Shoutbox 0 nowych PW 


25 Stron V  « < 15 16 17 18 19 > »   
Reply to this topicStart new topic
> GT-FOUR.pl - Classic and sport Toyota & Lexus car collection, Toyota Romanowski | www.gt-four.pl & GAZOOSHOP.pl |
TTE
post Fri, 09 Jan 2015 - 19:30
Post #321


Super User
Dołączył: Tue, 22 July 2003
Skąd: www.gt-four.pl





2015 rozpoczynamy od…
kupna drugiego egzemplarza Celicy ST165. Auto totalnie seryjne, ze Szwajcarii i z przebiegiem 84000km





więcej:
http://www.gt-four.pl/2015/01/09/198/kolej...naszej-kolekcji


--------------------
GT-FOUR.pl Romanowski Classic Cars | www.gt-four.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Fri, 09 Jan 2015 - 19:30
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
gość_gucior_*
post Sat, 10 Jan 2015 - 23:51
Post #322









Niezle znalezisko -
Auto wuglada jakby mialo 3 miesiace i 2k km przejechane
Go to the top of the page
 
+Quote Post
STRYJA
post Tue, 13 Jan 2015 - 18:28
Post #323


Super User
Dołączył: Fri, 21 January 2005





pyszny wózek... nie zazdroszczę... zawiszczę smile.gif
kiedyś to robili auta...


--------------------
Za szybko jechałem? Nie. Za nisko Pan leciał....
323 GTR user
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wojtek_GTX
post Wed, 14 Jan 2015 - 12:56
Post #324


Forum Killer
Dołączył: Fri, 26 January 2007
Skąd: Marki - kiedyś W-Wa Wawer





Super auto - do tej pory pamiętam jak Polak taka zamiatał na Karowej podczas rajdu Barbórki .


--------------------
Jak to na forach bywa na początku pomagają a później się wymądrzają ...

Teraz Pług-407SW 2.2HDI Twin-Turbo, Mercedes W201 E230 Youngtimer w poszukiwaniu Supry MK3 7MGTE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
TTE
post Mon, 02 Feb 2015 - 12:34
Post #325


Super User
Dołączył: Tue, 22 July 2003
Skąd: www.gt-four.pl





Supra pod koniec jesieni zaczęła lekko dymić, więc poradziliśmy sobie z tym rozwiązując problem w tzw. "naszym stylu" smile.gif





więcej:
http://www.gt-four.pl/2015/02/02/199/supra...-zupelnie-nowym


--------------------
GT-FOUR.pl Romanowski Classic Cars | www.gt-four.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wojtek
post Mon, 02 Feb 2015 - 15:26
Post #326


Forum Homee
Dołączył: Wed, 25 January 2006
Skąd: Krosno





Tak z ciekawości, ile kosztuje taka nowa głowica ?


--------------------
EVO X 590/740
Cooper S R56
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mlody1921
post Mon, 02 Feb 2015 - 17:15
Post #327


Forum Homee
Dołączył: Sun, 03 January 2010





To jest już takie zboczenie motoryzacyjno-Toyotowe ale podba mi sie biggrin.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
TTE
post Tue, 17 Feb 2015 - 15:12
Post #328


Super User
Dołączył: Tue, 22 July 2003
Skąd: www.gt-four.pl






Silnik już składamy, myślę że do końca tego tygodnia powinien mruczeć pod maską smile.gif




więcej:
http://www.gt-four.pl/2015/02/17/200/silni...tce-odpalenie...


--------------------
GT-FOUR.pl Romanowski Classic Cars | www.gt-four.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mis
post Tue, 17 Feb 2015 - 23:18
Post #329


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 07 January 2009
Skąd: Rzeszów





Z czego są te "oringi" uszczelniające połączenie kolektory-turbosprężarki? Pierwszy raz widzę takie rozwiązanie.


--------------------
RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance
Go to the top of the page
 
+Quote Post
TTE
post Wed, 18 Feb 2015 - 11:07
Post #330


Super User
Dołączył: Tue, 22 July 2003
Skąd: www.gt-four.pl





CYTAT(Mis @ Tue, 17 Feb 2015 - 23:18) *
Z czego są te "oringi" uszczelniające połączenie kolektory-turbosprężarki? Pierwszy raz widzę takie rozwiązanie.

są pewnie z jakiejś wzmacnianej stali. Z jednej strony rozwiązanie spoko, bo można rozkręcać turbinę na części i wymieniać poszczególne elementy, a z drugiej np. u mnie pojawił się problem, bo przy rozkręcaniu jedną ze śrub trzeba było rozcinać, bo była mocno zapieczona i znalezienie drugiej takiej samej graniczy z cudem - na szczęście są dobrzy ludzie na świecie (zaglądający na to forum) i poratowali w potrzbie wink.gif thx rado!


--------------------
GT-FOUR.pl Romanowski Classic Cars | www.gt-four.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rado00
post Wed, 18 Feb 2015 - 14:22
Post #331


Frequent User
Dołączył: Sat, 24 April 2010





CYTAT(TTE @ Wed, 18 Feb 2015 - 11:07) *
thx rado!


nie ma problemu smile.gif

CYTAT(Mis @ Tue, 17 Feb 2015 - 23:18) *
Z czego są te "oringi" uszczelniające połączenie kolektory-turbosprężarki? Pierwszy raz widzę takie rozwiązanie.


te oringi są jeszsze o tyle fajne, że możesz sobie przekręcić zimną muszlę, co bardzo ułatwia np. w GT4 zmianę cooler'a z wodnego na FMIC, na swoich turbinach widziałem, że są tam 3 znaczniki ustawień zimnej muszli w stosunku do gorącej - tak jakby ustawienia dla kilku modeli aut - Celica, MR2...


--------------------
ST205 street & ST185 rally & GSXR1000 K7 street & GSXR600 K4 track & ZXR400 track
Go to the top of the page
 
+Quote Post
wymiot
post Wed, 18 Feb 2015 - 20:30
Post #332


Frequent User
Dołączył: Sat, 23 March 2013





CYTAT(TTE @ Tue, 17 Feb 2015 - 15:12) *
Silnik już składamy, myślę że do końca tego tygodnia powinien mruczeć pod maską smile.gif

czemu mi sie wydaje ze on pytal o to ? a wy chyba mowicie o czyms innym ? biggrin.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rado00
post Thu, 19 Feb 2015 - 12:45
Post #333


Frequent User
Dołączył: Sat, 24 April 2010





CYTAT(wymiot @ Wed, 18 Feb 2015 - 20:30) *
czemu mi sie wydaje ze on pytal o to ? a wy chyba mowicie o czyms innym ? biggrin.gif


rzeczywiscie nie doczytalismy pytania... widocznie spece z Toyoty wyliczyli, ze obydwa kolektrory musza byc polaczone, wyglada to na elastyczny lacznik - wg manuala sprawdzac nalezy wymiary obydwu kolektorow oddzielnie, wiec tutaj pewnie kwestia wagi i naprezen (jakby chcieli zrobic jeden dlugi kolektor z dwoma wyjsciami)


--------------------
ST205 street & ST185 rally & GSXR1000 K7 street & GSXR600 K4 track & ZXR400 track
Go to the top of the page
 
+Quote Post
noorec
post Thu, 19 Feb 2015 - 13:58
Post #334


Forum Homee
Dołączył: Mon, 08 November 2004
Skąd: Wawa/Kobyłka/Radzymin





a mnie się wydawało, że pytał o te oringi, które uszczelniają połączenie turbin/y z kolektorem smile.gif


--------------------
Audi 80 2.2 20V turbo quattro by STREET LANE GARAGE
Holset HX35 VEMS Powered 415KM/490Nm ET 11,62 - tak było...
Holset Hybrid EMU Powered 460KM/540Nm Power Slider - YEAH BABY :D
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Dr Red Devil
post Thu, 19 Feb 2015 - 14:00
Post #335


ProRacingTechnology
Dołączył: Tue, 15 October 2002
Skąd: Marki k/Warszawy





Nadal nie wiesz, o co było pytanie. Chodzi o pierścienie, które są na flanszy styku kolektor turbosprężarka.



--------------------
UNIT Racing
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rado00
post Thu, 19 Feb 2015 - 14:07
Post #336


Frequent User
Dołączył: Sat, 24 April 2010





pewnie pytajacy juz sam zapomnial o tym pytaniu smile.gif wiec nie ma co zgadwac dalej o co mu chodzilo smile.gif

btw. TTE w Twojej stajni widziałbym jeszcze jedną zabawkę - Suprę TT drift spec, to byłaby wisienka na tym całym torcie smile.gif


--------------------
ST205 street & ST185 rally & GSXR1000 K7 street & GSXR600 K4 track & ZXR400 track
Go to the top of the page
 
+Quote Post
E30 owner
post Thu, 19 Feb 2015 - 15:55
Post #337


Forum Killer
Dołączył: Tue, 01 January 2013
Skąd: SAS garage :)





Lepsza byłaby JGTC replika z 3sgte pod maską smile.gif Drift to nuda, wszędzie tylko drift i drift ...

Ten oring to po prostu uszczelnienie według mnie.


--------------------
_http://400metrow.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rado00
post Thu, 19 Feb 2015 - 16:27
Post #338


Frequent User
Dołączył: Sat, 24 April 2010





CYTAT(E30 owner @ Thu, 19 Feb 2015 - 15:55) *
Lepsza byłaby JGTC replika z 3sgte pod maską smile.gif Drift to nuda, wszędzie tylko drift i drift ...


tylko tym nie ma za bardzo gdzie jezdzic bo tylko Poznań, no i torowe już jest ST205, a drift-suprą fajnie byłby się pokazać chociaż na drift open


--------------------
ST205 street & ST185 rally & GSXR1000 K7 street & GSXR600 K4 track & ZXR400 track
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mis
post Wed, 25 Feb 2015 - 21:19
Post #339


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 07 January 2009
Skąd: Rzeszów





Pytający był na wczasach, na których nie używał telefonu i komputera dla odmiany.

Jak już rozwiązaliście zagadkę o co pytałem to odpowiedz ktoś proszę na to co zapytałem, czyli Z CZEGO SĄ zrobione, to, że to uszczelnienie - wiem, ciężko nie było na to wpaść. smile.gif

Podobne oringi kojarzę na łączeniach rur w mitycznym E36 328 w układzie wydechowym.

W razie ponownych wątpliwości użyłem zaawansowanego programu graficznego - o to mi chodzi:


--------------------
RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance
Go to the top of the page
 
+Quote Post
TTE
post Mon, 02 Mar 2015 - 09:45
Post #340


Super User
Dołączył: Tue, 22 July 2003
Skąd: www.gt-four.pl





kurde, to zupełnie nie zrozumiałem pytania smile.gif teraz to już nawet nie sprawdzę, bo silnik złożony, odpalony i teraz pozostaje tylko docierać Superkę żeby na wiosnę można było się nią cieszyć pełną gębą biggrin.gif



p.s. w kwestii uzupełnienia kolekcji, są oczywiście jakieś pomysły ale żaden nie przewiduje Supry do driftu, który wg. mnie jest po prostu nudny wink.gif Myślę, że w tym roku dojdzie jeszcze jedna fajna, kultowa sztuka biggrin.gif


--------------------
GT-FOUR.pl Romanowski Classic Cars | www.gt-four.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post

25 Stron V  « < 15 16 17 18 19 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Saturday, 21 June 2025 - 07:12