![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#41
|
|
User Dołączył: Tue, 10 October 2006 Skąd: wwa ![]() |
........Sam silnik bez kucia wytrzymuje 600hp (wiedzę opieram na "GT" nr 127) ..... Proponuje zmienić czasopismo ![]() -------------------- TypeRA
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#42
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 24 November 2004 Skąd: Warszawa - Wawer ![]() |
Jeśli coś opierasz na GT, to na pewno "wiedzą" bym tego nie nazwał.
Dziel wszystko wyczytane w prasie przez 3, albo nawet więcej. -------------------- | Pinin Racing | Warsaw Speed Team | Prorace | TheTechGuy |
'96 CaliforniaCento www.facebook.com/dragracingsafety |
|
|
![]()
Post
#43
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 28 July 2003 Skąd: Bydgoszcz ![]() |
jestem pod wielkim wrażeniem......
oba auta rewelacyjne mimo, że lubie poprzednią wersje celiki... jak tak oglądam relację to mi się aż chce złożyć drugą e30ke tylko i wyłącznie na tor ![]() -------------------- Życie jest za krótkie aby jeździć wolno....
BMW 318is E30 - 343KM i 365Nm 300c Hemi AWD - 340KM i 524Nm - było Leon Top Sport 4s 1.9 TDI - 233KM i 465Nm - było Saxo VTS 1.6 - 119KM i 145Nm - było |
|
|
gość_fan of tuning_* |
![]()
Post
#44
|
![]() |
Dobra spoko są ludzie, którzy mają dużo większą wiedzę ode mnie i wieki szacun im się należy (ja jeszcze kończę gimnazjum i dopiero idę do technikum), ale apropos moich magazynów to lepiej jak LOST BOY napisał, to lepiej wszystko na PW walić żeby tematu nie zaśmiecać. Jeszcze raz wieli szacun na prawdę jestem pod ważeniem (prawie jak w grze św. pamięci Colina McRae rajdowe toyoty WRC)
![]() |
|
|
![]()
Post
#45
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 22 July 2003 Skąd: www.gt-four.pl ![]() |
Klatka przygotowana do malowania - kolor czerwony... jutro malujemy!!!
![]() nowa dostawa części: ![]() ![]() ![]() ![]() więcej fotek i info jak zwykle na www.gt-four.pl -------------------- GT-FOUR.pl Romanowski Classic Cars | www.gt-four.pl
|
|
|
![]()
Post
#46
|
|
User Dołączył: Thu, 08 November 2007 ![]() |
duzo zbiles z wagi na tylnej klapie????
|
|
|
![]()
Post
#47
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Thu, 23 February 2006 Skąd: Kraków ![]() |
Konrad, kto tak ładnie wyspawał kolektor?
-------------------- Celica Caros Sainz, Outback, Legacy, Q3. Jeszcze sie driftrajka na bazie taczek buduje :)
|
|
|
![]()
Post
#48
|
|
Forum Killer Dołączył: Mon, 19 September 2005 Skąd: Przasnysz ![]() |
Wszystko ślicznie ale z tymi lusterkami to już przegięcie moim zdaniem. Formuły pierwszej z tego nie zrobisz a na wygładzę straci masakrycznie. Mam nadziej że nie będziesz pchał wszystkiego co tuningowe coś w stylu wieś tańczy i śpiewa.
-------------------- Probe 2.2 TURBO GT
|
|
|
![]()
Post
#49
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 13 March 2007 Skąd: WGM ![]() |
seryjne lusterka mają słabą widoczność że trzeba je zmieniać? szkoda że nie są z karbonu jak reszta części
![]() co do auta to szacuneczek. szykuje sie coś nowego a nie kolejne subaru ![]() -------------------- size is nothing... boost is EVERYTHING
|
|
|
![]()
Post
#50
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 22 July 2003 Skąd: www.gt-four.pl ![]() |
duzo zbiles z wagi na tylnej klapie???? nie wiem - nie ważyłem tych elementów. Zważyłem samochód przed rozpoczęciem i zważę po wszystkim... Konrad, kto tak ładnie wyspawał kolektor? SSG Wszystko ślicznie ale z tymi lusterkami to już przegięcie moim zdaniem. Formuły pierwszej z tego nie zrobisz a na wygładzę straci masakrycznie. Mam nadziej że nie będziesz pchał wszystkiego co tuningowe coś w stylu wieś tańczy i śpiewa. Lusterka kupiłem tak naprawdę na próbę. Po pierwsze nie mam żadnych mocowań do nich. Po drugie jak już będę takie montował to założę karbonowe. A po trzecie, to nie zamierzam z tego robić F1, tylko zbić masę - mam nadzieję, że trzymałeś kiedyś seryjne lusterko w ręku, które ma elektryczne sterowanie?! Jedno waży na luzaku 2.5 - 3 kg... a te małe chyba kilkadziesiąt gramsów ![]() A tuningowych akcentów to w tym samochodzie będzie totalne minimum - żadnych spoilerów itp... a to dzisiejsze foty kilka minut po wyjechaniu z kabiny ![]() ![]() ![]() -------------------- GT-FOUR.pl Romanowski Classic Cars | www.gt-four.pl
|
|
|
![]()
Post
#51
|
|
![]() Super User Dołączył: Thu, 03 February 2005 Skąd: Bydgoszcz ![]() |
niesamowita jest ta budowa, chyba jedno z bardziej doinwestowanych aut tutaj. I dobrze, ze nie kolejne białe
![]() Czekam na kolejne newsy ![]() -------------------- 15" TOYOTA GT86 HKS Supercharger
23" Skoda Octavia IV |
|
|
![]()
Post
#52
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 22 July 2003 Skąd: www.gt-four.pl ![]() |
Najnowsze fotki.
Polakierowane wnętrze na białą perłę w macie Polakierowana klatka na czerwono (połysk) Głowica i blok po obróbce ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() -------------------- GT-FOUR.pl Romanowski Classic Cars | www.gt-four.pl
|
|
|
![]()
Post
#53
|
|
![]() User Dołączył: Tue, 21 August 2007 Skąd: Kraków ![]() |
Wielki szacun , co do lusterek to faktycznie moze warto pomyslec o takch karbonach jak jedzily fabryczne 205
|
|
|
![]()
Post
#54
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 23 January 2007 Skąd: Wawa ![]() |
Na jakim SA będzie strojona?
-------------------- TP 1:49,856 FWD
Focus 1.6 100 km - Daily Focus 2.0T 370 km - Track |
|
|
![]()
Post
#55
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Thu, 23 February 2006 Skąd: Kraków ![]() |
Na jakim SA będzie strojona? Pisał wczesniej ze na AEM ie. -------------------- Celica Caros Sainz, Outback, Legacy, Q3. Jeszcze sie driftrajka na bazie taczek buduje :)
|
|
|
![]()
Post
#56
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 23 January 2007 Skąd: Wawa ![]() |
A to sorka za przeoczenie - Good Choice
![]() -------------------- TP 1:49,856 FWD
Focus 1.6 100 km - Daily Focus 2.0T 370 km - Track |
|
|
![]()
Post
#57
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 22 July 2003 Skąd: www.gt-four.pl ![]() |
po dzisiejszym lakierowaniu
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() -------------------- GT-FOUR.pl Romanowski Classic Cars | www.gt-four.pl
|
|
|
![]()
Post
#58
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Wed, 05 September 2007 Skąd: SS ![]() |
O fuck biała perła, wygląda ślicznie!
-------------------- www.premium-detailing.pl
Coupe 20VT, M5 e60, Pug 106 Rallye |
|
|
![]()
Post
#59
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 22 July 2003 Skąd: www.gt-four.pl ![]() |
wjechał tein i stabilizatory... furka stoi na kołach i jest gotowa do wrzucenia silnika - myślę, że zaplanowana na lipiec premiera jest cały czas w zasięgu...
![]() ![]() ![]() ![]() -------------------- GT-FOUR.pl Romanowski Classic Cars | www.gt-four.pl
|
|
|
![]()
Post
#60
|
|
User Dołączył: Tue, 01 June 2010 Skąd: Rzeszów ![]() |
Kawał dobrej roboty,ale gdy zobaczylem ostatnie zdjecia spodziewalem sie czerwonego auta a tutaj biała perła wygląd zaje....czekam na efekt koncowy i powodzenia zycze;)
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Thursday, 19 June 2025 - 14:18 |