na myśli, że przy tak poważnych inwestycjach kilka stów nie zrobiło by Ci różnicy.

Jak wiadomo Chłopaki z SSG wiedzą jak robić kolektory także spoko

CYTAT(TTE @ Mon, 19 Jul 2010 - 22:40) *
a czemu powinienem się zdecydować?
idziemy trochę inną drogą niż wszyscy smile.gif

Chodzi o to, że przy dłuższym upalaniu na torze temperatura w układach będzie rosła. W takie dni ja są teraz do tego z mocno dłubanym silnikiem wodny IC się nie sprawdza. Stąd te pytania. Często spotyka się sytuację, że w seryjnym samochodzie nie daje rady.

powodzenia świetny projekt smile.gif


--------------------
Hondy i Mercedesy
Diagnozujesz czy zgadujesz ?
Elektronika Diagnostyka i Serwis Mechaniczny.
Współpraca z Monster Garaż-kompleksowe remonty silników.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
TTE
post Mon, 26 Jul 2010 - 20:00
Post #72


Super User
Dołączył: Tue, 22 July 2003
Skąd: www.gt-four.pl





wodny ic nie zostanie seryjny, także powinien dać radę wink.gif

a tymczasem jest już wydech wyspawany...
więcej info na www.gt-four.pl wink.gif





--------------------
GT-FOUR.pl Romanowski Classic Cars | www.gt-four.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Skiba
post Tue, 27 Jul 2010 - 00:10
Post #73


Forum Killer
Dołączył: Wed, 14 July 2004
Skąd: Rz





4x EGT?
a jak z zegarami? na jendnym bedzie wyswietlana najwyzsza temp czy 4 osobne?


--------------------
Quality means doing it right when no one is looking.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
luki244
post Tue, 27 Jul 2010 - 01:51
Post #74


User
Dołączył: Wed, 23 December 2009
Skąd: Irlandia





super smile.gif bardzo mi sie podoba ten projekt
zycze powodzenia i szerokosci biggrin.gif


--------------------
Vectra B - Z22SC :) supercharged

GM Performance Division...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
TTE
post Tue, 27 Jul 2010 - 12:25
Post #75


Super User
Dołączył: Tue, 22 July 2003
Skąd: www.gt-four.pl





CYTAT(Neo3 @ Tue, 27 Jul 2010 - 00:10) *
4x EGT?
a jak z zegarami? na jendnym bedzie wyswietlana najwyzsza temp czy 4 osobne?

Każda sonda ma swój osobny słupek na wyświetlaczu.
Przerywaną linią jest zaznaczony limit, powyżej którego będzie ostrzegał.



--------------------
GT-FOUR.pl Romanowski Classic Cars | www.gt-four.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
solara
post Tue, 27 Jul 2010 - 21:49
Post #76


Rookie
Dołączył: Mon, 22 February 2010
Skąd: wawa





witam, pierwszy post na forum i juz zadam "nieprofesjonalne" pytanie smile.gif :

A spryskiwacze reflektorów to z jakiego samochodu są ??
Go to the top of the page
 
+Quote Post
TTE
post Wed, 28 Jul 2010 - 12:34
Post #77


Super User
Dołączył: Tue, 22 July 2003
Skąd: www.gt-four.pl





CYTAT(solara @ Tue, 27 Jul 2010 - 21:49) *
witam, pierwszy post na forum i juz zadam "nieprofesjonalne" pytanie smile.gif :

A spryskiwacze reflektorów to z jakiego samochodu są ??

oryginalne z celicy gt-four smile.gif


--------------------
GT-FOUR.pl Romanowski Classic Cars | www.gt-four.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
TTE
post Wed, 04 Aug 2010 - 09:33
Post #78


Super User
Dołączył: Tue, 22 July 2003
Skąd: www.gt-four.pl





kolejna paczka rozpakowana a w niej:
-Stack
-przewody hamulcowe
-poli pod silnik
końcówki do turbo (wreszcie)
Więcej fotek i pełny opis na www.gt-four.pl zapraszam!!!







--------------------
GT-FOUR.pl Romanowski Classic Cars | www.gt-four.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
TTE
post Sun, 15 Aug 2010 - 23:25
Post #79


Super User
Dołączył: Tue, 22 July 2003
Skąd: www.gt-four.pl





no to celica odpalona biggrin.gif


więcej filmików - www.gt-four.pl


--------------------
GT-FOUR.pl Romanowski Classic Cars | www.gt-four.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Bogdan9999
post Sun, 15 Aug 2010 - 23:38
Post #80


Forum Killer
Dołączył: Mon, 19 September 2005
Skąd: Przasnysz





No gratulację smile.gif Ale coś ciężko miała zagadać odpalaliście na seryjnym kompie ?


--------------------
Probe 2.2 TURBO GT
Go to the top of the page
 
+Quote Post

25 Stron V  « < 2 3 4 5 6 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Friday, 20 June 2025 - 06:57