![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#21
|
|
![]() User Dołączył: Wed, 06 April 2005 Skąd: Pułtusk ![]() |
Coś takiego może: http://allegro.pl/item995512370_bak_zbiorn...ga.html#gallery
Albo takiego: http://allegro.pl/item982287164_zbiornik_p...ory_wtrysk.html 2-3 litry są, uchwyty są, wystarczy dobry kształt sobie wybrać ![]() -------------------- 285hp z litra :) | Cherokee Off
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#22
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 22 July 2003 Skąd: www.gt-four.pl ![]() |
W ostatnich kilku dniach sporo się działo, więc po kolei opiszę najnowsze działania w moim projekcie. Samochód trafił już na dział blacharsko-lakierniczy w Toyota Radom, gdzie rozpoczęliśmy już prace przygotowawcze do lakierowania. Zostało przygotowane mocowanie do wlewu paliwa Sparco, co wymagało przekonstruowania obecnej klapki. Ale że specjalistów mamy świetnych to poradzili sobie z tym problemem. Została wykonana od podstaw nowa klapka, którą wspawano w karoserię, tak że nie będzie śladu. Przy okazji pozbyliśmy się miejsca montażowego anteny radiowej, która w przypadku tego auta będzie kompletnie niepotrzebna. Koło zapasowe idealnie wpasowało się w lukę, także nie ma potrzeby dorabiania jakiś dodatkowych wzmocnień.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Przyszła paczka z kolejnymi japońskimi produktami. Tym razem zamówienie z firmy HKS – dwutarczowe wyczynowe sprzęgło HKS, dolot powietrza i wzmacniany pasek rozrządu. Ponadto zamówienie z Earl’s Performance: chłodnica oleju, końcówki wężyków, przewody paliwowe i kilka pierdółek. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() W czasie kiedy przygotowywany jest silnik, rozebraliśmy skrzynię biegów żeby sprawdzić czy wszystko z nią ok. Po dokładnych oględzinach okazało się, że koło drugiego biegu jest lekko zużyte, a ponieważ skrzynia będzie przenosić bardzo dużą moc, od razu zdecydowaliśmy się wymienić tą część. Przy okazji wsadzamy wszystkie nowe synchronizatory. Reszta elementów w skrzyni jest w idealnym stanie, także nie ma potrzeby nic więcej wymieniać. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() -------------------- GT-FOUR.pl Romanowski Classic Cars | www.gt-four.pl
|
|
|
![]()
Post
#23
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 22 July 2003 Skąd: www.gt-four.pl ![]() |
Dziś kolejny dzień prac nad niebieskim gt-stworem - tym razem pod hasłem "aerocatch".
Spinki trafiły na karbonową maskę i klapę. Było trochę zabawy z wycinaniem otworów, ale na szczęście obyło się bez ofiar - wszystko pięknie dopasowane i gotowe do montażu podczas składania furki... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() -------------------- GT-FOUR.pl Romanowski Classic Cars | www.gt-four.pl
|
|
|
![]()
Post
#24
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 05 February 2007 ![]() |
jest super i będzie piękne kolor zostaje ten sam tylko odnowiony ? jesli tak to genialnie sie spasuje z karbonem
-------------------- ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ...
|
|
|
![]()
Post
#25
|
|
User Dołączył: Tue, 10 October 2006 Skąd: wwa ![]() |
Konrad a jakie będzie przeznaczenie tego auta (mówię oczywiście o niebieskim)??. Bo widze klatkę - myślę tor, widzę teina SS - myslę ulica. Jak to w końcu jest??
-------------------- TypeRA
|
|
|
![]()
Post
#26
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 22 July 2003 Skąd: www.gt-four.pl ![]() |
Konrad a jakie będzie przeznaczenie tego auta (mówię oczywiście o niebieskim)??. Bo widze klatkę - myślę tor, widzę teina SS - myslę ulica. Jak to w końcu jest?? A więcej rzeczy przemawia za torem, czy za ulicą? Samochód ma być typową torową zabawką na pojeżdżawki - tein jeżeli się nie spisze to zostanie zastąpiony przez inne zawieszenie. Wymiana trwa kilkanaście minut, więc problemu raczej nie będzie ![]() ![]() -------------------- GT-FOUR.pl Romanowski Classic Cars | www.gt-four.pl
|
|
|
![]()
Post
#27
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Thu, 23 February 2006 Skąd: Kraków ![]() |
A dlaczego Tein ma sie nie spisac? Ja tam nie narzekam.. Idac dalej takim tokiem myslowym trzeba by od razy Ohlinsa wsadzic..
![]() -------------------- Celica Caros Sainz, Outback, Legacy, Q3. Jeszcze sie driftrajka na bazie taczek buduje :)
|
|
|
![]()
Post
#28
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 22 July 2003 Skąd: www.gt-four.pl ![]() |
A dlaczego Tein ma sie nie spisac? Ja tam nie narzekam.. Idac dalej takim tokiem myslowym trzeba by od razy Ohlinsa wsadzic.. ![]() Ja jestem nastawiony raczej pozytywnie do TEIN'a, tylko słyszę i czytam opinie różnych osób że może nie spełnić moich oczekiwań - ale na szczęście będzie mi dane samemu to stwierdzić, także na pewno napiszę jakie są moje wrażenia. Ohlins'a zawsze można wsadzić - ale czy zdecydowanie wyższa cena i bardziej rozbudowane nastawy są mi aż tak potrzebne? Nie wiem - okaże się... -------------------- GT-FOUR.pl Romanowski Classic Cars | www.gt-four.pl
|
|
|
![]()
Post
#29
|
|
![]() Super User Dołączył: Fri, 04 February 2005 Skąd: Warszawa / WN ![]() |
czym było psikane na biało przy wlewie paliwa pospawanym? Jakieś specjalne zabezpieczenie antykorozyjne, czy to zwykły ocynk na spawy? Coś na to jeszcze będzie?
-------------------- Passat B6 Highline 2.0 TDI DSG (BKP)
Passat B4 Exclusiv VR6 (AAA) Passat B3 Trend Edition 1.8 (ABS) |
|
|
![]()
Post
#30
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 22 July 2003 Skąd: www.gt-four.pl ![]() |
na razie tymczasowo psiknęliśmy podkładem.. później wszystko pójdzie w podkładzie epoksydowym
-------------------- GT-FOUR.pl Romanowski Classic Cars | www.gt-four.pl
|
|
|
![]()
Post
#31
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 22 July 2003 Skąd: www.gt-four.pl ![]() |
Przyszły fotele! 2 sztuki Recaro Profi SPG – jedne z najlżejszych foteli na rynku – tylko 6.5 kg wagi. Konstrukcja skorupy jest z włókna szklanego, wykończenie w czerwonym welurze oraz czarne plecy skorupy dają naprawdę bardzo ładny efekt. Do montażu foteli służą dedykowane stalowe kątowniki Recaro, a wszystko to wsparte jest na dedykowanych do VI generacji celicy mocowaniach OMP. Niestety nie mam jeszcze kierownicy, żeby można było się dokładnie dopasować, ale poskręcaliśmy dziś wszystko, przymierzyłem się i wygląda na to że pozycja za kierownicą będzie idealna. Od razu podczas przymiarki do fotela zrobiliśmy odpowiednie mocowania pasów bezpieczeństwa. Odcinki piersiowe idealnie pasują do tylnej belki poprzecznej. Pas biodrowy od strony progu można spokojnie zamontować w miejscu mocowań seryjnych pasów, ale od strony tunelu musieliśmy wspawać od spodu nakrętki wzmocnione płytką stalową – jest to rozwiązanie przewidziane przez załącznik J regulaminu FIA, także na pewno będzie bezpiecznie. Dziś także rozpoczęły się prace nad ogołoceniem wnętrza gt-four’a z matr wygłuszających.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() -------------------- GT-FOUR.pl Romanowski Classic Cars | www.gt-four.pl
|
|
|
![]()
Post
#32
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 05 July 2009 ![]() |
Konrad naprawde super fotorelacja,przyciaga jednym slowem
![]() |
|
|
![]()
Post
#33
|
|
Rookie Dołączył: Mon, 15 February 2010 ![]() |
czerwoną widziałem w krk, szkoda, że tylko przejazdem... Może niebieską też zobaczę
![]() Powodzenia w kończeniu projektu |
|
|
![]()
Post
#34
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 22 July 2003 Skąd: www.gt-four.pl ![]() |
Tym razem dotarły do nas:
-listwa paliwowa SARD Racing -wtryskiwacze RC 750 -twardsze i wytrzymalsze sprężynki Brian Crower -Flansze do turbiny ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() -------------------- GT-FOUR.pl Romanowski Classic Cars | www.gt-four.pl
|
|
|
![]()
Post
#35
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 23 January 2007 Skąd: Wawa ![]() |
Deseczka już schnie poflokowana
![]() -------------------- TP 1:49,856 FWD
Focus 1.6 100 km - Daily Focus 2.0T 370 km - Track |
|
|
![]()
Post
#36
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 22 July 2003 Skąd: www.gt-four.pl ![]() |
no to pięknie.. mam nadzieję, że wyszła idealnie?!
![]() ![]() -------------------- GT-FOUR.pl Romanowski Classic Cars | www.gt-four.pl
|
|
|
![]()
Post
#37
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 23 January 2007 Skąd: Wawa ![]() |
Bywało lepiej
![]() Żartowałem jest jak zawsze profi ![]() -------------------- TP 1:49,856 FWD
Focus 1.6 100 km - Daily Focus 2.0T 370 km - Track |
|
|
![]()
Post
#38
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 22 July 2003 Skąd: www.gt-four.pl ![]() |
Lekki update
![]() -wyflokowana deska -wyścigowy aku -obudowa aku -większe zawory Ferrea -zamki zaworowe Ferrea -uszczelniacze zaworowe Ferrea -karbonowe bloki pod spoiler -wnętrze samochodu w podkładzie -karbonowa kierownica Sparco (385g) więcej zdjęć i info jak zwykle na www.gt-four.pl zapraszam... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() -------------------- GT-FOUR.pl Romanowski Classic Cars | www.gt-four.pl
|
|
|
![]()
Post
#39
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 22 July 2003 Skąd: www.gt-four.pl ![]() |
buda w podkładzie
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() -------------------- GT-FOUR.pl Romanowski Classic Cars | www.gt-four.pl
|
|
|
gość_fan of tuning_* |
![]()
Post
#40
|
![]() |
Powrót legendy. Projekt miazga po prostu wieki szacun. Ma Pan jeszcze duży zapas mocy. Sam silnik bez kucia wytrzymuje 600hp (wiedzę opieram na "GT" nr 127) Życzę powodzenia i kolejnej fajnej furki na polskich drogach jak i torach.
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Wednesday, 30 April 2025 - 18:46 |