Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: GT-FOUR.pl - Classic and sport Toyota & Lexus car collection
Racingforum - Drag, Drift & Time Attack - Racing Forum > racingforum.pl > Projekty i modyfikacje aut
Stron: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10
TTE
Zapraszamy na naszą stronę www.gt-four.pl, gdzie znajdziecie materiały dotyczące naszej kolekcji samochodów marki Toyota i Lexus - unikatowe, sportowe i z limitowanych serii auta z lat 80’tych i 90’tych.
Obecnie w naszej kolekcji znajdują się takie modele jak:
-Toyota Corolla AE86
-Toyota Corolla E9 GT-i
-Toyota Carina E GT-i
-Toyota MR2 SW10
-Toyota Celica ST165 4WD Turbo
-Toyota Celica ST165 4WD Turbo
-Toyota Celica ST185 4WD Turbo Carlos Sainz Limited Edition 3046/5000
-Toyota Celica ST185 4WD Turbo Carlos Sainz Limited Edition 2093/5000
-Toyota Celica ST205 GT-Four
-Toyota Celica ST205 GT-Four
-Toyota Supra MKIV Twin Turbo 15th Anniversary Limited Edition
-Lexus LS400
-Lexus IS200
-Lexus GS430 TTE
-Toyota Corolla Proto IFC
-Toyota GT86 Selection Flame Limited Edition
-Toyota Yaris GRMN 243/400
-Lexus GSF
-Lexus LC500 Superturismo
TTE
.
Olsen
Bosko,czerwona miazdzy wub.gif Czekam az niebieska bedzie skonczona bo bedzie jeszcze lepiej
CELICA FAN
Konrad moje zdanie znasz, czekam jeszcze na te Twoje hamulce, a co do strojenia to powtarzam TLKO Macpl!!!! On zna sie najlepiej, zapytaj na forum kogo chcesz..
Coobcio
JEdyne co to bym zrezygnował z tych aluminiowych nakrętek do kół które to się odkrecają jak się troszkę poupala i nagrzeje heble...
A tak to miodzio biggrin.gif
Terror
Ta niebieska jest boska wub.gif

powodzenia i czekam na zdjecia ukonczonej biggrin.gif
pawel1600
Piekne , kiedys takie 205 to bylo marzenie scietej glowy , obecnie wybralem imprezy bo bardziej praktyczne i latwiejsze w modyfikacjach wiec tym wiekszy szacun ze ktos w PL w koncu zabral sie za te piekne auta !!!
Wilu 20VT
Piękne auta pozazdrościć tylko!
celinskip
Dwa super samochody smile.gif Oby wiecej takich projektow!
Kenet
Dwa takie w rodzinie - marzenie. Jedna na upalanie, druga na lans. Powodzenia w składaniu tej niebieskiej!
TJung
Niesamowite projekty, gratulacje. Podziwiam te godziny ciężkiej pracy
raich
wydaje mi sie tylko czy na czerwonej przedni zderzak wyszedl ciemniej?...i rzuca sie w oczy??
TTE
Dzięki wszystkim za wasze opinie... Faktycznie mamy niezłą zajawkę na starsze Toyoty, także nie wykluczone, że to nie jest nasze ostateczne słowo w tym temacie smile.gif Mamy na oku jeszcze jedną fajną celiczkę, także może niedługo zmienimy logo na GT4 do potęgi "trzeciej" wink.gif

Co do zderzaka w czerwonej, to jest on delikatnie innego koloru i będzie poprawiany - zastosowaliśmy na nim trochę eksperymentalnie inny podkład niż na innych elementach i dlatego odcień jest lekko inny, także skorygujemy go wkrótce...
crup-nick
ohmy.gif ohmy.gif ohmy.gif
Niebieska miażdży- naprawde potężna maszyna
Czerwona - piękna aczkolwiek proponuje dorzucić wydech. Zastanawia mnie tylko jedna sprawa czy przednie lampy JDM to dobry pomysł na Polskie drogi wacko.gif
Gratuluje i życzę wspaniałych osiągów

PS nie moge doczekać się trzeciej...
Sluger
Auta kultowe ale dlaczego zrobiliście czerwonej zeza...? Te reflektory imo są tragiczne!

Pozdro
TTE
CYTAT(crup-nick @ Wed, 14 Apr 2010 - 19:02) *
Zastanawia mnie tylko jedna sprawa czy przednie lampy JDM to dobry pomysł na Polskie drogi wacko.gif

lampy ocywiście zostały dostosowane do polskich warunków smile.gif inaczej nie przeszłaby przeglądu... to bardzo popularna przeróbka w tych celicach...

CYTAT(Sluger @ Wed, 14 Apr 2010 - 19:27) *
Auta kultowe ale dlaczego zrobiliście czerwonej zeza...? Te reflektory imo są tragiczne!

nie bardzo rozumiem stwierdzenie "zeza"?! biggrin.gif
Sluger




a w serii jest:



wink.gif
rasta_fkp
Piękne maszynki, w drugiej nawet widzę swoją robotę laugh.gif

Liczę na to, że deseczka od pierwszej się u nas pojawi biggrin.gif
crup-nick
CYTAT(TTE @ Wed, 14 Apr 2010 - 19:36) *
lampy ocywiście zostały dostosowane do polskich warunków smile.gif inaczej nie przeszłaby przeglądu... to bardzo popularna przeróbka w tych celicach...


I to rozumiem smile.gif wypełni pro podejście
STOP angolom i wkładką pseudo xenon angry.gif
TTE
Sluger - dobre z tym zezem... biggrin.gif

Panowie, poszukuję inspiracji do montażu zbiornika do spryskiwaczy w bagażniku... musi mieć te 2-3 litry pojemności i być szczelny - jakieś pomysły co można wykorzystać?!
Tomekk2
Coś takiego może: http://allegro.pl/item995512370_bak_zbiorn...ga.html#gallery
Albo takiego: http://allegro.pl/item982287164_zbiornik_p...ory_wtrysk.html

2-3 litry są, uchwyty są, wystarczy dobry kształt sobie wybrać wink.gif
TTE
W ostatnich kilku dniach sporo się działo, więc po kolei opiszę najnowsze działania w moim projekcie. Samochód trafił już na dział blacharsko-lakierniczy w Toyota Radom, gdzie rozpoczęliśmy już prace przygotowawcze do lakierowania. Zostało przygotowane mocowanie do wlewu paliwa Sparco, co wymagało przekonstruowania obecnej klapki. Ale że specjalistów mamy świetnych to poradzili sobie z tym problemem. Została wykonana od podstaw nowa klapka, którą wspawano w karoserię, tak że nie będzie śladu. Przy okazji pozbyliśmy się miejsca montażowego anteny radiowej, która w przypadku tego auta będzie kompletnie niepotrzebna. Koło zapasowe idealnie wpasowało się w lukę, także nie ma potrzeby dorabiania jakiś dodatkowych wzmocnień.









Przyszła paczka z kolejnymi japońskimi produktami. Tym razem zamówienie z firmy HKS – dwutarczowe wyczynowe sprzęgło HKS, dolot powietrza i wzmacniany pasek rozrządu. Ponadto zamówienie z Earl’s Performance: chłodnica oleju, końcówki wężyków, przewody paliwowe i kilka pierdółek.







W czasie kiedy przygotowywany jest silnik, rozebraliśmy skrzynię biegów żeby sprawdzić czy wszystko z nią ok. Po dokładnych oględzinach okazało się, że koło drugiego biegu jest lekko zużyte, a ponieważ skrzynia będzie przenosić bardzo dużą moc, od razu zdecydowaliśmy się wymienić tą część. Przy okazji wsadzamy wszystkie nowe synchronizatory. Reszta elementów w skrzyni jest w idealnym stanie, także nie ma potrzeby nic więcej wymieniać.




















TTE
Dziś kolejny dzień prac nad niebieskim gt-stworem - tym razem pod hasłem "aerocatch".
Spinki trafiły na karbonową maskę i klapę. Było trochę zabawy z wycinaniem otworów, ale na szczęście obyło się bez ofiar - wszystko pięknie dopasowane i gotowe do montażu podczas składania furki...













R6
jest super i będzie piękne kolor zostaje ten sam tylko odnowiony ? jesli tak to genialnie sie spasuje z karbonem
wroobel
Konrad a jakie będzie przeznaczenie tego auta (mówię oczywiście o niebieskim)??. Bo widze klatkę - myślę tor, widzę teina SS - myslę ulica. Jak to w końcu jest??
TTE
CYTAT(wroobel @ Wed, 21 Apr 2010 - 11:30) *
Konrad a jakie będzie przeznaczenie tego auta (mówię oczywiście o niebieskim)??. Bo widze klatkę - myślę tor, widzę teina SS - myslę ulica. Jak to w końcu jest??

A więcej rzeczy przemawia za torem, czy za ulicą?
Samochód ma być typową torową zabawką na pojeżdżawki - tein jeżeli się nie spisze to zostanie zastąpiony przez inne zawieszenie. Wymiana trwa kilkanaście minut, więc problemu raczej nie będzie wink.gif smile.gif
CELICA FAN
A dlaczego Tein ma sie nie spisac? Ja tam nie narzekam.. Idac dalej takim tokiem myslowym trzeba by od razy Ohlinsa wsadzic.. unsure.gif
TTE
CYTAT(CELICA FAN @ Wed, 21 Apr 2010 - 22:16) *
A dlaczego Tein ma sie nie spisac? Ja tam nie narzekam.. Idac dalej takim tokiem myslowym trzeba by od razy Ohlinsa wsadzic.. unsure.gif

Ja jestem nastawiony raczej pozytywnie do TEIN'a, tylko słyszę i czytam opinie różnych osób że może nie spełnić moich oczekiwań - ale na szczęście będzie mi dane samemu to stwierdzić, także na pewno napiszę jakie są moje wrażenia. Ohlins'a zawsze można wsadzić - ale czy zdecydowanie wyższa cena i bardziej rozbudowane nastawy są mi aż tak potrzebne? Nie wiem - okaże się...
Nuttie
czym było psikane na biało przy wlewie paliwa pospawanym? Jakieś specjalne zabezpieczenie antykorozyjne, czy to zwykły ocynk na spawy? Coś na to jeszcze będzie?
TTE
na razie tymczasowo psiknęliśmy podkładem.. później wszystko pójdzie w podkładzie epoksydowym
TTE
Przyszły fotele! 2 sztuki Recaro Profi SPG – jedne z najlżejszych foteli na rynku – tylko 6.5 kg wagi. Konstrukcja skorupy jest z włókna szklanego, wykończenie w czerwonym welurze oraz czarne plecy skorupy dają naprawdę bardzo ładny efekt. Do montażu foteli służą dedykowane stalowe kątowniki Recaro, a wszystko to wsparte jest na dedykowanych do VI generacji celicy mocowaniach OMP. Niestety nie mam jeszcze kierownicy, żeby można było się dokładnie dopasować, ale poskręcaliśmy dziś wszystko, przymierzyłem się i wygląda na to że pozycja za kierownicą będzie idealna. Od razu podczas przymiarki do fotela zrobiliśmy odpowiednie mocowania pasów bezpieczeństwa. Odcinki piersiowe idealnie pasują do tylnej belki poprzecznej. Pas biodrowy od strony progu można spokojnie zamontować w miejscu mocowań seryjnych pasów, ale od strony tunelu musieliśmy wspawać od spodu nakrętki wzmocnione płytką stalową – jest to rozwiązanie przewidziane przez załącznik J regulaminu FIA, także na pewno będzie bezpiecznie. Dziś także rozpoczęły się prace nad ogołoceniem wnętrza gt-four’a z matr wygłuszających.













raich
Konrad naprawde super fotorelacja,przyciaga jednym slowem wink.gif
PiterOS
czerwoną widziałem w krk, szkoda, że tylko przejazdem... Może niebieską też zobaczę smile.gif
Powodzenia w kończeniu projektu
TTE
Tym razem dotarły do nas:
-listwa paliwowa SARD Racing
-wtryskiwacze RC 750
-twardsze i wytrzymalsze sprężynki Brian Crower
-Flansze do turbiny















rasta_fkp
Deseczka już schnie poflokowana biggrin.gif
TTE
no to pięknie.. mam nadzieję, że wyszła idealnie?! rolleyes.gif smile.gif

rasta_fkp
Bywało lepiej sad.gif





































Żartowałem jest jak zawsze profi biggrin.gif
TTE
Lekki update smile.gif
-wyflokowana deska
-wyścigowy aku
-obudowa aku
-większe zawory Ferrea
-zamki zaworowe Ferrea
-uszczelniacze zaworowe Ferrea
-karbonowe bloki pod spoiler
-wnętrze samochodu w podkładzie
-karbonowa kierownica Sparco (385g)

więcej zdjęć i info jak zwykle na www.gt-four.pl
zapraszam...
















TTE
buda w podkładzie smile.gif














fan of tuning
Powrót legendy. Projekt miazga po prostu wieki szacun. Ma Pan jeszcze duży zapas mocy. Sam silnik bez kucia wytrzymuje 600hp (wiedzę opieram na "GT" nr 127) Życzę powodzenia i kolejnej fajnej furki na polskich drogach jak i torach.
wroobel
QUOTE (fan of tuning @ Thu, 13 May 2010 - 16:55) *
........Sam silnik bez kucia wytrzymuje 600hp (wiedzę opieram na "GT" nr 127) .....


Proponuje zmienić czasopismo rolleyes.gif
pinin
Jeśli coś opierasz na GT, to na pewno "wiedzą" bym tego nie nazwał.

Dziel wszystko wyczytane w prasie przez 3, albo nawet więcej.
--orzech--
jestem pod wielkim wrażeniem......
oba auta rewelacyjne mimo, że lubie poprzednią wersje celiki...

jak tak oglądam relację to mi się aż chce złożyć drugą e30ke tylko i wyłącznie na tor wink.gif
fan of tuning
Dobra spoko są ludzie, którzy mają dużo większą wiedzę ode mnie i wieki szacun im się należy (ja jeszcze kończę gimnazjum i dopiero idę do technikum), ale apropos moich magazynów to lepiej jak LOST BOY napisał, to lepiej wszystko na PW walić żeby tematu nie zaśmiecać. Jeszcze raz wieli szacun na prawdę jestem pod ważeniem (prawie jak w grze św. pamięci Colina McRae rajdowe toyoty WRC) happy.gif
TTE
Klatka przygotowana do malowania - kolor czerwony... jutro malujemy!!!


nowa dostawa części:





więcej fotek i info jak zwykle na www.gt-four.pl
Zyniu
duzo zbiles z wagi na tylnej klapie????
CELICA FAN
Konrad, kto tak ładnie wyspawał kolektor?
Bogdan9999
Wszystko ślicznie ale z tymi lusterkami to już przegięcie moim zdaniem. Formuły pierwszej z tego nie zrobisz a na wygładzę straci masakrycznie. Mam nadziej że nie będziesz pchał wszystkiego co tuningowe coś w stylu wieś tańczy i śpiewa.
KAMILcom
seryjne lusterka mają słabą widoczność że trzeba je zmieniać? szkoda że nie są z karbonu jak reszta części smile.gif
co do auta to szacuneczek. szykuje sie coś nowego a nie kolejne subaru wink.gif
TTE
CYTAT(Zyniu @ Mon, 17 May 2010 - 21:42) *
duzo zbiles z wagi na tylnej klapie????

nie wiem - nie ważyłem tych elementów. Zważyłem samochód przed rozpoczęciem i zważę po wszystkim...

CYTAT(CELICA FAN @ Mon, 17 May 2010 - 21:46) *
Konrad, kto tak ładnie wyspawał kolektor?

SSG

CYTAT(Bogdan9999 @ Tue, 18 May 2010 - 16:23) *
Wszystko ślicznie ale z tymi lusterkami to już przegięcie moim zdaniem. Formuły pierwszej z tego nie zrobisz a na wygładzę straci masakrycznie. Mam nadziej że nie będziesz pchał wszystkiego co tuningowe coś w stylu wieś tańczy i śpiewa.

Lusterka kupiłem tak naprawdę na próbę.
Po pierwsze nie mam żadnych mocowań do nich. Po drugie jak już będę takie montował to założę karbonowe. A po trzecie, to nie zamierzam z tego robić F1, tylko zbić masę - mam nadzieję, że trzymałeś kiedyś seryjne lusterko w ręku, które ma elektryczne sterowanie?! Jedno waży na luzaku 2.5 - 3 kg... a te małe chyba kilkadziesiąt gramsów smile.gif więc różnica jest - ale jak napisałem - jak wykminię mocowanie to zamontuję karbonowe.
A tuningowych akcentów to w tym samochodzie będzie totalne minimum - żadnych spoilerów itp...

a to dzisiejsze foty kilka minut po wyjechaniu z kabiny biggrin.gif

To jest wersja lo-fi głównej zawartości. Aby zobaczyć pełną wersję z większą zawartością, obrazkami i formatowaniem proszę kliknij tutaj.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.