![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#321
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 22 July 2003 Skąd: www.gt-four.pl ![]() |
2015 rozpoczynamy od…
kupna drugiego egzemplarza Celicy ST165. Auto totalnie seryjne, ze Szwajcarii i z przebiegiem 84000km ![]() ![]() ![]() ![]() więcej: http://www.gt-four.pl/2015/01/09/198/kolej...naszej-kolekcji -------------------- GT-FOUR.pl Romanowski Classic Cars | www.gt-four.pl
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
gość_gucior_* |
![]()
Post
#322
|
![]() |
Niezle znalezisko -
Auto wuglada jakby mialo 3 miesiace i 2k km przejechane |
|
|
![]()
Post
#323
|
|
![]() Super User Dołączył: Fri, 21 January 2005 ![]() |
pyszny wózek... nie zazdroszczę... zawiszczę
![]() kiedyś to robili auta... -------------------- Za szybko jechałem? Nie. Za nisko Pan leciał....
323 GTR user |
|
|
![]()
Post
#324
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Fri, 26 January 2007 Skąd: Marki - kiedyś W-Wa Wawer ![]() |
Super auto - do tej pory pamiętam jak Polak taka zamiatał na Karowej podczas rajdu Barbórki .
-------------------- Jak to na forach bywa na początku pomagają a później się wymądrzają ...
Teraz Pług-407SW 2.2HDI Twin-Turbo, Mercedes W201 E230 Youngtimer w poszukiwaniu Supry MK3 7MGTE |
|
|
![]()
Post
#325
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 22 July 2003 Skąd: www.gt-four.pl ![]() |
Supra pod koniec jesieni zaczęła lekko dymić, więc poradziliśmy sobie z tym rozwiązując problem w tzw. "naszym stylu"
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() więcej: http://www.gt-four.pl/2015/02/02/199/supra...-zupelnie-nowym -------------------- GT-FOUR.pl Romanowski Classic Cars | www.gt-four.pl
|
|
|
![]()
Post
#326
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 25 January 2006 Skąd: Krosno ![]() |
Tak z ciekawości, ile kosztuje taka nowa głowica ?
-------------------- EVO X 590/740
Cooper S R56 |
|
|
![]()
Post
#327
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 03 January 2010 ![]() |
To jest już takie zboczenie motoryzacyjno-Toyotowe ale podba mi sie
![]() |
|
|
![]()
Post
#328
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 22 July 2003 Skąd: www.gt-four.pl ![]() |
Silnik już składamy, myślę że do końca tego tygodnia powinien mruczeć pod maską ![]() ![]() ![]() ![]() więcej: http://www.gt-four.pl/2015/02/17/200/silni...tce-odpalenie... -------------------- GT-FOUR.pl Romanowski Classic Cars | www.gt-four.pl
|
|
|
![]()
Post
#329
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 07 January 2009 Skąd: Rzeszów ![]() |
Z czego są te "oringi" uszczelniające połączenie kolektory-turbosprężarki? Pierwszy raz widzę takie rozwiązanie.
-------------------- RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance |
|
|
![]()
Post
#330
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 22 July 2003 Skąd: www.gt-four.pl ![]() |
Z czego są te "oringi" uszczelniające połączenie kolektory-turbosprężarki? Pierwszy raz widzę takie rozwiązanie. są pewnie z jakiejś wzmacnianej stali. Z jednej strony rozwiązanie spoko, bo można rozkręcać turbinę na części i wymieniać poszczególne elementy, a z drugiej np. u mnie pojawił się problem, bo przy rozkręcaniu jedną ze śrub trzeba było rozcinać, bo była mocno zapieczona i znalezienie drugiej takiej samej graniczy z cudem - na szczęście są dobrzy ludzie na świecie (zaglądający na to forum) i poratowali w potrzbie ![]() -------------------- GT-FOUR.pl Romanowski Classic Cars | www.gt-four.pl
|
|
|
![]()
Post
#331
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sat, 24 April 2010 ![]() |
thx rado! nie ma problemu ![]() Z czego są te "oringi" uszczelniające połączenie kolektory-turbosprężarki? Pierwszy raz widzę takie rozwiązanie. te oringi są jeszsze o tyle fajne, że możesz sobie przekręcić zimną muszlę, co bardzo ułatwia np. w GT4 zmianę cooler'a z wodnego na FMIC, na swoich turbinach widziałem, że są tam 3 znaczniki ustawień zimnej muszli w stosunku do gorącej - tak jakby ustawienia dla kilku modeli aut - Celica, MR2... -------------------- ST205 street & ST185 rally & GSXR1000 K7 street & GSXR600 K4 track & ZXR400 track
|
|
|
![]()
Post
#332
|
|
Frequent User Dołączył: Sat, 23 March 2013 ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#333
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sat, 24 April 2010 ![]() |
czemu mi sie wydaje ze on pytal o to ? a wy chyba mowicie o czyms innym ? ![]() rzeczywiscie nie doczytalismy pytania... widocznie spece z Toyoty wyliczyli, ze obydwa kolektrory musza byc polaczone, wyglada to na elastyczny lacznik - wg manuala sprawdzac nalezy wymiary obydwu kolektorow oddzielnie, wiec tutaj pewnie kwestia wagi i naprezen (jakby chcieli zrobic jeden dlugi kolektor z dwoma wyjsciami) -------------------- ST205 street & ST185 rally & GSXR1000 K7 street & GSXR600 K4 track & ZXR400 track
|
|
|
![]()
Post
#334
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 08 November 2004 Skąd: Wawa/Kobyłka/Radzymin ![]() |
a mnie się wydawało, że pytał o te oringi, które uszczelniają połączenie turbin/y z kolektorem
![]() -------------------- Audi 80 2.2 20V turbo quattro by STREET LANE GARAGE
Holset HX35 VEMS Powered 415KM/490Nm ET 11,62 - tak było... Holset Hybrid EMU Powered 460KM/540Nm Power Slider - YEAH BABY :D |
|
|
![]()
Post
#335
|
|
ProRacingTechnology Dołączył: Tue, 15 October 2002 Skąd: Marki k/Warszawy ![]() |
Nadal nie wiesz, o co było pytanie. Chodzi o pierścienie, które są na flanszy styku kolektor turbosprężarka.
-------------------- UNIT Racing
|
|
|
![]()
Post
#336
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sat, 24 April 2010 ![]() |
pewnie pytajacy juz sam zapomnial o tym pytaniu
![]() ![]() btw. TTE w Twojej stajni widziałbym jeszcze jedną zabawkę - Suprę TT drift spec, to byłaby wisienka na tym całym torcie ![]() -------------------- ST205 street & ST185 rally & GSXR1000 K7 street & GSXR600 K4 track & ZXR400 track
|
|
|
![]()
Post
#337
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 01 January 2013 Skąd: SAS garage :) ![]() |
Lepsza byłaby JGTC replika z 3sgte pod maską
![]() Ten oring to po prostu uszczelnienie według mnie. -------------------- _http://400metrow.pl
|
|
|
![]()
Post
#338
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sat, 24 April 2010 ![]() |
Lepsza byłaby JGTC replika z 3sgte pod maską ![]() tylko tym nie ma za bardzo gdzie jezdzic bo tylko Poznań, no i torowe już jest ST205, a drift-suprą fajnie byłby się pokazać chociaż na drift open -------------------- ST205 street & ST185 rally & GSXR1000 K7 street & GSXR600 K4 track & ZXR400 track
|
|
|
![]()
Post
#339
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 07 January 2009 Skąd: Rzeszów ![]() |
Pytający był na wczasach, na których nie używał telefonu i komputera dla odmiany.
Jak już rozwiązaliście zagadkę o co pytałem to odpowiedz ktoś proszę na to co zapytałem, czyli Z CZEGO SĄ zrobione, to, że to uszczelnienie - wiem, ciężko nie było na to wpaść. ![]() Podobne oringi kojarzę na łączeniach rur w mitycznym E36 328 w układzie wydechowym. W razie ponownych wątpliwości użyłem zaawansowanego programu graficznego - o to mi chodzi: ![]() -------------------- RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance |
|
|
![]()
Post
#340
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 22 July 2003 Skąd: www.gt-four.pl ![]() |
kurde, to zupełnie nie zrozumiałem pytania
![]() ![]() ![]() p.s. w kwestii uzupełnienia kolekcji, są oczywiście jakieś pomysły ale żaden nie przewiduje Supry do driftu, który wg. mnie jest po prostu nudny ![]() ![]() -------------------- GT-FOUR.pl Romanowski Classic Cars | www.gt-four.pl
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Saturday, 21 June 2025 - 07:12 |